Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Ghera

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
suuuper....
raspunsul tau e cel care ma face sa ma duc acuma sa imi iau o clatepa si sa ma apuc sa o schimb....

mersi de info!

Ps: am sa umbluu si la pinii mufelor/sigurantelor!
Skip ads

  • Ycz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu te grabi totusi. Asta a fost la mine.
Intai misca oleaca de sigurante pe acolo la UEC, la pedala.
Daca tot nu vrea, pune un tester pe ea. De unde esti?
  • Ghera

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am pus tester, nu memoreaza eroarea, si la mufa la pedala am umblat ca cu ea am vrut sa incep....si am vrut sa o schimb ca sa testez dsar nu am putut ca e alt model( din cate am inteles nu e modelul renumit ca ar fii cu probleme)
  • Ycz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ce motorizare ?
Skip ads

  • lyxye

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut, am incercat sa fac testul cu pedalele, pun cheia in contact, tin apasat frana si acceleratia, mut cheia pe pozitia in care mi se aprinde martorii in bord si nu se intampla nimic.

Inainte sa deschid panoul cu sigurante de la motor si sa scot sigurantele ar trebui sa iau borna + de la baterie jos?
  • Ycz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Cand ai facut testul cu pedale, iti clipea iconita check engine ? Daca da, trebuie sa numeri de cate ori clipeste+pauza. Un fel de codul morse (nu glumesc). Nu scoate sigurantele, misca-le un pic, si sterge cu o carpa pe acolo.
  • lyxye

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am vazut ca s-a aprins martorul check engine dar nu am bagat de seama daca clipeste sau nu.

Am bagat cheia in contact si m-am dus sa ascult la clapeta de accelerare, aud un tiuit continuu. E normal asa ceva? Cum ar trebuie sa sune normal?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asa piuie aia: zici ca a e posedatã Smile
Dupã un timp, tace.
Skip ads

  • Ycz

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
lyxye a scris:Am vazut ca s-a aprins martorul check engine dar nu am bagat de seama daca clipeste sau nu.

Am bagat cheia in contact si m-am dus sa ascult la clapeta de accelerare, aud un tiuit continuu. E normal asa ceva? Cum ar trebuie sa sune normal?


E perfect normal bazaitul ala mic. Sa nu se auda mai tare ca atunci e problema acolo.
Uite asa arata partea electronica din clapeta de acceleratie (la 1.7 cel putin). Eu am aia 2 dinti rupti la pinion .
  • lyxye

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Si eu tot 1.7 CDTI am, anul 2005. Astazi merg la cineva care are un Opel similar sa ascult daca e acelas zgomot.

Intrebare, cum ar trebui sa curat contactele la sigurante? Trebuie sa deconectez borna de la baterie si apoi sa le scot una cate una?

Masina am cumparat-o recent si acum am observat ca am doar cartea service si manualul de la casetofon, cartea tehnica lipseste. Are cineva in format electronic cartea tehnica? Vreau sa vad fie siguranta pentru ce e.
  • lyxye

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am demontat UEC-ul si nu pare sa fi ajuns apa pe acolo oricum am dat cu un spray de curatire contacte dupa care am lasat sa se usuce 10 minute si am montat totul inapoi, problema s-a remediat iar acceleratia functioneaza.

Problema a fost un contact imperfect.

Multumesc de sfaturi tuturor!
  • AlinZafira

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2007 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Mie mi sa aprins esp si masina cu cheita,in acelasi timp se accelera singura la 1500 .Mam dus la un servis in grecia sa o trec pe tester ,dar din pacate mi sa spus ca nu citeste ca masina este adusa din Germania😃😆.Mia recomandat sa comandam o pedala de accelerati (120 € mana a doa si originala 340€)nu am acceptat😲😅😅😅.Pana la urma un prieten mia spus sa ma uit la filtru motorina si intradevar filtrul era negru .Pana la urma am scapat ieftin .
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ce buna e asta.
Testerul "nu citeste ca masina e adusa din Germania".Smile
Vezi ca problema ta nu s-a rezolvat.
Daca faci testul cu pedalele ai sa gasesti erorile P1120 si P1122 memorate in ECU.
  • Xtrayl

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare la toti ,am urmatoarea problema cu pedala de accelerare imi faci probleme cind masina se afla mai mult afara pe un timp ploios imi dispare complet numai reactioneaza,iar masina isi ridica la 1200-1400 turatii si asa si ramine care ar putea fi problema am schimbat pedala si nimic la fel aceias problema mentionez detin un opel astra g 1.7 dti anul 2004 hatcback
  • crscris

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2017

  • Mesaj Privat
E o problema clasica marca Opel
Pedala de acceleratie se tureaza doar 1000-1200
Singura varianta care merge este sa curatati cu sprei pinii de la UEC de fiecare data cand se intampla
  • Xtrayl

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ce ai invedere prin prinii de la UEC care sunt ei unde se afla ?
  • martinica99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am avut problema cu marcarii din bord si mi-a rezolvat-o un electrician auto. A scos partea de sus a panoului de sigurante de langa baterie, a cutatat cu un spray f.bun care se evapora f.repede contactele, insa inainte de asta a apropiat contactele unul cate unul cu penseta de atunci nu mai am nici o problema, au trecut cam 3 ani, tin sa spun ca ma exasperasera in mers pe autostrada acele reduceri de turatieee. Sper ca va fi de ajutor acest review, acum am cealalta problema cu clapeta de aer, sper sa o rezolv.
  • CM.Rares

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel astra h 2009, 1.7 dci, 125 cai, si de acum o luna si ceva a inceput sa mearga in suturi Bun, am mers la un service, a pus tester-u si a zis ca apare lipsa presiune, se uitat sub capota si a vazut ca furtunul de la intercooler era crepat (a zis ca din vina la radiator s-a crepat), dupa care am fost sa-mi faca o oferta, si a zis ca furtunu ala nenorocit cost 700 lei si manopera 300 lei, cam 1000 lei, bani pe care nu ii aveam atunci si am refuzat, dupa care am incercat sa caut in alta parte, si pretul pe furtun tot ala era. Am intrebat pe cativa mecanici daca pot circula cu ea asa macar un timp, si mi s-a zis ca da. Eu am circulat destul de mult cu el asa...pana intr-o zi, cand am urcat un drum in panta si a inceput sa nu mi se mai accelereze mai mult de 30 km/h si turatia mai mult de 2000 nu mergea cu pedala pana la capat, si dupa cativa metri de mers asa, a sarit un furtunas care merge pe teava de esapament (intre timp mi-au zis mai multe persoane ca ar fii de la ceva senzor de presinue), l-am pus inapoi si dupa cativa metri iar a sarit, dupa care l-am legat cu colier sa il tina strans si am mers pana acasa asa cu ea, la 30 km/h. Dupa un timp de cautari am gasit furtunul acela( furtun intercooler) la un pret cat de cat, 250 lei, si l-am schimbat eu, (chestie de 15min, ceea ce la service a cerut 300lei, nesimtiti), am vrut sa fac o proba, am observat ca masina tot nu se accelereaza si in plus, sub masina se aude un troncanit si la relanti si in mers. Mentionez ca la relanti se tureaza pana la 3000 si scoate un fum foarte negru Oare ma poate ajuta cineva?, multumesc
  • TAlexandru707

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Am și eu o problema și nu știu de la ce e dacã ma poate ajuta sfatuii cineva va rog.
Am un Opel astra h 2004, în dimineața asta am pornit am plecat dupã vreo 500 Masina s-a înfrânat brusc și dupã nu se mai accelera adicã trecea de 2500 de ture de putere nu aveam deloc și merge întrerupt asa sacadar gen se Oprea pleca se Oprea pleca și scotea foarte mult fum.
Ma poate ajuta cineva?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ce ai bagat in rezervor, da` sa nu te uiti cu bricheta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR