Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • pcornel_bitis

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Pt. un Y17DTL(1.7Di) puteti face ceva? Motorul e prevazut cu turbo mai putin intercooler.Are 65CP si 130NM si echipeaza o Corsa C din 2002.

Va multumesc anticipat !



_______________________________
Corsa C 1.7 DI 2002
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
salut salut! n-am mai vorbit de ceva vreme...
mai am si eu niste intrebari: prima ar fi pt. @malex: cum se comporta masina dupa remap? scoate fum mai mult decat inainte?

a doua ar fi la adresa tuturor doritorilor de remap din constanta.... haideti sa dam mana cu mana, sa ne strangem mai multi, si sa-i chemam pe baieti... ok? Smile

ps... @maiandrei, ai reusit sa faci rost de graficul pentru Y17DT?
  • malex

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
cristivw a scris:salut salut! n-am mai vorbit de ceva vreme...
@malex: cum se comporta masina dupa remap? scoate fum mai mult decat inainte?


fum - NU
cum se comporta? hehehe... bestial Wink
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
yesss Smile
bun, ar mai fi ceva. ce putere ti-a iesit la testul cu accelerometrul, inainte si dupa modificare? cred ca este ceva ce merita pus pe forum Smile
  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Acuma, dupa remapare se simte ca trage masina mai bine, ca nu m-am putut abtine sa ma plimb cu ea azi toata ziua.

Nu se mai simte asa subturata sub 2000RPM, iar peste 3000 se infige simtitor mai bine ca inainte

Mai ramane sa vad consumul in conditii de mers normal prin oras ( cam greu avand in vedere ce e prin Bucuresti si ca eu nu am computer de bord - tre sa il fac prin metoda batraneasca ) dar acest lucru nu il pot face decat in timp.

P.s. Chiar,Mikki, la mine ce putere a iesit la test cu accelerometrul ca am uitat sa te intreb Very Happy
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei felicitari pentru activitate(mai ales ca apar si rezultate f bune) pacat ca nu am si eu o masina mai noua ... Sad
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut, esti sigur ca se poate si la vectra C y22dtr? intelesesem ca ecu ar fi integrat in pompa de injectie si nu s-a bagat nimeni le el
astept mesaj
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mikki a scris:1.2 benzina +8 CP, +10 Nm. Consumul e posibil sa creasca putin, depinde de stilul de condus.


acesti 8 cai/10 nm conteaza la ceva? Unde va gasesc in Bucuresti?
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@turculety >> Da, este vorba de Vectra C Y22DTR ! Eu am gasit anul trecut site-ul celor de la EDS, cei pe care ii reprezinta Maiandrei si Mikki in Romania, unde acestia spuneau ca au modificat cu succes Vectra c! Good luck! Very Happy Tre sa-mi adun si eu "curaj" sa ma duc la baieti sa vad ce minuni fac!
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu am softul modificat de Dimsport si nu am limitarea turelor scoasa, adica e tot pe la 6300.Am uitat sa precizez ca este vorba de Z18XE.Se poate modifica softul actual sa crestem limitarea sau trebuie softul original?Si cel mai important, cat ar costa modificarea asta?

P.S. Am vazut ca la EDS se poate creste turatia maxima pana la 7500 rpm.Se poate face asta si fara restul de piese din Stage 2 (adica galerie de evacuare cu catalizator)?Axele le am deja schimbate cu axe de 262 grade de la Dbilas.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa raspundem, pe rand...
@pcornel_bitis - Y17DTL: +20CP, +40Nm;
@malex: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@cristivw: inca nu, dar e lesne de presupus cum arata graficul, cunoscandu-l pe cel original si calitatea serviciilor EDS Smile
@B10XUP: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@soulfly: multam de urari! cu timpul vom coborî anul-limita (acum este 1997).
@turculetz: da, sunt sigur. Am discutat pe yahoo, te asteptam.
@dr_dumi: da, conteaza. Insa ECU-ul care echipeaza motoarele 1.0 si 1.2 (Bosch Motronic ME 1.5.5) e cam fitzos. Voi reveni cu detalii zilele astea. E posibil sa scoatem din lista aceste motoare.
@mihnea: incearca sa obtii rezolvarea la Dimsport. Este cel mai convenabil pentru tine ca si pret. Discutam pe PM
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Inca o saptamana puteti profita de preturile speciale (de la inceputul topicului). Incepand cu 2 Aprilie, noile preturi vor fi:

Diesel:
Y17DT si X/Y20DTL - 200 EUR
X/Y20DTH si Y22DTR/H - 220 EUR
Y20DTH, Y22DTR cu PSG16 (2003 - prezent) - Pret 270 EUR
Z13DTL/H si Z17DTL/H - 250 EUR
Z19DTL/H - 280 EUR

Benzina (non-Turbo):
1.0, 1.2, 1.4 – 150 EUR
1,6, 1.8 – 180 EUR
2.0, 2.2 – 200 EUR
2.5, 2.6, 3.2 – 220 EUR

Benzina Turbo:
2.0 LEL, LET, LER – 290 EUR
2.0 LEH – 340 EUR
2.8 NEL, NET – 390 EUR


Ultima modificare facuta de maiandrei la Vin 23 Mar, 2007 10:52 pm
  • speedbuster

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu uita si te softul custom de care spuneai ca te vei interesa.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Castigul pentru Z16XEP-ul tau customizat este de +15Cp, +20Nm.
  • speedbuster

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asta in conditiile in care as pune esapamentul sport si filtrul sport sau asta se castiga daca se face un soft race custom nu defaultul? Pretul ramane acelasi ?

PS: Inca ceva ... cat de safe mai este sa nu se intample ceva rau cu motorul?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sunt programat maine cu celebrul y22dtr Smile daca nu mai apar sa stiti ca sunt in tren:)

P.S. poate prind si io pretul de la inceput:)
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@speedbuster: Filtrul si esapamentul sport nu aduc un spor considerabil, fara alte modificari in hardware (cum ar fi catalizator sport, axa cu came schimbata, altele). Cu filtru si evacuare sport, dupa remapare vei castiga 15CP in conditiile mentinerii motorului in zona Safe. Asta inseamna cu 3CP peste castigul la un Z16XEP stock. Pretul ramane acelasi.

@ALL: Stiati ca...?
- EDS Motorsport duce motorul 1.9CDTi de 150 CP la 200 CP? Si are TUV in Germania, pentru optimizarea asta.
- unele motoare 1.9CDTi de 120 CP de pe Astra H pot fi duse direct la 200 CP?
- noul motor 1.9CDTI de 100 CP ajunge la 165 CP dupa remapare?
  • speedbuster

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Merci pt raspunsuri. O sa ma gandesc bine sa vad ce fac si cand ma hotarasc ne vedem in Bucuresti sa citim ECU-ul si poate merge remapul doar pe Sport on.

Offtopic: Un catalizator sport imi poate cineva recomanda?
  • skmadtm

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La un C20NE castiguri si preturi?!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ieri am remapat primul Vectra C Y22DTR.
Turculetz a venit tocmai de la Craiova pentru operatiunea asta. La diagnoza, inainte de remapare, au iesit la iveala probleme cu debitmetrul. Data fiind distanta, am decis sa o remapam totusi. Operatiunea a decurs fara probleme, insa la testul cu accelerometrul castigul de putere este de aproximativ 7CP (mediu). Il asteptam si pe turculetz cu feedback - si acum, si dupa inlocuirea debitmetrului.

Cunoaste cineva o bucata de sosea de minim 500m in linie dreapta, orizontala, fara denivelari, cat de cat libera?

@skmadtm: La C20NE nu putem face chiptuning, sorry.

@speedbuster: http://www.eds-motorsport.d.../Universalkat.htm
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR