Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nu cititi ce spun moderatorii ? Da cautare !
Daca vrei sa te ajut, sa-ti dau la facut piese spune dar ma intorc in tara dupa 7-10. 08
Skip ads

  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
BA CITESC FIRAR MAMA EI DE TREABA CA AM CAUTAT PROBLEMA ASTA ATAT LA PROBLEME DE SERVO CAT SI LA ORICE CORSA CAT SI LA TIPUL DE MOTOR CAT SI LA ORICE MIA TRECUT PRIN MINTE , NU DE ALTA DAR E MULT MAI PLACUT SA VEZI CE AU PATIT ALTII SIU CUM AU REZOLVAT PROBLEMA DECAT SA STAI SA TE UITI 10 ZILE , LA FORUM SA VEZI CA S-AU UITAT 80 DE INSI SAU INSE SI NIMENI NA AUZIT NIMIC DE TINE...SAU DE PROBLEMA TA ....

scuze pt ton dar chiar am batut forumu si nam gasit nimic...plus sunt de ceva timp pe forum ...paremise mai batran ca si tine ca si citit cel putin... la sfaturi mai putin ca sunt altii mai priceputi....

daca tu stii vreun topic cu problema asta ti-as fii recunascator daca mi l=ai zice....mersi

pt vanwil

nu au gasit nimic si nici problema nu a mai aparut , dar nici 0 ora de incercari de parcaj nam mai facut de atunci. Posibil sa se streseze motorasu de servo si sa zica HO , io PAN ACI... mai departe voi...
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar la mine pica servo in momentul in care alternatorul incarca mai putin, se intarea volanul de mama draq, opream motorul, porneam si problema diparea. A trebuit sa schimb puntea de diode si regulatorul( regulatorul numai ca sa nu mai umblu de doua ori prin alternator). Sper sa-ti fie de folos
  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mersi de idee , dar e ciudat.
eu am avut aceeasi banuiala dar am luat la puricat alternatorul si incarca norm al...plus ca nam mai patit de atunci nimic, dar eventual partea de diode si regulator cum zici se poate schimba banuiesc chiar preventiv..


mersi .. oriocum sunt cu lupa pe servo
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
intrebarea mea suna cam asa:

-se poate adapta o pompa de servodirectie pe un motor diesel din 92?(1.7DR) care nu a fost prevazut cu servo?
...ar exista 2 varinate din cate imi dau seama...1.sa gasesc un motor similar care are servo(daca s-a pus servo pe aceste motoare Rolling Eyes ) si sa iau pompa de pe el...sau ..2, sa adaptez o pompa de servo, sa zicem de pe un c18nz(situatie destul de complicata, cred)

multumesc anticipat
toate bune
  • RAN
  • **
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu se poate monta servo cu pompa electrica? (servo electrohidraulica)
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
RAN a scris:Nu se poate monta servo cu pompa electrica? (servo electrohidraulica)


probabil ca da...nu stiu...dar si costurile cred ca se multiplica Very Happy
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
directia se construieste functie de caroserie.
asa ca nu cred ca este o problema sa pui o servodirectie.
eu am facut lucrul acesta mai demult pe un opel care nu avea servodirectie.
faci rost de o caseta servo pt caroseria respectiva.
si vezi cum faci rost de pompa de servo, mai bine zis cum ii faci prinderea.nu este mare filozofie.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
multumesc iulius...tot sistemul de servo exista dar e pus pe un astra F hatchback cu motor c18nz...ma gandeam ca totusi au fost si motoare 1.7D (YD sau DR) cu dotare de servodirectie, ca sa-mi fie mai usor...

De fapt ideea e urmatoarea...se intentioneaza a se pune un motor diesel (cel pe care il am eu de vanzare) ,respectiv 1.7DR, pe o astra F hatchbak in locul unui motor pe benzina c18nz, din anumite considerente...motorul diesel nu are in dotare servo dar cel pe benzina are...motoarele fiind concepute in moduri diferite, e cam greu sa-i fac eu aceasta adaptare...ce lputin asa gandesc acum, dar s-ar putea sa ma insel.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sigur pe blocul motor o sa gasesti locasurile de prindere a pompei de servo.
numai ca la anumite modele functie de caroserie, de galerie,pompa de servo este pe partea cealalta a motorului.si furtunele sunt altfel.
inlocuiesti si fulia cu una dubla pt a 2-a curea,si apoi incerci sa montezi orice pompa de opel care are loc acolo.prinderea trebuie facuta cam ca la electromotor cu 2 flanse.
acestea se pot face de orice strungar nu este mare filozofie (din fier de 5 mm.)
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am un opel astra din 2000 recent adus din Belgia si uneori la pornire dimineata servodirectia merge f greu citeva secunde dupa care isi revine. am completat cu ulei servo caci era f scazut nivelul sub minim, dar tot asa se comporta,unde sa pierdut uleiul caci nu se observa scurgeri,se consuma in timp.va rog un sfat ,cum este angrenata pompa servo si unde este asezata . va multumesc f mult
  • bose

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: CJ
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
din pacate n-am vesti bune...
mai mult ca sigur este pompa servo (mai exact partea electrica a ei) un model nu prea "reusit" si care nu se mai produce.
inafara de faptul ca e scumpa nici nu se poate repara...
primul lucru pe care sa-l faci e sa verifici alternatorul si puntea de diode sa vezi daca totul e in regula. daca ambele is ok atunci nu-ti mai ramane altceva de facut decat s-o schimbi. si sugestia mea este sa iei legatura cu trami (il gasesti pe forum prin topicurile de profil) ca are preturi bune.
bafta!
Skip ads

  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc bose dar te mai rog sa-mi explici unde este amplasata pompa servo si cum este ea actionata,ce legatura are alternatorul cu pompa si inca ceva care este explicatia ca nivelul de ulei servo era scazut , fara sa se observe scurgeri sau scapari multumesc mmm
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La masina ta pompa servo este actionata electric si se afla pe caseta de directie acolo unde ai completat tu cu ulei servo. De aici legatura cu alternatorul si cu puntea de diode pentru ca in cazul in care ai o problema la astea doua nu-ti incarca bine si s-ar putea sa nu-ti functioneze nici pompa servo corect
  • bose

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: CJ
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
corect.
iar nivelul scazut de lichid nu poate fi decat rezultatul unei... pierderi. si de obicei se vede pe unde. din cauza presiunii se poate pierde si pe la capacul rezervorului de lichid (si nu are nici o legatura cu conductele sau caseta)
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc pentru ajutor de doua zile nu mai face figuri servo sper sa si fi revenit ,dar mai am intrebari :as dori sa stiu ce tensiune ar trebui sa am la bornele acumulatorului cu motorul pornit, pentru a verifica daca alternatorul incarca corect sau ba, el influientind pompa servo mentionez caci semnalizari nu am in bord,am urmarit azi aternatorul este f dificil de dat jos dupa parerea mea .
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tensiunea pe baterie trebuie sa fie in in jur de 14,4V , masoara tensiunea pe baterie cand nu i-ti mere servodirectia .Alternatorul nu se da foarte greu jos , depinde de vointa ta , daca vrei explicatii da o cautare pe forum si ai sa vezi ca ai sa gasesti explicatii.
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am cumparat un opel vectra A. proprietarul e decedat..si anumite operatii de intretinere facute de fostul proprietar nu le cunosc..de doua zile la manevrarea volanului sesizez un fel de huruit mai discret..dincate am citit ar fi cauzat de lipsa de lichid hidraulic..chestia e iarna trecuta la -25 grade intr-o dimineata am remarcat ca la pornirea motorului pe suprafata bateriei auto sunt ceva stropi roz cu consistenta uleioasa..ulterior nu am mai avut asa ceva..in schimb azi dupa ce am remarcat persistenta acelui zgomot la rotirea volanului, dupa cca 15 km prin oras am decis sa opresc motorul si sa vad daca pot remarca vizual..cu motorul oprit.. am ridicat capota si din nou am remarcat ca in jurul rezervorului e strtopit cu ulei..am desfacut capacul rezervorului de lichid hidraulic si am remarcat ca era aproape cu spuma (de culoare roz)..banuiesc ca am cam ramas fara nivel corespunzator de lichid hidraulic..daca asa e..atunci de care trebuie?..de ce face acum spuma?..pot sa adaug orice peste cel care il am? (mentionez ca in afara de culoarea roz..nu am nici un habar ce proprietati are..de care e..etc.) mersi
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Te duci la un magazin de piese auto si ceri ulei ptr. servodirectii. Vezi ca are o culoare roz parca ar fi sirop de zmeura sau de capsuni numai ca e mai gros. Eu am luat castrol un litru. Completezi in vas si vezi dupa ce se intampla.
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mersi piff..ai cumva idee si cat costa?..iar spuma aia ciudata e din cauza lipsei suficiente de nivel?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR