- valentin27
- *
- 3 mesaje
- din 14 Mai 2020
- Insignia 2009
- Prahova
valentin27
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2020
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
exista si varianta schimbarii pompei de ulei cu cea de la Vectra C. am vazut pe youtube treaba asta.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
LZamfir a scris:La unele modele de insignia nu sau fãcut gauri de vizitare la cutia de viteze pt.a avea acces la șuruburile de la Baia de ulei și trebuie demontata cutia de viteze .
N-am intalnit pana acu masina sa trebuiasca decuplata cutia de viteze de motor sa-ti permita sa demontezi baia de ulei,de demontat casete de directie diferentiale punti fata,subframe, brate si evacuari ori catalizatoare stiu ,asta ar fi o alta isprava marca Opel.
Sa nu fie folclor de service pentru a justifica 2200 lei schimbatu unui Oring si a unui filtru plus un bidon de ulei ,operatiune usoara
- LIVIU RS
- **
- 255 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 255 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Buna dimineata.
Am achizitionat de curind un opel insignia 2010 .
Intentionez sa nui mai schimb oringul cu probleme , si sai montez o pompa de vectra c 1,9 cdti.
A mai facut cineva aceasta conversie ?
O data montata pompa de vectra c , ce modificari mai trebuie facute ? Ce mai trebuie schimbat ?
Poate sami explice cineva care a mai facut asta , mai detaliat ?
Am achizitionat de curind un opel insignia 2010 .
Intentionez sa nui mai schimb oringul cu probleme , si sai montez o pompa de vectra c 1,9 cdti.
A mai facut cineva aceasta conversie ?
O data montata pompa de vectra c , ce modificari mai trebuie facute ? Ce mai trebuie schimbat ?
Poate sami explice cineva care a mai facut asta , mai detaliat ?
- vvede
- **
- 177 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 177
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
- vvede
- **
- 177 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 177
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Eu am cerut un sfat , celor care imi pot fi de ajutor , tu ce sfat mi-ai dat ?
Asa te comporti in viata de zi cu zi cu cei din jurul tau ?
Oare te suporta cineva la cit esti de gretos ?
Poate tu crezi ca asa trebuie sa te comporti , dar retine un aspect , ceva se intimpla in interiorul tau si tu nuti dai seama.
Iti dau un sfat prietenesc , consulta un doctor pentru binele tau pe viitor...
Avertisment: Nu jigniti partenerii de discutie!
Asa te comporti in viata de zi cu zi cu cei din jurul tau ?
Oare te suporta cineva la cit esti de gretos ?
Poate tu crezi ca asa trebuie sa te comporti , dar retine un aspect , ceva se intimpla in interiorul tau si tu nuti dai seama.
Iti dau un sfat prietenesc , consulta un doctor pentru binele tau pe viitor...
Avertisment: Nu jigniti partenerii de discutie!
- LIVIU RS
- **
- 255 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,206 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu daca se merita sa schimbi pompa.....sau cum spune colegul ,bloc motor.
Mai bine schimbi acel oring, la un anumit nr de km.
Am schimbat si eu la un coleg de suferinta, acel oring, a durat destul de mult (e ceva de munca) dar........cred ca se merita, (doar bere si rabdare muuulta, atat a costat)
Mai bine schimbi acel oring, la un anumit nr de km.
Am schimbat si eu la un coleg de suferinta, acel oring, a durat destul de mult (e ceva de munca) dar........cred ca se merita, (doar bere si rabdare muuulta, atat a costat)
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
aquagen a scris:Salutare.
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.
Pompa cu sorbul a costat 150 ron.
Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.
Pompa cu sorbul a costat 150 ron.
Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:
Salut mai nou asa arata sorbul de la pompa de ulei vectra.. intrebarea mea este unde anume trebuie ca sa acctionam cu flexul mai exact... diferenta la coduri pentru pompa este doar de o cifra 7.02266.01.0 pt insignia 7.02166.01.0 pentu vectra c
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
iulius a scris:exista si varianta schimbarii pompei de ulei cu cea de la Vectra C. am vazut pe youtube treaba asta.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
As vrea si eu sa incerc diferența de cifre ptr pompele de ulei este doar de o cifra acel 1 inloc de 2
- vvede
- **
- 177 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 177
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
PCroitoru636 a scris:tu ce sfat mi-ai dat ?
De limba romana
PCroitoru636 a scris:Asa te comporti in viata de zi cu zi cu cei din jurul tau ?
Cand ceva ma deranjeaza DA, spun
PCroitoru636 a scris:Oare te suporta cineva la cit esti de gretos ?
Destui
PCroitoru636 a scris:Iti dau un sfat prietenesc , consulta un doctor pentru binele tau pe viitor...
Multumesc! Esti de treaba
Dar gata cu offtopicul, ca ai primit ceva recomandari. Succes!
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
IulianSb a scris:
As vrea si eu sa incerc diferența de cifre ptr pompele de ulei este doar de o cifra acel 1 inloc de 2
iulius a scris:exista si varianta schimbarii pompei de ulei cu cea de la Vectra C. am vazut pe youtube treaba asta.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
banuiesc ca acest lucru face ca masina sa nu mai aiba probleme niciodata.
asa cu oringul asta schimbat nu stii cat te tine 5 - 6 ani ?ca este din cauciuc si tot ce este de cauciuc cam dupa 5-6 ani treb inlocuit.
As vrea si eu sa incerc diferența de cifre ptr pompele de ulei este doar de o cifra acel 1 inloc de 2
este diferenta de o cifra si de pret
lasand gluma la o parte, se pare ca cele doua seaman izbitor de mult fata de cele din pozele de mai sus... or fi ultimele variante pentru ambele masini optimizate (sau nu).
Am vazut ca esti tot din Sibiu, sunt si eu nou posesor de Insignia in proces de documentare in vederea schimbului de ulei si vestitul inel buclucas...
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare mikyboy am comandat oring,senzor presiune, ulei,filtre,silicon ptr baie si tot ce este necesar.... pe saptamana viitoare incerc schimbarea acestui oring problema e ca ieri a aparut mesajul cu presiunea slaba astazi deloc incerc si maine o pornire sa vedem daca apare mesajul in bord.... a mea este un Opc Line Biturbo 4×4 195 Ps
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
La un mecanic eu sunt in Germania. Problema este ca nu a mai aparut mesajul de 2 zile si masina e ok mecanicul a spus se poate sa fie o greseala sau sa fie senzorul de presiune dus..... oricum il schimb pentru ca a. 260.000 de mii cred ca ajunge... nu ma risc il schimb si gata..... stiu toata operatiunea unde sa ma uit atent la cuzineti filtru de ulei sa nu fie pilitura baia de ulei..... o sa fac video cauta-ma in facebook cu Corfar Iulian.