Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu sa-mi fi aplicat vreo vaselina siliconica!
Unde s-a aplicat? Pe partea care intra spre pompa (cea zimtata) sau spre cea dinspre sorb ?
Skip ads

  • nicu_pasca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 ADY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
S-a aplicat exact asa cu vaselina siliconica.
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Se aplica dupa ce s-a montat o-ringul, pe partea care intra in contact cu sorbul.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa e. Se aplica. Dar eu nu mai retin daca s-a aplicat si la mine Smile

"1. Install a NEW sealing (2) to the oil pump (1).
2. Clean the surface (3) of all oil and debris.
3. Make sure that the oil pan and mounting surface on the lower crankcase are free of all oil and debris.
4. Apply a bead of appropriate sealant around the perimeter of the oil pan and the oil suction port opening. Refer to Adhesives, Fluids, Lubricants, and Sealers for the recommended sealant."
Skip ads

  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut bãieți. Am inteles ca problema majora ce duce la deteriorarea vibrochenului si cuzinetilor este de fapt filtrul de particule Așezat prost. Acesta când își face regenerarea ajunge si la 800 de grade si încãlzește blocul motor si baia de ulei iar pompa nu mai face fata sa mai tragã ulei suficient deoarece se deterioreazã o ringul la aceasta temperatura. Am inteles ca cei de la Opel Germania recomanda o bucata de asbest între filtru si motor sa absoarbã caldura degajatã de filtru.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@opelinsignia11, de unde ai aflat acest aspect? asta s-a discutat cu mult timp inainte aici pe forum. NU este o noutate. Mai mult, a fost propria.mi parere si NU o regula(poate este corect sau poate nu ce am gandit eu). O regula a acestui forum spune: cauta inainte de a posta!
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Da..filtrul incalzeste blocul motor si il dilata. Si odata cu acesta se dilata vibrochenul, cuzinetii si baia de ulei si d-aia se gripeaza motorul. Unii recomanda ca in locul bucatii de azbest sa ii tragi o mana tencuiala ca tine mai bine Laughing
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca ajungi la 800 de grade, atunci sigur ai o problema pe evacuare (au fost cazuri cand tabla de la filtrul de particule s-a inrosit, era obturat)..., in mers nu ajunge la 500, in schimb pe loc, abia de la 600 se intializeaza procesul de regenerare..., tocmai din aceasta cauza este "recomandat" a se efectua in mers, nu pe loc..., de aici problemele...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact, regenerarea se face in mers daca e posibil si e recomandat sa continui sa rulezi si dupa ce s-a terminat regenerarea pentru a "raci" DPF-ul.
@sorinachos, daca incepe sa se dilate vilbrochenul, cuzinetii, baia de ulei... inseamna ca uleiul deja fierbe in motor sau nu mai e! Incep sa se topeasca si farurile, bara etc. Wink
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Știu un bãiat cu Insignia a20dth (nu e pe forum) care a reparat motorul "la un tip de la reprezentanta"..."Tipul" (avea si service privat) i-a pus si placa de azbest. La urmãtoarele 3 regenerari a crezut ca ii ia foc masina, asa fum iesea! I-a schimbat placa (ce era topitã zonal) cu o alta, de alt fel, si de atunci zice cã nu mai fumega.
Eu sunt curios ce fel de placa poate fi folosita, mai mult ca sigur e ceva inlocuitor de azbest. Azbest nu se mai gãsește in comerț si nici nu aș pune, dacã a mã gândesc la posibilele...efecte secundare.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din cate stiu samota este tipul de caramida refractara la caldura si nu teracota.....
Revenind la subiect, am convingerea ca motorul de 2.0 diesel a fost special proiectat ca sa apara genul acesta de problema.
La motoarele diesel din grupul VW, dpf-ul este montant fix intre motor si habitaclu, in dreptul baii de ulei. Pentru protectia habitaclului la caldura excesiva datorata regenerarii dpf au montat un capitonaj cu o folie argintie pe el, iar intre motor si dpf nu exista nici un fel de tablita deflectoare sau folie.
Va spun acest lucru in ideea, ca un motor care are clasicul sorb in baie, cu fixare directa pe pompa de ulei, nu va suferii din cauza caldurii excesive degajata de dpf in timpul regenerarii.
Eu personal le trimit pe aceasta cale ,, multe multumiri"" celor care lucreaza in departamentul fiabilitate din cadru GM, pentru stradania de care au dat dovada. Sa mai zica cineva ca Opel nu e o marca cooollllll!
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din pacate topicul asta a luat-o razna!
Nu inteleg de ce moderatorii nu fac curatenie printre posturi!?
Am parcurs tot topicul si mai mult de jumate din postari nu au nici o legutura cu acest subiect!
Orice cititor se pierde prin noianul de 'balarii'.
Trist!
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa-si asume cineva de la GM/FIAT/etc(cine-i de vina) aceasta ,,inginerie neproductiva,, ca sa nu-i zic prostie... ce ulterior a devenit o problema reala la motoarele astea de pe Insignia/Astra 2.0 diesel care au deja de ~4-5 ani de zile de exploatare in conditiile date de fabricant (vezi uleiul recomendat de producator, vezi intervalul de schimb recomandat de producator, vezi procedura de schimbare a uleiului motor -> INDIFERENT de toate aceste recomandari ,,o-ring ul vietii,, tot cedeaza intr-un final si o face cam repede as zice, I mean... noi astia cu motoare de 10+ani nu avem problemele astea, nu am schimbat vre-un oring de etansare la pompa de ulei din baia de ulei si nici nu se impune vre-o interventie acolo pana nu se termina motorul). Ei bine, in toata aceasta perioada scurta de ~5ani materialul din care este confectionat oring-ul cedeaza (personal cred ca exista ceva cauze pentru care se intampla asa) de aici probleme inerente cu motorul care cedeaza intr-un interval de timp relativ scurt daca nu-ti iei in serios mesajul din bord ,, oil pressure low - stop the engine,, adica sa opresti -imediat- pe dreapta si de acolo cu platforma direct la service pentru investigatii amanuntite la motor.

In cartea oricarei masini germane scrie ca erorile semnalizate in bord cu martori de culoare rosie sunt erori critice si motorul ar trebui oprit imediat, apoi masina trebuie transportata la service pentru remedierea problemelor ce au dus la acest comportament. Exact asa ar trebui procedat si la noi, dar noi suntem ,,latini,, si cumva ne eschivam pe moment, ce sa vezi... poate pe viitor ,,nu mai apare eroarea,, sau ,,a fost o eroare de soft,, sau... etc alte eschive. Din pacate e o problema constructiva, ori una ce tine de calitatea materialelor privind problema cu o-ring-ului de la sorbul de ulei la motoarele astea si lucrurile ar trebui luate in serios, un pic de preventie nu strica pentru linistea sufleteasca a cumparatorului... nu cred ca costa o avere schimbarea acestui o-ring la o vizita in service atunci cand se face primul schimb de ulei si consumabile in cazul in care ati cumparat masina pe SH.
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Din pãcate dupã reparație care m a costat 7500 de lei a apãrut din nou zgomotul de huruit in deccelerare. Același zgomot ca inainte. Maine ma duc la service. Am fãcut doar 100 de km dupã reparatie
  • nicu_pasca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 ADY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Stie careva un service in Timisoara care ma poate ajuta cu problema de low pressure oil pe Insignia?
Mersi.
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
opelinsignia11 a scris:Din pãcate dupã reparație care m a costat 7500 de lei a apãrut din nou zgomotul de huruit in deccelerare. Același zgomot ca inainte. Maine ma duc la service. Am fãcut doar 100 de km dupã reparatie


Si eu am avut probleme similare la cutia M32.

Incearca varianta urmatoare:

1. Mergi pe un deal si opreste-te in panta, cu botul in jos
2. Apasa frana si ambreiajul
3. Opreste motorul
4. Pune in treapta 1 sau 2.. de fapt nu conteaza
5. Elibereaza putin frana ca masina sa inceapa sa ruleze incet
6. Cupleaza usor ambraiajul (doar putin sa nu porneasca ca faci alte minuni)

Daca se aude un tacanit metalic ca si cum are bate cand prinde ambreiajul, e de la cutia de viteze.

Am comandat set rulmenti cu sincroane cu tot de pe e-bay si s-a rezolvat (1500 RON cu manopera cu tot).
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Zoomzero la tine tot in deccelerare se aude?
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da, de aceea am facut testul cu motorul oprit. Nu eram sigur daca e volanta sau cutia.
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
mi-e frica sa nu fie iarasi vibrochenul..ca parca se aude ca inainte doar ca mai incet
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai încercat cum am zis cu motorul oprit?

Dacã pui în trepte diferite ºi intermitenta e alta, nu cred ca e de la vibrochen.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR