Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Le multumesc pe aceasta cale colegilor Dancuciureanu, PL500 si Opelvn pentru ajutorul acordat.
Am avut si eu probleme cu eroarea P0340 data de senzorul Camshaft si totul s-a datorat cablajului senzorului.
Am rezolvat problema prin a lua plusul de la pinul 4 de la debitmetru si minusul de la baterie.
Acum nu mai am nici o eroare.
Acum imi ramane numai sa rezolv problema cu zgomotul motorului la cald.....ii dau eu de cap si acolo...binenteles tot cu ajutorul vostru.
La multi ani!
Va multumesc inca odata.

Dragos.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Zgomot la cald = distributie
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dane nu e de la distributie .
Nu face tot timpul.
De curand am obs ca un tachet era praf...voi schimba tachetii si culbutorii si voi curata sorbul de la pompa de ulei.
Pe urma vad eu ce voi face.
Daca era dela distributie imi daea eroare P0340 in continuare...ori acum nu mai am nici o eroare.


Ultima modificare facuta de MaxDDM la Vin 09 Jan, 2015 12:59 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba tacheti si culbutori, grija la capace axe came, le pui cum le gasesti.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ok....insa trebuie sa dau jos axele cu came sau le pot ridica putin astfel incat sa nu umblu la distributie?
Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Axele trebuie date jos, se face o improvizatie ca sa ramana pinionul pe pozitie, de reglaj distributie nu scapi.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Stai sa vezi fericire Dane..axele cu came au o oarecare uzura...unghia se agata..cel putin la una din ele am obs asta..deci alte axe cu came..corect?...sau pot s ale pastrez pe cele vechi?
Axe cu came Sh nu pot sa cumpar?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Axe came separat mai greu, se vinde chiulasa cu totul. Daca nu agata tare le dai pace.
Skip ads

  • bamse13

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut.
inca nu am verificat senzorul cranckshaft, dar e posibil, daca nu functioneaza sa nu mai am alimentare la pompa de benzina (nu se aude pompa cand pun contact)?
m-a mancat undeva si am schimbat pompa de benzina fara sa verific daca ea e de vina, iar dupa 15 min de mers la temperatura optima s-a oprit din nou in mers.
multumesc frumos!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, poate fi senzorul cranckshaft , da mai greu cod eroare dar il da pana la urma.
  • mihai pmc

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Detin o astra g, motor z12xe.
La un moment dat am observat pe buson multa spuma galbuie.
Am fost la mecanic unde am schimbat urmatoarele:
-lant distributie
-garnitura distributie
-garnitura capac culbutori
-ulei
-filtre
-antigel
La nici un an de zile de la schimbul acestora aproximativ 10000 km
Am aceeasi spuma.
Oare de la ce o fi?
Va multumesc
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ce ulei folosesti?10w40?
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu patesc treaba cu spuma pe buson, nu pierd antigel, ulei 0w40.
Cred ca asa se intampla in anotimpul rece.
  • mihai pmc

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da am folosit 10w40
Detin si o Corsa C cu acelasi motor la care folosesc 5w40.
La Corsa, nu patesc asta.are spuma foarte putin pe buson.
Oare o fi din cauza uleiului?
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
De la uleiul gros si de la condensul care se face pe capacul culbutorilor,daca e mai subtire,se scurge mai repede si nu face spuma sau daca ai capitonata capota pe interior.Nu te afecteaza cu nimic,nu-ti face probleme.
  • mihai pmc

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Deci daca o sa pun ulei mai subtire, nu o sa mai faca?
Capota nu este capitonata.
Cu ce pot spala motorul de spuma inainte de scimbul de ulei?
multumesc
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Spuma se face doar pe buson si pe capacul de la culbutori deci chiar daca bagi engine flush asa se cheama nu ajunge pe capac acolo sa curete ,cel mai indicat e sa iei o carpa si sa stergi busonul ,poti baga un engine flush ca nu strica darr in 5min cat trebuie tinut nu face minuni. Spuma aia se face de la vaporii de ulei incins care ajung in contact cu suprafata rece a capacului de tabla sau plastic de la culbutori care face condens deci apa de la umiditatea din aer ,ulei&apa iese spuma pe capac deci nu trebuie sa te ingrijorezi,daca vei folosi un ulei mai subtire in primul rand e mai bun pt motorul tau pt ca e sintetic si pt ca fenomenul de spumare nu mai este atat de pronuntat fiind vascozitatea mai mica.
  • cristea_

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Incep cu intrebarea daca este normal o rezistenta de 1.35k la un sensor crankshaft "fiert 5 minute"? in timpul racirii pe masura ce scadea temperatura scadea si rezistenta, stabilizandu-se la aproximativ 1,08 k. Si acum problema. Sambata incercand sa plec dintr-o benzinarie dupa ce am alimentat am constatat ca masina nu mai porneste. Am impins la ea cca 20m, am facut testul cu pedalele, nici o eroare. Dupa 1-2 minute dau o cheie si porneste. Ieri la un drum scurt de 2KM da de doua ori in nas si se aprinde masinuta cu cheie. Refac testul cu pedalele si ...0335 iar masinuta cu cheita nu se mai stinge. Astazi dau jos senzorul, il masor, rezistenta intrerupta . Ma gandesc sa-l fierb sa vad ce se intamlpa si surpriza, rezistenta 1350 ohm, rezistenta care scade odata cu racirea senzorului. E normal? Il Montez la loc, beculetul cu cheita se stinge, masina porneste la prima. Sa ma gandesc la unul nou? Senzorul cu pricina fiind montat anul trecut in aprilie si fiind MEAT&DORIA. Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca este normala cresterea rezistentei cu temperatura
(rezistivitatea conductorilor electrici creste liniar cu temperatura).
Probabil ca la o anumita temperatura capetele conductorului de
bobinaj intrerupt se dilata si se ating refacand continuitatea.
Montati senzor nou Bosch.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai cumparati MEAT&DORIA sau FACET, sau alte facaturi ordinare, ieftin si prost.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR