Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt posesor de curand (aproximativ 2 sapt) a unui Opel ASTRA J 2.0 DTH,118KW/160CP , 130000 Km. De cateva zile la pronire apare acest mesaj "OIL PRESSURE TOO LOW, STOP THE ENGINE" care se stinge dupa aproximativ 5 secunde fara sa acecelerez, nu apare tot timpul, am observat ca apare doar atunci cand masina sta mai mult pe loc. Nu sa aprins nicioadata in timpul mersului sau sa ramana martorul tot timpul aprins. Schimbul de ulei este facut cu toate filtrele schimbate. Am fost la Radacini GL unde sa facut si o resoftare, mecanicul de acolo a zis ca ar fi de la pompa de ulei, nici el nu era foarte sigur, mia zis ca poate sa fie o problema simpla de exemplul sonda sau mai grav pompa. Mia zis ca trebuie scoasa baia de ulei, tot pe acolo sa faca o verificare, nu prea ma pricep, manopera mia zis aproxim 1000 RON (enorm mi sa parut pentru o verificare , repet nu ma pricep poate e o treaba mai complicata) + pompa care costa si ea 1900RON. Va rog sa ma sfatuiti care ar fi primii pasii de urmat, nu vreau sa sar cu capul inainte sa schimb pompa de ulei si apoi sa aflu ca nu asta a fost problema.

Am mai gasit o informatie interesanta :

Astra-J 2010 -Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.
This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.
Note: Do not replace any parts

Repet resoftarea sa facut, asa miau zis
Astept pareri sfaturi , poate cineva sa mai lovit de problema asta.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ti-a facut resoftare doar pe ECU(calculatorul de motor) sau si pe instrumentele de bord?
nivelul la ulei pe joja e normal?
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Asta nu mai stiu, daca le-a facut pe amandoua. Nivelul de ulei este normal.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea e sa nu schimbi momentan nimc si faci o verificare cu un tester a presiuni de ulei (nu tre sa mergi la reprezentanta pt asta ) valori la in relanti si in turatie sa vezi ce valori indica ( pe tester tot acel senzor de care zicea mecanicul iti va citii valorile ) si schimba reprezentanta si cere o resoftare la tot si stai langa ei ca de lene sau din cauza ca dureaza mult conectarea la servere nu fac toate actualizarile Wink
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Cat mai curand o sa ma duc si pe la Radacini Braila, am auzit cateva pareri bune de acolo. Multumesc pentru sfaturi. Si eu ziceam la fel sa nu ma arunc aiurea, sa incep sa schimb. O sa iau situatia calm si o sa gasesc rezolvare. Multumesc din nou pt sfaturi.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am intalnit problema asta pe cateva motoare de 2.0 pe Insignia si la toate am gasit cuzinetii de la palier topiti partial.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Acesti cuzineti se pot verifica, sunt greu de inlocuit?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se da baia de ulei jos si se verifica cuzinetii . Un mecanic stie ce are de facut.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Dupa ce sau schimbat cuzinetii sa rezolvat problema in cazul Insigniei?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
S.a inlocuit motorul in toate cazurile pt. ca s.au invartit prea mult cuzinetii.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pfff sper sa nu am problema asta, doamne fereste. Am mai vb cu cativa baieti de pe acest forum in legatura cu resoftarea. Am inteles ca este nevoie de CARPAS ca sa se faca aceaasta resoftare. Mie nu mi lau cerut deloc. Sper sa fie asta problema.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca problema e reala si nu software se ajunge la ce a scris @[editat] ! Cuzineti topiti, arbore rizat, pompa ulei = cauti motor.
Verifica URGENT presiunea la relanti si la turatie cu motorul cald la 90 de grade.
Nu costa mai mult de 50 Ron verificarea.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ok asta am sa fac chiar astazi, sper sa pot pleca de la servici mai devreme.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Poti sa dai mai multe detalii te rog [editat]. Cum se comprtau masinilea alea (INSIGNIA) , martorul se aprindea in mers, alte simtome te rog daca poti sa detaliezi. Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Martorul se aprindea doar in relanti.
Cum a spus si colegul, verifica presiunea de ulei cu un manometru, atat in relanti cat si turat la 3000.
Trebuie sa ai minim 2 bar in relanti.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu motorul la 90 de grade...
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la BOSCH Service, am facut o programare pentru Luni de dim, Ei au zis sa verifice si cand motorul e rece dimineata cand apare mesajul sa vada cu ochii lor, O sa le las masina de duminica seara. O sa le spun apoi sa verifice si cand apa este la 90gr. Oricum pana atunci nu o sa mai circul deloc cu masina.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Sa zicem ca presiunea este buna, as putea sa stau mai linistit? Si daca presiunea este OK care ar fi urmatorul pas? Sa stiu ce le zic luni cand sunt programat la service.
Multumesc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fenomenul asta cu stins becul de ulei dupa 5 sec la rece l-am mai intalnit la motoarele de 1,7 de pe astra g. Au mers asa mult si bine. Imi aduc aminte ca la sevice au zic ca se scurge uleiul din pompa(o supapa cu probleme- nu stiu daca exista asa ceva;cunoscatorii sa ne lamureasca.) Cert este ca nu s-a intamplat nimic la motor. Dar, repet, se intampla doar la rece. La cald nu erau probleme: se atingea becul imediat.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca presiunea e buna e Ok, poate fi si sonda de presiune cu probleme, dar vezi daca intr-adevar ti-au facut update-ul.
Uleiul, filtrul cand au fost schimbate? Ce ulei folosesti?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR