Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:Cam acelasi pret, 2001, cca. 32.000 km (reali). La banii astia poti lua eventual un Matiz, fara ABS, servodirectie, s.a. iar diferenta este extraordinara. Oricine nu s-a urcat intr-o Agila poate sa o critice cat vrea. Dupa ce se urca mai stam de vorba (daca nu ramane cu gura cascata).

Adrian


CHECK POINT!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Skip ads

  • petres

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calan
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc ,pentru oferta de CD cu date despre Agila,cum pot face rost de ele ?,
Ma bucur ca am gasit aici atatea informatii despre masina familiei noastre OPEL AGILA.
Nu am stiut despre existenta acestui club ,azi m-am inscris si eu.
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
petres a scris:Multumesc ,pentru oferta de CD cu date despre Agila,cum pot face rost de ele ?,
Ma bucur ca am gasit aici atatea informatii despre masina familiei noastre OPEL AGILA.
Nu am stiut despre existenta acestui club ,azi m-am inscris si eu.


Bine ai venit in club si sa o stapanesti sanatos!
Si eu am primit aceste date de la Adrian P. si le voi da la randul meu, sunt intr-adevar de ajutor... (Iti trimit un PM cu datele de contact).

Impartaseste-ne si noua din experienta ta de pana acum cu Agila.
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pentru Petres si Iris,

Va rog sa votati in chestionarul deschis de Florin (Pratmin) aici:
https://www.clubopel.com/vie...c.php?t=1939&

Florin - cred ca trebuie sa-i dam un mesaj privat admin-ului (cred ca este King of the Road) sa-l rugam sa faca o rubrica speciala de Agila unde sa schimbam impresii. Eu cred ca acesta cerere este jutificata intrucat Agila, fiind de origine Suzuki, este destul de deosebita de celelalte modele de Opel.

De exemplu - astazi mi-am cumparat placute de frana pentru fata si am fost destul de surprins de pret (80 de euro). Mentionez ca sunt acum in Belgia, unde preturile sunt in general mai mici. In plus Agila din vitrina a disparut - se pare ca nu prea se va mai produce/vinde modelul nostru de masina.

Adrian
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pentru posesorii de Agila care s-au inscris mai de curand pe acest forum va recomand sa urmariti si thread-ul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1384

Este posibil sa aveti si voi aceeasi problema cu debitmetrul, acum sau in curand.
O sa vedeti in finalul thread-ului un extras din TIS care spune ca trebuie modificata etanseizarea capotei. Eu nu sunt foarte sigur ca intra apa prin priza de aer (si trece si prin filtrul de aer) dar nu mi se pare greu de facut o mica modificare cu o bucata de cheder si niste silicon astfel incat, indiferent de ploaie, sa nu poata intra in nici un fel apa in mod direct in priza de aer. Daca debitmetrul este bun (se verifica prin scoaterea mufei -daca nu se simte o imbunatatire semnificativa a reactiei la regimuri de turatii mici debitmetrul este bun) poate nu ar strica mica modificare astfel incat sa fie protejat in continuare.

Adrian
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
... si completati si chestionarul de la https://www.clubopel.com/vie...1939&start=50
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:
...un extras din TIS care spune ca trebuie modificata etanseizarea capotei. Eu nu sunt foarte sigur ca intra apa prin priza de aer (si trece si prin filtrul de aer) dar nu mi se pare greu de facut o mica modificare cu o bucata de cheder si niste silicon astfel incat, indiferent de ploaie, sa nu poata intra in nici un fel apa in mod direct in priza de aer...
Adrian


Urmare noilor descoperiri (vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556) rezulta ca nu apa a fost cauza defectarii debitmetrului ci mizeria adunata pe senzor (dupa ce a trecut prin filtrul de aer). Intrucat si lui Florin i-a mers debitmetrul dupa ce a fost curatat se pare ca ca si al lui a avut acelasi defect.

Un nou element privind Agila. Bara din fata se demonteaza extrem de usor - sunt cateva clipsuri de plastic negre in partea de sus (de ex. 2 clipsuri sunt in dreptul prizei de aer) care se desfac usor (se scoate partea centrala a clipsului circa 5 mm dupa care clipsul iese). Mai sunt cate 3 suruburi la fiecare capat (stanga-dreapta) al barei (unul in partea de sus si doua jos). Intreaga operatie nu dureaza mai mult de 5 minute.

Adrian
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme. Inchipuiti-va ce surpriza am avut cand am vazut noua rubrica pentru Agila.
Felicitari si multumiri moderatorilor/administratorilor.

Dragi colegi posesori de Agile.
Participati la acesta rubrica cu orice experiente personale legate de masinile voastre. Toti putem invata cate ceva. As zice ca in aceasta rubrica sunt bine-veniti si posesorii de Suzuki Wagon-R (fratele Agilelor noastre).

Adrian
Skip ads

  • Celenhein

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor posesorilor de OPEL AGILA.

Am masina cam de un an, este un model de fabricatie 2001 culoare verde kiwi ca in avatar.

Am o problema cu toata partea stanga de la directie.Am mers pe drumuri nu prea potrivite pentru ea. Cauciucurile sunt ciudate KLEBER 165/60/14.
Nu prea amortizeaza la gropi. Din 2 pene 2 cauciucuri taiate (ghinion)
Cei de la service au gasit cu problema bratul cu pivot , bucsele de la bara stabilizatoare din brat, si pipa de bieleta care dupa cum zic cei de la magazin ar fi de fapt capatul de bara.

Poate ma ajuta cineva cu un furnizor sau pe unde sa gasesc.
Din ce spun cei de la piese auto cica nu sunt producatori pentru asa ceva ci se gasesc doar originale si preturile sunt pe masura (brat cu pivot- 6mil, set 2 bucse 500mii, capat de bara - 1.1mil).

Nu ma deranjeaza la mers dar mi-e frica sa nu se agraveze.

In rest masina este super , Am luat-o la 9500 km ai am acum 20000 km. Nu stiu cat sunt de reali dar masina este impecabila.

Legat de carburant nu puneti de la PETROM.
Eu folosesc numai OMV 100. La 12000k intr-un an nu s-a afumat deloc toba.
Sonda lambda sau cum i se mai spune din cauza benzinei proaste se duce.
Nu va zgarciti la cateva mii de lei, sonda costa vreo 8 mil.

Shocked
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
pana la urma exista vreo diferenta observabila intre suzuki-w-r si agila?
am un vecin care are un w-r tot albastru ca si agila noastra iar ochiul meu "cunoscator" de femeie nu a observat nici una - poate ca mi s-a parut ca agila mea e usor mai inalta - dar nu pot fi obiectiva

va rog nu ma dati afara de pe forum ca sunt atat de atehnica Confused
am citit mesajele voastre si mi-am pus mainile-n cap -mamaaa , sunt pline de detalii tehnice etc de mi s-au incrucisat ochii asa ca poate mesajele mele vi se par dramatic de nelalocul lor aici
totusi sunt posesor de agila Wink
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucat a scris:pana la urma exista vreo diferenta observabila intre suzuki-w-r si agila?


Diferentele vizibile sunt:
- pe banda laterala de pe usa la Suzuki scrie 1,3
- stopurile sunt diferite (cu lumini rotunde la Agila)
- numarul spate este amplasat pe bara la Suzuki si pe usa la Agila
- si, bineinteles, siglele
- mai difera motoarele.

Nu stiu cat de compatibile sunt alte piese dar, in urma cu circa o saptamana, am intalnit un Opel Agila caruia i se rupsese (probabil) un pivot si care era reparat la fata locului de 2 mecanici imbracati impecabil veniti cu o masina pe care scria www.suzukimotors.ro. Asa ca sunt mari sanse ca multe elemente de suspensie/caroserie sa fie compatibile.

lucat a scris:...
va rog nu ma dati afara de pe forum ca sunt atat de atehnica
am citit mesajele voastre si mi-am pus mainile-n cap -mamaaa , sunt pline de detalii tehnice ...

De ce iti faci probleme? Sunt atatia barbati care habar n-au de mecanica si care bat campii pe forum si nu se supara nimeni. De fapt aceasta este starea normala (trebuie sa stii sa conduci masina, sa faci plinul, sa completezi lichidul de spalat parbrizul - de restul sa se ocupe oameni specializati) si cam asa este peste tot in lumea civilizata unde doar un procentaj infim de posesori auto are habar de piesele care sunt sub capota. Noi cei care stim mai multe despre partea tehnica a masinii suntem cei deformati - cei mai multi au invatat pentru a-si putea repara singuri masina fara sa faca coada la un service unde oricum reparatia era pe baza de "ochiometru". Mai este vorba si de pasiunea de a stii cat mai multe despre masina.
Adrian
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
cine a mai citit din posturile mele stie ca nu sunt tocmai un sofer experimentat si sunt proaspat posesor de agila
nestiind atatea cate stiti voi cei de pe forum , de mi se fac ochii crucis cand citesc - parca am picat intr-un manual tehnic-as vrea sa fac o revizie , sa pregatesc constiincios masinuta pentru iarna si sa vad ce mai e de reparat , ajustat etc pe la ea
pentru asta as vrea sa stiu cam de cati bani ar trebui sa dispun si un service unde sa pot face acest lucru
va multumesc anticipat pentru raspunsuri
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
salutare oameni cu agila!!
am si eu o intrebare, ce anume este mishto la agila, aud pe o gramada ca este asa si pe dincolo, eu recunosc ca nici macar nu m-am suit intr-una da pai sa conduc, poate ma lamuriti si pe mine care-i faza cu aceasta masina si cu ce masina este comparabila, este spatioasa!? este puternica!? este stabila!? eu sunt posesor de vectra si fara sa aduc vreo ofensa cuiva va zic ca nu m-asi vedea in agila ca masina personala.
BTW-am vazut una care se numea N-JoY, aveti idee de ea??? arata de parca era facuta din doua masini de culori diferite. Laughing pace!!!
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
De ce nu Agila?
Estetic - controversata - depinde exclusiv de gusturi; eu cand mi-am luat-o, "mi s-a pus pata" pe o Agila inainte de a ma sui in ea, doar cat m-am uitat pe net. Am vrut o masina buna la bani putini si am gasit-o. Esteticul depinde in special de optionalele bari pe acoperis si cele de protectie laterale si bineinteles de culoarea aleasa. Eu o am gri metalizat cu aceste optionale si o consider f. faina, dezinteresat multe persoane mi-au spus ca masina este "o bijuterie". In final insa, depinde de gusturi...
Functional - pe parte tehnica nu am avut probleme majore, tinand cont ca mi-am luat masina din Belgia de 1 an si jumatate si fiind fabricata din Martie 2002. Km rulati: 40000 din care ~23000 in Romania.
Schimbat debitmetru aer - 7 mil lei, schimbat un tampon motor si bujii (nu era nevoie). In ciuda capacitatii mici, motorul este destul de puternic si masina este intr-adevar "agila".
Spatiul este destul, plec cu familia la mare si cu bagajele nu am probleme; niciodata nu s-a intamplat sa las ceva acasa din acest motiv; incap fara probleme 4 pasageri (trei in spate), daca au o talie normala Smile
Nu se compara spatiul cu cel din Matiz, este net superior. Pozitia la volan da impresia de un 4x4, cu o mica problema: la curbe, incurca un pic vizibilitatea stalpul din stanga fata, fiind lat.
Echipare standard: eu cred ca se prezinta f.f. bine, avand standard ABS, airbag sofer, radio (-cd in cazul meu), geamuri electrice, reglare electrica faruri, directie electrica, ergonomie interior (tavite, suporti pahare, etc. plastic).
Toate acestea sunt valabile pentru modelul cu motor de 1.2i, cum am eu; motorul de 1000 nu mi se pare convenabil, cel putin pentru mine.

Daca te-am convins, iti pot vinde masina mea, ca eu vreau sa-mi iau o Agila Diesel, common rail... Laughing

Daca am laudat-o prea mult, rog colegii ceilalti cu Agila sa vina cu contra-argumente... dar sa fie corecti! Rolling Eyes
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
e adevarat ca mai exista o masina (japoneza parca - suzuki ?) identica cu agila? (sau hyunday)
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Suzuki Wagon - aproape identica cu agila, facute pe aceeasi platforma; diferente la motor si mici diferente la caroserie + optionale.
Nu am alte date despre ea, am vazut una in Bacau
  • VIPER

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Suzuki Wagon R. E facuta pe aceeasi structura.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
M-ati convins e masina ideala... pentru nevasta-mea Laughing
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:M-ati convins e masina ideala... pentru nevasta-mea Laughing


Nimeni nu spune ca este ideala pentru cineva anume, este doar o masina cu raport pret/calitate bun si raspunde cerintelor unora.
O alternativa buna pentru cineva care doreste o masina doi-trei ani si o poate vinde relativ bine dupa, la un pret apropiat fata de cel de achizitionare.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
a zis cineva ceva la un momentdat, de genul ca nu este comparabila cu matiz, normal ca nu este, matiz este un cacat pe patru roti!! ca mai toate daewoo-urile da ma rog...
ceea ce nu stiu este pretul... ????
pe mine ma ingrozesc masinile mici care nu sunt capabile sa reactioneze cam cum as vrea eu.am avut si eu tico si este varza la stabilitate/frana/siguranta si de asta am asa o antipatie pt masinutele astea, mai ales ca am avut 3 accidente cu tico, nici unul din vina mea.
da' na, fiecare isi ia masina dupa nevoi, preferinte si bani.
nu am nimic cu masina asta, vroiam sa stiu cam cu ce este comparabila...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR