Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ma asteptam cand am postat asta aici, ca or sa sara toti AGILII pe mine....!!! se pare ca nu.e bine ca am scapat neciufulit, desi repet, nu am nici o impresie rea despre aceasta agila Laughing
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:a zis cineva ceva la un momentdat, de genul ca nu este comparabila cu matiz, normal ca nu este, matiz este un cacat pe patru roti!! ca mai toate daewoo-urile da ma rog...
ceea ce nu stiu este pretul... ????
pe mine ma ingrozesc masinile mici care nu sunt capabile sa reactioneze cam cum as vrea eu.am avut si eu tico si este varza la stabilitate/frana/siguranta si de asta am asa o antipatie pt masinutele astea, mai ales ca am avut 3 accidente cu tico, nici unul din vina mea.
da' na, fiecare isi ia masina dupa nevoi, preferinte si bani.
nu am nimic cu masina asta, vroiam sa stiu cam cu ce este comparabila...


Nu prea ai cu ce sa o compari, la dimensiunile ei; la prima vedere da impresia de instabilitate, dar este bine gandita, are suspensii super si nu m-am speriat niciodata in curbe din cauza vitezei de 80-90/h. Are o inaltime de ~1.6m.
Raspunde f. bine la frana, are directie asistata electric si pozitia la volan este ca intr-un camion (exagerat, bineinteles), pe o pozitia f. inalta ce da o vizibilitate buna; acestea sunt punctele forte, siguranta si confort.

Desigur, daca as avea bani pentru o masina de acelasi an sau noua, as alege o Zafira sau Meriva.

Poate putin se poate compara cu Toyota Yaris, dar Agila este mai lata si mai inalta. Ca motorizare insa, Toyota este superioara.

Pretul este de ~6-7000 EUR cu optiunile mele, an 2002-2003, km <50000. Daca o iei de afara, pretul scade proportional cu taxele.
Mai sunt si Agile la ~4500EUR, dar inferioare ca optiuni si motorizare + accidentari evidente si remediate. Am vazujt una la vanzare, la care nu se mai alinia bine caroseria (distanta intre aripa si far, etc.).
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
aha, am inteles.
pai daca zici ca este asa inseamna ca este ok ca masina.
acum depinde si de cum vrea fiecare sa se simta la volan si mai important, ce vrea sa faca la volan Laughing
pretul mi se pare bun pt o masina asa noua
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:ma asteptam cand am postat asta aici, ca or sa sara toti AGILII pe mine....!!! se pare ca nu.e bine ca am scapat neciufulit, desi repet, nu am nici o impresie rea despre aceasta agila Laughing


Stai ca numai eu m-am trezit...
Vei avea de a face si cu adrian si ceilalti confrati ai mei... Laughing

Aveti noroc de o comunitate a Agilistilor din Romania ce se lauda prin diplomatie, corectitudine si comunicare Cool
Very Happy

Aici ar trebui dusa discutia: CE VREA FIECARE SA FACA LA VOLAN...
Agila este limitata, prinde suta in 13secunde, fata de altele, dar daca ai familie + kids, te intereseaza mai putin asta...

O recomand familistilor (nu numai familistelor)
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic sa-ti faci revizia la un service Opel si nu la alti "meseriasi". Revizia se face la data sau km indicati in caietul service - in cazul tau, care nu prea folosesti masina, trebuie sa mergi o data pe an.
Principalele operatiuni de rutina la o revizie sunt: schimbul de ulei, schimbul filtrelori de ulei/aer, verificari ale suspensiei, franelor, directiei, nivelul lichidului de racire, al lichidului de frana, etc. Manopera la o revizie este circa 3 mil. lei (parca) si te mai costa uleiul, filtrele, eventualele lichide de completare (racire/frana/spalator parbriz). Atentie - stiu un caz (nu la Opel ci la o alta marca de masina) unde la revizie clientul a platit o suma de circa 1 mil. pentru completarea lichidului de spalat parbrizul cu lichid "original".
Alte recomandari:
- este bine din cand in cand sa masori presiunea din pneuri
- foarte util, o data la 1-2 ani sa refaci geometria directiei (de ex. la Sama Service)

Adrian
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
multumesc mult ADRIAN
cred ca o sa fac mai devreme o revizie la masina pentru ca trebuie sa plec din localitate si vreau sa ma asigur ca e totul in regula
am niste nelamuriri in ce priveste bordul - nelamuriri ramase si dupa studiul manualului - asa ca sper ca cei de la un service opel sa ma lamureasca si in acest sens
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
vin si eu sa spun ca e o masinuta care suporta multe de la un sofer mai bleg fara sa "clipeasca" , ba mai mult e desteapta foc si de mare ajutor la drum Very Happy
iar bebeul meu o adora - in sensul ca daca e suparat cand plecam , in max un minut s-a calmat si a adormit - traiasca suspensiile bune!
in aspecte tehnice nu ma bag ca nu stiu si sunt aici soferi care sunt adevarate enciclopedii si au ce spune despre asta
eu am ajuns sa o ador si sa nu-mi mai fie frica de condus- asta tot datorita ei Smile
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut love4cars,

Pentru ca ai vorbit de Tico. Eu am si Agila si Tico Laughing
Se compara cu Tico doar in ceea ce priveste parcarea: fiind cu doar 15 cm mai lunga, Agila se parcheaza aproape la fel de usor. Zic aproape pentru ca, de fapt, este mai usor datorita servodirectiei.
Fata de Tico este buna exact la ce te doare: protectia la socuri unde Agila are: airbaguri, pedale retractabile, ranforsari laterale (in usi). Nu mai vorbesc de frane: dupa ce mergi cu Agila cand conduci din nou Tico ai impresia ca nu mai ai frane.
Eu nu-i gasesc Agilei decat un defect - cauciucurile prea mici (vulnerabile la impactul cu drumurile patriei). Cred ca dimensiunea minima ar fi trebuit sa fie 175/70/14.
In rest subscriu la tot ce au scris colegii Agilisti: o masina super. O corectie la un amanunt dat de Florin (Pratmin) mai sus: primele modele de Agila au in certificat doar 4 locuri (asa am eu) deci nu prea se recomanda mersul cu 3 persoane in spate, desi au loc berechet.

Adrian
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucat a scris:...am niste nelamuriri in ce priveste bordul - nelamuriri ramase si dupa studiul manualului ...


De ce nu intrebi aici? De-asta este forum. Nici la service nu o sa afli prea mult (la Opel nu te lasa in atelier).

Rectificare in privinta costului reviziei: manopera a costat 1,5 mil lei si a inclus si schimbul de bujii (doar manopera) care se face la implinirea a 4 ani sau nu mai stiu cati km (parca 60.000). Reamintesc ca trebuie sa cumperi (separat sau de la service) consumabilele: ulei, cartus filtru ulei, filtru aer, filtru polen (eventual).

Adrian
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:Eu nu-i gasesc Agilei decat un defect - cauciucurile prea mici (vulnerabile la impactul cu drumurile patriei). Cred ca dimensiunea minima ar fi trebuit sa fie 175/70/14.
O corectie la un amanunt dat de Florin (Pratmin) mai sus: primele modele de Agila au in certificat doar 4 locuri (asa am eu) deci nu prea se recomanda mersul cu 3 persoane in spate, desi au loc berechet. Adrian


Corect Adrian, dar eu am mers frecvent cu trei persoane in spate si nimeni nu s-a plans; in plus, cand merg cu baiatul meu de 6 ani, la drumuri lungi se culca linistit ca pe o canapea.
Si daca tot vorbim de spatiu, are calitatile unui adevarat VAN, prin rabatarea scaunelor spate la nivelul podelei portbagajului; eu personal am carat cu ea parchet, pachete cu lungimea de 1.3m; tinand cont si de inaltime, cred ca este o masina cu care poti face aprovizionarea pentru un magazin intrun mod elegant...

Ar fi indicat totusi sa avem si un Agilist mai putin multumit; nu va sfiiti sa aduceti critici acestei masini, pentru a crea un punct de dezbatere mai ac tiv: argumente si contra-argumente. Asteptam pareri si de la ceilalti.
Florin
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
Acum approx. un an am facut revizia la a mea; Opel Gesara din Bacau, schimb ulei, filtru, verificare elemente mecanice (bucse, rulmenti), tester motor (poate au facut-o din curiozitate), m-a costat ~2500000lei cu materialele lor, timp de lucru ~2 ore. Acum trebuie sa astepti intr-o sala de asteptare, timp in care bei o cafea, un suc, etc. Smile
Recomand si eu sa mergi la Service Opel, sa fii sigura pe tine, sa nu dai impresia ca nu te pricepi, pentru ca astia "te citesc". Sau sa mergi cu sotul. Faci deviz numai pentru verificare mecanica si motor + schimb ulei si filtru; apoi ei sunt obligati sa te anunte rezultatele si iti vor propune eventualele remedieri pe loc, avand piesele in stoc, la preturi mult mai mari.
Sugerez mai intai sa intrebi pe acest forum, dupa care sa te apuci de remedieri; de multe ori la Opel se schimba piese chiar daca nu este necesar, sau se lucreaza "dupa ureche".
Florin
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pe scurt, este o excelenta masina de oras... Wink eu nu asi merge cu asa ceva la drum lung (adica LUNG, nu intre doua orase situate la 50-60km...) sau pe autostrada unde m-ar "bate vantul" la fiecare camion... in plus, nu mi se pare prea solida in caz de accident "serios"...
Skip ads

  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:... pe autostrada unde m-ar "bate vantul" la fiecare camion...


Pentru "autostrazile" din Romania merge foarte bine. Serios rezista surprinzator de bine la vant lateral.
In ceea ce priveste drumurile lungi, depinde cum vrei sa mergi la un drum lung. Daca stam bine sa ne gandim cred ca sunt mult mai multe vehicule inalte si patrate (autocare, microbuze, camioane) care fac drumuri lungi decat masini de alergat (mici si joase). Din cate am vazut pe soselele din vest si acolo oamenii fac drumurile lungi cu break-ul familial si se duc doar la serviciu cu Z4 sau cu Tigra.
Pe de alta parte sunt complet de acord cu tine ca Agila este conceputa ca masina de oras.

Adrian
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ptr Adrian : nu intreb chiar tot ce nu stiu aici pe forum de rusine- trebuie sa recunosc
azi noapte am stat cu manualul in masina si am descoperit cate putin din ce nu prea intelesesem
stiu ca voi sunteti aici si forumul e pentru ajutor dar am si eu mandria mea si am cautat intai sa inteleg singura ca prea parea ca sunt batuta in cap - mai mult decat par acum Embarassed
neintelegerile erau :
- cum sa-mi dezaburesc geamul din spate- priceput si facut aseara
- cum sa-mi dezaburesc oglinzile - facut si asta tot aseara - la 12 noaptea eram cu sotu in masina si descifram mai ceva ca abecedaru
- cum sa punem un bec la un far ( asa se cheama , nu?) - nu aveam unul la faza scurta si nu am stiut pana ieri Embarassed
cu ocazia asta am descoperit ca imi lipseste un surubel sau ce-o fi la farul care era chior si pe asta chiar nu stiu de unde sa-l iau asa ca o sa-i rog pe cei de la service sa puna unul
ma opresc aici ca deja devine jenant Crying or Very sad
oricum o sa fie tare amuzant cand o sa ies cu ea in afara Bucurestiului - sa-mi ajute Dumnezeu si mie si celorlalti participanti la trafic - norocul maxim ptr toata lumea e ca desi sunt duda la volan , macar sunt atenta si am reflexe bune

ptr Florin : multumesc mult de sfaturi : o sa incerc sa ma duc cu lectiile invatate de aici si cu sotul si sper din suflet sa nu luam vreo tzeapa ca stiti voi : cine nu casca ochii casca punga Sad
o sa va scriu cum a decurs aventura
o sa ma duc la Radacini pe Timisoara ca trebuie a-mi iau si cheia de rezerva si trebuie programata
tineti-mi pumnii , va rog!!!
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
lucat a scris:...
- cum sa-mi dezaburesc oglinzile ...


Cum se dezaburesc oglinzile? Glumesc, dar te invidiez, eu nu am aceasta optiune.

Mie nu mi-ar fi rusine sa intreb. La o masina anterioara (Golf) am mers ceva timp fara sa-mi dau seama cum se opreste stergatorul de pe spate - ca sa-l pornesti apasai pe o maneta (care revenea la loc) functiona foarte bine (cu intermitenta de circa 20 secunde, mai bine ca la Agila unde merge permanent) dupa care nu stiam cum sa-l opresc (se oprea daca opreai motorul) iar manualul era in flamanda. Am intrebat un alt posesor de Golf la o benzinarie, a ras si mi-a spus sa mai apas o data maneta (ce simplu era).
Iti urez succes la mersul pe sosea. Pentru service nu este cazul sa te ingrijorezi. Marea problema la service in Romania este ca trebuie tu ca proprietar sa spui ce sa-ti faca la masina, chiar dupa o revizie reparatiile necesare sau recomandate fiindu-ti comunicate pe gura, prin intermediar (de cel de la receptie). Dau ca exemplu rezultatul reviziei mele: "Va trebuie placute noi si flansa la amortizorul de pe dreapta, de fapt si la cel de pe stanga"

Adrian


Ultima modificare facuta de Adrian P. la Mie 05 Oct, 2005 5:17 pm
  • lucat

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Adrian , am descoperit cum se face astatot cu manualul
am fost azi la Radacini si am rama s tare prost impresionata- daca nu as sti ca trebui es ma duc la un service opel neaparat , nu m-am mai duce la ei deloc
eu am fost nevoita datorita asigurarii sa-mi fac si cheia a doua si am fost azi sa o ridic
la telefon cand am intrebat mi s-a spus ca trebuie sa vin cu restul de plata
cheia a costat 2.5 mil si eu achitasem un mil avans
m-am trezit ca trebui esa mai platesc 500.000 in plus ca vezi doamne ptr programarea cheii- programare care a durat 1 minut pe ceas
dar mi s-a explicat ca ei sunt platiti cu ora si ca nu pot incasa altfel , asa ca ptr un minut de munca am platit de fapt o ora
apoi a mai fost problema cu doua suruburi sau prinderi sau cuk s-or fi chemand care imi lipsesc in dreptul farului din stanga fata
l-am rugat pe tipul de acoolo , daca tot sunt sa se uite si la asta si sa-mi rezolve daca se poate si sistemul de prindere- ma gandeam ca ma incadrez in costul orei
mi s-a raspuns sec ca pentru asta trebuie programare ca sa dea toata bara din fata jos si sa vada care e sistemul de prindere ptr a sti ce reparatii implica acest lucru
acum oi fi eu duda dar ce "reparatii" sa implice , Doamne iarta-ma ca am vazut si eu neavizata ca sunt doua sisteme de prindere - ma-m uitat la celalat far si apoi cum adica "sa-si dea seama de sistemul de prindere" , e prima Agila pe care o reapara un service opel?
nu stiu , poate nu am dreptate dar ideea e ca sunt ff suparata si m-am intorsd ff suparata
in plus , in loc de factura finala mi-au dat o foaie cu stamplila si semnatura lor ca nu era d-ma contabila si receptionera de acolo nu stia sa fac alegatura intre o proforma si-o finala - m-am ofrit s-o invat eu cand are timp Crying or Very sad
daca asa e si Dibasul ma las pagubasa , pe bune
a fost prima experienta in calitate de soferita la un service si a fost vb englezului " a total fiasco"
cireasa de pe tort :" ma chinuiam sa urc in panta si initial m-am speriat ca e prea in panta si mi s-a oprit motorul - nu am tinut apasata pedala de ambreiaj
la faza asta m-am ales cu apostrofari de la paza - bre femeie omori masina - va asigur ca nu s-a auzit nici un car ptr ca aveam geamul deschis si nu am fortat motorul , pur si simplu s-a oprit
ma duc sa-mi refac nervii cu o portie de joaca cu bebeul meu dupa care o pornim la drum sa spalam tapiteria - ca e un miros ciudat de deodorant prea puternic la noi in masina, dupa care ma duc sa umflu rotile - asta se numeste tehnic echilibrare?
oricum nu conteaza ca o sa aflu
mamaaa ce uracs barbatii de la service-uri
oare nu o fi existand unu unde sa lucreze si femei
glumesc acum ca sunt nervoasa si obosita
da o sa-mi treaca
inca o data merci ,Adrian
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in randul nostru!
Acum poti spune cu adevarat ca este "opelista"; problema cu service-urile a fost dezbatuta mult timp si s-a ajuns la aceeasi concluzie finala: service-urile Opel din Romania sunt de "beep-beep-beep" si m-as "beep" pe ele.
Oricum, suntem alaturi de tine chiar daca numai cu suferinta, daca te consoleaza cu ceva.

Intrebare: am si eu numai o cheie; ce documente ti-au trebuit pentru programarea cheii a 2-a? o carte speciala a masinii? eu nu o am... Multumesc
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@lucat m-ai facut sa zambesc - felul in care ti-ai spus oful, parca te si vad tastand...
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Data viitoare incearca la Dibas. Am fost de mai multe ori si a fost ok.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
booon!!! m-ati lamurit, este ok.
dar acum ma intrebam si eu asa, cineva care vrea o masina de genu, de ce nu si-ar lua un panda!!??? tadammmm!!!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR