Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionut_83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2014

  • Mesaj Privat
In primul rand bine v-am gasit ! Ma numesc Ionut , am o problema, daca ati putea sa imi dati un sfat bun in legatura cu ce am sa va povestesc voi fii recunoscator
detin un vectra c gts 1.9 cdti 150cv motor z19 dth .2004
Nu stiu ce sa mai ii fac si pe unde sa mai caut ,imi pierde anticongelant ,la un drum de 200 km ( doua degete din vasul de expansiune).
Am verificat toate furtunele,pompa de apa este schimbata,am demontat portonul crezand k se pierde pe la aeroterma,
Am incercat cu produs special pentru pierderi dar degeaba.
Alta problema care ar mai fi:la pornire, indiferent dak este motorul cald sau rece ,are o vibratie si un sunet ciudat pentru cateva secunde (10 -15 sec)
Va multumesc ! astept parerile voastre!
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
O intrebare inainte sa te ajutam...De cit timp esti in Spania?Ca vad ca nu prea mai stii limba RO ...Raducioiule Shocked .,..si acum ..verifica daca pe capacul pe unde se baga uleiul ..adica deasupra pe motor unde este o chestie galbena ..imi pare rau ca nu stiu cum ii spune in spaniola....si daca ai spuma alba (adica o chestie depusa pe partea care vine in motor ,dupa ce desfaci acel capac ) ai garnitura de chiuloasa arsa si trebuie schimbata.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu....garnitura de chiulasa arsa sau sa nu fie mai rau, fisura in chiulasa. Din pacate pana nu demontezi nu ai cum sa verifici.
  • ionut_83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ai dreptate in ceea ce spui dar cred ca si tu ai fii fost in aceeasi situatie daca ai avea 17 ani intr-o alta tara si ai vorbii zi de zi o alta limba.insa eu cred ca ma mai descurc cat de cat Smile
daca ar fi garnitura de chiuloasa arsa nu ar trebui sa imi dea ulei in apa?
salut!
Skip ads

  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai apa in ulei(spuma galbuie pe busonul de la ulei),o sa ai si ulei in apa Very Happy
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu fiti rautaciosi cu omul. Din pacate ai chiuloasa dusa. Ai idee cati km are motorul reali?
  • ionut_83

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2014

  • Mesaj Privat
masina are 250.000km reali. iar spuma pe capac sau ulei in apa nu am gasit ,totul se vede normal...
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Atunci vezi sa nu ai vreun furtun plesnit, ceva de genul, daca zici ca nu ai antigel in ulei sau ulei in vasul de expansiune
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Postez si aici asa ca dupa cum spune si titlu aceiasi problema o am si eu, masina e Insignia 2.0 CDTI 170k km.

Vara cand o las in soare si e f cald pierde mai mult, cum scade temperatura cateva zile nu mai pierde asa mult. In mers constant (1k-1.5k km) nu pierde mai mult decat as merge in oras pe timp de vara cateva zile. Asta vara se vedeau ceva urme de antigel undeva sus la motor, in partea din spate cum te uiti la motor (dupa ce dai capacul de plastic jos).

Toata iarna nu am completat deloc si de cand am masina situatia nu s-a agravat.

Nu am apa in vasul de antigel sau spuma galbena pe capacul de ulei si crestere nivel de ulei, masina merge impecabil.

Ce poate fi......ca vreau sa rezolv problema si as vrea sa stiu cam ce ar putea fi, inainte sa merg la 'doctor'. Am citit cam tot ce se putea citi si nu am gasit nimic de genul asta.

Merci mult de raspunsuri. Bafta.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
- Verifica radiatorul de racire de pori foarte mici (cu atentie). (erau colegi care au avut problema aceasta)
- Verifica Furtunele de antigel de pori. (eu unul cam aici cred masina nu este asa veche)
- Si colierele de prindere cine stie.
Este numai o parere sunt bebe.

https://www.clubopel.com/vie...p=1046135#1046135

Racire pori
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pun o poza sa va arat pe unde am vazut urme de antigel vara trecuta;



intre partea de plastic si motor....

Chestia cu radiatorul pica. E posibilitatea ca fiind garnitura de chiuloasa fisurata sa il dea afara? Eu nu am auzit de asa ceva pana acum dar.........cred ca totul e posibil Confused

Hm, ceva idei?

Merci. Bafta.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si busonul de la borcanul cu antigel poate are garnitura dusa.

(garnitura de chiuloasa fisurata) dupa mine nu e cazul la cati ani are ea..
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce e in poza e rampa de la injectoare. Nu are nici o treaba cu antigelul, decat daca stropeste din alta parte in zona aia. Da capacul motorului jos pune pe cineva sa o tureze la 3000-4000 de ture si vezi daca se umezeste undeva. Daca nu e garnitura de la chiulasa trebuie sa vezi. Incearca si cu motorul rece si cu el cald. Pompa de apa este schimbata? Sub distributie nu e cumva ud?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cum a spus colegul pune pe cineva sa o tureze 3000-4000 (4000 sa fi sigur din prima) si tu te uiti pe unde impusca cu antigel
furtune (si prin spatele motorului daca sunt), radiator, colierele, termostat etc. (oricum nu te grebeste nimeni, cu atentie si rabdare, graba strica treaba)

Si eu ma gandeam la garnitura la pompa de apa (nu strica sa arunci o privire si pe acolo numai vizual tot asa turata la 4000)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
alre a scris:Ce e in poza e rampa de la injectoare. Nu are nici o treaba cu antigelul, decat daca stropeste din alta parte in zona aia. Da capacul motorului jos pune pe cineva sa o tureze la 3000-4000 de ture si vezi daca se umezeste undeva. Daca nu e garnitura de la chiulasa trebuie sa vezi. Incearca si cu motorul rece si cu el cald. Pompa de apa este schimbata? Sub distributie nu e cumva ud?


Mai pun o poza , zona incercuita cu rosu e uscata si curata, fara urme de antigel, sub ea am vazut asta vara antigel (sageata galbeana), sper ca m-am exprimat mai bine.

Acum de 1 luna nu am mai completat si nici nu mi-a mai scazut. Azi am scos un pic de antigel din vasul de raciere (sa vad daca sunt urme de ulei in el si eu zic ca nu sunt) si am observant ca are o culoare usor portocalie si normal trebiua sa fie roz Confused.

In zona pompei de apa sunt urme de antigel dar ar parea ca vine de mai sus.

Merci. Bafta.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Portocaliu se vede si la mine, sunt mai multe tipuri g12, unele sunt mai roz, altele tind spre portocaliu. E normala culoarea
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai atunci cand il bag e roz........ce isi poate schimba culoarea!?

Bafta.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sa nu ai cum are la Astra G si Zafira A
De la garniturile Calorifer de caldura (verifica si cum este podeaua de sub sofer si pasagerul din dreapta.)
Poate are ceva la fel nu te apuca de demontat pana nu esti sigur nu stiu cum este la masina ta.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=278574#278574
https://www.clubopel.com/vie...p=1687409#1687409
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Il vezi portocaliu prin vas, dar daca scoti intr-un pahar ai sa vezi ca e roz cum l-ai pus. Daca ai antigel in jurul pompei de apa schimb-o repede. Nu are de unde veni de mai sus, il arunca din cauza turatiei. Si ai grija la cureaua de distributie ca nu e antiacida: o ataca uleiul si antigelul.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am mers azi la mecanic si dupa ce i-am zis sa se uite mai bine in zona galeriei de admisie, s-ar parea ca acolo e problema. Dupa ce am turat-o constant intre 2000-3000 de ture, a inceput sa 'zamuie' un pic pe acolo.

Acum poate fi doar garnitura de admisie, din ce am mai citit, ar fi o conducta de apa la colectorul de la admisie si se duc garniturile sau poate fi galeria fisurata (mai greu de crezut dar nu imposibil).

Problema cea mai mare e ca trebuie desfacute o gramada de lucruri.........si asta nu imi place deloc, plus ca ar trebui sa ma lipsesc de masina vreo saptamana si nu stiu daca pot. Cel mai teama mi-e ca dupa ce o sa umblu la admisie, sa nu se resolve......

O sa vad daca mai pot amana, desi.........as vrea sa rezolv problema odata,

Merci de ajutor.

P.S Am scos antigel intr-un pahar si asa am vazut ca difera culoarea,
Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR