Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Dacie si Renault se aduna pilitura dar la Opel nu gasesti asa ceva, doar ulei daca e dus simering arbore.
Skip ads

  • crisbiur

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua..e primul meu reply...Smile
Am aceeasi problema cu senzorul de la arbore....alt lucru pe care l-am observat este ca uleiul miroase putin a benzina si parca s-a subtiat si s-a inegrit. Mentionez ca are numai 5000 de km(Mobil1 5w40). Poate fi din cauza nesincronizarii aprinderii cu injectia?

Multumesc anticipat!
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o scurta intrebare:
Stie cineva cam ce viata a senzorii astia, camshaft si crankshaft? Masina mea are 130.000 de Km. Ar fi cazul sa-i schimb, sau sa-i schimb doar daca incep sa se manifeste intr-un fel sau altul descris mai sus?

Mentionez ca momentan masina porneste foarte bine la rece, nu am nici un simptom descris mai sus. Cateodata, destul de rar, la cald, trebuie sa tin contactul un pic mai mult (motorul invarte de 2-3 ori) insa o ia totusi din prima cheie. De cand am masina niciodata nu am fost nevoit sa dau la cheie de 2 ori.

Deci, cam ce viata au senzorii astia 2? Viata lor se masoara in KM parcursi, sau ani de zile?

Deoarece nu doresc sa patesc vreuna din intamplarile descrise mai sus, sa ma lase in drum, sau altele, as prefera sa-i schimb eu din timp, insa doar daca este necesar la varsta masinii (OPEL CORSA 1.0l, model 2001, 130.000 KM parcursi). Multumesc mult de raspunsuri.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul camshaft nu pica in schimb cel de crankshaft dupa 100,000km are sanse mari. Sfatul meu este sa iti cumperi un senzor si sa il ai la tine, in cazul in care se aprinde beculetul si citesti P0335 cu metoda "pseudoagrafa" il schimbi pe loc. Riscul cu ei este mare, ramii cu masina in drum, dupa ce se raceste motorul posibil sa mai faci citiva km si iar se opreste... De la primele simptome si bec aprins in medie 200Km sau 3 zile si moare definitiv. Atentie mare, in cazul in care se citeste P0335 nu se decupleaza bateria si nu se sterge cod ca nu o sa mai porneasca in veci! Codul se va sterge numai dupa inlocuire.
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult de raspuns. Asa o sa fac.
Un pret informativ pt senzorul de cranckshaft? Original si neoriginal. Sa-mi fac si eu niste calcule inainte sa incep sa-l caut...

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe producator ocazie/promotie 60lei, acceptabil si normal pina la 100lei, restul mi se pari scumpi si nu am mai retinut exact cit.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine in zona pe original Bosch mi-a cerut 220. Scump, dar astia stiu ca au adausuri exagerate.
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Senzorul camshaft nu pica in schimb cel de crankshaft dupa 100,000km are sanse mari. Sfatul meu este sa iti cumperi un senzor si sa il ai la tine, in cazul in care se aprinde beculetul si citesti P0335 cu metoda "pseudoagrafa" il schimbi pe loc. Riscul cu ei este mare, ramii cu masina in drum, dupa ce se raceste motorul posibil sa mai faci citiva km si iar se opreste... De la primele simptome si bec aprins in medie 200Km sau 3 zile si moare definitiv. Atentie mare, in cazul in care se citeste P0335 nu se decupleaza bateria si nu se sterge cod ca nu o sa mai porneasca in veci! Codul se va sterge numai dupa inlocuire.

Salut, aceeasi problema o am si eu la Corsa motor 1.2. Exact aceleasi simtome. Am cautat senzorul dar nu l-am gasit decat pe cel de la axul cu came. Am o idee cam unde ar fi. Am fost cu masina la tester si aceeasi eroare mi-a aratat-o. Totusi cel de acolo mi-a stins beculetul din bord si am plecat. Dupa vreo 3 km prin oras a murit motorul si nu l-am mai putut porni decat dupa cam jumate de ora.
De ce spuneti ca nu mai porneste dupa ce-l resetezi?
Care e metoda "pseudoagrafa"?
Mersi.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@Corsa_1.2 acest senzor se bazeaza pe parametrii de baza ai unui magnet permanent si ai unei bobine. Atat. In conditiile vitrege in care lucreaza ( regim termic pe plaje intinse) cu timpul cedeaza. Ori magnetul isi pierde proprietatile, ori bobina se intrerupe la temperaturi ridicate. Functie de acest cumul de factori, ECU la un moment dat nu mai vrea resetare fara rezolvarea cauzei. Deci asta inseamna ca chiar dupa racirea senzorului si resetare, codul sa se stocheze instantaneu cand dai cheie. Asta este situatia de care banuiesc ca spune Dan, si in acest caz, daca esti pe drum trebuie sa fii tractat. Schimba senzorul si e bine sa ai cu timpul unul de rezerva fie el si aftermarket. Este unul din senzorii vitali ai motorului.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
D-l Dani Cuciureanu, ai putea face o poza la senzorul cranckshaft, pentru a stii exact unde se afla? Si eu am o idee unde s-ar putea afla, dar cum a ceva greutate si mi-e greu sa intru sub masina, as dori sa stiu exact unde este, pentru a-mi usura actiunea in caz de necesitate. Luna asta a sa-mi cumpar un sezor Bosch pe care sa-l am in portbagaj. Exista vreo sansa ca acest senzor sa pice dintr-o data, sau de obicei este precedat de simptomele descrise in acest post?

Va rog inca o data sa faceti, in masura posibilitatii, niste poze clare

Multumesc pentru raspunsuri
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca te jegmanesc. Eu am cumparat Facet cu 85 lei si l-am schimbat singur. Cat dracu poate sa-ti ia, ca desface un surub si o mufa? La reprezentanta Opel m-ar fi costat 320 cu senzor Bosch dar oricum pana la 500 e cale lunga. Te fura pe fata. Sper sa te descurci! SUCCES!
  • agilescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2000 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Personal, desi pana acum am tot citit pe forum despre posibile cauze si solutii, pana in prezent nu i-am dat de cap la a mea - Agila 1.0.
Pornire cu tuse, cateodata, depinde de vremea de afara. Figuri la acceleratii mai puternice, adica parca se poticneste putin. La relanti tremura cateodata, parca ar merge in 2, dar dupa un timp isi revine. Nu tin minte codul agrafa, dar merg asa cu ea de mai bine de 2 ani. La esapament nici urma de fum negru. Becul check engine permanent aprins. 2 reprezentante opel, 1 din Romania, una din Ungaria, nu au stiut sa o repare: "Asteptati pana se strica ceva" - raspuns profi. Nu stiu ce sa ii fac. Sad
Skip ads

  • agilescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2000 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Un mecanic zicea ca ar putea fi senzorul de turatie. Nu stiu daca e asa, nici nu vreau sa fac experimente aiurea.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@agilescu pana nu faci o diagnoza mai amanuntita nu se poate nimeni pronunta. Ai probleme cu carul, deci intati diagnoza. De citit nu cred ca ai citit ce si unde trebuie. Sunt extrem de multe aspecte. Iar in legatura cu fumul nu de asta se vorbeste ci de teava afumata. E altceva. Oricum check engine aprins nu inseamna lucruri placute si mai ales invechite (doi ani). Deci intai diagnoza si apoi se poate discuta, eventual cineva poate iti va da si niste raspunsuri mai la obiect. Insa inainte de asta trebuie sa te documentezi cat poti de mult.
  • kratos

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2008

  • Mesaj Privat
va salut ! am si eu o intrebare daca sunteti amabili ,am o corsa din 2002 c motor de 1.2 si o mare problema,,aseara cand am ajuns in parcare cu masina bine mersi nu avea nimic nici un simptom.bec aprins etc dupa vreo 4 ore am dat sa plec cu ea si surpriza nu a mai vrut sa porneasca deloc ,a dat la cheie pana a murit bateria am verificat tot ..adica sigurante , a scos borna am pus la loc aceeasi treaba.credeti ca poate fi de acesti 2 senzori de la crankshaft si camshaft asa deodata? Crying or Very sad
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@kratos ciudat tare, de aia fara sa o iei ca o ofensa, mai ai benzina ca sa se amorseze pompa in rezervor?
  • kratos

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2008

  • Mesaj Privat
m am lovit de aceasta probleme si multumesc celor care au facut acest site ptr m au scos din foame,cum se zice si le multumesc din tot sufletul respect ..mai ales domnului DAN CIUCUREANU,,,,mai exact mi a cazut senzorul de la volanta adica crankshaft sensor ..si dupa ce am aplicat metoda cu pedala de frana si acceleratia apasata am aflat eroarea si am vzt care e defapt problema.asta ma scutit de mers la tester ,,de timp si de bani dati la niste mecanici degeaba..asadar am cumparat senzorul care costa 95 ron a pornit ca unsa la sfert de cheie,,mentionez ca am facut asta singur fara ajutorul nimanui (ma refer la manopera)va multumesc inca odata KRATOS..IASI
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
iulius a scris:care metoda?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • cj_man

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna Ziua.
Mi-a aparut si mie eroarea P0335, partea "buna" ar fi ca masina a crapat in fata casei. Dupa ce am citit cam ce ar trebui facut si cam pe unde ar fi senzorul, ashi dori sa-l schimb. Problema e ca nu-s sigur unde e amplasat senzorul acesta, asha ca am facut nishte poze la presupusul senzor si asi fi recunoscator dc cineva care shtie sigur unde e amplasat acesta imi poate confirma banuielile conform pozelor pe care le voi atasha.
Va Multumesc Anticipat!
(am incercuit cu rosu presupusul crankshaft sensor)



  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu este ala.
La el ai acces numai pe sub masina si nu prea se vede, mai mult pe pipaite. Este exact unde se termina motorul si incepe cutia, acces pe sub masina, in spatele motorului spre habitaclu. Iti trebuie chei mici torx si mina subtire, te incurca planetara si electromotorul mai precis.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR