Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Esti un fericit daca mai poti s-o repari cu mecanicii din Romania.
Skip ads

  • alc2

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2005

  • Mesaj Privat
E de inteles supararea lui Amadlin. Pare sa fie tot poveste cu oringul dupa ce poveste el . Probabil ca " am bagat un litru de ulei in jumatate de rezervor " era de fapt in motor...
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, speranta moare ultima ! E de doua saptamani la mecanic si inca nu a avut timp de ea ! Mi-a spus ca e blocat motorul iar eu l-am intrebat: dar ce problema are, la pistoane - cuzineti - arbore cotit ? Nu stie pana demonteaza motoril d p masina si il pune pe masa de lucru !
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am bagat ulei si in motor dar si in motorina, ma gandeam ca ajunge uleiul in cilindrii dar se pare ca au fost probleme cu ungerea in zone in care nu ajunge combustibilul !
Skip ads

  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cati km are masina?
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Masina cumparata in noiembrie 2018, cu revizia si toate schimburile (distributie, ulei, filtre) in iulie 2018 - totul pe acte. Chiar nu avea probleme sau alarme pe bord - iata ca motorul asta poate claca din senin ! 🙅🙅🙅🙅🙅🙅🙅🙅🙅
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Astea nu-s motoare de dus la 200 cp. Au fost gandite la alezaj de 78 mm si le-au dus la 82 mm. Puterea de la 80 cp la 200, sau 160 cp..fix un rahat. Volanta cu probleme si nu se poate reseta (Sachs) un milion de mici probleme. Motoare facute ca abonament la service daca le intretii in Romania unde n-avem mecanici ci vedete, ca la fotbal.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Finul meu este in germania si are o insignia din 2014 , 163cp si 145000 km. Sapt trecuta a fost la reprezentanta sa schimbe uleiul si distributia si i-am spus sa intrebe mecanicii despre problema cu oringul. Au spun ca da,exista acel oring dar nu au auzit de problema asta pana acum.
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Asta pentru ca n-au mecanicii din Romania si pentru ca uleiul Dexos2 folosit nu tine nici 5000 km folosit in tara, lasand trombonul cu uleiul sintetic care nu-i cu nimic mai bun ca ala de pe Daciile 1300.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
El ii pune CASTROL
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
AMadlinBozovici a scris:Am bagat ulei si in motor dar si in motorina, ma gandeam ca ajunge uleiul in cilindrii dar se pare ca au fost probleme cu ungerea in zone in care nu ajunge combustibilul !


ce o fi fost in capul tau sa bagi ulei in motorina nu stiu chiar (probabil ca ai bagat ulei normal nu de tipul 2T)
cat despre stricarea motorului, aici ai avut si tu o contributie semnificativa la distrugerea motorului (mai mult ca sigur defectul este unul major). In momentul in care ti-a aparut la bord mesajul de presiune de ulei scazuta trebuie sa opresti si sa o pui pe platforma. (aveai sanse sa scapi doar cu cuzineti schimbati si rectificare arbore). Ai continuat drumul si cand ti s-a oprit motorul in loc sa o pui pe platforma ai asteptat sa se raceasca cum ti-a spus "mecanicul", acel "Dorel " in ale masinilor, apoi ai continuat drumul. Apoi vi si spui ca Insignia este o masina de rahat si asa mai departe.
Concluzia mea este ca tu ca si posesor de masina trebuia sa te informezi pe forum (culmea este ca acum ai gasit discutia despre renumitul O-ring) si sa schimbi preventiv acel o-ring si mai mult cum am spus si mai sus, trebuia sa opresti si sa o pui pe platforma imediat ce ai avut prima eroare.
asta este, omul din greseli invata, nu te costa decat minim 2000 euro reparatiile si poate chiar alt motor in functie de ce gaseste mecanic (sper ca nu acelasi Dorel care ti-a spus sa astepti sa se raceasca uleiul).
Aviz si altora. Odata ce se aprinde becul de eroare ulei si presiune scazuta, opriti, platforma si la mecanic. Aveti sanse sa salvati motorul in acest punct, altfel alt motor si costurile de rigoare.
P.S. sa nu mi-o iei in nume de rau dar asta este concluzia mea si nu am nimic cu nimeni, ficare face ce considera si cum doreste pe banii lui
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cand cumperi o masina "pompoasa si scumpa" te astepti la calitate, fiabilitate. Nu este normal ca un motor se se strice dupa 50 de km de cand ti-a dat alarma ! Asa cum eu nici nu visam ca masina mea Opel Insignia sa nu aiba motor Opel, ci Fiat ! 🙅
Skip ads

  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Oare cati dintre voi posesori de Opel Insignia stiti ca motorul masinii nu este original Opel, ci Fiat ? Culmea este ca inainte de Opel Insignia am avut Fiat Stilo cu motor de 1.9 JTD, motor brillante, adica orice probleme au aparut motorul nu a cedat, am avut apa in loc de motorina in rezervor, am avut termostatul blocat, EGR-ul blocat de mine cu tabla, etc, punand piese noi motorul a functionat perfect, ala da motor ! La inceput m-am bucurat ca am motor Fiat pe Insignia ! Nu stiam ca motorul asta are modificari la circuitul de ungere care pot distruge motorul in scurt timp ! Nu e deloc ok motorul asta, nu e fiabil ! Eu ca sofer/beneficiar nu cred ca ar trebui ca sa studiez encicloopedii ca sa evit sa se strice motorul !
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mikyboy, ce crezi ca se intampla daca pui un litru de ulei din cel folosit la motor in motorina ? Dupa raspuns o sa va povestesc de ce am facut asta, nu e ideea mea, ci a unui mecanic din Italia !
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am auzit ca filtrul de particole este pozitionat cam prost (aproape de motor) si incinge uleiul,motiv pt care strica si oring-ul. Oare nu se poate pune o protectie de aluminiu acolo,sau deja are?
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Adevarat Cristi, oare nu se poate rezolva problema asta cu O-ring-ul, sa se puna ceva metal, teava, colier etc ? Hai ca romanii sunt inventivi !
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Uite ce am gasit pe youtube
amhttps://youtube.com/watch?v=sal6tx7TvpI
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
O sa va tin la curent cu ce se intampla cu masina mea Opel Insignia superba de frumoasa si spatioasa dar cu inima malformata din nastere... Concluzia mea la ce s-a intamplat este ca din cauza caldurii de afara (era foarte cald cand am plecat la drum) s-a defectat o-ring-ul si mai departe a distrus motorul. Deci cu Opel Insignia poti sa ramai pe drumuri cand pleci in concediu - evitati sa circulati ziua cand este foarte cald afara ! Si nevasta-mea spunea: nu-i normal ca masina sa aibe probleme cand e cald afara ! Daca pleci la drum in concediu cu familia copii, bagaje etc. si cedeaza motorul ce faci ? Eu am platit 650 de lei pentru tractatul pe platforma si cine stie cat mai am de platit pentru reparatii ! Probabil ca nu mai pot merge cu copiii la mare in concediu ! M-a incurcat tare masina asta !
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cristi, nu reusesc sa deschid filmatul !
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Intra pe youtube si cauta "insignia a20dt low oil pressure" . Arata pe cineva cu un oring in mana si arata si pompa de ulei. Bucșa aia cred ca i-a facut-o cineva la strung si cred ca este o idee buna
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR