Ai uitat parola?


  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Deși trimiterile din textul dumneavoastra, stimabile hog33, mă conduc cu gândul mai degrabă la jigniri, atât în primul comentariu cât și în ultimul, rămân la dorința mea de a transmite colegilor de forum ca opțiunea de încălzitor auto este mult mai buna decât altele disponiile pe mașini.
Faptul ca mă folosesc de el atunci când am nevoie, DA chiar când am fost nevoit sa trag pe dreapta și sa mă odihnesc, cred ca e un plus.
Din fericire îmi place sa călătoresc si mai departe decât România și cred ca am un avantaj cu acest sistem de incalzire.
Îți dau dreptate la un singur aspect.
Dacă ai o mașină care valorează în jurul a 5000eur nu te tentează sa pui opționale de 2000eur, cam cât ar face un încălzitor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hog33 a scris:...nu vad sa o cumpere ciobanii, fermierii

Cred in continuare ca o alarma cu pornire rezolva tot daca poate fi programata sau nu uiti cu 15 minute inainte sa-ti pornesti masina ! Succes.


Categoriile de mai sus isi cumpara masini din alta clasa, pt ca isi permit.
Nu tot ce crezi tu poate fi si varianta cea mai bună. Sunt o groaza de persoane care gasesc mult mai utila încălzirea staționara decat navigația de ex.

Este foarte important ce faci cu masina respectiva. Daca te plimbi prin oras sa impresioneze fetele, probabil nu e utila. Daca alergi ori toata tara/lumea si ai nevoie de pauze încălzite, atunci merita cu varf si îndesat. Niciodată sa nu stati cu motorul pornit intr o parcare.
Nu are rost sa va certați precum doi copii. E usor aruncam vorbe urâte: mai greu este sa spunem ceva util.

Eu va propun sa treceți peste si sa veniti cu argumente tehnice documentate.

Trecând la subiect: eu consider investitia foarte utila pt cei care fac km cu nemiluita.
Pt varianta oras, recomand benzinarul.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
mariushas a scris:Deși trimiterile din textul dumneavoastra, stimabile hog33, mă conduc cu gândul mai degrabă la jigniri,


Parca tu ai inceput cu porcul, corect?
Atitudinea nu e deloc buna.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
mariushas a scris:Deși trimiterile din textul dumneavoastra, stimabile hog33, mă conduc cu gândul mai degrabă la jigniri, atât în primul comentariu cât și în ultimul, rămân la dorința mea de a transmite colegilor de forum ca opțiunea de încălzitor auto este mult mai buna decât altele disponiile pe mașini.
Faptul ca mă folosesc de el atunci când am nevoie, DA chiar când am fost nevoit sa trag pe dreapta și sa mă odihnesc, cred ca e un plus.
Din fericire îmi place sa călătoresc si mai departe decât România și cred ca am un avantaj cu acest sistem de incalzire.
Îți dau dreptate la un singur aspect.
Dacă ai o mașină care valorează în jurul a 5000eur nu te tentează sa pui opționale de 2000eur, cam cât ar face un încălzitor.


N-ai inteles nimic, nu-mi pune expresii, fraze in carca pe care nu le-am rostit ! Ce 5000 euro ce 2000 euro ? Vrei sa mai plasezi o rautate dar nu stii cum.? ..
" E cam naspa sa ai masina de 5000 euro, ai dreptate, nu-ti permiti sa calatoresti asa mult .."

Da ma, dar cumperi masina cu 5000 E iti raman in buzunar 4-5000 E si ai bani sa dormi si tu la un hostel, bed & breakfast, la o formula 1 ceva , ca banuiesc calatoresti in Europa .....chiar si iarna, e mai fency asa ....iti dau drepatate" !
Bine, daca tot ai masina cu boiler faci o economie importanta. Hai sa-ti spun ca prin Hamburg la pensiune este in jur de 15 euro cazarea/ noapte mai faci si tu un dus, iei o perna sub cap .. asa cum zici tu ......mai bine pui niste benzina la boiler. Cum vrei tu. Gata nu mai dialoghez cu tine , pa !

Este dreptul tau sa alegi unde dormi iarna cand calatoresti si vrei sa te odihnesti...si sa te incalzesti in timp ce somnoresti ....Smile
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daniel a scris:
hog33 a scris:...nu vad sa o cumpere ciobanii, fermierii

Cred in continuare ca o alarma cu pornire rezolva tot daca poate fi programata sau nu uiti cu 15 minute inainte sa-ti pornesti masina ! Succes.


Categoriile de mai sus isi cumpara masini din alta clasa, pt ca isi permit.
Nu tot ce crezi tu poate fi si varianta cea mai bună. Sunt o groaza de persoane care gasesc mult mai utila încălzirea staționara decat navigația de ex.

Este foarte important ce faci cu masina respectiva. Daca te plimbi prin oras sa impresioneze fetele, probabil nu e utila. Daca alergi ori toata tara/lumea si ai nevoie de pauze încălzite, atunci merita cu varf si îndesat. Niciodată sa nu stati cu motorul pornit intr o parcare.
Nu are rost sa va certați precum doi copii. E usor aruncam vorbe urâte: mai greu este sa spunem ceva util.

Eu va propun sa treceți peste si sa veniti cu argumente tehnice documentate.

Trecând la subiect: eu consider investitia foarte utila pt cei care fac km cu nemiluita.
Pt varianta oras, recomand benzinarul.


Daniel, cand "calatoresti " esti si tu cu familia, 3, 4 oameni cu prietenii 2,3 masini dormi frate la hotel, la ceva ... nu cu limba pe geam lipita chircindu-te pe bancheta unui OPEL INSIGNIA ! de 45 mii Euro OPC ! nu ? langa 15 tiristi intr-o parcare printre nameti de zapada ! Ce dracu ma !

Sa ne imaginam.. daca esti la munca, singur intr-o insignia si bati iarna toata Europa si n-ai bani de cazare "merita" sa comanzi un boiler de 2000 euro (la o masina noua), ii recuperezi in 10-13 ani....merita! Dar asta necesita seriozitate si consecventa, chiar in toate iernile 10-13, trebuie sa tragi un pui de somn ... Bine m-am uitat pe olx se gaseste si cu 350 euro.....si daca il instalezi singur in fata blocului iesi beton e chilipir, nici nu mai urci la apartament, inchizi termostatele si toata iarna dormi in masina !....Smile mai ales ca nu uzezi motorul masinii ! a ? a? cum e ?

Serios acum, nu vreau sa stric afacerea cuiva cu sitemele astea, n-am nimic cu ele, am dorit tot timpul sa comparam cu avantaje sau nu , cu alte siteme similare,m-am gandit eu la alarmele cu pornire din telefon etc si care fac cald dimineata la urcare in masina, sau cand o progamezi sa fie calda....

Eu stiu ca sistemele de incalzire auxiliara sunt utile pentru masinile cu un habitaclu generos, dube, microbuze, poate jeepuri, camioane, tiruri sau pentru situatii dedicate cum ar fi un SAFARY, Expeditii etc, Degeaba pun eu incalzire auxiliara la matiz (insignia) daca asta se impotmoleste in 10 cm de zapada...nu-i logic. Sigur avantajul este ca poti astepta dezapezirea pe autostrada blocata, mai fara griji asa, cade un motor te salveaza al doilea.... din cate stiu nu are rezervor auxiliar sistemul, deci nu este un beckup pentru autonomie marita....s a terminat "gazul" gata si caldura. Poate consumul sa fie unul decent si astfel ai autonomie mai mare...
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai pui la socoteala ce poti pati cu un sistem ca asta Smile Amuzant dar costisitor...


"""S-a luat de cap cand si-a vazut masina distrusa. O baimareanca a anunat la 112 ca de sub capota unei masini parcate iese fum. Imediat pompierii si politia au ajuns la fata locului, au taiat capota masinii si au dat cu apa. Cand a aparut proprietarul: soc si groaza! Nu era fum, ci abur de la sirocoul special pus pentru vremea geroasa.
Apelul la 112 a fost dat de o femeie care trecea prin zona si a vazut ca de sub capota autoturismului parcat pe un bulevard din Baia Mare iese fum. Nu s-a gandit nicio clipa ca totul se poate transforma intr-un cosmar pentru proprietarul autoturismului. Acesta a venit intr-un suflet cand a vazut agitatie si s-a luat cu mainile de cap.



“Toata iarna a functionat asa. Asta e abur de la sirocoul ala. A fost fum doar nu suntem copii. Va cred. Acuma cine imi plateste mie paguba asta imi spuneti si la mine?” a explicat proprietarul autoturismului.
“Eu cand am coborat eram pur si simplu stupefiat. Si si acuma cand am auzit poimpierii eram la baie, eram tentat sa ma duc sa vad ce se-ntampla. Dar aveam impresia ca merg pe Republicii incolo si nici nu mi-a trecut prin cap ca situatia de genul asta se repeta”. Omul este hotarat sa faca plangere la politie pentru a fi despagubit.

“Deci acuma o sa fac o reclamatie la politie, cineva trebuie sa fie inregistrat cine a facut aceasta sesizare, dar nu se poate mie cineva trebuie sa imi despagubeasca”.
Omul povesteste ca era sa o mai pateasca odata, in urma cu o luna. “Deci s-a mai intamplat odata. Exista in istoric. S-a mai intamplat odata in iarna aceasta, un urma cu o luna si ceva in urma cand o reclamatie, a sunat cineva la politie pentru masina ca iese fum. Am venit pur si simplu, era politie, era pompieri si o zis domnule unul dintre ei a intrebat aveti sirocol pe masina. Zic da. Haideti mai sa mergem ca nu are rost. Si acuma se repeta acelasi lucru” a continuat acesta.
“Detasamentul de Pompieri Cpt Marchis Adrian a fost solicitat sa intervina la un autoturism din care iesea fum de sub capota motorului. Am intervenit cu o autospeciala” a declarat reprezentantul ISU Maramures.

Deocamdata nimeni nu stie cum se va solutiona plangerea proprietarului. Cert este ca masina avea doar asigurare obligatorie, astfel ca toate reparatiile vor trebui suportate din buzunar de proprietar."""

SURSA :ZiarulAuto


Tare ! Se mai intampla vara : "vedeti ca va curge apa sub masina ! Este spart ceva ! " .....

Daca s-ar fi respectat normele de protectie ale muncii pagubitul ar fi trebuit sa lipeasca un afis pe parbriz care sa anunte fenomenul...deci este si vina lui....."Masina cu motor auxiliar " citea pompierul , pricepea....sau un nr. de telefon pe bord....poate scapa .....
  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Hai ca se mai prinde si pe la noi un -14C. Astept weekendul.
Avand incalzitor, o sa stau in casa in timp ce se incalzeste masina.
Apoi pot pleca linistit si cu parbrizul dezghetat.
Poate merg la Therme, iar la intoarcere o pun sa se incalzeasca din timp. Sa fie cald cand intru in masina.
Eu insist ca e un avantaj Smile
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
hog33 a scris:

Daniel, cand "calatoresti " esti si tu cu familia, 3, 4 oameni cu prietenii 2,3 masini dormi frate la hotel, la ceva ... nu cu limba pe geam lipita chircindu-te pe bancheta unui OPEL INSIGNIA ! de 45 mii Euro OPC ! nu ? langa 15 tiristi intr-o parcare printre nameti de zapada ! Ce dracu ma !

Sa ne imaginam.. daca esti la munca, singur intr-o insignia si bati iarna toata Europa si n-ai bani de cazare "merita" sa comanzi un boiler de 2000 euro (la o masina noua), ii recuperezi in 10-13 ani....merita! Dar asta necesita seriozitate si consecventa, chiar in toate iernile 10-13, trebuie sa tragi un pui de somn ... Bine m-am uitat pe olx se gaseste si cu 350 euro.....si daca il instalezi singur in fata blocului iesi beton e chilipir, nici nu mai urci la apartament, inchizi termostatele si toata iarna dormi in masina !....Smile mai ales ca nu uzezi motorul masinii ! a ? a? cum e ?

Serios acum, nu vreau sa stric afacerea cuiva cu sitemele astea, n-am nimic cu ele, am dorit tot timpul sa comparam cu avantaje sau nu , cu alte siteme similare,m-am gandit eu la alarmele cu pornire din telefon etc si care fac cald dimineata la urcare in masina, sau cand o progamezi sa fie calda....

Eu stiu ca sistemele de incalzire auxiliara sunt utile pentru masinile cu un habitaclu generos, dube, microbuze, poate jeepuri, camioane, tiruri sau pentru situatii dedicate cum ar fi un SAFARY, Expeditii etc, Degeaba pun eu incalzire auxiliara la matiz (insignia) daca asta se impotmoleste in 10 cm de zapada...nu-i logic. Sigur avantajul este ca poti astepta dezapezirea pe autostrada blocata, mai fara griji asa, cade un motor te salveaza al doilea.... din cate stiu nu are rezervor auxiliar sistemul, deci nu este un beckup pentru autonomie marita....s a terminat "gazul" gata si caldura. Poate consumul sa fie unul decent si astfel ai autonomie mai mare...

Nu Ai inteles nimic din ceea ce vrut eu sa subliniez.
Nu e vorba ca am sau nu bani sa stau la hotel. E vorba ca nu am timp sa dorm 5-6 ore sau ma ia oboseala unde nu am hotel:atunci ma opresc 1h si stau la căldură in siguranta. Mi s-a intamplat sa am nevoie. Si face diferenta. Nu are legatura cu ce masina am: ca e de 5 mii sau 50 mii. Sau in cat timp amortizez investitia.
Daca discutam doar de amortizat investitia, de ce nu ne luăm un logan in loc de insignia? Ca tot masina e, ne duce unde avem nevoie, ba e si mai fiabilă.
Pt ca, atunci cand alegem masina, avem niste criterii: si astea diferă de la om la om.
Ca multi isi iau insignia ca da bine, e o realitate. Dar cei care aleg insignia pt ca au nevoie de o astfel de masina, cantăresc bine daca le este utila încălzirea auxiliare, de exemplu. Sau navigația. Cu argumente serioase.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
mariushas a scris:Hai ca se mai prinde si pe la noi un -14C. Astept weekendul.
Avand incalzitor, o sa stau in casa in timp ce se incalzeste masina.
Apoi pot pleca linistit si cu parbrizul dezghetat.
Poate merg la Therme, iar la intoarcere o pun sa se incalzeasca din timp. Sa fie cald cand intru in masina.
Eu insist ca e un avantaj Smile


Mariushas, de acord , ai sistemul deja pe masina de noua, sh nu conteaza. Eu puneam problema instalarii ulterioare a unui astfel de sistem in conditiile in care o alarma din 2016 cu actionare GSM prin telefon cu aplicatie etc, programare pornire / oprire etc face acelasi lucru ! Exceptie data de colegul daniel cand doreste sa se odihneasca pe autostrada iarna, o ora o exceptie ...de 2000 de euro. dar nu conteaza asta este alegerea fiecaruia.
Raman la parerea mea ca incalzirea auxiliara este destinata dubelor si microbuzelor sau masinilor cu destinatie speciala. Sau a clientilor speciali sa-l incadrez si pe colegu' Daniel. Smile
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daniel a scris:
hog33 a scris:

Daniel, cand "calatoresti " esti si tu cu familia, 3, 4 oameni cu prietenii 2,3 masini dormi frate la hotel, la ceva ... nu cu limba pe geam lipita chircindu-te pe bancheta unui OPEL INSIGNIA ! de 45 mii Euro OPC ! nu ? langa 15 tiristi intr-o parcare printre nameti de zapada ! Ce dracu ma !

Sa ne imaginam.. daca esti la munca, singur intr-o insignia si bati iarna toata Europa si n-ai bani de cazare "merita" sa comanzi un boiler de 2000 euro (la o masina noua), ii recuperezi in 10-13 ani....merita! Dar asta necesita seriozitate si consecventa, chiar in toate iernile 10-13, trebuie sa tragi un pui de somn ... Bine m-am uitat pe olx se gaseste si cu 350 euro.....si daca il instalezi singur in fata blocului iesi beton e chilipir, nici nu mai urci la apartament, inchizi termostatele si toata iarna dormi in masina !....Smile mai ales ca nu uzezi motorul masinii ! a ? a? cum e ?

Serios acum, nu vreau sa stric afacerea cuiva cu sitemele astea, n-am nimic cu ele, am dorit tot timpul sa comparam cu avantaje sau nu , cu alte siteme similare,m-am gandit eu la alarmele cu pornire din telefon etc si care fac cald dimineata la urcare in masina, sau cand o progamezi sa fie calda....

Eu stiu ca sistemele de incalzire auxiliara sunt utile pentru masinile cu un habitaclu generos, dube, microbuze, poate jeepuri, camioane, tiruri sau pentru situatii dedicate cum ar fi un SAFARY, Expeditii etc, Degeaba pun eu incalzire auxiliara la matiz (insignia) daca asta se impotmoleste in 10 cm de zapada...nu-i logic. Sigur avantajul este ca poti astepta dezapezirea pe autostrada blocata, mai fara griji asa, cade un motor te salveaza al doilea.... din cate stiu nu are rezervor auxiliar sistemul, deci nu este un beckup pentru autonomie marita....s a terminat "gazul" gata si caldura. Poate consumul sa fie unul decent si astfel ai autonomie mai mare...

Nu Ai inteles nimic din ceea ce vrut eu sa subliniez.
Nu e vorba ca am sau nu bani sa stau la hotel. E vorba ca nu am timp sa dorm 5-6 ore sau ma ia oboseala unde nu am hotel:atunci ma opresc 1h si stau la căldură in siguranta. Mi s-a intamplat sa am nevoie. Si face diferenta. Nu are legatura cu ce masina am: ca e de 5 mii sau 50 mii. Sau in cat timp amortizez investitia.
Daca discutam doar de amortizat investitia, de ce nu ne luăm un logan in loc de insignia? Ca tot masina e, ne duce unde avem nevoie, ba e si mai fiabilă.
Pt ca, atunci cand alegem masina, avem niste criterii: si astea diferă de la om la om.
Ca multi isi iau insignia ca da bine, e o realitate. Dar cei care aleg insignia pt ca au nevoie de o astfel de masina, cantăresc bine daca le este utila încălzirea auxiliare, de exemplu. Sau navigația. Cu argumente serioase.



Hai mai Daniel ce este asa special la masina asta de au nevoie fix de insignia " unii "clienti ? Are boiler si navigatie ? Pai azi mai toate masinile pot avea boiler si navigatie. Este o masina ca oricare alta cu bune si cu dudele ei, Dar frumoasa peste suratele ei.
Este o masina destul de scumpa si la intretinere ,clasa medie, pe care o vei gasi in parkul auto al unor firme de rent a car sau a unor firme cu reprezentare a unor posturi de manageri...hai si taxi ...restul sunt clienti particulari.
Ce cantaresc clientii cand o aleg ? Exista alt crieteriu in afara de pret/performante/dotari hai si imagine in piata
?
  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt multe optionale care sunt mai mult sau mai putin importante depinzand de la om la om.
Eu am incercat o parte dintre acestea si de aceea vreau sa le spun si celorlalti parerea mea despre ele.

Nici eu nu gasesc navigatia ca fiind o investitie buna.
Daca trebuie sa fac update oficial la o harta care nici nu e interactiva ... mai bine Waze pe telefon.
Panoramic - moft - bun doar sa stai cu fetele sa te uiti la stele Smile
Trapa - la fel - in oras daca o deschizi te omoara gazele de esapament, pe autostrada, la viteza mare deja fluiera cam tare
Racire in scaune - am gresit sa o pornesc intr-o vara si m-am ridicat intepenit de spate. Nu mai fac asta.
AFL - injura bietii oameni cu TIRurile care au beculetele deasupra. E adevarat, nu ma deranjeaza pe mine dar nu e corect
Alerta schimbare benzi - o tin tot timpul dezactivata altfel ma bazaie ca nu semnalizez.

Par a se justifica insa:
- incalzire auxiliara. Aici e de luat in calcul ca stau in Bucuresti
- incalzire scaune
- camera citire indicatoare de circulatie. Ma ajuta cand uit ce viteza minima anunta ultimul indicator vazut
- pilot automat
- cutie automata
- faruri automate, adaptive + cornering

Ma opresc aici pentru ca nu vreau sa ies din subiect dar sper totusi sa-i fie de folos cuiva.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ca sa stam pe subiect sunt de acord cu setarile tale de confort . As aduga la polul pozitiv , bluetooth -ul si comanda meniurilor pe display din consola centrala prin ansamblul rotativ sau confortul deschiderii / inchiderii ferestrelor si portbagajului din telecomanda.
Amintesc aici si stabilitatea fantastica cu ajutorul sitemelor de siguranta - exista pe net filme reprezentative ..245/45/18 standard !

Si eu locuiesc in bucuresti, si eu imi incalzesc masina de serviciu dimineata (nu am la insignia) avand grija ca inainte sa-mi termin cafeaua sa apas butonul magic de pe telecomanda alarmei cu 15 minute inainte. Este un rasfat, o sfidare a capriciilor iernii .

Este un adevar si alarma programabila dupa aplicatie gsm sau nu si boilerul (incalzirea auxiliara) dedicat masinii fac acelasi lucru. Acum daca aprofundezi subiectul exista particularitati pentru ambele sisteme si care se pot aplica, plia in funtie de nevoile fiecaruia la masina fiecaruia. Aceasta este concluzia mea pe subiect. Bafta !

PS. Legat de raspunsul tau ar fi corect sa mentionam si obtiunile de confort ale marcilor auto cu care Insignia concureaza ! Eu la asta m-am referit sau am vrut, cand am spus ca nu este deosebita ! In categoria acesta de pret / performante nu se gasesc multe marci .
  • Sorin_im

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia OPC A28NER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sunteti deliciosi !
  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Inca de la prima mea postare pe subiect vroiam sa atrag atentia ca indiferent de optionalul pe care noi il apreciem avem nevoie si de specialisti in a depana problemele aparute la acestea.
Nu stiu daca sistemele electronice de tip alarma cu pornire la distanta au defectiuni Smile dar cele de tip incalzitor auxiliar le-am simtit din plin.
Este de necrezut sa afli ca, in Bucuresti, nu exista reprezentanta Opel care sa faca aceste reparatii.
Din fericire se gasesc insa oameni pasionati care au de cele mai multe ori raspunsurile potrivite.
Acest lucru il doresc eu la acest forum - sa fie o comunitate de astfel de oameni si sa se largeasca prin numar si prin experientele traite.

P.S.
Senzorii de parcare sunt foarte utili - indeosebi la Sports Tourer. Parcarea automata nu e tocmai OK.
De putin timp am si interfata video si camera de mansarier dar parca ma zapaceste mai rau Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,655
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu pe Omega B dar mai bine ca nu mai merge petru ca ma atentionau mereu la stop ca iese fum.
A fost si o faza la TV anul trecut parca cu unul care a patit necazul cu un "vigilent" care a chemat pompierii si i-au fortat capota si au distrus masina in timp ce omul era in casa si se pregatea sa coboare.
Eu zic ca este un moft la noi in tara. la nordici este altceva sau in Harghita sau Covasna, acolo pe la polul frigului.
Nasol este si ca nu tine prea mult si costa ceva reparatia ei.
  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Fumul de care vorbesti sunt convins ca este de la stiftul incandescent/bujie. Am scris si mai inainte unui coleg.
Iar bujiile se duc si la motor dupa o perioada de timp si intradevar inseamna costuri.
Faza de la TV o gasiti aici http://www.youtube.com/watch?v=Ne13JbB5vGA
Acum, daca ne gandim ca unii oameni nu mai trec drumul daca vad pisica neagra ...nu putem privi altfel nici respectivii oameni care au intervenit.
Dehhh ... ei au vrut sa faca o fapta buna! Smile

P.S.
Reparatia, in cazul meu, a fost cam 900RON (bujia, senzorii, furtun metalic si manopera). Sa vad cat ma tine.
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia a20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am cumparat de curand o Insignia A20DT din 2013 si este echipata din fabrica cu Eberspracher Hydronic d5ws cu telecomanda identica cu cea din primul post. Cand am cumparat masina de la dealer autorizat pornea din senin,fiind programata din telecomanda de fostul-fostii proprietari. Scotea abur din cand in cand cu miros de motorina. Telecomanda era setata pe puterea HIGH.Incalzitorul cu motorul pornit merge fara probleme indiferent de setarile din telecomanda-bazaie(circula apa),pocane uneori(trage motorina),scoate abur uneori,incalzeste in 3-4 min( la temp. ext. -5c) apa sa bage caldura acceptabil. Am urmatoarele intrebari pt. posesori-cunoscatori:
-Caracteristici legate de treptele de putere ECO-HIGH?
-Am programat telecomanda sa nu mai porneasca singura in functie de fostele setari, iar cand o pornesc din butonul telecomenzii dupa o functionare de aprox 5min. (am setat telecomanda la CEAS sa functioneze 30min.)se opreste si imi apare ERR pe telecomanda?
-Vad ca doar pe HIGH imi porneste si ventilatorul,pe ECO nu il porneste probabil ca apa nu este incalzita suficient?
-Cum functioneaza butonul verde din torpedou?
-cand telecomanda este pe incalzire apas butoanele (sagetile) stanga + dreapta in acelasi timp si imi apar urmatoarele mesaje(erori): ndiA, sau ceva de genul AF00, ,F00,F100,F200....pana la F500(parca),sau AF52,F152....F452, sau combinatii intre ele.?
Multumesc pentru orice ajutor,manualul primit este in germana si marelucru nu pricep.
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia A20DTR din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
ECO(incalzire normala) si HIGH (incalzire tip confort) sunt folosite doar in combinatie cu programarea.
Butonul verde din torpedou indica daca merge sau nu incalzirea stationara si mai este folosit pentru imperecherea cu telecomanda.
  • mariushas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Ionut,
E bine ca ai resetat programarile facute. Posibil ca din cauza lor sa ai motorina uscata in arzator si sa iti faca probleme la aprindere.
Butonul verde din torpedo se foloseste ca pornire manuala si, asa cum a spus enachedc, verifici daca este in functiune incalzitorul (este si un bec in acel buton).
Incalzirea iti porneste automat la temperaturi sub 5 grade iar eu cred ca este benefic. Poate asta e unul din motivele pentru care eu nu m-am trezit cu motorul praf asa cum au patit din nefericire unii proprietari de Insignia cu A20DTH(vezi pe forum).
Uite un link la un manual in engleza Smile ManualEberspacher
Erorile le gasesti de pe la pagina 23

P.S.
Cred in continuare ca este o optiune folositoare.
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia a20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc "mariushas",intradevar cel putin azi dimineata a fost mana cereasca(masina era sloi si cu greu am deschis usa).Cu motorul pornit incalzitorul mai tine cont de setarile din telecomanda (eco-high) sau atunci merge la max?
Ce am mai sesizat:-cu motorul oprit pe ECO scoate mult abur si nu porneste aeroterma, pe HIGH scoate putin abur,curge multa apa pe tevusca si porneste aeroterma. Chiar inainte de Revelion l-am setat pe HIGH si imi manca bateria (pe Eco niciodata nu a descarcat bateria si m-am jucat cu el destul de mult).Am pus o noua baterie si nu mai sunt probleme.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata