Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am facut la reprezentanta in Buzau acum 2 saptamani.
Skip ads

  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ce nu inteleg acum, daca las mufa bagata la debitmetru lipsa putere si martor aprins in bord si mesaj SVS.
Daca scot mufa de la debitmetru merge relativ bine pana la 3000 rot/min cu mes si martor aprins.
Am schimbat 2 debitmetre si nu asta este problema.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Atunci egr cu probleme...
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
EGR-ul l-am curatat ieri ( avea ceva depuneri, dar nu de speriat)
Am gasit un furtun in partea dreapta a motorului ( dreapta cum te uiti la motor) gros si destul de lung plin de ulei si ceva urme de fisuri ( ce este)

Multumesc. Pentru ajutor
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Care se termina cu un cot si este conectat la un radiator?
Furtunul de la intercooler..., schimba-l, sterge erorile si ...bice!
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Da are in partea de sus un cot de plastic.
Am vb la un magazin de piese sa vad un pret, trebuie sa fac si regenerare fortata ?

MS
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica gradul de incarcare cu cenusa al filtrului de particule..., nu este recomandata regenerarea fortata, mai degraba scoate masina la un drum intins, in cazul tau spre Rm. Sarat, spre exemplu...
  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Neata,

Cand am fost la reprezentanta era la 25 % dar dupa am facut un drum pana in Bulgaria cam 750 km cu motorul asa
Skip ads

  • stefanq

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

In sfarsit am rezolvat
Furtun TAP 270 ron + 10 montaj + 50 lei stergere erori total 330 RON merge forte bine acum.
Imi vine sa fac cinste la toata lumea, doar ca acum am o alta problema cand am plecat cu masina in probe si sa curat fitru spre R Sarat am luat o piatra cubica si am facut explozie pe stanga fata si acum trebuie sa caut cauciucuri. asa ca poate ramane ceva bani, macar de o bere la 2 l Smile

O seara buna.
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Am urmatoarea eroare la insignia 2010 motor 2.0 DTH. Eroerea nu este permanenta.
Eroarea este P03B7-00- Cylinder 4 Pressure Sensor Circuit Erratic
Din cate am vazut este o eroare data de bujia de pe cilindrul 4.
Masina nu are nici o simptoma nu apare SVS in bord.
Daca sa mai intanlit cineva cu aceasta eroare sporadica (nu este permanenta) rog sa-mi spuna ci mie ce este de facut.
Urmeza sa plec in concediu si nu vreau sa am surprize pe drum.

Multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cam asta zice:
•If all circuits test normal, test or replace the affected Glow Plug/Pressure Sensor Assembly.
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
La o scanare facuta azi a aparut U0164-00.
Masina nu are nici o simptoma.
Ar trebuii sa ma ingrijorez?
Multumesc
Skip ads

  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat


Salut, am o insignia 131 cp , 2011, ecoflex. Are momente cand plec de pe loc se aude o bataie ca de fier. Zgomotul nu se aude mereu. Dar cand se aude zici ca se rupe masina. Un prieten mi-a pus testerul pe ea si i-a dat erorile din pozele atasate. Sa inteleg ca trebuie sa schimb senzorul ax cu came si bujiile cu senzori de presiune? Cel putin el asa mi-a zis, ca pentru bataile alea, asta ar fi rezolvarea...multumesc


Ultima modificare facuta de andrei8601 la Sam 03 Sep, 2016 12:12 pm
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Crankshaft= arbore cotit(vilbrochen)
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Asta ce ar insemna? Inlocuirea vreunui senzor?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu-mi amintesc cum se traduce termenul "reluctor",din engleza...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sau verificare conexiuni
...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
andrei8601 a scris:

Salut, am o insignia 131 cp , 2011, ecoflex. Are momente cand plec de pe loc se aude o bataie ca de fier. Zgomotul nu se aude mereu. Dar cand se aude zici ca se rupe masina. Un prieten mi-a pus testerul pe ea si i-a dat erorile din pozele atasate. Sa inteleg ca trebuie sa schimb senzorul ax cu came si bujiile cu senzori de presiune? Cel putin el asa mi-a zis, ca pentru bataile alea, asta ar fi rezolvarea...multumesc
Rezolva codul P1325,bataile si zgomotul sunt efectele din acele momente cind senzorul de pozitie vilbrochen are performanta redusa(curata senzorul,verifica coroana danturata,dinte cu dinte,se verifica tot ce inseamna conectica electrica...,si la nevoie se inlocuieste senzorul... "reluctor"-inseamna,coroana danturata,ai carei dinti sunt numarati de senzorul de pozitie,senzor care informeaza de pozitia vilbrochenului si turatia motorului...


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Lun 05 Sep, 2016 10:16 am
  • andrei8601

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Din cauza unui senzor o ia razna motorul....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Senzorii sunt ochii si urechile calculatorului motor...,Inchide ochii si incearca sa te descurici o zi,cu ei inchisi...,la sfirsitul zilei vei intelege cit de importanti sunt senzorii in managementul motorului...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR