Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
AndrewBv a scris:Salut am si eu o problema cu astra mea(Astra G caravan; 1.7dti;201); Nu imi indica in bord temperatura motorului(ceasul ala nu se misca); Adica se misca foarte rar, si cand mai urc Oituzul; Sa fie de vina termostatul?dak da unde este amplasat?o poza ceva?sau niste sfaturi....

Multumesc


un sfat si pt mine se poate?multumesc:)
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Bun si BEHR folosesc de ani buni la diferite tipuri de masini si sunt ok .... in timp obosesc si deschid din ce in ce mai devreme pana raman intredeschise ori se blocheaza deschise cele 5 gr. intre unul bun si unul obosit fac diferenta aproape insesizabila pe ceas efectele sunt cele enumerate mai sus.


Avand in vedere ca voi tine masina 3-4 ani (cred), e ok sa iau Behr?
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
un sfat si pt mine se poate?multumesc:)[/quote]

E undeva langa baterie. Daca baga caldura bine nu este termostatul, ar putea fi ceasul sau altceva iar daca nu baga caldura mai mult ca sigur e termostatul. Vad ca esti din Brasov, daca vrei te pot ajuta sa vedem unde ar putea fi problema.
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Raul Paltineanu a scris:un sfat si pt mine se poate?multumesc:)


E undeva langa baterie. Daca baga caldura bine nu este termostatul, ar putea fi ceasul sau altceva iar daca nu baga caldura mai mult ca sigur e termostatul. Vad ca esti din Brasov, daca vrei te pot ajuta sa vedem unde ar putea fi problema.[/quote]


multumesc mult, lasami o data de contact si am sa te sun azi , dupa ce imi termin cursurile, si poate ma poti auta:D
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stimati colegi daca din diferite motive n-ati acordat atentia cuvenita respectivei piese in aceste zile cred ca v-a convins frigul de afara daca eu n-am fost suficient de convingator in explicatiile oferite referitor la mersul cu motorul rece.La ceea ce am spus la inceput nu mai pot sa adaug decat faptul ca metoda cartonului este o varianta de a ajunge acasa dar circulatia apei in radiator va mentine motorul rece oricum la temperaturi de minus 10gr ..de mai mult nici nu mai vorbim.Ideal ar fi pornirea motorului (in special diesel)dupa incalzirea motorului aici avantaj cine are garaj incalzit dar sa mergi cu termostaul varza pe asemenea vijelii se numeste ca doresti cu tot dinadinsul sa distrugi motorul si asta e una din metodele sigure,consum marit,confort zero,zgomot de tractor....toate pentru numai 100-300 RON.Cautati cu atentie ca ofertantii de piese prefera vanzarea cu diferite alte carcase nu doar termostatul in unele cazuri este necesara schimbarea in altele nu informati-va bine inainte si veti avea surpriza ca ceea ce era la inceput 160 RON devine numai 45 RON dupa numai 2 min. de discutii .
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
miam luat si eu in sf termostatul, pt 1.7 dti si am dat pe el 55 lei cu tot cu o garnitura.....acum mai trebe sa il montez....
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu l-am schimbat, asa cum am mai spus, acum vreo 2-3 saptamani. Am luat Behr si tot Behr aveam pe masina, desi nu cred ca mai fusese schimbat. Problema e ca tot greu se incalzeste in oras. Ce e bine e ca sta la 86-87 de grade indiferent daca sunt in oras sau pe autostrada. Dar ajunge greu la 86-87 de la prima pornire. Furtunul spre radiator e rece, deci clar termostatul e inchis.

O intrebare as avea: ca sa aerisesc instalatia, trebuie sa scot surubul de aerisire sau e de-ajuns doar desfacere lui? Mie mi-e sa nu izbucneasca cine stie ce jet pe-acolo.
  • sergio constantino

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua,
ceva de genu asta am patit si eu azi(afara erau -12 gr):am pornit...motorul s-a incalzit greu, iar cand s-a incalzit a stat in 92 si apoi la 89-90(ca intra ventilatorul) si tot asa....toate bune si frumoase pana ce ies afara din oras,unde temp apei scade undeva sub 80 de grade,pe la 75 de grade mai exact..CE PARERE AVETZI?
OARE E TERMOSTATU' BLOCAT PE INTREDESCHIS SAU DESCHIS APROAPE DE MAXIM?
am citit si eu in aceasta seara acest topic si am inceput sa ma gandesc serios la aceasta problema..(deoarece pana acum am crezut ca e normala chestia asta)...dar mam inselat.
am sa schimb cu siguranta temostatul...doar ca am nevoie de putin ajutor:ARE CINEVA IDEE UNDE E AMPLASAT SI CE MARCA AR TREBUI SA CUMPAR?SI LA CE PRET L-AS PUTEA GASI?-ASTA NUMAI DACA AVETI IDEE DESPRE PRET
VA MULTUMESC ANTICIPAT.


OPEL ASTRA G/HATCHBACK/2001/1.4_16V/Z14XE
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sergio constantino a scris:buna ziua,
ceva de genu asta am patit si eu azi(afara erau -12 gr):am pornit...motorul s-a incalzit greu, iar cand s-a incalzit a stat in 92 si apoi la 89-90(ca intra ventilatorul) si tot asa....toate bune si frumoase pana ce ies afara din oras,unde temp apei scade undeva sub 80 de grade,pe la 75 de grade mai exact..CE PARERE AVETZI?
OARE E TERMOSTATU' BLOCAT PE INTREDESCHIS SAU DESCHIS APROAPE DE MAXIM?
am citit si eu in aceasta seara acest topic si am inceput sa ma gandesc serios la aceasta problema..(deoarece pana acum am crezut ca e normala chestia asta)...dar mam inselat.
am sa schimb cu siguranta temostatul...doar ca am nevoie de putin ajutor:ARE CINEVA IDEE UNDE E AMPLASAT SI CE MARCA AR TREBUI SA CUMPAR?SI LA CE PRET L-AS PUTEA GASI?-ASTA NUMAI DACA AVETI IDEE DESPRE PRET
VA MULTUMESC ANTICIPAT.


OPEL ASTRA G/HATCHBACK/2001/1.4_16V/Z14XE



Salut intra pe unixauto.ro aici gasessti multe piese si nu sunt foarte scumpe, pt. al tau e vreo 100-160 lei .
  • sergio constantino

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2009

  • Mesaj Privat
o sa caut pe site..
mersi fain andrew..
  • mumulacke

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am un Astra Classic Z17DTL din 2005,
cred ca mai nou am si eu o problema cu termostatul,dupa un drum de 10km prin oras am pus mana pe furtunul din partea dreapta care merge pe sub baterie si intra in radiator undeva in dreapta sus(un furtun mai gros) si am constatat ca era caldut.In masina se simtea un aer caldut.
Acesta sa fie furtunul cu termostatul?
Sa incerc o vizita la service pentru verificare?

multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Poate fi termostatul dar este foarte usor de verificat avand in vedere ca cei din service vor considera oricum ca trebuie schimbat ca doar n-ai batut drumul degeaba pana la ei nu? Wink La pornire dupa 5 min. verifica cele doua furtune de apa groase de la radiator si bazinele laterale ale radiatorului cele de plastic ele trebuie sa fie reci,tine putin motorul turat si mai verifica odata daca nu s-a schimbat nimic lasa-l in pace.Acest motor se incalzeste oricum destul de greu si de aceea orice pierdere pe la termostat se simte imediat,eu la multe masini am anulat acea mica supapa care chipurile asigura accesul apei calde langa arcul bimetalic si implicit reactia termostatului mai rapida numai ca asa e in teorie in practica din cauza ei ramai cu motorul caldut 100 de km,unele modele au acea supapa altele nu,probabil s-au prins de greseala.
Skip ads

  • mumulacke

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu dupa aproximativ 10 km facuti prin oras seara(deci fara circulatie mare) am pus mana pe un furtun care iese din motor si vine undeva in partea de sus dreapta a motorului acesta fiind cald,am pus mana si pe radiator in partea de sus si acesta era cald.
La ce supapa te referi?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Atunci daca in bord ai temperatura sub 70 si furtunele si bazinele sunt caldute e clar termostatul,supapa respectiva se gaseste la unele modele de termostate pe 'palaria' lui exact unde trebuie sa etanseze si este o piesa foarte mica cu o simpla bila nu-i mare inginerie dar mai mult face rau decat bine.Eu le blochez acea bila pe inchis deformandu-i carcasa in care sta cu un patent,pentru ca acele modele nu vor permite incalzirea motoarelor decat vara,iarna prin pierderea respectiva si faptul ca oricum acel motor nu prea produce mare caldura ramane calai mult si bine.
  • mumulacke

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mersi mult pentru sfaturi,dupa sarbatori o sa merg si sa schimb termostatul.
Mersi inca odata si Sarbatori Fericite si La multi ani!
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Este primul termostat pe care trebuie sa-l schimb in experienta mea vasta ( in afara de Dacia 1300 unde era normal ). Desigur ca se manifesta problemele descrise mai sus, lipsa caldura, dezaburire,.....
Pentru a fi de ajutor va postez poze cu infractoru' si desigur confirm cel mai bun pret de pe piata la 150,00 Ron.



De remarcat ca pentru Y20DTH sunt disponibile trei modele diferite!

Cel din poza are codul pe fabricantul WAHLER : 4433.92D
Este pe masinile dupa 2003 cu EGR electronic. Se identifica dupa stutul ( circa 9 mm ) mic de pe capac care duce mai departe la EGR lichidul de racire.

Desigur ca problema apare cand ti-e lumea mai draga adica iarna cand nu prea ai conditii de a lucra decent. Operatia de inlocuire o consider de dificultate redusa, putand fi facuta de fiecare din noi.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
E adevarat, e foarte simplu de schimbat, numai ca trebuie tinut cont ca se pierd cam 1,5-2l de antigel la aceasta operatiune asa ca trebuie cumparat din timp, inainte de inceperea lucrarii!
  • cr4k3r

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
N-am avut ce face si v-am facut in Movie Maker doar ca o idee pentru cine este curios sa vada efectul termostatului. Animatie Mr. Green . http://www.youtube.com/watch?v=MzhS6BF0N78 .
  • sorin5644

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
unde se afla termostatul pe o astra g z16 se ,
nu stiu ce se intampla am plecat la un drum de 50 de km nici nu s-a miscat acul din bord la intoarcere la fel ,ajuns acasa pe loc am turat vreo 2 minute si a urcat apa la 85 de grade,dupa 20 de minute plec in oras iarasi acul nu se misca ...termostatul sa fie?
  • Bebel

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cred ca mai bine postam aici din prima problema mea.
pana acum din cate am citit simptomele mele nu prea le a avut nimeni in astea 3 pagini. mai pe scurt:
mers 6 km cu un carton in fata la radiator(am folosit cartonul pentru ca pana acum nu mi a mai crescut temperatura deloc cat a fost frig). cam dupa 6 km acul imi indica 70-75grade insa scade brusc cum ajunge la temperatura asta pana la minim, ca si cand nu s ar fi mers deloc cu masina. ma intorc spre casa si fenomenul descris mai sus s a repetat de 4-5 ori. scadea la minim apoi urca pana la 70-75 si din nou la minim. in tot timpul asta am stat cu clima data drumul si baga caldura normal. eu cred ca nu mai e indoiala si ar cam trebui schimbat termostatul. ce credeti?
numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR