Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor Smile ! Astazi am devenit fericitul posesor al unui Opel Vectra B din 2001. Masina se comporta bine la drum, da senzatia de masina bine intremata, se infige si sta bine se sosea...

Problema e urmatoarea... masina am luat-o din Galati. La drum lung toate bune si frumoase... In momentul in care am ajuns in Bucuresti temperatura lichidului de racire a inceput sa treaca de 100... ba chiar a ajuns in zona rosie... La semafor statea pe rosu, cand plecam mai scadea intre 100-98. M-am oprit pe marginea drumului... intr-adevar era caldura mare mon cher sub capota (dupa 240 de km mi se pare normal), dar nici urma de aburi...

Am ajuns acasa... am lasat masina in jur de 3-4 ore sa se raceasca motorul... dupa care am iesit sa dau o tura de cartier cu ea sa vad cum se comporta. Cert e ca am stat vreo 2-3 minute cu la relanti, dupa care am dat o tura de nici 5 minute... temperatura a ajuns cum am plecat din parcare la 100 de grade... Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce ar putea fi... pt ca nu vreau sa rup motorul in doua, de altfel cam la cat m-ar duce reparatia...

Multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ne spui si ce motor ai, poate primesti vreun raspuns la obiect.
Oricum trebuie verificate ventilatoarele daca pleaca pe treapta I si II.
  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Da scuze. Motorul este de 1.8 benzina... am observat ca ventilatorul pleaca destul de tarziu
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bun motor.
Posibil sa ai probleme cu termocupla de la treapta I a ventilatoarelor si sa intre direct treapta II pe la 105 grade.
Rezolva problema ca s-ar putea sa arzi ECU sau garnitura de chiulasa si nu te vad bine. ECU de Z18XE e scump.
Skip ads

  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Merci ! Sper sa nu mai gasesc si alte hibe... cert e ca fiind o masina veche nu pot avea pretentii de showroom... Dar... treaba asta e destul de serioasa... Sper sa nu se intample nimic macar pana ajung cu ea la service... mai bine o duc pe platforma
  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ce service-uri serioase imi puteti recomanda... Sau daca aveti cunostinte in domeniu care isi fac treaba cum trebuie...?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat termocupla, acum ventilatorul merge pe ambele viteze, ba chiar porneste si dupa ce opresc motorul daca acesta e prea incins... problema e ca, in continuare ceasul de temperatura nu imi arata o temperatura constanta, ci oscileaza de la 90-110... creste de la 90 usor usor... ajunge intr-o 100 dupa care creste la 110 si iar scade (intra ventilatorul) etc... m-a disperat... o sa schimb si termostatul... CE AR MAI PUTEA FI PRIN CIRCUITUL DE RACIRE DE SCHIMBAT?

De precizat ca uneori cand ajunge pe la 110 se simte un miros de incins cateva secunde dupa care dispare atunci cand scade temperatura... WTF?
Skip ads

  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare baieti, revin pe forum in incercarea de a gasi raspuns la o problema care ma macina psihic si de bani... Rolling Eyes . Acum 7 luni mi-am cumparat un Opel Vectra B din 2001, motor de 1.8 (Z18XE). Masina se comporta bine, motorul toarce, e bine inchegata (nu scartaie, nu bubuie etc)... insa nu reusesc sa ii dau de cap cu o singura problema, temperatura motorului creste foarte mult, trecand de 100 si ajungand chiar in zona rosie. Acest lucru se intampla in ambuteiaje, cand stau pe loc la semafor, sau cand fac cateva manevre simple de parcare. La drum lung nu are probleme, apa imi sta la 90 de grade.
Am fost la Opel Radacini (cel de pe Bd. Timisoara)... sunt niste jepcari, nu au stiut ce raspuns sa imi dea si mi-au schimbat niste piese aiurea in tramvai - in total 2000 de lei (termocuple si rezistenta de sarcina de la clima).
Ulterior am fost la cineva sa imi schimbe pompa de apa (i-am facut distributia) si termostatul (termostat nou cu tot cu sonde)... Nicio schimbare... masina face la fel...
Venind ieri cu un taxi, am stat de vorba cu soferul care mi-a zis ca a avut o Vectra B, motor de 1.6, iar cand avea probleme se ducea la un service pe Basarabia, service care se ocupa numai cu Opel, chiar si cu masini Opel de prin 60-70. Tipul nu a stiut sa imi dea numele service-ului (vanduse masina de vreo 4 ani si nu mai fusese pe acolo), dar mi-a zis ca de la Piata Muncii, te duci catre Diham, treci de un McDonalds si dupa mai mergi ceva si trebuie sa dai de service-ul respectiv. Ba chiar am inteles ca unul dintre fondatorii forum-ului lucreaza acolo. Imi puteti da adresa exacta va rog / numele service-ului?
Sau... daca aveti cunostinta de un electrician foarte bun, as vrea sa iau fiecare fir la puricat sa vad daca e intrerupt pe undeva, sau sa vad daca e ventilatorul uzat si nu mai pleaca desi primeste semnal etc... Astept raspunsurile voastre, multumesc !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Aici e service-ul:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
Incearca sa speli bine radiatorul. Posibil sa fie partial infundat si sa nu asigure circulatia apei prin el.
Electroventilatoarele pornesc la 98 de grade ?
  • LEX91SPETSNAZ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Pai acum doua zile cand ajungea temperatura la 95, pleca ventilatorul si scadea la 90. Ieri de dimineata a scazut cand a ajuns la 100... ieri seara a trecut de 100 si a ajuns la a doua liniuta rosie... Deci... cred ca e problema de electrica
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,285
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ba chiar am inteles ca unul dintre fondatorii forum-ului lucreaza acolo


FALS
Skip ads

  • dobre_valeriu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut, ai rezolvat pb. cum merge masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR