Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • catalin_01

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutare ,
am si eu o intrebare pt cei care au astra h 16xer ..... la ce temperatura sta masina in timpul mersului
la mine termostatul deschide la fix 92 de grade si o aduce la 88 iar in mers sta pe la aprox 92-94
daca stau pe loc dupa aproximativ 1 h ajunge la 108 cand porneste termocupla si mai deschide o data termostatul pana o aduce la 102
stie cineva daca termostatul are 2 trepte , sau la ce temperatura ar trebuii sa stea masina in mers ?
Skip ads

  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
stiti cumva daca la vectra B y22dtr din 2001 se poate schimba termostatul fara flansa?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In decembrie 2010 am schimbat termostatul original al masinii cu unul Wahler. La inceput cel nou functiona bine dar dupa vreo doua saptamani deschidea prea repede si se incalzea furtunul gros care intra in radiator inainte de a ajunge antigelul la 70 grade. As vrea sa-l schimb din nou dar nu stiu ce marca sa pun, sa cumpar OEM?
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
catalin_01 a scris:salutare ,
am si eu o intrebare pt cei care au astra h 16xer ..... la ce temperatura sta masina in timpul mersului
la mine termostatul deschide la fix 92 de grade si o aduce la 88 iar in mers sta pe la aprox 92-94
daca stau pe loc dupa aproximativ 1 h ajunge la 108 cand porneste termocupla si mai deschide o data termostatul pana o aduce la 102
stie cineva daca termostatul are 2 trepte , sau la ce temperatura ar trebuii sa stea masina in mers ?


nu am masina ca a ta, dar in mers nu ar trebui sa depaseasca 90...cred ca tu il ai semiblocat pe inchis.
Skip ads

  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
AdyBossu a scris:In decembrie 2010 am schimbat termostatul original al masinii cu unul Wahler. La inceput cel nou functiona bine dar dupa vreo doua saptamani deschidea prea repede si se incalzea furtunul gros care intra in radiator inainte de a ajunge antigelul la 70 grade. As vrea sa-l schimb din nou dar nu stiu ce marca sa pun, sa cumpar OEM?

Acelasi lucru intreb si eu... Spre deosebire de colegul, eu am cumparat unul Behr mai scump ca Wahler, dar la fel de prost.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca am sa pun original cu tot cu corp data viitoare. Nu mai tin minte cun se numea pe original la Z17DTL, l-am aruncat pe cel vechi. Ma gandesc sa nu se fi uzat scaunul pe care sta termostatul in corp.
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cred ca si pe mine ma paste` un termostat nou in mers la 120km temp apei scade pana in 67grade in trafic aglomerat e cam la 85 de acuma e si mai frig....
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La mine nu a trecut de 85 grade nici cu cel original, nici cu cel nou. Doar vara la drum lung, cand e foarte cald, abia ajunge la 88-90 grade.
Skip ads

  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Sunt posesorul unui Astra H 1.3 cdti din 2006. De cand s-a racit vremea la mine temperatura motorului sta intre 76 si 79 de grade (temperatura indicata de meniul ascuns al BC), fie ca merg in Bucuresti, prin aglomeratie, ori in afara orasului. Insa nici vara nu-mi amintesc sa fi sarit de 85 de grade. Stie cineva care este temperatura optima pentru acest tip de motor? E posibil oare sa fie defect termostatul? Rog detinatorii acestor motorizari sa faca referiri la valorile de temperatura pe care le-au constatat la autoturismele lor. Multumesc!
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dieselul sta in general pe la 85 grade.
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu noi detalii. La 5-6 minute de mers, dupa ce pornesc masina dimineata temperatura motorului ajunge pe la 60-65 de grade. Am verificat radiatorul (dupa cele 5-6 min) si este rece insa furtunul gros (in T) care baga / scoate antigelul din el este cald. Dupa inca 5 min. de mers temperatura ajunge pe la 78-79 grade, max. 82 daca o forjez (insa scade la 78 imediat ce calmez mersul). La aceste temperaturi radiatorul este apropape fierbinte. Imi poate spune cineva daca termostatul are vreo problema? Multumesc anticipat.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
E bun. Termostatul e deschis aproape complet.
Skip ads

  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si e normal sa fie deschis? Nu ar trebui sa se deschida undeva intre 85 si 90 de grade?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu incepe sa deschida mult mai devreme. La 90 grade este deschis complet.
  • pician90

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Saltuare . ieri m-am lovit de prima problema cu opelul meu corsa motor X12SZ din 95'. La un drum scurt drum scurt de 10 km mi-a fiert apa .Radiatorul era rece insa motorul era fierbinte. De aici reiese ca termostatul era blocat pe inchis. Insa cu 3 zile in urma am facut un drum de 70 de km si apa era tot sub 90 grade...de aici rezulta ca termostatul era blocat pe deschis.In concluzie ,mi-am dat seama ca termostatul era defect.trebuie sa il schimb,insa dupa cum am vazut .trebuie data distributia jos pentru a'l schimba ? ..multumesc.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Inainte de a demonta zic ca merita verificat cu cartonul in fata radiatorului. daca situatia se imbunatateste cu carton la radiator, inseamna ca e termostatul bolnav. Mi s epare cel mai ieftin mod de a verifica.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Omului i-a fiert apa in motor. Schimba repede termostatul si sa nu mai mergi asa! Da, din cate am mai citit pe forum la benzinar parca trebuie data jos distribuita.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Inainte de a demonta zic ca merita verificat cu cartonul in fata radiatorului. daca situatia se imbunatateste cu carton la radiator, inseamna ca e termostatul bolnav. Mi s epare cel mai ieftin mod de a verifica.

Raspunsul nu era pt @pician90..ci pt posturile de deasupra.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
OK.
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi in timp ce ma intorceam in CJ,am observat ca pe o distanta de 35km acul de la ceasul apei nu s-a ridicat deloc si caldura dadea foarte putin.Plus ca mersul motorului nu era parca unul normal!E posibil daca termostatul sa fie defect ca mersul masinii sa se schimbe?Mentionez ca masina este un Astra G diesel de 1,7DTI.Cam cat ar costa piesa?multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR