Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@cuculica
Sunt de acord cu tine, eu tot la 10.000 km fac schimbul de ulei.
Skip ads

  • exarh

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Total de acord cu eddy si cuclica, eu am A17DTR si in ultima vreme mi-a aparut de vreo 2 ori eroarea "oil pressure low", de fiecare data dimineata iar de atunci turez putin motorul al pornire. ...am aproape 11 mii km cu uleiul 5w30 GM dexos 2(care se pare ca e un ulei extrem de prost) si combinat cu motorina foaaaaarte proasta din Romania face sa se uzeze si mai repede, deja am comandat ulei+filtre pt. schimb. Pe bord apare 30% oil life.
p.s. 200k km, am observat ca motorina premium face o oarecare diferenta in durata de viata a uleiului
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
I-ai facut resoftarea la reprezentanta? Ca sa stai linistit, dupa ce ii schimbi uleiul fa-i o verificare a presiunii la ulei. Vezi pe opel.com daca masina nu a avut rechemare in service. Daca da, sigur a fost pt.update de soft. La Astra J 2010 si Insignia 2009, 2010 a fost o eroare de soft. In cazurile in care au picat motoare de 2.0 cred ca a tinut si de intretinere si exploatare.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat e de prost sau bun uleiul GM dar cert este ca motorul meu e mai zgomotos de cand am schimbat Mobil 1 si am pus GM. Oricum o sa trec pe Motul. Dar orice ulei ar fi il voi tine in jur de 10.000 km. Oricum nu le consuma pe niciunul vad. Am 2000 km cu GM si nu a consumat deloc.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu problema mea, nu am facut nimic deocamdata, am fost programat la "meseriasii" BOSCH care nu au avut habar sa-mi masoare o presiune de ulei. Nu au gasit sonda. Am facut o programare pentru vineri la reprezentanta sa verifice aia , poate sunt mai capabili. Oricum ma pregatesc pentru ce este mai rau Sad . Nu-mi vine sa cred ce se aude de motoarele de 2.0 de la Opel, este inadmisibil asa ceva , cum frate sa pice dupa 4 ani, pai daca imi luam masina din 2000 ce naiba mai faceam. Aveam o parere buna despre Opel dar acum sunt total dezamagit.
Am o intrebare pentru voi, daca are o problema motorul, acesta nu poate fi reparat?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Verifica intai presiunea la ulei. Nu te panica asa, daca era grav deja motorul era terminat pana acum. Esti sigur de update? Sonda este pe la mijloc in spatele motorului, trebuie urcata pe elevator si pus manometrul pe jos ca e mai greu de pus pe sus. Mesajul ti-l da la prima pornire la ralanti sau si in mers? In cel mai rau caz schimbi pompa de ulei, evita sa mai mergi cu ea pana verifici presiunea.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
robert_luk a scris:Salutare, revin cu problema mea, nu am facut nimic deocamdata, am fost programat la "meseriasii" BOSCH care nu au avut habar sa-mi masoare o presiune de ulei. Nu au gasit sonda. Am facut o programare pentru vineri la reprezentanta sa verifice aia , poate sunt mai capabili. Oricum ma pregatesc pentru ce este mai rau Sad . Nu-mi vine sa cred ce se aude de motoarele de 2.0 de la Opel, este inadmisibil asa ceva , cum frate sa pice dupa 4 ani, pai daca imi luam masina din 2000 ce naiba mai faceam. Aveam o parere buna despre Opel dar acum sunt total dezamagit.
Am o intrebare pentru voi, daca are o problema motorul, acesta nu poate fi reparat?


Ti-au cerut Carpass-ul cand ai facut up-date-ul?
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
DA, au cerut Carpassul, au confirmat si cei de la BOSCH ca sa facut treaba asta. Mesajul nu a aparut niciodata in timpul mersului.
Veridctul o sa-l primesc vineri, o sa vad atunci care e treaba, de mers cu ea nu am mai mers, doar cat am dus masina la service si inapoi acasa.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ok. Atunci verifica presiunea cu motorul la 90 de grade. Verific-o la ralanti si la 2000-2500-3000-4000 turatii, dar la 90 de grade. Cand e rece uleiul e mai gros si presiunea e mai mare, dar stiu cei de la service cum sa faca. Daca va fi peste 1,5 bari la ralanti poti sa stai linistit. Daca va fi sub, atunci trebuie data baia jos si verificata pompa, sorbul etc. sa nu fie infundat sorbul cu reziduri. Daca presiunea e peste 1,5 bari atunci e senzorul de presiune si il schimbi. Eu nu cred ca e grav avand în vedere ca masina nu are niciun zgomot ciudat si se comporta normal. Apropos ti se pare ca are vreun zgomot dubios motorul?
Imi este greu sã cred cã poate pica motorul fãrã sã aibã niciun simptom înainte.
Si eu am fost în situația ta și te înțeleg perfect. Niste idioți de la un service mi-au zis direct cã trebuie sã schimb pompa de ulei (nu imi apãruse încã mesajul OIL PRESSURE LOW-STOP ENGINE, mã dusesem sã schimb filtrul de motorina), cã daca nu o fac o sã-mi pice motorul deoarece e din 2009 si la toate A20DT-urile din 2009 au fost probleme cu pompa de ulei. Si dupã aia am intrat în panicã ca tine, am umblat pe la 3 reprezentanțe diferite și nimeni nu știa nimic de treaba asta.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic cu zgomotul, mi se pare ca se aude cam zgomotos, dar poate asa trebuie, nush ce sa zic nu ma pricep. Ramane sa verific presiunea vineri si apoi voi vedea care e treaba.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
un pic mai tractoras este, mai ales ca ai ulei GM. Este mai zgomos fata de altele, dar zgomot metalic, tacaneli, chestii d-astea...sã nu aibã. Chiar sã ne scrii te rog ce presiune ti-au gãsit, dar eu cred cã va fi ok. Baftã sã ai.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Da cu siguranta o sa scriu. Multumesc Andrei, sa fie.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare baieti, revin cu masuratorile. Treaba sta in felul urmator, cam nasoala, presiunea a iesit 1.1 bari, ei au zis cam 2 bari este normal. Cei de la Opel recomanda sa se desfaca motorul si luat la verificat cuzinetii, arbore si pompa ulei. Sa vada daca sunt defectiuni pe acolo. Probabil o sa continui tot la ei ca nu mai am chef sa caut prin oras alte service-uri, sa dau de "meseriasi" ca la BOSCH. Sper din tot sufletul sa scap cat mai ieftin, sa nu se fi produs defectiuni mari pe acolo. Cei de la Opel au zis ca trebuie cat mai urgent sa rezolv problema asta, si ei au recunoscut cu au mai avut cazuri cu aceste motoare tot din cauza presiunii dar care au venit deja prea tarziu cu motorul deja cazut.
Daca aveti sfaturi, pareri astept.
Multumesc si numai bine la toata lumea
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Iti doresc succes. Ai nevoie acum si de un pic de noroc....
Imi pare bine ca ai facut ce ti. am zis si sper sa poti remedia fara inlocuirea motorului.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc [editat], doamne ajuta sa fie totul bine. Este nasol sa patesti asa ceva cu prima ta masina perosnala Sad Dar ce sa faci asta este , uneori mai si pierzi in viata. Noi sa fim sanatosi, sa putem rezolva problemele.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Din pacate trebuie sa faci verificarile recomandate. Cat de grava este situatia e greu sa ne pronuntam. Oricum, bafta si tine-ne la curent. La 3000 de turatii ce presiune aveai?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am o teama si miercuri am programare pt.schimbarea distributiei si o sa ii mai fac o verificare de presiune la alt service. Bafta Robert si sa ne aduci vesti bune!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
robert_luk a scris:....Treaba sta in felul urmator, cam nasoala, presiunea a iesit 1.1 bari, ....

Sa ai bafta sa fie doar cuzinetii ....nu si arborele. Ce ghinion!

robert_luk a scris:... Dar ce sa faci asta este , uneori mai si pierzi in viata. Noi sa fim sanatosi, sa putem rezolva problemele....

Ma bucuri ca privesti problema cu capul sus.Optimismul este bun. Intradevar daca esti sanatos muti si un munte.
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Andrei Presiunea cand se tureaza motorul este buna, peste 4. Sper sa fie treaba buna
Numai bine la toata lumea.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai in acest caz e foarte posibil sa fi scapat motorul, cel mult sa ai ceva uzuri (poate inca neglijabile) in partea cea mai de sus a motorului (prin chiuloasa) acolo unde la relanti ungerea probabil a fost mai slaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR