Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt nou pe aici si am si eu nevoie de un mic ajutor daca se poate.
Am un Opel astra, 1.3, 90 cp, 2006 si azi cand am pornit masina mi-a aparut in bord masinuta cu cheie. Practic, nu mai tragea masina. Am fost la service si am ambalat-o pana pe la 3000 dupa care si-a revenit. Seara, din nou mi-a aparut masinuta in bord si a trebuit sa trag pe dreapta, s-o ambalez, sa opresc motorul si sa-l repornesc ca sa-si revina. Pe langa faptul ca nu tragea, aveam si un consum destul de mare. Multumesc!
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In caz ca ai DPF (filtru de particule) sunt sanse foarte mari ca acesta sa fie infundat, fapt explicat prin chestia ca si-a revenit dupa ce ai turat-o.Remediu consta in mers turat aprox 3000 rpm cu varfuri de 3500 cateva minute.
Inainte sa pui contactul apasa frana si acceleratia (le tii apasate) , dupa pui contactul iar pe display-ul care indica nr de km o sa curga niste coduri de eroare de forma ECN XXXXXXX .Posteaza-le aici ca sa se dam seama exact ce are masina . Alfel pot sa fie cam multe cauze pentru simtomele tale.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc mult! O sa revin cu un raspuns
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Deci... Erorile nu-mi apar daca fac cum ai zis tu, sa tin apasata frana si acceleratia inainte de contact. In schimb am mers azi mai turat cu ea, am schimbat numai pe la 3000. Primele 5-10 min n-am avut probleme dupa care a aparut iar turbo in bord in timp ce mergeam. Am oprit motorul, l-am repornit si a disparut..
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Omul zicea sa iesi cu ea din localitate si sa mergi 10 minute turat constant la 3 mii - 3 mii 500(pe dn sau autostrada). Asa o sa isi faca regenerarea daca e de acolo.
Cel mai bine treci pe la cineva cu tester si posteaza apoi aici erorile.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am fost azi la tester.. Problema e ca atunci cand pornesc masina cresc valorile EGR-ului. Ce o fi ala nu stiu. Mi-a mai zis ca trebuie data jos galeria de admisie si curatat acolo.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat



Aici sunt si pozele.


Iar pe laptop imi aparea ca pozitia pedalei e incorecta, ceva de genul.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Cepangabriel a scris:Am fost azi la tester.. Problema e ca atunci cand pornesc masina cresc valorile EGR-ului. Ce o fi ala nu stiu. Mi-a mai zis ca trebuie data jos galeria de admisie si curatat acolo.

EGR-ul in ralanti sta deschis adica valoarea tinde spre 100 % . La accelerare tinde spre 0%. Deci... e normal.Din moment ce s-a aprins masinuta cu cheita inseamna ca sunt stocate coduri de eroare. Alea sunt importante in prima faza .Parametrii trebuie lasati deoparte din moment ce masina iti zice clar ca are o problema respectiv cod de eroare.
Posteaza codurile de eroare . Sunt de forma PXXXX (unde X sunt cifre).
Foarte posibil tipul care ti-a pus laptop-ul pe masina , sa-ti fi indicat problema din prima din moment ce ti-a zis ca sunt probleme cu pedala de acceleratie. De multe ori la astfel de probleme masina intra in safe mode aceasta nu mai reactioneaza la pedala de accelaratie oricat ai apasa-o.


Ultima modificare facuta de Op3l la Mar 11 Mar, 2014 11:44 pm
Skip ads

  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
In bord nu-mi apar coduri de eroare, iar pe laptopul pe care am facut testul apareau decat 2 erori care nu puteau fi sterse. Una din erori era ca pozitia pedalei de acceleratie e incorecta, ceva de genul. Testerul era Bosch daca ajuta la ceva
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
EGR-ul in relanti era in jur de 48%, e poza mai sus
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pai cam asta e problema ta... din moment ce ti-a zis ca pozitia pedalei de acceleratie este incorecta , tu de ce cauti problema la EGR?
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu caut eu ca nu ma pricep, zic ce zicea mecanicul. Intreb aici ca mi-e ca nici cei de acolo nu stiu si-si dau cu presupusul doar ca sa-mi ia niste bani aiurea.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ideea este in felul urmator. Din moment ce becul galben (masinuta cu cheita ) sta aprins inseamnca ca masina a stocat cod de eroare iar defectul este prezent. Codul ala de eroare iti explica daca este o problema de cablaj sau de microcontact pedala.
Am mai intalnit probleme cu pedala de acceleratie la Astra H rezolvandu-le in felul urmator:
-curatat mufa pedala.
-curatat microcontact pedala (potentiometru sau "senzor" cum i se mai spune).
-inlocuit pedala cu totul potentiometru fiind dus.
Dar ca un om intreg la cap inainte sa fac astea am plecat de la un cod de eroare... sau in cazul in care nu exista cod de eroare am urmarit parametrii live apasand pedala sa vad daca raspunde cursiv pe Op-com...
P.S. Testerele universale nu sunt cele mai indicate ... uneori generand coduri aiurea sau neafisand coduri existente...
P.S. 2 Vezi ca in Ploiesti este user-ul [editat] are service undeva la marginea orasului . Are Tech 2 si tot ce-i trebuie, reparand in special Opel.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult! Am sa iau legatura cu el.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce imi plac aceste specimene ce fac testere la masini. Pun si ei ala acolo, se uita daca are vreo eroare si aia a fost. Habar nu au sa interpreteze datele transmise. Cu unul de genul asta am zis ca ma bat, nu am vrut sa-i platesc
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da. Ce sa zic. Nu stia despre ce e vb. Se uita el pe-acolo si cica e tare ciudata masina asta. Pai e ciudata daca nu stii despre ce e vb, normal.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am fost dupa la [editat]. Mi-a zis tot.. si ce are si ce n-are. Se vede cine stie si cine nu.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Aha. si ce avea ?
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Circuitul la filtrul de carburant cu preincalzire este deschis.
Raport incorect intre semnal senzori 1 si 2 de pozritie ai pedalei de acceleratie.
  • Cepangabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ideea e ca senzorul 1 al pozitiei si senzorul 2 erau la valori egale. Dupa ce a lovit putin wec-ul senzorul 1 a revenit la valoare normala si a si disparut din bord masinuta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR