Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • bibi60

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ajutati-ma
am probleme cu masina 973...2001
in mers se opreste motoru nu se mai accelereaza
iau contac il pun repede si porneste ?
e groaznic in trafic face foarte des ,alta data pot sa merg si 100km si nu face
am curatat rezervoru ,pompa noua,filtru de benzina nou
la mecanici cu servis renmit nu au gasit nimica
poate ma indruma careva
multumesc
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste erorile cu pedalele ca aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posteaza-le.
Explica mai pe larg manifestarile.
  • elacj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
e primul meu "dialog' cu voi si incep direct cu problema ce ma doare. nu stiu exact unde sa postez as aca imi cer scuze de pe acum si daca e nevoie,indrumati-ma spre topicul respectiv. sunt din cluj,am de 5 ani o agiluta si mi-i tare draga. am dat de un bai cu ea si m-am impotmolit. imi trebuie o piesa care la pret de noua ma duce la 500 lei. mi s epare enorm de mult. la dezmembrari auto nu o mai au. e vorba de gatul de umplere la benzina,la alimentare. busonul imi e bun numai ca nu mai am unde sa-l infiletez. mi s-a dus naiba tot furtunul ala,racord-cot,habar nu am cum ii zice mai exact. ce ma fac? mecanicul mi-a improvizat un furtun,pot alimenta dar nu o pot lasa asa. daca am vreun "prieten mai drag" ma trezesc ca imi poate baga orice pe acolo si direct in rezervor ma poate ferici Very Happy . cum ma puteti ajuta? orice informatie e binevenita,numai sa imi explicati asa ca la "femeie la volan". multam fain Embarassed
  • elacj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
bibi60 a scris:ajutati-ma
am probleme cu masina 973...2001
in mers se opreste motoru nu se mai accelereaza
iau contac il pun repede si porneste ?
e groaznic in trafic face foarte des ,alta data pot sa merg si 100km si nu face
am curatat rezervoru ,pompa noua,filtru de benzina nou
la mecanici cu servis renmit nu au gasit nimica
poate ma indruma careva
multumesc


exact ptr probl asta imi e agiluta in service de 2 zile. pompa de benzina m-a fericit. 100 de lei cel mai mic pret. azi am luat-o si i-am dat-o la mecanic sa o inlocuiasca. pe langa,mi-a mai gasit si un bai la motor,ceva tampoane daca nu ma insel (3 sunt,inclusiv la cutia de viteze). si pe alea le-a sch. dar cica maraitul ei in trafic era din cauza pompei de benzina. mi se oprea,nu o mai puteam accelera. daca ii dadeam contact iar,o lua la drum dar dupa cativa metri iar.
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@bibi60...posibil senzor vibrochen pe moarte.@elacj... cauta la publicitate,sant colegi care dezmembreaza...ex.tonistorm,cocosai etc.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Acum ceva timp a inceput cu un cod de egr sa tremure si ralanti instabil. A 2-a zi parca de frica nu a mai facut. Am banuit ca de la ploi.
Ieri au revenit ploile si baltile sunt tot mai mari. A venit cu o chestie noua, rareori tremurat dar mai grav si nu a avut niciodata, acceleratie in suturi, mai exact acceleratie slaba cu detonatii surde. Apas pedala si se duce dupa un timp, mai exact ca si cum as avea capacul de delco ud. Indiferent daca e rece sau calda si in orice viteza, mai putin sesizabil peste 50/h probabil si pedala se apasa mai rar. Senzor arbore Bosch si pompa benzina inlocuite, protectie debitmetru.
Fara cod de eroare.
EGR, bobina, throttle, debitmetru? Ce sa desfac? Un consum mai mare parca de benzina si un pic cam multa funigine pe toba suna de parca vinovat este egr.
Mersi
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa iasa debitmetrul din discutie incercati sa mergeti cu el decuplat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Primul lucru dimineata asta fac, multumesc, chiar uitasem de treaba asta.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce sa mai desfac la debitmetru ca da pe tester probleme de scanteie la cilindrul 1. Acum ceva timp am schimbat bijiile si am observat ca bobina era afumata. Bobina Bosch, cumparata de noua. Am promisiunea ca vine cineva sa probez o bobina.

Stie cineva ce marca este bobina originala? Delphi cumva?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am probat, de la bobina este, bujiile sunt ok. Culmea este ca afumatura este la cilindrul 3 si 4 iar eroarea este la 1. Stau in dilema...originala GM care este Bosch, adica ce am avut eu sau Delphi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Original este Bosch 0 221 503 015
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma am cumparat Delphi cu 380 lei, Gm/ Bosch scump si am stat sa ma gandesc...daca am avut buba cu Bosch sa cumpar tot buba?
Cea veche a plecat la un nene pt mansoane.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Zbarnaie si sfaraie astea sunt cuvintele potrivite. Volanul este teapan si nu mai dardaie de frig, turometrul este mult mai stabil. Acceleratia este rapida si fara gafaieli. Probabil Bosch ul era defect de nou.
Probabil si restul erorilor, egr si si lamda tot de pe acolo se iveau. Vedem pe parcurs.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am problema asta din poza. Mai dispare, mai apare. Ce inseamna de fapt?
In paralel a venit si tacanitul care vine odata cu frigul.
Am schimbat ulei si filtru, s-a mai atenuat zgomotul.
Astazi am avut si o turatie de 1100 aproximativ pt circa 2 ore. Pornea normal si urca usor catre 1100 indiferent de temperatura apei.
Ceva idei? Multumesc
  • geostoian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Recomandati-mi si mie, va rog, un mecanic in Bucuresti sau Ilfov care sa cunoasca bine motorul de Agila 1.2. As vrea sa schimb garniturile de la motor pe unde picura ulei si, eventual, sa schimb si distributia care in 170 000 nu cred ca a fost schimbata vreodata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la publicitate autoa sau eds
  • geostoian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!
Am o problema cu motorasul macaralei de actionare a geamului de pe partea dreapta. A ramas blocat numai pe coborare, de ridicat nu vrea sa ridice geamul si pace. Dupa incercari repetate de a-l readuce la viata, am luat decizia sa inlocuiesc reperul defect si am achizitionat de la dezmembrari o macara completa. Buba e ca azi, dupa montaj, am constatat ca "noul" reper are fix aceeasi problema. Motorasul e blocat pe coborare. Am constatat ca la actionarea comutatorului la comanda ridicare a geamului, motorul (pe care il pornisem) pierde foarte mult din turatii la relanti.

Ceva idei/pareri despre ce ar putea fi de vina?

Mentionez ca alternatorul este proaspat reconditionat.

Sa auzim de bine,
Marius
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Poate a mai fost postat, "Clasamentul TÜV Report 2013 pentru maºinile
second hand de clasã micã din Germania" (de urmarit toate tabelele cu
vechimea/rulajul), Agila ocupa locuri onorabile: http://www.promotor.ro/masi...germania-10525560
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca parca am simtit un inceput de sfarsit de ambreiaj. Ceva preturi bune?
Se potriveste asta? http://www.ebay.co.uk/itm/V...:lbkAAOSwPe1UHfjT
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR