Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti,ma bucur ca exista acesta forum!Felicitari tuturor!
Am un opel astra 2000DTI Caravan din 2001 si nu sunt multzumit de debitul de aer cald....dau ventilatorul la 4 si de abia se simte....indiferent de orientare,parbriz,jos,central!!!este extrem de slab debitul.Parca in momentul cand se incalzeste bine de tot mototul,creste si debitul dar nu sunt convins.
Sunt ceva filtre sau este posibil sa fie vreo etansare proasta pe undeva???
Multumesc!
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
vrei sa spui ca atunci cand dai pe poz 4, te zboara curentul de aer DAR e aer caldut? sau nu iese aer suficient...?
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci daca dau pe 4,indiferent daca este pe cald sau rece,curentul de aer este slab,vorbesc mai mult din observatia care am facut-o cu alte masini,pana si la dacia care am avut-o sau la Oltcit,baga un curent de aer enorm de puternic....
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Schimba filtrul de polen. S-ar putea ca asta sa fie cauza.
Skip ads

  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca nu cer prea mult,unde este pozitionat?pot sa-l schimb singur?e posibil ca din cauza lui sa fie debitul mic pe toate caile?
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ca este din cauza filtrului de polen. La Astra, din cate stiu e pozitionat cumva sub torpedou. Sa dea posesorii de astfel de masini mai multe detalii.

PS: Daca dai pe recirculare se simte mai tare fluxul de aer generat?
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
imediat plec de la servici si incerc.raspund cand ajung acasa.din cate stiu,se aude un zgomot infudat mai deosebit,dar nu am verificat daca se modifica puterea debitului.revin mai tarziu cu noutati...si poza masinii mele.
mersi!
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@bilson - te rog pe viitor sa folosesti functia cautare (nu de alta dar s-a mai discutat despre chestia asta plus ca sunt cateva topicuri despre inlocuire filtru polen)

Sper ca pe viitor vei face acest lucru (stiu ca e anevoios si ca de multe ori trebuie sa citesti topicuri intregi pana gasesti exact ce vrei) totusi uite putin ajutor asa ca de inceput Laughing

PS: trebuie sa desfaci mai intai torpedoul Idea


Skip ads

  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am inteles,scuze.numai ca nu am gasit ceva prea explicit,acuma m-am lamurit.
Totusi nu am gasit nimic despre grilele alea din partea superioara a bordului care nu au nici un reglaj,sunt de forma???
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
te referi la grilele care dau aer spre parbriz?...sau ma rog , ar trebui sa dea
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
uite aici toate gurile prin care vine aerul in masina (in functie de cum setezi tu de la butonul de comanda)

gaurile 1, 2 si 3 sunt mobile (sus-jos, stanga-dreapta, si cat de deschise pot sa fie) - PS: vezi ca asta poate fi deasemenea o cauza. da de rotita aia de langa ele intr-un capat sau altul si vezi daca se sesizeaza vreo diferenta Razz

gaurile 4 (deasupra bordului- orientate spre parbriz si cele mici orientate in laterale pt geamurile laterale fata) si 5 (pentru picioare) sunt fixe si nu pot fi reglate (decat deschis si inchis de la butonul de directionare a curentului de aer - cel central de pe consola)



  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ma refer la cele de deasupra lui 1 si 3,care nu au clapete,numai un grilaj...
Skip ads

  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am dat pe recirculare...dar nimic...acuma catva timp ramasese blocat pe "recirculare" dar acuma nu mai cupleaza deloc,si nu este pe pozitia "parbriz",ma dispera nu mai pot...parca a venit si un miros urat in interior....in orice caz nu o sa pot dormi pana o duc la meshter!
mai ales ca azi am mers cu un fiat punto(de la firma) si m-a doborat efectiv caldura care o da buburuza aia...
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum ti-am scris in postul anterior
->"gaurile 4 (deasupra bordului- orientate spre parbriz si cele mici orientate in laterale pt geamurile laterale fata)"<-

deci cele mici sunt in cauza (adica cele de deasupra 1 si 3 dar caer nu sunt mobile si sunt cuplate cu cele de la parbriz pt. dezaburire)

OMULE in primul rand masina ta e diesel. Asa ca o sa ai caldura supa 10-15 minute de mers (fiindca apa la diesel urca mai greu - mai ales la 2.0 dti) dar ar trebui ca aerul care vine prin instalatie sa iti faca freza (din cauza puterii), cat despre caldura eu nu pot sa merg mai mult de treapata 2 (caci ma sufoc de cald) ..... daca ai simtit miros inseamna ca e de la filtru de polen clar Smile) (cel putin mirosul)
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba frate filtrul de polen ca de aia miroase urat5 si nu ai debit. Astepti poate ti-l schimba altul?
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incerc astazi sa-l schimb,cu caldura nu-i problema,chiar se incalzeste relativ repede,azi la -2grade a venit caldura in aproximativ10min,numai debitul nu e mare dupa cum am spus,merg astazi sa vad daca il pot schimba.In legatura cu grilele alea doua,nu sunt cuplate nicaieri..indiferent de orientarea fluxului de aer , nu se simte nimic la ele....deci ma refer la cele de deasupra alora laterale care se orienteaza spre geamurile stanga dreapta....nu se simte absolut nimic la ele!!!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
-daca observi o variatie a turatie motorului de aer(cand schimbi turatia din buton 1-2-3-4) sigur ai obturata calea de aer. (posibil filtru de polen...culcus de soareci...nu radeti ca am intalnit .)
-daca nu observi o variatie a turatie motorului de aer regulatorul de turatie.
-posibil carbuni uzati(pana acum nu am intalnit niciunul )
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aeroterma functioneaza perfect,se mareste turatia daca sch 1,2,3,4,dupa cum am spus,o sa incerc sa sch filtrul de polen,cam sigur asta este cauza....nici soricelul nu-i exclus,am mai auzit din astea!
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
joi sunt programat la meshter,va anunt atunci daca a fost din cauza filtrului de polen!
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce mai astepti,daca eram in locul tau dezmembram masina pana acum,ce mester ,descurcate si singur ca nu e mare lucru,eu am cumparat masina azi si maine am si desfacut toate filtrele de pe ea pt.control...si ca mine sunt multi,f multi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR