Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu spune nimeni ca Insignia e o masina proasta, dar trebuie avut grija la cateva aspecte. Are slabiciunile ei asa cum VW a avut probleme cu pompele de ulei, cu injectoarele de pe 2.0 diesel, cum Toyota( pt ca am asa ceva) are unele cutii de viteza proaste cu rulmenti crapati din senin fara zgomot prealabil, si pot continua. Nici o masina nu e perfecta.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sunt si masini fara probleme.

Parea mea(de amator): masinile cu probleme au fost forjat, iar uleiul prost si racit necorespunzator nu a asigurat racirea/ungerea arborelui.
  • mosbi83

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Stiu 3 persoane cu Insignia (adica stiu masinile personal) care nu au avut probleme cu masina, si nu merg doar la servici cu ele. Plus de asta, de cand sunt pe forum, nu am auzit nici un coleg sa vina si sa zica ca i-a picat motorul. Despre persoanele care zici tu (daca e asa), nu stie nimeni km reali ai masinii sau starea lor.

Neamtul face in general 50-70k km pe an (nu vorbim de privat) cu masina, daca dam pe autovit, majoritatea masinilor din 2009-2010 au 100-140k km, deci masinile alea au in mod normal 300-350k km (sau poate mai mult, si aici ma refer la masinile care sunt aduse pentru a fi vandute). Sa nu mai zicem ca sunt 3-4 bucati cu 170+ k km, la 7+ k Euro, nici nu vreau sa ma gandesc ce kilometraj au masinile alea.....

Mi-ar fi placut sa lucrez la Opel.......asa ca daca stie cineva un post liber.....Smile.



Confirm spusele colegului borsy, tocmai am venit de la Opel Frankfurt de unde mi-am achizitionat masinia iar seful de service mi-a confirmat ca la ei nu a existat masina in service fara minim 50.000/an
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sunt prea multe variabile ca sa putem generaliza. Sa presupunem ca omul nu si-a luat un cazan cu 300k km, ci si-a luat una la 120-180k km. Merge la mecanic sau service, sa schimbe uleiul:

Vezi domne' ca la km astia iti trebuie un 5w40 ca la noi e cald si e mai buna vazcozitatea asta (va spun ca e cat se poate de real), sau se baga pe un forum si ii recomanda un 'destept' lucrul asta. Mai baga omul si un Cacastrol Magnacucu ( ca de, itz za best), cu o vascozitate la rece de 81 mm/s si ii gata, mai unge cum trebuie motorul uleiul ala in primiele minute de functionare, cand e cea mai mare uzura, cand o sa fim noi in fruntea Uniunii Europene, si pompa aia de ulei sa pistoneze cum trebuie gelatina aia.......sa nu mai zicem de timpul iernii.

Deci sunt multe variabile ce trebuie luate in calcul, ca sa putem afirma asa ceva. Nu zic ca nu pot fi probleme la pompa de ulei, dar nu inseamna ca e plina Romania de Insignii cu pompe stricate. Asta e punctul meu de vedere.
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Borsy .... adevar graiesti.......... intri aici pe forum si daca ai rabdare sa citesti subiectul despre ulei te ia capul
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
Loghin Reny a scris:Atata timp cat producatorul uleiului de tip Long Life asigura o exploatare de 30.000 Km sau mai mult, nu vad rostul unei discutii pe tema asta. Nu cred ca un producator ar da garantie, pe un produs al lui, pt un numar mai mare de Km decat poate duce. Aici ma refer la produse originale si nu contrafacute[...]

La un moment dat, cei de la Opel au dat o circulara ca 30.000km e prea mult si intervalul de schimb s-a redus. Nu stiu exact la cat, dar s-a redus. Si-or fi dat seama si ce pica in general la motor daca o tii tot in intervale de-astea lungi de schimb.
Si mai e un aspect : dai o caruta de bani pe o masina ca Insignia si te zgarcesti la consumabile. De parca de economia aia de bani depinde businees-ul tau, bugetul tau, sau de parca de-aia ai cumparat masina ca are de la producator intervale lungi de schimb.


Ceea ce afirmi tu este eronat. Eu am facut exact acum 7 zile revizia la service-ul de unde mi-am achizitionat masina, din Germania, si iti spun nr. de Km, dintre schimburi, a ramas acelasi. Acest lucru nu este trecut doar in cartea service cat si in computerul de bord, ce arata acelasi lucruri si ma gandesc ca acel service nu o face doar asa ca sa-mi protejeze el buzunarul, atata timp cat mai am garantie la ei inca vreo 3 ani.

Ai dreptate la faza cu sgarcitul la fel cum si eu cred ca nici aruncatul banilor aiurea, doar de dragul unei pareri, nu constituie un lucru bun. Poate doar un sport.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, am confundat eu si imi cer scuze pentru inducerea in eroare. Era vorba de GM, nu de Opel in legatura cu reducerea numarului de km intre schimburile de ulei.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""regenerarea DPF se face prea des si o parte din motorina injectata in surplus (postinjectie) ajunge sa se scurga in baia de ulei pe langa segmentii pistonului. ""

problemele vad ca sunt si la vw si toyota , citatul de mai sus l-am gasit pe ambele forumuri. banuiesc la la insignia, regenerarea frecventa a dpf a favorizat degradarea uleiului, de aici problemele cu cuzinetii. la insignia mea am vazut ca in medie regenerarea se face la 800 km(cu op-com ala mai avansat). la cei din orasele mari banuiesc ca intervalul e mai des, daca se mai adauga si un interval mare de km intre schimburi(20-30 mii km) gasim un motiv plauzibil ca un motor la 150 mii sa isi dea duhul.

edit: un citat din manualul chevrolet cruze cu dpf:
If the engine is shut off during regeneration or while the indicator is on or blinking, increased fuel consumption and reduction in engine oil life will occur. This is caused by fuel diluted into engine oil during interrupted or unsuccessful regeneration. The diluted diesel fuel changes the lubricating and cooling ability of the engine oil and in extreme cases can result in complete engine damage caused by overheated injectors, cylinders, pistons, etc.
Skip ads

  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
La insignia de unde sa stie noii proprietari de sh ca nu e bine sa opreasca motorul in timpul regenerarii daca nu indica nimic pe bord ca se face regenerarea?daca e atat de periculos ca prin regenerari repetate si neterminate sa se degradeze uleiul repede si sa se ajunga la probleme.
..de ce nu este monitorizat pe bord mai bine procesul sa stie tot omul ce are de facut....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
borsy a scris:

. Mai baga omul si un Cacastrol Magnacucu ( ca de, itz za best), cu o vascozitate la rece de 81 mm/s si ii gata, mai unge cum trebuie motorul uleiul ala in primiele minute de functionare, cand e cea mai mare uzura, cand o sa fim noi in fruntea Uniunii Europene, si pompa aia de ulei sa pistoneze cum trebuie gelatina aia.......sa nu mai zicem de timpul iernii..


Eu folosesc magnacucu asta de care zici tu si chiar il consider bun: masina are 13 ani si merge ca in prima zi. Iar motorul straluceste pe interior. Treburile de mai sus se intampla dupa ce, cat a fost in garantie, masina a vazut doar GM: ca doar n-or pune aia la reprezentanta alt ulei.
Cel putin asta e parerea mea.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""La insignia de unde sa stie noii proprietari de sh ca nu e bine sa opreasca motorul in timpul regenerarii daca nu indica nimic pe bord ca se face regenerarea?""

cand face regenerarea, consumul instant la ralanti e + 2 l/ ora fata de 0,6-0,8 in mod normal.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
A ok..deci Iulian e bine de lasat afisajul pe instant cons.in general.asa i ti dai seama ca e in proces de regenerare.credeti ca uleiul gm care il folosesc la opel sa fie sub asteptari?Daniel a zis un lucru interesant
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Care?
Compari Insignia cu Astra G?
Tehnologii diferite...,G-ul ingroapa o Insignia din anumite puncte de vedere...
Multi care am utilizat ulei GM si care am constatat mici "ïnconveniente", l-am inlocuit cu altul...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu vorbeam de uleiul ala pe care l-ai pomenit tu. Ca nu e bun: ba e bun, ca de asta il folosesc companii mari. Eu am dat exemplul meu deoarece sunt foarte multumit de el.
Legat de motoare din aceeasi generatie:A17 si A20. De ce la A17 nu se topesc cuzinetii? E posibil sa am dreptate cu temperatura uleiului dupa o forjare. Daca era pompa de vina, cu siguranta se mai topeau si altele prin motor.
Dar cum spuneam: chiar nu avem un mecanic pe forumul asta sa ne lumineze?
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ce aveti cu Magnacucu? (Castrol Magnatec).
In masina am acum Mobil 5W40 X3000 si peste 2500km vreau sa-l schimb cu Magnatec 5W40 C3 ca asta din urma stie si Dexos 2.
Uleiul l-am cumparat deja...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am pus castrol 5w30, asa e scris si pe cartea service a masinii legat de "5w30" insa habar nu am ce ulei folosea vechiul proprietar , stiu ca pana la 88k a fost facuta revizia in Germania, la 102k a fãcut-o fostul proprietar si la 110 mii am facut o eu insa pe carte nu e specificat marca uleiului , decat seria(ori nu am citit unde trebuie), am ales castrol pentru ca e o marca de top ai deocamdatã sunt destul de multumit .......deocamdatã , la vechiul opel foloseam Aral si nu am avut niciodata probleme avea 200 k si foloseam 15w40
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:A ok..deci Iulian e bine de lasat afisajul pe instant cons.in general.asa i ti dai seama ca e in proces de regenerare.credeti ca uleiul gm care il folosesc la opel sa fie sub asteptari?Daniel a zis un lucru interesant


Eu merg cu ea doar pe consum instantaneu pe CB si nu prea am ratat nici o regenerare, daca esti putin atent nu ai cum sa nu observi consumul de 1.5-2.0l/h pe loc.
De asemenea te sfatuiesc ca atunci cand iesi din oras sa folosesti in masura in care se poate pilotul automat, la fel se observa imediat cresterea de consum.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:La insignia de unde sa stie noii proprietari de sh ca nu e bine sa opreasca motorul in timpul regenerarii daca nu indica nimic pe bord ca se face regenerarea?daca e atat de periculos ca prin regenerari repetate si neterminate sa se degradeze uleiul repede si sa se ajunga la probleme.
..de ce nu este monitorizat pe bord mai bine procesul sa stie tot omul ce are de facut....


A posta Gyzmo in topicul SVS un link catre o alta postare cu informatii utile, o gasesti mai jos:
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1260
Citeste cu atentie postul user-ului malin1, sper sa-ti fie de folos
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
BV-31STE a scris:Ce aveti cu Magnacucu? (Castrol Magnatec).
In masina am acum Mobil 5W40 X3000 si peste 2500km vreau sa-l schimb cu Magnatec 5W40 C3 ca asta din urma stie si Dexos 2.
Uleiul l-am cumparat deja...


Ne mai miram ca vine lucian_st si zice ca e plina Romania de Insignii cu motoare cazute. Nu trebuie schimbata norma data de producator, daca producatorul zice ca se foloseste 5w30, nu inteleg de ce trebuie sa schimbam norma.

Schimbi un ulei prost, cu unul si mai prost. E un ulei foarte slab Cacastrolul Magnacucu, cu baza minerala, nici macar un HC veritabil nu e, mai mult de 3-4k km nu duce, iar vascozitatea aia la 40 gr, 80 Shocked e enorma pentru Insignia. Nu mai bagati prostii in motoare, ca veniti si plangeti pe forum ca v-au cazut motoarele. Trebuia sa scrii si mai mic ca l-ai cumparat deja. Smile

Nu va mai cramponati de norma dexos 2. Pentru cei cu DPF norma C3, pt benzinare A3, iar pt diesel fara DPF norma B4.

Tinand cont ca in acest moment tu circuli cu un ulei ce are o vascozitate la 40 C de 78 (probabil mai sunt si altii care o fac), e o explicatie ca la unii pica motoarele. Nu intelegeti ca nu are cum sa unga motorul un ulei cu o vascozitate asa mare la rece, plus ca nici pompa nu poate sa impinga uleiul cum trebuie. Mai zic inca odata; cea mai mare uzura a motorului e la rece.

Nu am nimic cu nimeni, fiecare face ce vrea cu masina lui, dar se pare ca am avut dreptate in ce am zis. Un motor diesel in mintile lui, cu consumabile la timp si folosind ce recomanda producatorul, nu are cum sa pice la 150-200k km.

Daniel a scris:Eu vorbeam de uleiul ala pe care l-ai pomenit tu. Ca nu e bun: ba e bun, ca de asta il folosesc companii mari. Eu am dat exemplul meu deoarece sunt foarte multumit de el....


Ce companii asa mari il folosesc? E doar reclama de el, unele de care nici nu ai auzit, sterge pe jos cu el. De ex, Eneos e nr.1 in Japonia, LM e nr.1 in Germania, in State (unde cerintele sunt foarte stricte), Valvoline garanteaza motorul 300 de mile cu Valvoline SynPower, apoi mai sunt cei de la Fuchs, Chevron, Shell, Petro Canada, iar lista poate continua.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Borsy ,ca vad ca le cam ai cu domeniul , e bun uleiul castrol 5w30 pe care il folosesc eu in prezent sau imi recomanzi ceva mai bun?l
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR