MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am mers cu o insignia 1.8: motorul consuma cat un V8 BMW si trage ca un Logan 1.4MPI(MASINA multa, motor minuscul)... In rest, este o masina banala, ca o Octavie sau Passat. Colegul care a avut BMW poate sa confirme. Bine...de la 316 la Insignia e drum lung tare si depinde cum era intretinuta si aia care era 325, ca poti sa vezi si 330 si M3 in stare deplorabila, iar un 316-318 intretinut care sa te unga la suflet. Depinde cati bani au avut proprietarii sa intretina masinile. Skoda e o masina decenta, cu un pret corect pentru clasa de mijloc, la fel ca si Opel. Avantajul Skodei este tehnologia VW. Opel vine cu motorizare Fiat la diesel, iar un versus intre VW si Fi(c)at este ilar
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
umbrella
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 a20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
MAS a scris: . Avantajul Skodei este tehnologia VW. Opel vine cu motorizare Fiat la diesel, iar un versus intre VW si Fi(c)at este ilar
in ultimul timp tehnologiile folosite sunt apropiate
e normal sa apara hibe, la fabricarea unui automobil sunt implicate foarte multe firme, care produc anumite ansamble si piese
e destul de greu de controlat, vezi faza cu rechematul masinilor in service
MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
MAS a scris:Am mers cu o insignia 1.8: motorul consuma cat un V8 BMW si trage ca un Logan 1.4MPI(MASINA multa, motor minuscul)... In rest, este o masina banala, ca o Octavie sau Passat. Colegul care a avut BMW poate sa confirme. Bine...de la 316 la Insignia e drum lung tare si depinde cum era intretinuta si aia care era 325, ca poti sa vezi si 330 si M3 in stare deplorabila, iar un 316-318 intretinut care sa te unga la suflet. Depinde cati bani au avut proprietarii sa intretina masinile. Skoda e o masina decenta, cu un pret corect pentru clasa de mijloc, la fel ca si Opel. Avantajul Skodei este tehnologia VW. Opel vine cu motorizare Fiat la diesel, iar un versus intre VW si Fi(c)at este ilar
Spune-mi te rog, cand au inceput grupul Vag sa produca motoare CR si cand au inceput cei de la Fiat?
Niciodata nu as da un Golf 4 sau 5 pe o Astra din aceiasi perioada si daca Passatul era acum cum a fost 'cocosatul' la timpul lui, aveam Passat si nu Insignia.
Dar anii au trecut si grupul Vag in disperarea lor de a fi cat mai competitivi si de a ramane pe primul loc la vanzari, materialele folosite in interior-exterior lasa mult de dorit (nu ca Opel ar fi mai 'breji' dar niciodata nu au excelat la capitolul asta), si fiabilitatea nu mai e ce a fost.
Degeaba vii si imi spui ca marca x e mai buna decat marca y, in ziua de azi toate sunt o apa si un pamant, toate au defecte, unele mai mari iar altele mai mici.
Atunci daca plecam de la premiza asta, imi cumpar masina care imi place si care poate sa imi ofere cel mai mult la un pret de achizitie acceptabil, iar problemele cunoscute sa nu ma rupa la buzunar, indiferent de marca.
Dar sa ramanem on-topic. Cum am mai spus, cele doua masini nu se pot compara, putem compara Superb cu Insignia.
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
MAS, inainte de a vorbi in necunostinta de cauza, iti recomand sa te mai documentezi cu privire la motoarele diesel de FIAT.Italienii sunt cei care au inventat tehnologia Common-Rail la sfarsitul anilor 90 (Multi-Jet Diesel iti spune ceva?), pe cand VW de-abia in 2008 au pus pe masini de serie motoare CR si alea destul de defectuoase.
Mai vii si cu niste argumente "ilare" , dai exemple motoarele de 3.0 sau 4.2 de VW, asa de ce nu vorbim de motorul 5.0 de pe Ford Mustang?Sau hai mai bine sa introducem in discutie masini cu motoare mari sa vedem la ce se ajunge.
Poti spune orice despre masinile italiene, dar un lucru e clar, fac niste motoare diesel exceptionale, 1.9 CDTI de conceptie 2004 inca bate la fund multe motoare de actualitate diesel de VW. (Vectra din semnatura e luata din RO in 2006 , are 220.000km pe drumurile patriei si ghici ce?In afara de un EGR si consumabile, nu am schimbat NIMIC la ea.Ca sa nu mai zic ca este o masina foarte economica pentru masa ei si a ramas la fel de potenta, asta doar asa, ca sa vezi ca un motor italian nu inseamna ca e un motor prost)
Cat despre Insignia de 1.8 benzina...nu este o alegere inteleapta fiindca masina in sine are o masa destul de maricica, iar motorul aspirat trebuie turat pentru a putea scoate ceva din el.Pe de alta parte, exista o categorie de oameni care nu au nevoie de mai mult si nu-si dau impresii la semafor, au nevoie de o masina confortabila care sa-i duca din punctul A in punctul B.
Dar o Insignia 1.6Turbo de ce n-ai testat?Ca sa nu mai zic de 2.0Turbo.E usor sa aduci argumente negative, dar sa cercetezi alte posibilitati presupun ca e mai greu.
Mai vii si cu niste argumente "ilare" , dai exemple motoarele de 3.0 sau 4.2 de VW, asa de ce nu vorbim de motorul 5.0 de pe Ford Mustang?Sau hai mai bine sa introducem in discutie masini cu motoare mari sa vedem la ce se ajunge.
Poti spune orice despre masinile italiene, dar un lucru e clar, fac niste motoare diesel exceptionale, 1.9 CDTI de conceptie 2004 inca bate la fund multe motoare de actualitate diesel de VW. (Vectra din semnatura e luata din RO in 2006 , are 220.000km pe drumurile patriei si ghici ce?In afara de un EGR si consumabile, nu am schimbat NIMIC la ea.Ca sa nu mai zic ca este o masina foarte economica pentru masa ei si a ramas la fel de potenta, asta doar asa, ca sa vezi ca un motor italian nu inseamna ca e un motor prost)
Cat despre Insignia de 1.8 benzina...nu este o alegere inteleapta fiindca masina in sine are o masa destul de maricica, iar motorul aspirat trebuie turat pentru a putea scoate ceva din el.Pe de alta parte, exista o categorie de oameni care nu au nevoie de mai mult si nu-si dau impresii la semafor, au nevoie de o masina confortabila care sa-i duca din punctul A in punctul B.
Dar o Insignia 1.6Turbo de ce n-ai testat?Ca sa nu mai zic de 2.0Turbo.E usor sa aduci argumente negative, dar sa cercetezi alte posibilitati presupun ca e mai greu.
MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
@Y-grek: verifica-ti sursele bine inainte de a vorbi. Italienii exeperimentau inca pe vremea cand japonezii deja aveau pe camioane CR furnizat de Denso. Iar tehnologia a fost inventata de catre un...elvetian (mereu au avut astia o boala cu precizia)
Intr-adevar, prima masina mica dotata cu CR a fost Alfa, insa sistemul fusese finalizat de Bosch pentru ca Fi(c)at a vandut conceptul din lipsa de fonduri.
Nu am comparat cu 1.6 turbo sau 2.0 turbo sau v6 pentru ca vorbeam de masini "normale". Daca mergem pe top, atunci gasim si la Skoda puteri mari. Ziceam de 3.0 si 4.2tdi pentru ca sunt, ca si motorul 2.0tdi cr si pd, tot conceptie vw; Iar astea doua chiar sunt reusite, spre deosebire de 4.0tdi, 2.0tdi si benzinarele 1.8 aspirat sau 2.0 aspirat care sunt niste pocnitori care consuma si nu trag.
Intr-adevar, prima masina mica dotata cu CR a fost Alfa, insa sistemul fusese finalizat de Bosch pentru ca Fi(c)at a vandut conceptul din lipsa de fonduri.
Nu am comparat cu 1.6 turbo sau 2.0 turbo sau v6 pentru ca vorbeam de masini "normale". Daca mergem pe top, atunci gasim si la Skoda puteri mari. Ziceam de 3.0 si 4.2tdi pentru ca sunt, ca si motorul 2.0tdi cr si pd, tot conceptie vw; Iar astea doua chiar sunt reusite, spre deosebire de 4.0tdi, 2.0tdi si benzinarele 1.8 aspirat sau 2.0 aspirat care sunt niste pocnitori care consuma si nu trag.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis.""
ce zici tu de elvetian , e vorba de un prototip in anii 1960 iar denso: "" Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[4] ""
sursa: wikipedia
ce zici tu de elvetian , e vorba de un prototip in anii 1960 iar denso: "" Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[4] ""
sursa: wikipedia
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
MAS a scris:Am mers cu o insignia 1.8: motorul consuma cat un V8 BMW si trage ca un Logan 1.4MPI(MASINA multa, motor minuscul)... In rest, este o masina banala, ca o Octavie sau Passat. Colegul care a avut BMW poate sa confirme. Bine...de la 316 la Insignia e drum lung tare si depinde cum era intretinuta si aia care era 325, ca poti sa vezi si 330 si M3 in stare deplorabila, iar un 316-318 intretinut care sa te unga la suflet. Depinde cati bani au avut proprietarii sa intretina masinile. Skoda e o masina decenta, cu un pret corect pentru clasa de mijloc, la fel ca si Opel. Avantajul Skodei este tehnologia VW. Opel vine cu motorizare Fiat la diesel, iar un versus intre VW si Fi(c)at este ilar
Motorul diesel de 2.0 de pe Insignia si Astra J este produs in colaborare GM -Fiat, motorul de 1,9 este conceptie pur Fiat.
http://www.astraforum.ro/forums/t/27489.aspx
Ultima modificare facuta de Visse la Mar 25 Mar, 2014 9:54 am, modificat de 2 ori in total
MAS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
@Iulian: Daca tot spui ceva, nu rupe din context: japonezii aveau deja pe camioane sistemul cand italienii mai aveau 2 ani de dezvoltare a proiectului. Daca prototipul a existat in 1960 cum puteau sa-l inventeze cei de la Fiat in 1990? Tu realizezi ce sustii acolo?
"The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.
The first successful usage in a production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[3] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[4]"
"The common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland and the technology further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.
The first successful usage in a production vehicle began in Japan by the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of the Denso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on the Hino Rising Ranger truck and sold for general use in 1995.[3] Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[4]"
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
florin.and a scris:Iarasi sa spui ca Vectra sta mai bine la tinuta de drum decat O2,imi pare rau dar am avut Vectra 3 ani si stiu prea bine ce inseamna o curba luata mai in viteza cu ea.Cu Octavia nu am avut aceasta problema.
Cel mai probabil Vectra si Octavia conduse de tine aveau uzuri diferite ale suspensiei sau nu stii ce inseamna condusul la limita pe un drum virajat. Altfel nu sustineai ca Octavia e mai stabila... Numai bine.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Azi am condus pentru prima data, cu ocazia unui test-drive, un Opel Insignia, motorizare diesel, de 163 cai putere.
Dupa circa 10-12 km rulati, atat in localitati cat si in afara localitatilor, pe un drum european, am constatat ca masina nu raspunde la apasarea pedalei de acceleratie asa cum ar trebui la cei 163 de cai putere.Sigur ca Insignia este un autoturism modern, confortabil, insa are kilograme in plus.Caii sai putere nu se simt asa cum ar trebui din cauza greutatii masinii, in special.
Sper ca viitoarele modele de Insignia si Astra sa fie mai usoare.
Deoarece nu am condus inca o Skoda Octavia nu pot sa fac comparatii intre cele doua marci si modele de autoturisme.Deocamdata.
Dupa circa 10-12 km rulati, atat in localitati cat si in afara localitatilor, pe un drum european, am constatat ca masina nu raspunde la apasarea pedalei de acceleratie asa cum ar trebui la cei 163 de cai putere.Sigur ca Insignia este un autoturism modern, confortabil, insa are kilograme in plus.Caii sai putere nu se simt asa cum ar trebui din cauza greutatii masinii, in special.
Sper ca viitoarele modele de Insignia si Astra sa fie mai usoare.
Deoarece nu am condus inca o Skoda Octavia nu pot sa fac comparatii intre cele doua marci si modele de autoturisme.Deocamdata.
- florin.and
- OP
- 64 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
greutatea mai mare e suplinita de cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa( Cx=0,26-0,28 in functie de model) iar motorul are si overboost(crestere temporara cuplu/putere). la motorul de 160 cai daca apasam pedala mai tare in treptele 3/4 intram in torque steer. Cx -ul e important doar dupa 100 km/h, la un Cx=30 la 100 km/h pierzi 20 cai iar la 200 km/h +100 cai ca sa invingi rezistenta aerului. octavia 2 are un Cx=31 si 30 modelul nou.
in nici un test comparativ nu am citit de insignia ca e lenesa. si atentie la impresii, pot fi inselatoare: nashul meu si-a luat A4 de 177 de cai, mai are unul de 131 si asta din urma pare mai potent. doar pare , e din cauza neliniaritatii recunoscute a PD-ului, common rail-ul e mult mai liniar.
in nici un test comparativ nu am citit de insignia ca e lenesa. si atentie la impresii, pot fi inselatoare: nashul meu si-a luat A4 de 177 de cai, mai are unul de 131 si asta din urma pare mai potent. doar pare , e din cauza neliniaritatii recunoscute a PD-ului, common rail-ul e mult mai liniar.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
florin.and a scris:Fiind probabil conceputa mai mult ca o masina de familie,nu s-au luat in considerare aspectele sportive in favoarea celor care privesc comfortul,spatiul,manevrabilitatea,siguranta pasagerilor,etc.
Desi este mai mare decat autoturismele concurente Insignia nu ofera in interior mai mult spatiu.Nici autoturismele concurente nu sunt proiectate pentru competitii sportive insa fiind mai usoare cu peste 100kg fata de Insignia, sunt mai dinamice.