Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am gasit o poza interesanta pe internet cu localizare senzorului crankshaft.Salutare si drum bun!

Skip ads

  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
va salut. am o mica mare problema si caut ajutor aici la voi in speranta ca o sa gasesc defectiunea. am un opel corsa z10xe. acum cateva zile sa oprit motorul in mers si a picat turometrul dupa care cand am pornit motorul cu toate ca nu mergea turometrul motorul mregea f. turat la relanti(aprox.1100 de turatii)(s-a aprins si martorul cu masina cu cheita). pana acasa am mai facut cca. 20 de min. in care turatia motorului la relanti a fost ridicata. am scos bornele la baterie si am lasat pana dimineata cand a trebuit sa plec din nou cu masina. a pornit la sfert de cheie dar cand sa plec de pe loc nu vroia sa se accelereze si pace. am turat-o bine de cateva ori pe loc si am reusit sa plec. dupa cca.15 min. la semafor s-a oprit motorul si asta a fost,nu am mai reusit sa o pornesc. am tras pe dreapta,am scos bornele si am lasat-o asa doua zile pana am ajuns din nou la ea. a pornit din nou la prima cheie si nu a mai facut figuri pana acasa. dar din nou a trebuit sa plec de acasa si masina a mers bine pana cand s-a oprit din nou si a picat turometrul. din nou aceiasi poveste...turatia motorului a luat-o razna. dupa asta doua zile la rand am avut nevoie neaparata de masina si povestea s-a repetat. am observat ca motorul se opreste cand se incalzeste. pica torometrul,se mareste turatia motorului si apare marotul masina cu cheita. am facut testul agrafa si codul de eroare este 0335. am preferat sa postez inca o data in plus pentru-ca am vazut in coduri ca 0335 nu corespunde senzorului crancksaft sau cramsaft iar voi spuneti cu totii ca aceste ar fi de vina. daca acesta este de vina,ce schimb crancksaft sau cramsaft? nu dispun acum nici de bani(ca sa o duc in service) si nici de un loc unde sao ridic ca sa vad starea senzorilor. astept sfatul vostru. ce sa schimb?
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ia mai uita-te inca o data, poate poate P0335 este in postul lui Dan Cuciureanu la capitolul Crankshaft :
https://www.clubopel.com/vie...hlight=crankshaft
O sa mut discutia la linkul de mai sus.
  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
scuze pentru postul aiurea. am schimbat senzorul cranckshaft. nu am avut timp sa resetez calc. dar oricum masina nu s-a mai oprit si nici turometrul nu a mai picat cu toate ca motorul ajunsese la 90 de grade. baiul este ca am gasit mult ulei pe el. o sa se strice si cel nou din cauza uleiului? ce este cu garnitura de semering,se schimba greu? cum se schimba? multumesc anticipat.
Skip ads

  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
of. numai probleme imi face masina asta. ma ca-m satur. am inlocuit senzorul,am scos bornele pana dimineata dar face din nou figuri. a pornit la sfert de cheie cu ambreiajul calcat si chiar s-a turat motorul la 1100 pentru-ca era rece(la mine nu prea se intampla asta) dar cand am luat piciorul de pe ambrteiaj a inceput sa mearga intrerupt. nu s-a oprit dar nu mergea rotund de loc facea de parca da sa se rupa. am tinut-o eu accelerat un pic si am reusit sa plec si nu am mai avut probleme nici chiar atunci cand motorul s-a incalzit. am facut si testul pseudo-agrafa si nu imi da nici o eroare. benzina este suficienta in rezervor(mai bine de jumatate).ce sa fie ,de ce inca imi face probleme? multumesc!
  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am dat astazi jos senzorul arbore cotit (sporadic dadea rateuri). Era murdar numai de ulei (mai ales in cap, unde este bobina). Curatat si pus la loc in 15 minute. Nu am apucat sa-i masor rezistenta, dar a pornit ca si nou. Sa vedem zilele urmatoare.
Intrebare pentru d-l Cuciureanu: cum se schimba simeringul de la arborele cotit, daca pe acolo se pierde ulei?
  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat






Senzor cranckshaft
  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce am inlocuit sezorul crankshaft, de alta masina care functiona, motorul tot nu porneste
am scos bornele de la baterie s-o incarc
dupa juma de ora (timp in care s-a incarcat bateria) folosesc metoda agrafa (calc frana si acceleratia, apoi pun contactul) pentru a citi eventuale coduri de eroare si surpriza: masinuta cu cheia clipeste continuu......
sunt bagat in ceata, va rog luminati-ma ca de 2 zile sunt pe sub domnia sa corsa c motor 1l 2001
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@jane se pare ca nu se stocheaza cod in situatia ta. Deci ma gandesc ca nu ai alimenare cu benzina din pompa. Fa o verificare daca urca benzina in rampa injectoarelor. Nu stiu exact cum e la corsa, dar fiind motor de 1 L banuiesc ca e la fel ca la Agila cu aceeasi motorizare. Un motor ca sa mearga are nevoie de trei conditii de baza: benzina, scanteie si compresie. Citeste si aici poate te ajuta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor opelistilor, iata ca se confirma inca o data forta intelectuala de care au dat dovada cei inscrisi in acest club
am rezolvat problema, prin inlocuirea celor doi senzori
iar problema cu masinuta ce clipea continuu a fost din cauza ca bujiile erau foarte umede si nu mai dadeau scanteie (cum le-am curatat a pornit motorul si nici nu mai clipea continuu masinuta
multumesc inca o data colegilor opelisti
  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din ce am citit aici pe forum am inteles ca valoarea rezistentei masurata la rece ar trebui sa fie undeva intre 960-980 ohmi (am facut asta si e ok).
Stie cineva cat ar trebui sa arate aparatul (si pe ce scala trebuie masurat) cand bag senzorul in apa fiarta?.
Asta ca sa stiu daca e de vina el sau uleiul pierdut pe la semering arbore cotit.
De ceva timp senzorul imi face figuri, la drumuri scurte in oras porneste greu.
Recent a inceput sa faca figuri si in trafic, la opriri la semafor sau treceri de pietoni, cand relantiul scade sub 1000 se opreste motorul.
Cu respect, Razvan
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Valoarea rezistentei va creste pe masura ce apa in vas se incalzeste. Tendinta de crestere se manifesta pana la o valoare de cca. 1,1-1,2 k, apoi se va stabiliza aici indiferent de temperatura apei (chiar daca aceasta incepe sa fiarba). Daca valoarea rezistentei are tendinta de crestere peste aceasta valoare sau rezistenta se intrerupe, senzorul trebuie schimbat. El va raporta tensiune falsa la ECU si de aici apar problemele de avans sau mai rau pierderi ale numaratorii si aparitia de rateuri. In faza critica motorul se opreste si se seteaza P0335. Tot senzorul cranckshaft cu probleme va impiedica pornirea in special la cald cand are probleme de dispersie a rezistentei cu temperatura. Avometrul se pune pe scala de 2k tipic. Urmaresti cresterea rezistentei si stabilizarea ei in paralel cu cresterea temperaturii.
Skip ads

  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Petrecila, multumesc pentru informatii.
Am masurat senzorul, atat la rece cat si la cald, in apa fiarta.
Valori: 980 ohmi la rece, 1.126-1.133 cu senzorul introdus in apa fiarta.
Deci valori normale, dupa cele scrise de altii (si de tine) pe forum.
Senzorul era plin de ulei, asta pare sa-l afecteze si sa dea rateuri.
Stie cineva vreun service in Bucuresti (sau imprejurimi) unde pot sa schimb semeringul de la arborele cotit (sau cel de palier), la un pret cat de cat rezonabil, in conditiile in care pentru schimb este nevoie sa fie date jos cutia de viteze si ambreiajul?
  • PRO_CG

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru informatii. Cu ajutorul vostru am reusit si eu sa remediez problema aparuta din cauza senzorului crankshaft. Eroare P0335.
Masina incepea sa faca figuri abia dupa ce motorul era cald si la peste 3000 de rotatii. Se aprindea martorul in bord (masina cu cheita) si scadea brusc din putere. turometrul trecea cu greu peste 3000 de ture.
Am inlocuit senzorul si acum nu mai sunt probleme.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am o intrebare celor care au schimbat senzorul vad ca multi spun pe aici ca era senzorul de ulei dar l-a schimbat cineva si era uscat?Fara pic de ulei pe el sau foarte putin?Multumesc anticipat!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@cronny vorbim de senzor crankshaft si nu de presiune ulei. Senzorul crankshaft nu trebuie sa aiba ulei pe el. Eu l-am schimbat si slava domnului ca nu a avut. Cu toate astea tot am desfacut pana la semeringul de palier deoarece pierdea ulei, putin da constant. Deci nu, nu trebuie sa fie murdar de nimic. Este daca vrei si un indicator al starii de curatenie din carcasa ambreiajului.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
De senzorul crankshaft vorbesc si eu.Nu l-am schimbat dar l-am desfacut si era plin de ulei dar numai partea ce intra in motor partea in care infigi mufa care este in exterior e perfect uscata.Masinuta mea consuma cam 3 litri de ulei la schimb(are abea 126.000 de km) si ma gandeam daca de acolo o fi am intrebat si la consum ulei corsa dar nu am primit nici un raspuns.Daca o fi de la simeringul ce trebuie sa cer simering arbore cotit sau simering senzor arbore cotit?Va rog sa ma scuzati de off topic. Sad
  • biggie1976

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul intra in motor, mai exact in baie, deci e normal sa aiba ulei pe el.
Pentru fraza asta, " nu e normal sa ai ulei pe el, e dus semeringul arbore cotit", eu am dat jos cutia de viteze degeaba, la mine era curatenie totala acolo.
Senzorul se duce in timp, dupa 100.000 km, si de eroare, apoi crapa.
Deci schimba-l daca iti face figuri, pana nu ramai in drum cu ea.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ma, vad ca amandoi sunteti corsari si aici suntem la Agila si vorbesc de Agila. Deci la Agila in carcasa ambreiajului nu are ce sa caute ulei. Daca la corsa voastra senzorul ia impulsuri din alta parte asta voi trebuie sa stiti mai bine. Dar fiind motorizari identice cu Agila ma cam indoiesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sunt deja contrariat, pana la urma unde este senzorul ?

Totusi pare sa ajunga in carter si nu in carcasa ambreiajului; in thread-ul ,,Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE
/Z12XEP/Z14XEP" la pag. 15 unde sunt pozele cu un motor ,,bucati", in imaginea cu blocul motor privit dinspre
arborele cotit se vede in capatul acestuia un cilindru cu fante de unde presupun ca citeste semnal senzorul.
In consecinta daca intre senzor si fante nu exista vreo protectie, ceva, e normal sa ajunga ulei pe el.

Later edit:
https://www.postimage.org/image.php?v=aVbL4xJ
https://www.postimage.org/image.php?v=aV1Fo5W9
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR