Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Vija George Marius

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, este primul mesaj pe care-l scriu in calitate de membru si posesor opel.
Din pacate, incep cu o defectiune, posed un opel astra de aproximativ un an, pe benzina, cu dotari ca-n titlul topicului, si de ceva timp, 2 luni mai exact, a inceput sa-mi dea in nas cand ies cu el in afara orasului, iar apoi licare martorul rosu (ulei) si se opreste din senin. treaba asta se intampla cam odata pe traseu indiferent de cat de lung sau scurt este drumul pe care-l fac, si atunci cand merg constant si cu masina plina. (cu bagaje si pasageri) Rolling Eyes
90 % rulez cu masina in oras (buc). dar nu la consum, adica o alerg pe unde am loc si timp:)
i-am schimbat distributia, toate filtrele, uleiul , i-am curatat clapeta de acceleratie, NU SI EGR, astazi o sa verific si bornele de la baterie. Am pus-o pe tester, insa nu am nicio eroare stocata, iar parametrii sunt buni, in general. (numai la service).

Ce pot face in aceasta situatie? mentionez ca atunci cand am aerul conditionat pornit si accelerez se aude un huruit , si masina trage mai incet, dar aici probabil compresorul e pe duca Smile
Multumesc anticipat, si astept cu nerabdare propuneri sau sfaturi.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1.6 8v se numeste Z16SE
EGR-ul il excluzi simplu, pentru Z16SE exista update de soft si garnitura de blindaj ca sa anulezi EGR-ul.
Martorul de ulei indica presiune scazuta, asta poate fi lipsa de ulei, martor pe duca, pompa de ulei pe duca, sau pur si simplu motorul subturat (ca da sa moara)
Rezolva compresorul, daca huruie, e posibil sa fie rulmentul, daca se gripeaza si nu reactionezi rapid, ai sanse sa iti rupa cureaua de accesorii. Si poate fi distractiv sa ajungi apoi acasa
  • Vija George Marius

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru lamuriri, chiar vreau sa fac un drum pana in grecia peste 2 sapt, si pana atunci as cam vrea sa o pun la punct, referitor la compresor, se poate schimba rulmentul? scuze sunt total depasit de mecanica, fiecare cu minusurile lui! Very Happy
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la EGR si vezi daca mai face.
  • Vija George Marius

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2014

  • Mesaj Privat
In week-end am verificat borna de la baterie, uleiul, antigelul si sunt toate oke, bine uleiul e cam negru, schimbat acm 3000 de km, dar asta e, si am plecat la drum in afara orasului, spre Calarasi am mers cu ea o portiune de 30 de km mai turat, adica in 3 - 4 mii de ture, si vad ca nu s-a mai oprit, oricum astazi merg sa curat si egr, si pana plec in vacanta sper sa-si revina, Mentionez, ca mi s-a oprit numai in afara orasului cu masina incarcata, si cu mers pana in 2000 de ture...

Unii prieteni mai zic ca poate fi ceva "bulit" in ECU! Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR