Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna. M-am trezit ieri cu becul aprins la motorina. Trebuia sa alimentez dar nu aveam prin zona nicio benzinarie. Am mers cu clima pornita pana la prima benzinarie. Indicatorul era la valoarea minima. La un moment dat am simtit ca masina se ineaca dar si-a revenit si am mers pana la benzinarie. Dupa ce am alimentat masina a mers ok dar nu pentru mult timp. Am iesit pe autostrada si am incercat sa o turez dar la un moment dat am simtit ca accelerez in gol. Pentru cateva secunde masina isi pierde din putere dupa care isi revine. Am ajuns cu ea acasa iar a doua zi am plecat la serviciu si problema s-a repetat cu o diferenta si anume s-a aprins martorul Engine si nu se mai stinge. Am incercat sa accelerez pana la 150 km si am reusit dar cu aceeasi pierdere de putere. Nu stiu daca are vreo legatura dar cam de o saptamana mi se aprinde martorul de la ABS. Nu arde continuu, se aprinde si se stinge. Peste doua saptamani am de facut un drum lung de cateva mii de km. Inainte de a merge la un service as vrea macar sa-mi dau seama ce are. Sunt in Moscova iar aici preturile sunt exagerat de mari si te mai si fraieresc astia.

Astept cu recunostinta orice sfat.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Avand in vedere faptul ca ai ramas aproape fara combustibil,va trebui sa verifici filtrul de carburant,iar daca este cazul sa-l inlocuiesti(ar fi cel mai indicat).
Pentru a se stinge acel martor trebuie sa identifici codul de eroare(diagnoza) si sa-l stergi.
Cauze pot fi multe,fara a identifica acel cod ,este practic o loterie in a spune care este cauza...
In legatura cu martorul ABS,trebuie sa verifici legaturile electrice ale senzorului,intrucat poate fi un fir care este aproape rupt(se mai tine in cateva fire) sau de la mufa de legatura(conexiune),care poate avea contactele corodate(oxidate) datorita umezelii...

Sa ne tii la curent...
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
M-am uitat acum la furtunul intercooler si am vazut ca are o crapatura. Poate pleca de la furtun? Poate este o coincidenta cu alimentarea motorinei? Daca e defect furtunul se aprinde martorul?
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Exista o alta metoda de indentificare a codului de eroare sau trebuie sa merg neaparat la service?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este clar!
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.
Va trebui sa-l inlocuiesti cat mai urgent posibil,nu poti merge asa cu el,vei deteriora si turbina.
Dupa inlocuire,verifica gradul de umplere al filtrului de particule,deoarece acesta a cauzat spargerea furtunului,intrucat a fost plin,nu a putut fi initializata operatiunea de regenerare,sigur ai avut vreo regenerare intrerupta(ai oprit motorul in timpul regenerarii care abia a fost initializata si care a facut imposibila curatarea filtrului de particule,iar urmatoarea regenerare nu se poate inititaliza pana cand eroarea nu este stearsa).
Dupa inlocuirea furtunului intercooler,cauta sa efectuezi un drum,extraurban,de preferat pe autostrada,unde motorul merge intr-un regim relativ constant,cauta sa mergi cu el la turatii peste 2500 rot/min,cel putin 15-20 min si vei vedea ca martorul ENGINE se va stinge.

Cauta ca inainte de a opri motorul sa urmaresti consumul instantaneu sa fie la valori sub 1litru/ora,altfel este la regenerare si nu trebuie sa-l opresti.

Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler... Wink
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Si atunci povestea cu alimentarea si cu faptul ca am mers la limita cu motorina este doar o coincidenta?
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nici nu stiu daca este furtunul intercooler. Sad


Ultima modificare facuta de Tverdohleb.lilian la Sam 07 Jun, 2014 9:45 am
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Este clar!
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.


Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler... Wink

Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu.cu asta:
http://postimage.org/

Urci pozele,apoi copiezi adresa direct link sau Thumbnail for Forums (1)

Sper ca te vei descurca... Wink

Faza cu alimentarea a fost o coincidenta...
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am atasat doua poze mai sus. Ai putea sa vezi daca sigur este furtunul interculer. Este in dreapta si am impresia ca nu este intercooler. Nu prea ma picep. Sad
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.

Poti face si una de sus?
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Imediat ma duc sa fac poze de sus. Si nu pot sa-l lipesc cu ceva temporar ca sa pot ajunge in Romania? aici e foarte scump si din cate vad nici in Romania nu este ieftin. Sad
Skip ads

  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.

Poti face si una de sus?

  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe forum la majoritatea scoate fum negru cand se fisureaza furtunul intercooler. Eu nu am problema asta.
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.

Poti face si una de sus?



Din ce am citit pe forum la majoritatea scoate fum negru cand se fisureaza furtunul intercooler. Eu nu am problema asta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tverdohleb.lilian a scris: Si nu pot sa-l lipesc cu ceva temporar ca sa pot ajunge in Romania? Sad


Din pacate nu se poate lipi,nu va tine.
Singura varianta(la care am apelat si eu pana l-am achizitionat pe cel nou),este sa tai furtunul complet in aceea zona,sa introduci o teava(eu am folosit una de inox de 60mm in diametru),apoi sa fixezi furtunul cu cel putin doua coliere de o parte si de cealalta,intrucat presiunile sunt destul de mari si daca ai pierderi nu ai facut nimic...
Este o solutie de moment care nu va tine foarte mult,iar in cazul in care nu fixezi foarte bine colierele,iti va arunca afara furtunul din mufe...

Sper sa-ti fie de ajutor... Wink
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cum stai in fata masinii,este cel din partea dreapta.
Din pozele atasate reiese ca este furtunul de la intercooler,cel de la evacuare,este cel care cedeaza cel mai frecvent,asa arata:
https://www.clubopel.com/lin...118,p-23207.html.

Poti face si una de sus?


Stii cumva de unde pot sa-l cumpar? La mana a doua se poate gasi?
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca o sa imi cumpar unu de rezerva si il port cu mine mereu in caz ca mi se sparge Very Happy
Doamne feri sa se sparga cand esti la drum lung (vacanta). Iar mai bine spus doamne feri sa mi se sparga Very Happy

Foarte prost gandita regenararea, fara un semnal luminos in bord sau ceva asemanator...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tverdohleb.lilian a scris:
Stii cumva de unde pot sa-l cumpar? La mana a doua se poate gasi?


Doar la dezmembrari,insa nu vei face mare lucru cu el fiind din "generatia" veche.
Modelul nou,este de la alt producator,au schimbat furnizorul deoarece au avut foarte multe reclamatii privind calitatea acestui reper.

MMarius a scris:
Eu cred ca o sa imi cumpar unu de rezerva si il port cu mine mereu in caz ca mi se sparge


Imi aduci aminte de vremurile cand ,la vechea Dacie,aveam in portbagaj o cutie destul de mare cu:bobina de inductie,platina,bujii de rezerva,garnituri de pompa de benzina,de la etrieri,cilindrii receptori de pe spate,etc(nu-i mai enumar,ar trebui sa umplu pagina...)... Laughing

Nu cred ca este cazul... Question
  • Tverdohleb.lilian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Tverdohleb.lilian a scris: Si nu pot sa-l lipesc cu ceva temporar ca sa pot ajunge in Romania? Sad




Sper sa-ti fie de ajutor... Wink


Pana la urma ce legatura are martorul engine cu furtunul intercooler?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR