Ai uitat parola?


  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ce am aflat pana acum ca Luk este facut tot de Valeo si se platesc bani degeaba. 240 lei ma costa setul Valeo. 350 manopera.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat cu Valeo, manopera 300, kit-ul 246, total 546, valvolina recuperata, totul a decurs normal. Discul vechi mai mergea dar avea arculetele slabe, placa oparita un pic cu semne de patinare mai spre centru. Simeringul era ok. Scartaie la plecare mai brusca.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
300 lei manopera , pentru max.3 ore de lucru? Astia nu se mai satura, profita de situatie ca au de unde, masini cu gramada. Ce la Agila se compara ca si manopera cu alte modele? Si la dacie era mai complicat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu este complicat dar tot ai de parcurs toate etapele iar ora de elevator costa. Poti sa schimbi un bec la o masina si sa ceri aceeasi bani pe ora. 2 ore jumate-3, 2 insi cu elevator si sprijin motor. Nu a stat nimeni la o tigara in acest timp. Ritm alert, scule, pneumatice. Daca era fara si mai stateai sa mai si speli cutia dura mai mult. Basca mai rupi un tampon sau mai zobesti o mufa sau mai stiu ce radiator spargi. Am avut oferte si de 500. Daca nu ai elevator e chinuiala, merge pe rampa dar tot greu e. Ca si bani este ok din punctul meu de vedere. Pt revizia la gaze acasa am platit 100 lei/ 2 minute, a venit cu pixul ala sa tiuie, bineinteles ca nu stie de capul lui pixul, le-am arat pe unde se scurge, au dat cu sapun si se minunau ce prost e pixul.
http://www.youtube.com/watch?v=uoMpny4Uats
http://www.youtube.com/watch?v=LKfT9-kiovE
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mda, cu siguranta sunt preturi de Bucuresti, ma gandasc cum este tapata de
bani o femeie ce i sa schimba un bec la farul masinii.

Sotia mea a lucrat pana de curand la o unitate service (falimentara) din
localitatea mea si imi spunea : "un mecanic daca nu pleaca cu cel putin
200 lei (ciubuc) acasa / pe zi, spune ca a avut o zi proasta".

Stiu ca este ceva munca (am schimbat si eu ambreiaj la Dacia ajutat de
socra-miu), insa 300 lei pt. 2 ore este destul de mult, respectand
proportionalitatea ar inseamna ca o distributie schimbata ca la carte
ar trebui sa fie vreo 1000 lei.

Imi castig in cu totul alt mod existenta, insa parca m-ar bate gandul sa
investesc intr-un elevator (acolo ... o chirie de 20 lei/ora).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt cam 3 ore totusi, 2 insi, 150 lei de caciula din care scad investitia, chiria, impozit, caldura, samd.
Cat se ia atunci de schimb planetara pt ca baietii au dat jos 2?
Asta nu e aberatie. Sa nu credeti ca tin partea lupului.
Aberatie este cand iti cere 20 lei minim de schimbat rotile intre ele sau 70 lei schimb placute sau 25 lei schimb ulei sau 15 schimb filtru.
Aberatie cand iti cere 30 lei pe un ekg fara interpretare, 15 lei un pansat la cot, samd.
Sincer, cred ca astea sunt preturile peste tot, sunt tarife stabilite.
Si la Mures si la Cluj tot atat au cerut.
Pai in final, in Bucuresti, pt o distributie ,,a la nea Dan", ajungi sa platesti 1000 lei. Poate si mai mult.
@PL500, prefer un 300 dar masina intreaga decat sa repet experiente cu ,,mecanici" de prin tara. Te duci cu ambreiajul si ajungi sa cumperi si radiator sau mai stiu eu ce. Te duci sa iti schimbe rotile si baga pneumaticul pana roteste prezonul, afli mai tarziu ce si cum ca doar nu-i boland sa se deie de gol. Acum de curand am patit cu un nene de prin zona ta la Mioveni, mare reparangiu de compresoare de aer. Ungea piesa cu motorina si zicea ca ,,vai steaua lui cat a muncit la ea". Cand i-am aratat semnul pus de mine a inghitit galusca.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este, am cautat si eu acum preturi pt. manopera de schimbat
ambreiaj si am constatat ca sunt eu depasit : in afara matizului si a
sparkului pt. toate celelelte autoturisme, preturile incep de la 350 lei in sus.
Acum imi dau seama ca mesajul meu anterior a sunat in mod clar patetic,
ma gandesc ca in situatia in care propiul ambreiaj va da semne de uzura
sa-l schimb personal.
Practic refuz sa dau acei bani pt. o manopera ce mi se pare in mod evident
umflata, iar acest lucru nu are nici o legatura cu zgarcenia sau lipsa banilor.

L.e. am citit mai tarziu modificarea mesajului tau:
Nu inteleg ce mama naibii au facut 2 mecanici timp de 3 ore, mai ales ca
acum sunt numai cu pneumaticul in mana ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Parca nici eu nu dadeam banii astia pt ca am schimbat si eu cateva la viata mea. Problema este ca dimineata ma strangea rau haina pe mine (alta e situatia cand copacii au frunze), nu gaseam pe nimeni dispus sa ma ajute pe o cola si sa fiu sincer nici nu aveam toate sculele (si sa ma duc pe la toti cu miloaga...).
Crede-ma ca nu au stat o clipa. Nu peste tot merge pneumaticul.
Desfaci baterie, roti, tot ce este pe sus, tot ce este pe jos, planetare, fuzete, golesti valvolina, dai jos cutia, desfaci si montezi si invers de la capat.
Am vazut ca George in 2 insi si jumate a tras pe 3,5 ore.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles, hai sa o lasam asa.
In alta ordine de idei: pana la urma ambreiajul a fost achizitionat de pe ebay ?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar ma intreb si eu ce au facut? Am schimbat singur si a durat 3 ore cu pauze de tigara si o bere, numai la repunerea cutiei pe pozitie ma ajutat proprietarul. La corsa a durat ce-i drept mai mult dar acolo e mai mult de munca,ca exemplu, numai timoneria iti ia 15-20 min.
@PL500 . Daca aveti spatiu ,sfatul meu este sa o faceti ,nu este complicat si nici scule sofisticate nu trebuiesc, o priza de centrat discul se face si din lemn. Bine zis , ce-a mai buna investitie, un mic atelier cu elevator,scoate banul si nu sa tarifezi la ora , merge la lucrare si lasi loc si de "buna ziua"
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, de aici, VALEO 826279 made in Korea. Agata un pic, mai umblu maine la el. In schimb trage ca o masina noua.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@mariustintea: cu elevatorul a fost o gluma, insa ma gandesc sa-mi confectinez
(la tara am curte) o rampa, pt. uzul meu si al prietenilor.
Stiu ce presupune schimbatul ambreiajului, la fosta dacie l-am schimbat singur,
ajutor am avut cand am scos si repus cutia de viteze .
Urat este sa te lase aiurea prin tara si atunci sa fi la mana tuturor.

@2kappa: cred ca este normal sa agate pana se rodeaza putin.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
As zice ca ar mai trebui strans putin cablul pentru ca discul si placa sant noi ,au alta grosime si dupa 500km,verificat si reglat din nou.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cablul ambreiaj nu se strange, sa aiba joc 0,5-1mm. Fenomenul de agatare apare si este normal sa se intample ca nu vei pune cutia-tampon-caroserie exact pe vechea pozitie, se face reglaj timonerie.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cablul a fost montat cu jocul de rigoare, timoneria este deplasata. Noroc cu masuratorile lui nea Dan din topic ca nici nu am gasit in alta parte. Multam fain.
Se observa o crestere a puterii, a 5-a, 60/h am sub 2000/rpm. inainte era peste 2000. La viteze mai mari si in panta probabil era si mai rau.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ceva km, o prima impresie, la rece nu te lasa sa o iei mai moale, ii place numai brusc.
Merita un efort financiar pt un set original sau ceva pe acolo. Nu zic ca este rau si Valeo dar chestia aia la rece...
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Gasim pe undeva ansamblul de cutie cu tot cu bare? Coduri ceva? Banuiesc ca Thule sunt recomandate mai ales ca poti sa ramai si fara cutie daca nu sunt destul de solid asigurate (cheie). Nu ma deranjeaza si sh. Plasa din spate de protectie pt bagaje o mai caut. Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am cumparat bare transversale din bazar+targ noi, ceva turcesc sau polonez, negre si grele ca sa tina, de cutie nu ma doare ca nu pun haine si altele sus, e fix pentru carat ceva lung si usor. Atentie ca mai mult de 30kg nu suporta conform Opel, probabil duce si 40. Cutia iti va muta centrul de greutate si va fi sensibila masina la curbe sau la vant lateral sau trena sau ...
  • davidionel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salutare la toti;am un opel agila din 2004 cdti 1,3; si am o intrebare cati km mai pot merge de cand s-a aprinsledul de combustibil?
  • Gheorghe Laurentiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara. Imi poate spune cineva de la ce poate fi codul 0130 si ce reparatii are nevoie? Va multumesc.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata