Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie spalat motorul pe interior mai bine spus circuitul de ungere. Mai intai zona axelor came cu benzina de depuneri, mizeria cade in baie, dai drumul la ulei. Demontezi pe urma baia si cureti sorbul de arsura cum ii spui tu.
Corpul filtrului de ulei se demonteaza, se curata, vazut supape, garnitura noua.a baie si capac culbutori evident garnituri noi la fel si flansa catalizator .
Ulei scump si de firma, daca ai bani mobil1 ,0w40.
Depunerile sunt de la ulei de cacao gm si eneos plus alte facaturi anterioare.
Cauti disctiile distributie, sorb, depuneri si ai lamuriri cu poze.
Skip ads

  • dani.daniel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult!
Am citit aproape tot despre ulei și depuneri. Am înțeles cã mobil 1 0w curãțã motorul. Am citit și despre spãlare cu flash. Cu siguranțã voi spãla la schimbul de ulei.
Cu Eneos a mers foarte bine dar am gãsit multe depuneri in filtru. Ori a spãlat din cele vechi ori le-a produs el nu mai conteazã. Chestia e cã n-am știut cã e un motor pretențios la ulei și am pus ce mi-a recomandat magazinul. Fostul proprietar care a adus mașina din Germania a folosit Licky Molly sintetic. Și la el a stat mașina și în plus a fost folositã doar în oraș.
Dacã mã mai puteți ajuta, indiferent când va faceți timp sã-mi rãspundeți, aș aprecia foarte mult.
Singura problemã pe care am avut-o cu mașina (pânã acum), a fost cã descarcã bateria. E adevãrat cã mai mult stã dar totuși azi fiind ochil verde la baterie, dupã trei zile devenea negru. Mașina a pornit totuși chiar și dupã o lunã de stat. Am urmãtoarele coduri 0340, 0120, 0129, 0229, 0339. Bateria a fost desfãcutã de mai multe ori, deci ar fi trebuit sã se șteargã.
Bãnuiesc ceva la calculator.
Ce credeți?
Aș vrea sã vã pun poze dar nu știu cum sã fac.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai ceva scule si putina pricepere ? Altfel uzes degetele degeaba.
  • dani.daniel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Am scule pentru Dacia. Tubulare, inelare fixe, crichet. Nu am torx dar am prieteni care au.
Skip ads

  • crisbol

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
am urmatoarea problema: cod eroare P0340 - <Unknown DTC> (0A) - Present.
Am inlocuit senzorul cu unul nou Bosch... s-a aprins din nou martorul de service, apare aceeasi eroare!
Motorul porneste, merge bine dar sta foarte jos la ralanti..
Stie cineva ce trebuie sa fac?
Am schimbat bujiile si fisele impreuna cu senzorul.
Va multumesc,
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Distributia este la punct?
  • crisbol

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu, mașina este cumpãratã de curând.
Nu știu cum sã verific distribuția, am cãutat pe acest forum dar nu am gãsit.
Oricum mașina are mai multe probleme:
rulmentul de presiune fluierã
nu merge vitezometrul și kilometrajul (semnal are, am vãzut pe op-com și pe OBD 2),
oglinzile electrice nu functioneaza,
...etc.


Ultima modificare facuta de crisbol la Joi 02 Jul, 2020 8:56 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spor la citit
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
Skip ads

  • tibipop

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2020

  • Mesaj Privat
buna, am si eu o problema legata de senzorul de crankshaft. Se pare ca pierd ulei destul de mult pe la senzorul asta. Cum se poate remedia? (Motorul e un Z10XE din 2001 si functioneaza absolut normal.)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sigur curge pe acolo ? Sterge cu solvent, detergenti sa fii sigur.
Nu am vazut la niciunul sa curga, are garnitura, prostul se umfla in timp de abia il scoti, pozitie idioata jos pe volanta spre sofer.
  • tibipop

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2020

  • Mesaj Privat
sunt cam 90% sigur ca de acolo curge. fostul proprietar a zis ca senzorul ala a fost schimbat, dar nu mai stie daca a fost schimbat si oringul de pe senzor. Daca ar curge pe la semeringul de palier atunci ma gandesc ca ar patina ambreiajul, nu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Patinatul nu este regula, poate sa curga de scade pe joja sau fluiera cutia si nu patineaza.
La senzor garnitura vine pe el si nu cade sa-l dai de pamant, sa o scoti doar prost sa fii sau rau intetionat ca sa mai vina clientul la mecanic. Fostul propritar posibil sa fi pus o facatura ieftina, grija ca astea te lasa in drum.
Curata jegul si vezi pe unde curge.
Skip ads

  • tibipop

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2020

  • Mesaj Privat
se pare ca curge pe la garnitura baii de ulei. Baia a fost data jos cand a fost schimbata distributia, si e probabil sa nu fi fost stranse ca lumea suruburile.
Problema e ca suruburile astea arata ciudat, ca un Torx, si habar nu am cu ce s-ar putea strange.
Cheie dinamometrica am, dar nu stiu la ce cuplu si cu ce fel de bit se pot strange suruburile astea. Ma puteti ajuta va rog?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, cum mergeam liniștit, pac pac, 2 opriri in mers. P0335. Caut pe profil 1.0 xep 2005, Bosch 0 261 210 151. Este corect? Mulțumesc frumos!
w0l0haf685g078067
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Codul nu îl mai rețin, sã cumperi Bosch cã este sigur, restul țin pânã la colț sau câteva luni.
Grijã mare la scos, rotești tragi cã unii parca se umflã la propriu, sã nu îl rupi cã este belea.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asta știu, Bosch e sfânt. Am mai schimbat vreo 2-3 pânã acum. Mulțumesc frumos
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Gata, am înlocuit. Bosch 0 261 210 151 este codul. Cel vechi la 90-100 Gr nu indicã nimic cum îl scufunzi in apã fiartã. Șters eroare și pe cai. Drumuri bune sa aveți!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR