Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salutare opelistilor,
un prieten de-al meu are o mare problema cu masina. Ii curge apa in habitaclu. Mai exact atunci cand ploua mocheta de la picioarele pasagerilor din fata se uda ca naiba. Prima data am crezut ca se scurge apa de la radiatorul de incalzire dar nu scade nivelul de antigel din borcan si nici nu miroase inauntru a antigel. Apoi m-am gandit ca poate fi de la trapa dar nici de acolo nu curge. De fapt cred ca apa vine pe acolo pe unde e filtru de polen. Am ridicat capacul ala de plastic si am observat ca nu are filtru. Cred ca fostul propietar nu l-a mai pus. Poate asta sa sa fie cauza?
Daca nu aveti vreo idee?



Opel Vectra A '94, C18NZ
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ia fast schimbat vreodata parbrizul?daca da verifica poate sa curga dealungul plasticului(ornamentului) si nici nu se vede pana cand nul dai jos.ai grija ca in apropiere ai ecu-ul poate sati afecteze (oxidare sau in mai rau caz scurt).

daca nu are filtru de polen nu inseamna ca acolo curge!plasticul nu este crapat?sau pus incorect la loc?

mai poate fi la intrare a cablurilor (de la ecu antena) verifica nu cumva cauciucul ce acopera este rupt sau tablaria ruginita si se prelinge apa pe cabluri.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa-mi zici te rog unde este localizat ECU?
Doar sa stiu. IN cazul in care o sa am vreo data probleme.
  • Lucix

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa ai furtunul de scurgere plin cu mizeria, sa nu ti se scurga apa si ti se umple locul de sub parbriz la stergatoare. verifica furtunul ....e chiar in dreptul aerotermei inspre motor.
Skip ads

  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nicuviasu a scris:Poti sa-mi zici te rog unde este localizat ECU?
Doar sa stiu. IN cazul in care o sa am vreo data probleme.


ECU se afla in "stalpul" usii de la dreapta, langa piciorul din dreapta a pasagerului. Trebuie sa dai jos capacul de plastic, si gasesti inauntru o cutie de metal, cu muuulte fire.

In legatura cu apa, vezi, nu cumva sa fie ruginita podeaua masinii, si sa fie o gaura pe acolo!

In legatura cu filtrul de polen, eu nu am avut din constructie asa ceva. Dar masina mea e "GL" - adica dotarea cea mai minimala posibila.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Nici a mea nu are filtru de polen si din cate am aflat de la alti membri vectra a nu a beneficiat de filtru de polen. Cat despre apa vezi sa nu fie furtunul de scurgere infundat cu frunze sau mizerie. Este situat in compartimentul motor undeva pe la mijlocul grilei de plastic ce acopera aeroterma si motorasul de la stergatoare. O sa-l vezi e un furtun destul de gros cu o taietura pe lateral. Baga degetul pe acolo si o sa vezi ce o sa gasesti.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
apa la picioare e problema clasica. de obicei e furtunul de scurgere din fata, infundat cu mizerie. o alta cauza e distrugerea in timp a garniturilor care etanseaza tevile caloriferului la trecerea prin pereele frontal. in timp se macina de la caldura (e un cauciuc prost) si apa scursa din furtunul mai sus amintit se prelinge pe perete si intra in masina. au fost multe topicuri pe tema asta.

daca garniturile sint mincate, o gramada de silicon adaugat in interiorul lor si pe linga ele poate rezolva problema. nu stiu daca se gasesc astfel de garnituri prea usor.
  • Alexandru Vlad

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
SALUTARE!
SI EU AM AVUT O DATA O ASEMENEA PROBLEMA. LA MINE NU A FOST PUSA BINE MASCA PESTE FILTRUL DE POLEN SI SE SCURGEA PE EA DIRECT PE FILTRU.
MAI POATE SA SE SCURGA PE LANGA EL , IAR DACA VENTILATORUL NU E PUS BINE SE INFILTREAZA PE SUB EL!
SPER SA REZOLVI PROBLEMA!
NUMAI BINE! Wink
Skip ads

  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
"Sezran" ai avut dreptate. Furtunul de scurgere era complet infundat. Era plin de mal (noroi). Acum asteptam sa vedem daca incepe sa se usuce mocheta sau continua sa se ude de la ploaie. Daca o sa se mai ude o sa continui sa sap si sa va mai cer sfaturi.

Merci mult si cati mai multi km fara nici o problema
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu ce am zis ca e de la acel furtun de scurgere care se astupa si nu mai permite trecerea apei ceea ce face ca ea sa se scurga in interior. Sa speram ca ai rezolvat problema. Numai bine.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, am vazut si sfatul tau si aveai dreptate. Oricum multumesc mult si ma bucur enorm ca exista forumul asta unde mai poti primi cate un sfat.

Va raman dator Laughing si sper sa avem cat mai putine probleme
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mocheta aia nu se usuca singura, mai ales iarna. sub ea e un fel de burete dens si gros. eu am scos totul si am tinut la soare puternic (vara) vreo 3 zile (daca imi aduc aminte bine), dupa ce am stors cit am putut de bine.
Skip ads

  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Buna idee. Asa o sa procedez si eu in cazul asta, dar cred ca o sa-l iau in casa ca altfel n-am nici o sansa.
Il pun eu cumva pe calorifer si sper ca sa se usuce mai repede.

:shock:

Merci mult pentru ajutorul acordat
  • cosmin b

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pt a nu deschide alt topic,voi posta si eu aici.exact aceeasi problema o am si eu.difera doar masina eu avand o vectra c 2003.am dat jos grila de la stergatoare,am curatat gurile de scurgere a apei de ploaie care erau pline.am observat apoi urme de apa pe suportul filtrului de polen.l-am dat jos.mocheta se uda inca dupa ploaie.antigel nu este deoarece apa este curata nu are nici gust nici culoare.am dat jos scaunul din dreapta si am dat la o parte mocheta atat cat am putut.mi s-a parut mai umeda spre centrul masinii.era ud si buretele de sub pasla mochetei.ma gandesc acum sa dau jos toata consola centrala incepand de la cotiera pana sub casetofon,sa dau jos scaunele ,mocheta si sa o spal sub jet poate asa voi reusi sa gasesc locul pe unde se infiltreaza.poate intra cumva pe la compartimentul motor sau pe sub masina? daca cineva ma poate ajuta cu o sugestie sau daca i s-a mai intamplat cuiva cu vectra c ,ceva asemanator,rog sa-mi raspunda.apropo,unde se afla furtunul de scurgere de la climatronic? poate fi si acela? acum in toiul iernii? multumesc
L.E. Tocmai m-am intos de la masina si am observat ca este ceva ca un dop cu diametrul de 5 cm in jurul caruia se vedeau stropi de apa si evident si pasla aferenta regiunii respective era uda . sa fie condens? chiar si asa cand am dat prima data mocheta la o parte ,cantitatea de apa pe care am absorbit-o cu hartie era prea mare.inclin totusi sa cred ca mare parte din apa a intrat pe la filtrul de polen
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema tot la vectra c si doar dupa ce merg la spalatorie...Nu stiu pe unde poate intra.
  • stresu1984

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
o problema de genu am si eu la o vectara a dar in porbagaj pe partea dreapta ,i am siliconat cam tot ce se putea silicona garnitura stop dreapta garnitura buson benzina plus aerisirea si tot persista problema ,nu stiu ce sa ii mai fac
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Are cineva o poza cu furtunul problema pentru Vectra C? Mi-a intrat apa la locul din fata dreapta si banuiesc un furtun infundat (cum s-a zis si mai sus); cum arata si cum se ajunge la el?
Multam!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
desfa capota trage de chederul de la stergatoare si baga mana fortat prin acea fanta de la stergatoare, in coltuile masinii sunt gaurile de scurgere a apei si tot acolo se aduna frunze uscate si pamant si o sa vezi si gaura aerotermei de captare a aerului, exact pe acolo a intrat apa, generic nu e vorba de nici un furtun

sau varianta a doua daca ai doar mocheta putin uda mai poate fi condens de la AC si exista o teava intre radiator si vaporizatorul masinii, acea teava se mai infunda si dupa refuleaza condens in cutia filtrului de polen si dupa o sa curga pe picioarele pasagerilor

Incearca prima varianta si vin-o cu un feed back, eu am avut ambele variante in acelasi timp
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Maine dimineata, sunt calare pe situatie; acum s-a lasat intunericul.
Slighty off topic: aceeasi problema am patit-o la un Clio Symbol, imi curgea apa pe la pedala de frana (!): solutia (dupa 3 zile in service-ul Renault) - scurgere infundata, facut spume la patron, rezolvat in 4 minute.
Sper sa fie asta problema. Smile
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am efectuat urmatoarele operatiuni: in partea stanga - gasit duza scurgere - dop total de pamant; indepartat; in partea dreapta - laudat fie inginerul care a proiectat-o - o mare fanta de scurgere, care este imposibil de infundat (doar daca nu intra un bustean Smile ). Acum ramane de evaporat apa din habitaclu si vedem.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR