Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca ai rezolvat problema. Totusi 4 bari cu motorul rece nu e relevant. Presiunea uleiului se ia numai la cald.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles, nu am mai facut si la cald, ca este destul de anevoioasa masurarea cu manometrul, si stiti voi ca mencanicul mai stramba si din nas Smile, Asta implica sa circul cu motorul pana ajungea apa la 90 apoi iar sa revin sa o pun pe elevator si sa-i faca masuratoarea. Ma gandesc la rece presiunea era 4 , cat putea sa scada la cald mai putin de 2 nu cred. Oricum daca nu mai apare mesajul de avertizare eu zic ca este bine.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si eu zic la fel. Poti sa stai linistit. Eventual la urmatorul schimb de ulei ii masori atunci presiunea. Nici eu nu cred sa fie sub 2 la cald.
Eu am 1,8 in primele secunde la pornire la cald si dupa aia urca la 2. As fi curios sa aflu cum e la alti colegi de forum cu acelasi motor. Oricum abia astept sa schimb uleiul si sa vad cu Valvoline recomandat de @borsy cat va fi presiunea. Din ce am inteles influenteaza presiunea si marca de ulei folosita.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
robert_luk a scris:Am inteles, nu am mai facut si la cald, ca este destul de anevoioasa masurarea cu manometrul, si stiti voi ca mencanicul mai stramba si din nas Smile, Asta implica sa circul cu motorul pana ajungea apa la 90 apoi iar sa revin sa o pun pe elevator si sa-i faca masuratoarea. Ma gandesc la rece presiunea era 4 , cat putea sa scada la cald mai putin de 2 nu cred. Oricum daca nu mai apare mesajul de avertizare eu zic ca este bine.


Ai scos un pret f.bun la toata lucrarea, in Bucuresti te costa cu cel putin 3-4 mil.in plus. Avantaj provincie.
Skip ads

  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
@eddyandrei si eu am vrut initail sa folosesc ulei VALVOLINE cel recomandat de @borsy dar sub presiunea celor din jur am cedat, dar ma gandesc la urmatorul schimb sa folosesc acest tip de ulei. Te rog sa ma anunti si pe mine daca observi ceva imbunatatiri la motor cu acest ulei, in caz ca o sa pui VALVOLINE.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
robert_luk, la fel am facut si eu si am gresit. M-am luat dupa mecanicii lui peste, fiind si la prima masina. Argumente de genul stiu ei de ce pun ulei d-asta etc. Dupa un an cu GM dexos2 si mai putin de 7000km l-am schimbat, e un ulei de calitate foarte slaba care se degradeaza rapid, mai ales in conditiile folosirii pe o masina cu filtru de particule. Cu urmatoarea ocazie sa il schimbi fara retineri cu cel recomandat de borsy, e probabil cel mai bun ulei pt motoarele astea la un pret decent. Iarasi o optiune foarte buna e Ravenol VMO 5w40. Deja am dat-o in offtopic, multi km fara probleme si ma bucur ca s-a rezolvat destul de usor.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@Floydian: De acord cu tine, si eu cred ca uleiul GM e slab calitativ. In primul rand nu cred ca exista un produs ieftin si bun, scump si prost da, dar invers nu. La toate masinile care le-am avut in timp (4 la nr.) am pus diferite tipuri de ulei. La ultima vanduta, un Accent 1,3 i am pus Aral, Texaco, Elf, Castrol, motorul meu mergea diferit cu fiecare ulei. Castrol era cel mai ok. La asta am avut Mobil 1 esp formula si era diferenta mare fata de cum merge acum cu GM ca un tractor in brazda. Si mi-a crescut si consumul clar, asta iarna imi lua 9,5% in Bucuresti iar toata vara si acum nu scade sub 10,5%. Nu ma deranjeaza consumul sau zgomotul, dar nu cred ca un ulei poate fi mai bun daca masina consuma mai mult si motorul e mai zgomotos, comparativ cu altul cu cel putin 50% mai scump. GM 120 lei 5l si Mobil 1 peste 200 lei 5l. Nu cred niciodata ca poate fi aceeasi calitate in doua produse cu preturi total diferite. Am dat un exemplu, de aceea voi trece pe Valvoline si sunt aproape convins ca si presiunea la ulei va fi alta.

Imi cer scuze de off topic.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La fel am patit si eu, consum marit de combustibil, regenerari foarte dese ale filtrului etc. Nici pana acum nu cred ca am gasit informatii concrete privind cine fabrica uleiul GM, unde il fabrica si ce contine. Ba chiar am citit ca ar fi mai multi producatori care il fac pt GM, mai multe rafinarii etc. Eu cel putin nu o sa-l mai folosesc vreodata.
Skip ads

  • oprea viorel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, posesor Astra j 2.0 DTH, 165hp, fabricatie 2012, in iarna asta dupa temperaturi de -5 grade apare mesajul "OIL PRESSURE TOO LOW, STOP THE ENGINE" timp de cateva secunde si apoi se stinge.
Dupa o prima cautare pe forum ma gandesc ca ar putea fi oringul pompei de ulei, ma programez la service pt constatare.
Dupa schimbarea acestui oring (in poza se poate vedea cat este de diferit de cel din stanga, care este nou), care era aplatizat si cu elasticitate foarte proasta a disparut mesajul, masina merge perfect la -7. Mare grija ca din cauza acestei garnituri se poate distruge motorul, m-a costat 60 lei oringul, 30 lei pasta etansare baia de ulei, 300 ulei+filtru si 300 manopera. Total 700lei fata de 9000lei cat costa reconditionarea
  • yodus

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare Viorel, am aceiasi masina 2.0/165CP, aceiasi problema si urmeaza sa merg la service cu ea, am vb. cu cei de la opel si mi-au spus exact acelasi lucru si anume posibil acel o-ring de la pompa de ulei, de verificat cuzinetii si arborele cotit, sa nu mai circul cu ea pentru ca fara presiune de ulei se vor bloca si se va distruge motorul.
Daca este necesar sa se schimbe pompa inseamna ca trebuie ambielat si motorul si costurile sar peste 7000 ron in cazul acela, neaparat sa mergi la un service sa se vada arborele si cuzinetii daca sunt zgariati .
Mesajul primit de la ei este : NU MAI MERGETI CU MASINA . daca s-a blocat motorul este dauna totala.
Revin dupa ce imi desface sa vedem surpriza.
  • yodus

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, problema era de la garnitura, mi-a schimbat-o si acum nu mai da acea eroare, presiunea uleiului e buna acum, totul merge in parametri normali. Cuzinetii erau ok pt ca nu am mers prea mult cu ea in starea in care era deci ma pot considera norocos .bineînțeles ca s-a inlocuit atat uleiul cât și filtrul de ulei .Pret garniturã 65 lei iar uleiul, filtrul si alte operațiuni ce implica darea jos a bãii de ulei in total 750 de lei.
  • danutryo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia OPC 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua
A venit timpul sa postez si eu aici dupa 2 saptamani de cand am masina:( mi se aprinde celebrul oil presure, chestia este ca doar dimineata si daca se intampla sa nu trebuiasca sa plec dimineata si doar pe la ora 13, atunci nu se mai aprinde
Skip ads

  • danutryo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia OPC 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
La service, mi a zis ca nu are rost sa masoare presiunea la ulei si baga calculatorul pe masina sa vada daca da ceva , nici nu mai stiu ce naiba sa fac, am citit mult pe aici, am masina de 2 saptamani si deja ma imbatraneste, trage bine, merge bine..
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ma scuzi ca te intreb.....dar service iti spune ce sa faci sau tu le spui ce sa faca?
Daca nu au cu ce cauta un service cu dotarea necesara. Ai exemple prea multe ca sa nu iei masuri.
Daca presiunea e OK....fa o resoftare
  • yodus

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
danutryo, si la mine se apridea doar dimineata in rest toata ziua nu aparea, masina megea fara probleme, tragea, mergea ok fara alte atentionari sau beculete prin bord.
Daca nu vrei sa patesti alte minuni nu mai merge cu ea.
Mie un specialist mi-a comunicat sa nu mai merg nici macar un km. pt ca pot distruge alte parti a motorului distrugeri ce pot ajunge la dauna totala.Cei de la service la fel o bajbaiau si din mandrie nu m-au ascultat cand le-am zis sa mearga la sigur si sa schimbe acea garnitura, ei o tot dadeau cu senzorul sau sonda ca e aia , ca e ailalta.
In final dupa mai multe ,,investigatii" ale lor s-a dovedit ca am avut dreptate.
Nu au cum sa depisteze nici cu mama testerului decat desfacand baia si vazand acea garnitura de la sorbul pompei de ulei.
  • danutryo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia OPC 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
De unde pot comanda aceea garnitura, oring sau cum se numeste, va rog
  • yodus

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am un articol articol unde spune ca la acest tip de motor acea garnitura se recomanda inlocuirea ei la 4 ani da nu stiu cum sa inserez imaginea ca am facut print screen.
  • danutryo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia OPC 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Da am auzit, eu nu stiu de unde sa l comand, cum sa l comand si ce denumire are:((
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Orice magazin de piese auto cu seria de sasiu
  • yodus

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 B16DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu am cumparat de pe siteul revizie opel, nu stiu daca am voie sa spun aici sa nu se considere reclama.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR