Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
8100 X-cess gen2
5W-40, pentru A3/B4.
Pentru a nu exista dubii, https://www.autopieseonline24.ro, platesti 50 de lei taxa transport, dar e garatia produsului origina;.
Am cumparat de la ei 5w30 V
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bezart a scris:Pentru consumul de ulei doua chestii conteaza: vascozitatea la cald (100 grade) si NOAK (rata de evaporare a uleiului). Uitandu-ma pe oil club ru...constat ca nu sunt mari diferente intre diversi producatori de uleiuri. Ma rog..in cadrul aceleiasi clase..sa zicem w30, vascozitatea la cald poate varia de la 10 la 12 pentru acea a3/a4. doar la acea a5/b5 sunt 9-10 cst.
cu uleiuri asa subtiri a5/b5 lucreaza fordul si japonezii. Opel interzice acea a5/b5 in motoare.

NOAK variaza si el ...in general pe la 10% pana la 13%...doar marcile premium (redline, amsoil) coboara la 6-7%..dar nu merita efortul in opinia mea.

Pe de alta parte un motor a fost proiectat pe baza lubrifiantilor existenti la momentul respectiv...asa ca a pune un ulei ultimul racnet la un motor de conceptie de acum 20 ani reprezinta bani aruncati pe fereastra..nu va creste durata de exploatare...doar gaura din buzunar.

Inainte de 89 cand in tara se gasea doar ulei de motor monograd M40 Dacia rezista pana la prima segmentare cam 25.000-40.000 la 50.000 de facea rk ,cand au aparut uleiurile din afara pe piata Dacia ajungea cu acelasi motor brusc la 80.000 ..ati priceput care a fost secretul?


Ultima modificare facuta de mecaNIK la Dum 08 Nov, 2020 8:38 pm
  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
https://www.autopieseonline24.ro
E o chestie pentru care platesti 50 de lei transport in RO, dar ai garantia ca e ce trebuie.
8100 X-cess gen2
5W-40.
Mi se pare o alegere buna Motul, pentru A3/B4.
De asemenea, pe site-ul asta, gasesti 5w30 A3/B4 maxlife valvoline, ceea ce nu se gaseste in domeniile .ro
Uleiul asta 5w30 Maxlife mi se pare un produs exceptional pentru parcul auto din Ro, adica auto vechi, cu probleme de consum ulei.
Nu e RedLine sau Amsoil, dar pentru Europa e deajuns, potrivit pentru cineva care vrea un produs corect, fara manarii.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am primit un raspuns de la Motul
Buna ziua, am si eu o intrebare la voi. Am o Zafira A din 2002 Motor Z18XE cu gpl. Folosesc uleiul Motul specific Dexos2 5W30 de cand am cumparat masina (4 ani), la ultimele doua schimburi am observat uleiul in motor de o culoare rosie (gen ulei de cutie), exista pe piata uleiul vostru contrafacut, sau este o problema cu acest tip de ulei la motorul meu? Uleiul este cumparat de la Autokarma. Multumesc anticipat pentru raspuns.
15:48

sent Azi la 15:48
Buna ziua, va multumim pentru mesaj. Pana in acest moment nu am identificat produse Motul contrafacute pe piata noastra. Referitor la culoarea rosiatica observata aceasta poate avea urmatoarea explicatie : in urma utilizarii majoritatea lubrifiantilor tind sa-si schimbe culoarea spre maro rosiatic datorita oxidarii la care sunt supusi. Datorita depunrilor rezultate in urma arderilor aceasta culoare este mascata si transformata in nuante foarte inchise, maro inchis spre negru. Datorita combustibilului mult mai “curat” cu care functioneaza motorul masinii dumnevoastra, cantitatea de cenusi sibalte depuneri este mult diminuata lasand la vedere nunanta pe care o observati. In concluzie nu credem ca aveti de ce sa va faceti griji. O seara buna.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e de bine.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sper Very Happy
  • PMunteanu608

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Drobeta-Turnu Severin
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel vectra b 16,16valve cod z16xe care mãnâncã ulei.Cand am cumparat masina fostul proprietar folosea ulei mobil 1 5w30 si mânca 1 l la 1000km.Am schimbat cu Castron magnetic 10w40.si manca 1l la 10 000.Am schimbat segmenti ,cuzineti , semeringuri la supape si garnitura chiulasa.Am bãgat ulei de la GM si tot mânca ulei 1l la 700km.Am schimbat iar uleiul cu Castrol magnatec gtx 10w40 si mânca 1l la 10 000km iar acum am bãgat LIQUI MOLY 10w40 am 5 000km si deja am bãgat 2,5l completare.Ce ma sfãtuiți? Sa bag mai gros(vascos)
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ramai la 10w40 , 1 l nu este mult la 10 k.''Castron magnetic'' si nu mai cheltui bani aiurea pe experimente , traim vremuri grele si nu se merita pe un asemenea cazan sa iti consumi banii si timpul.Nici segmentarea nu se merita parerea mea , dar asta ar fi alta poveste(nu am putut sa ma abtin).
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR