Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:....imi pare rau dar tu ai spus ECU limiteaza viteza la 205 km/h reali...ori real inseamna ca atunci cand intra ecu pe intreuperea turatiei s-ar putea sa ai mai mult sau mai putin de 205 in functie de ce modificari ai facut (doar RPM va fi intodeauna aceeasi)ideea e ca respectivul ar fi putut teoretic trece peste 205 chiar daca asta este viteza limita data de fabrica intelegi?iar erorile de care vb tu la vitezometru la fel pot fi atat in plus cat si in minus.

Mi se pare oarecum logic ce spune TOX.
Daca masinii nu i s-a adus nici o modificare si are inclusiv jantele stock, ECU taie alimentarea in momentul in care senzorul de rpm "spune" 5200 si, teoretic, masina ar trebui sa aiba 205kmph. In traducere libera inseamna ca ecu limiteaza viteza la 205kmph, repet - fara alte modificari.
Nu mi se pare de nefolosit expresia ca ECU taie la 205...
Skip ads

  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
era prea pacat sa moara threadu asta Very Happy
@tox
dimensiunile ok pt cauciucuri sunt 195/60/15 sau 205/55/15 sau 215/50/15 Wink
  • Cavalera

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dimensiunea standard la calibra c20ne e 195/60/14, ecu nu limiteaza viteza si nici turatia mot se duce in a5a la 6000 de ture pt ca atat poate cu 115cp daca ii mai ridici puterea poti sa ajungi sa si limiteze in a5a si sa cresti si vit finala normal.
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cavalera a scris:Dimensiunea standard la calibra c20ne e 195/60/14, ecu nu limiteaza viteza si nici turatia mot se duce in a5a la 6000 de ture pt ca atat poate cu 115cp daca ii mai ridici puterea poti sa ajungi sa si limiteze in a5a si sa cresti si vit finala normal.


5,5x14 - 195/60R14
6x15 - 195/60R15
6x15 - 205/55R15

este varianta si pe 14, sorry de dezinformare.
Skip ads

  • jaguar46

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am reusit sa scot 200 si umpic la 5 000 rpm ...se vedea clar ca putea mai mult insa...noapte fiind oboseala de pe drum...ma facut sa ma multumesc cu un 200km / h insa masinutele astea chiar pot

  • KSS

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salutare baieti...... posed un opel ascona c si am motorul asta c20ne cu anumite modificari pt ca imi place sa fiu sincer ......as vrea sa fac o provocare prieteneasca pt voi si nu numai care au motorul asta ....sper sa nu ma intelegeti gresit...... nu vreau decat sa agit apele intr-un mod placut....sanatate
  • jacsongt

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1996 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2007

  • Mesaj Privat
prima si prima data am facut intrecere cu un prieten care avea dacie din 96 Embarassed ; de pe loc....golf 4 sdi , ursulet de prin 88 nush ce motor, insa zorzonata rau , si un audi quatro tot de prin anii 80 . din mers logan 1.6 16valve. Am frica de un ford focus din 2005 modelul tournier...1.6 16valve 101 cai Rolling Eyes
  • donferi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Combo 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cu Vectra A C20NE, tuning doar la esapament, 195 pe bord, pe autostrada, pe GPL Embarassed
Skip ads

  • florinvez

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Calibra 1991 C2ONE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cu C20NE-ul meu am provocat mai multe masini si mare parte ori au cedat ori nu au putut mai mult:

Cielo 16V - a incercat el ceva dar nu a avut incotro si a trebuit sa cedeze mai ales pe curbe zdrente scria pe spatele lui
Logan - mai multe cele de 1.4 nu le socotesc,de 16 la fel.Cele de 1.6 16V si 1.5 D au fost cat de cat sa nu ma plictisesc
Golf 3 si 4 - cele de 1.6 16V ,de 1.9 TDI nu ai ce sa faci cu ele daca iti cunosti masina pe care o conduci
Seat Leon & Toledo modelul vechi cu aceleasi motoare ca cele de pe golfuri
Seat Leon & Toledo modelul nou sunt un pic mai infipte decat cele vechi dar fara prea mare importanta ultimul a fost un Leon 1.6 cu 105 CP care a c-am ramas in urma chiar de la plecarea din loc la o liniuta la care ma provocat
Skoda oktavia 2 - pacat de ele sunt cam mari pentru a incerca liniutele mai ales cele cu motoare mici adica maxim 120CP
BMW - 316 slabut,318 - 113CP merge binisor 320 D destul de bine dar ori am avut eu noroc ori ia fost frica lui ca la 190km a ramas in urma
VW Passat de1.9 TDI motor clasic 90CP la prima incercare ma facut la diferenta mic pentru ca era ud pe jos si am pierdut mult la plecare a din loc pentru ca am accelerat prea tare,dar a 2 a oara cand era uscat pe jos nu a avut sanse prea mari
OPEL VECTRA - 1.8/90CP se tine binisor pana la viteza a 3 a dupa aia gata la fel ca un VW PASSAT TDI ROSU 4 MOTION ADICA 180CP PANA LA A 3 ZDRENTE A SCRIS PE EL DAR DUPA A 4 AM PIERDUT DESTUL DE DECENT ADICA 32 sec cronometrat,era si soferul nou pe acea masina .


MAJORITATEA DIN EI I-AM PIERDUT DUPA TREAPTA A 3 A UNDEVA PE LA 160KM/H


PS : CAND MAI FAC ALTE VICTIME O SA ANUNT (LA VARSTA EI CALIBRA FACE MULTE VICTIME PRINTRE CALUTII ASTIA DIN ZIUA DE AZI CU CARE SE LAUDA MAJORITATEA SOFERASILOR - NU VA UITATI LA AN CAND INCERCATI SA NE PROVOCATI UITATIVA LA MASINA)
  • florinvez

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Calibra 1991 C2ONE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
jacsongt a scris:prima si prima data am facut intrecere cu un prieten care avea dacie din 96 Embarassed ; de pe loc....golf 4 sdi , ursulet de prin 88 nush ce motor, insa zorzonata rau , si un audi quatro tot de prin anii 80 . din mers logan 1.6 16valve. Am frica de un ford focus din 2005 modelul tournier...1.6 16valve 101 cai Rolling Eyes


DAI FARA FRICA NU ARE CE SA ITI FACA.EU AM PROVOCAT PE UNU DAR NU A VRUT SI DIN PACATE TREBUIA SA MA OPRESC EU LA PECO PENTRU CA ALTFEL IL TRECEAM LA VICTORII SI PE ASTA.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
focus 2 cu 1,6 motorina are 110 cai.in overbost 120.
si o cutie lunga cat china.si fuge rau tare.
  • florinvez

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Calibra 1991 C2ONE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:focus 2 cu 1,6 motorina are 110 cai.in overbost 120.
si o cutie lunga cat china.si fuge rau tare.


bine bine dar era vb de un 1.6 16V oricum e bn de stiut de 1.6 diesel
Skip ads

  • DraGonuL

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut eu am un opel ascona c motor de 2.0i C20NE 115CCP si pe aeroport la iasi am mers cu ea cu 200km/h am fc un play cu Audi A4 pe 200euro si am castigat bineinteles
  • djlex

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni,

Am si eu Calie C20NE 8v, si nu sunt neaparat de parere ca NE-ul nu are sens sa fie modificat. Eu vreau sa i aduc urmatoarele modificari:
Admisie Lexmaul, kit ambreiaj sport, kit ax cu came sport, evacuare inox, filtru sport si CIP. E drept ca toate astea costa cat un LET cu tot cu omologare, dar stiti voi, SFi-uri, V6-uri si leturi modifica toata lumea. Dar cand deschizi capota si rasare un NE de poate 160-170 cp, lucind asa in lumina zilei....E? mai rar asa ceva Very Happy
Sper sa fac rost de bani curand pentru modificare. (Costurile estimate de mine se ridica la 3,5 k euroi minim, pentru un jobn facut calumea si piese de firma.
Mie personal imi place ne-ul, desi mi s a recomandat calduros sa pun SFI-ul caci nu mi ar face prea mari probleme conversia .
A, si ma mai gandeam la o preincalzire a combustibilului si in final ... NOS. Doar de farmec asa Wink

Scuze de off-topic. Inca nu ma bag la curse ca nu prea am ce sa impachetez cu cei 115 cp, tinand cont ca majoritatea amatorilor au 150+ cp.
Succes la toata lumea, si respect posesorilor de NE.
  • opelar

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
rupe stilu. e misto ca sae pot aduce modificari masive la motor chiar dak e oleaq mai slabut ca restu:D. calibra vs logan 1,6 16v pe 1000m calibra cam cu 100 m in fata loganului:D
  • ancutza1010

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
posesor de c20ne...dar pe astra cabrio (1360 de kg)
1.cam orice diesel din generatia golf4 skoda 1 1.9 tdi fara modificari majore...
2.passat nou 20 skoda noua 2.0 tdi ambele
3santa fe 2.2 diesel aprox 190 de cai zicea propietaru
4 tiguan 2.0 tdi cu dsg
bmw e36 1.8 is (143 cai + modifcari)
320 24 valve
si altele
precizez ca masina mea e mai grea ca o calibra dar bat calibra....nu am absolut nici o modificare
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mda, cand era noua, era data la 205 kmh... Asa e masinile vechi, doml' , ca si vinul, cu cat mai multi Km au, cu atata fug mai tare... Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
florinvez a scris:

MAJORITATEA DIN EI I-AM PIERDUT DUPA TREAPTA A 3 A UNDEVA PE LA 160KM/H


PS : CAND MAI FAC ALTE VICTIME O SA ANUNT (LA VARSTA EI CALIBRA FACE MULTE VICTIME PRINTRE CALUTII ASTIA DIN ZIUA DE AZI CU CARE SE LAUDA MAJORITATEA SOFERASILOR - NU VA UITATI LA AN CAND INCERCATI SA NE PROVOCATI UITATIVA LA MASINA)


Nu zau Question Cand incetezi sa minti, anunta-ne... Evil or Very Mad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:....imi pare rau dar tu ai spus ECU limiteaza viteza la 205 km/h reali...


Viteza de 205 kmh este limitata, in cazul de fata de... puterea motorului... Wink
Oricum, e mai mult decat OK pentru 115 cai, Calibra fiind o masina cu o aerodinamica excelenta...
Astra mea a data pentru o viteza similara (208) dar la 21 de cai in plus, nu are aceeasi CX... Crying or Very sad
  • ancutza1010

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
parasutistul a scris:....imi pare rau dar tu ai spus ECU limiteaza viteza la 205 km/h reali...


Viteza de 205 kmh este limitata, in cazul de fata de... puterea motorului... Wink
Oricum, e mai mult decat OK pentru 115 cai, Calibra fiind o masina cu o aerodinamica excelenta...
Astra mea a data pentru o viteza similara (208) dar la 21 de cai in plus, nu are aceeasi CX... Crying or Very sad

sorry ca intervin dar sunt de parere ca limitarea vitezei este din cutie nicidecum de puterea motorului sorin...am prieten cu ne pe vectra si prinde 230 de gps...iar eu la 198 pe gps sunt in a5a in limitare adica 6200 rpm amandoi avem cutia f16 doar ca eu am varianta scurta in a5a la 3000 am 107 iar el 135 asa ca motorul merge
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR