Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:@ionut ciobanu :insigniile care au picat (cele diesel) pana in 100K au fost exploatate necorespunzator, gen regenerare, ce-i aia (ok, aici este de vina si constructorul ca nu a pus un martor in acest caz).Teoria cu 170 K nu este o teorie...Opel da DPF-ul ca si piesa de schimb , nu stiu exact dar, intre 150K si 170K. Daca acel filtru(cu toate exploatarile corespunzatoare ori ba- ma refer la regenerari) la un moment dat se infunda (si se va infunda-asta ti=o spun cu siguranta) , unde crezi ca toata caldura se va degaja?Au depasit 300K pentru ca unii chiar le-au luat la 180-200 K din afara si, probabil , a fost schimbat acel dpf SAU, unele nu mai au dpf iar posesorii actuali habar au ca masina nu mai are dpf.
AM scris argumente viabile in posturile anterioare in acest topic,despre regenerare, de ce se strica doar la 3 si 4, etc. , nu mai reiau, caci, mi-e lene. Cine are timp sa citeasca, va intelege, cine nu, ura si la ...(gara) service. Smile
Ca sa iti dau un argument solid: Biturbo, se spune ca era scapat de gripare la 3 si 4...total fals...mecanicul meu a achizitionat din DE un biturbo si ghici ce, cand a dat jos baia sa verifice, cuzinetii palier 3 si 4 erau deja afectati. Ok, o sa spuneti ca n-are legatura cu dpf-ul. CORECT ,DAR, are legatura cu ORING-UL. De ce?Pentru ca isi pierde elasticitatea in timp. SI inca ceva, la cele de 130 Cp si 160 CP, aceasta elasticitate se diminueaza mult mai mult fata de biturbo (acesta avand dpf-ul dupa motor). De ce? Din cauza regenerarilor si a caldurii degajate de DPF in timpul acestora. Sa nu mai vorbim despre regenerarile ratate care duc la dilutia uleiului foarte mult.
Eu cel putin , cand am facut distributia la 75 K , I-am spus mecanicului ;; hai sa schimbam si oring-ul minune. Mi0-a spus ca-s nebun(ce-i drept, intrasem si eu in paranoia). Oring-ul era perfect....de ce?Pentru ca stiu sa conduc un diesel . Si, atentie, numai in BUcuresti, cu regenerari la maxim 250 Km. Dar, pana la urma, Dpf-ul se va imbacsi, indiferent ca ii voi face toate regenerarile 'a la carte.
Sper ca am exemplificat cum trebuie.

Eu ma refeream la ce spunea Matei Nicolae ca motorul rezista 170 de mii, iar de filtrul de particole stiu ca se infunda si in primii 10 mii daca nu este exploatat corect. Eu am luat-o cu istoricul verificat si listat de la reprezentanta si avea 160 de mii de km si am dat masina la 360 de mii de km si dpf-ul este cel original si acum pe masina. Daca urmaresti topicul de pe la pagina 10-15 tot am postat cam de ce pica si oringul vietii si chestii din astea. Sunt pasionat de mecanica in general si cam stiu cu ce se mananca un diesel, dar nu asta e problema, ci faptul ca multi au pus eticheta pe Insignia asta ca e cea mai proasta si vad precum calul si nu vad ca sunt probleme la fel de costisitoare si la vecinii consacrati. S-au bucurat ca au luat cu bani putini Insignia si cu dotari fata de alte marci care cu aceleasi dotari erau mult mai scumpe si daca au avut ghinionul sa pice, gata opel e ce mai proasta. Asa cum ai spus si tu e o problema ca nu are un led indicator sau un mesaj prin care sa te anunte ca isi face regenerarea, dar nici la celelalte marci nu am vazut. Sunt multe de spus si intradevar nu este normal ca sa se intample astfel de lucruri si este dureros ca Opel s-a eschivat si nu si-a asumat problema, dar atunci cand achizitionezi un astfel de sh si nu cunosti nici istoricul real trebuie sa iti asumi problemele ce pot aparea si trebuie sa ai disponibilitate de vreo 1500 de € pentru reparatii, dar nu numai la opel si la BMW, Mercedes si alte marci.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cine cunoaște bine deja se aude la esirea din esapament a gazelor și zgomotul care îl produce. Dacã filtrul este anulat sau nu .la insigna trebuie neapãrat tãiat o fereastrã micã pe spate și se sparge ceramicã la cele în linie e frezeana și nu se eliminã nici din sowter .sint multe de spus chiar și la insigna
  • BRadu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
la Insignia B motorul de 2.0 170cp (b20dth) a ramas aceeasi problema?
trebuie sa imi schimb masina si as ramane tot la opel (alte variante tot diesel peste 170cp ar fi Octavia RS, Passat CC sau Mondeo).
Multumesc,
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am renuntat la Insignia si am luat Mondeo motorul 2.0 tdci PSA ,imi place mai mult caroseria Opel da zgomotul de tractor m-au facut sa o dau.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu , la Insignia B e schimbat modelul la pompa de ulei. Eu am trecut pe Insignia B si sunt modificari la partea aceasta.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Și Insignia din 2017 are aceasi Motor de PSA
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Motorul B20DTH nu e PSA ci tot conceptie GM, dar modificat. Motoare PSA s-au pus pe GrandlandX.
  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut ,

Am urmatoarea problema ,am cumparat o Insignia 2011 2.0 130 ecoflex, dupa o luna s-a aprins presiunea la ulei ,a doua zi am schimbat garnitura ,nu prezinta uzura la cuzineti , toate bune si frumoase .
Timp de o luna masina a mers foarte bine ,fara probleme ,fum ,consum marit etc.
Astazi mergeam si dintr-o data masina a inceput sa fie zgomotoasa ,sa nu mai traga ,sa intrerupa dupa care a urmat un zgomot in motor ....ca de ceva metalic ... s-a aprins martorul de presiune ulei si am oprit masina ,de atunci nu am mai pornit-o.

Erori tester :
P03A6 - cyl 2 pressure variation low intermitent
P03A3 - cyl 2 pressure sesor circuit permanent
P1325 - crankshaft position reluctor wheel performance intermitent

Intrebarea mea este daca aveti ceva recomandari in zona Prahova pentru reparatie.
Va multumesc
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci cand a fost schimbata garnitura si sau verificat cuzinetii s-au pus suruburi noi si pasta de blocare? s-ar putea ca problema sa fie si de acolo Wink si trebuia verificata si pompa de ulei si sorbul si tot ce tine de partea asta...
incearca la mariusnapcori in zona prahova este activ si pe forum. succes si sa ne spui ce s-a constatat si cat costa reparatiile
  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc ,deja am dus-o la cineva .
O sa va tin la curent.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Buna dimineata tuturor.
Peste dou zile urmeaza sa schimb oringul la pompa de ulei , si curatat EGR , galerie admisie si clapeta acceleratie. Mecanicul meu este un baiat tînar si nu a mai schimbat acel oring niciodata.
LA CE DETALI SA FIE ATENT PENTRU EFECTOAREA LUCRARIILOR MAI SUS MENTIONATE?
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Motorizare a20dth 160 cp
Skip ads

  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Referitor la oring ,la mine a fost necesar sa fac doua gauri pentru a putea ajunge la cele doua suruburi dinspre cutia de viteze .
Se da jos planetara dreapta ,suportul acesteia, teava de esapament se desface din galerie ...si te sfatuiesc sa verifice foarte bine cuzinetii si ce se mai poate , la mine a picat motorul la o luna dupa ce am schimbat oringul ...
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
PCroitoru636 a scris:Motorizare a20dth 160 cp
Nu se dau nici o gaurã la carcasa cutiei de viteze cauți pe volanta de ambalaj și sint 2 canale care se oprește în dreptul șuruburilor de la baie
  • cristi2187

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Si daca nu ai acces cum faci (fara sa desfaci cutia)?
Crede-ma ca stiu ce vorbesc ,la mine asa a fost .(2.0 130cp)
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Pompa de ulei se poate verifica daca are uzura?
Masina are 230.000 km reali
Pompa de ulei cînd se schimba?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pompa de ulei tine destul de mult, si nu pica asa usor. Oringul e problema din cauza caldurii degajate de regenerarea filtrului de particole.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
PCroitoru636 a scris:Pompa de ulei se poate verifica daca are uzura?
Masina are 230.000 km reali
Pompa de ulei cînd se schimba?

Da, pompa de ulei se poate verifica daca are uzura, se masoara jocul radial/axial al axului pompei.
Pompa de ulei se schimba atunci cand jocurile constatate in urma verificarii axului depasesc valorile maxim admise din manualul de reparatii.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Cu ce se masoara jocul radial/axial al axului pompei de ulei?
Ce valori trebuie sa aiba?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Descarca-ti manualul de reparati si vei sti valorile minime la care pompa inca este in parametri. Masurarea lor cred ca se face doar in service.

Ca si regula pentru ,,day-to-day use,, in momentul in care pompa de ulei incepe sa piarda ulei si curge atunci e deja uzata si trebuie inlocuita ASAP.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR