Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La bmw motor 3000d la maxim 150000 km trebuie schimbat lantul de distributie.....daca nu adio motor....schimbarea e cam 2000eur....deci suna asa rau un 400-500 pt un oring?
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu suna rau, dar toti injura Insignia si sa nu auda de ea. Intradevar, nu este normal sa se duca acest semering, dar toti producatorii mizeaza ca 150-200 de mii de km facuti cam in 4 ani nu sunt probleme si cei care le cumpara de noi le schimba la km astia si isi iau noi. De aceea nu cred ca-i doare capul prea mult pe producatori, dar noi care le luam sh ne confruntam cu problemele astea, ceea ce nu prea apareau la modelele anterioare. Asta e , se stie problema si trebuie sa prevenim. Eu daca reusesc sa dau Insignia mea si sa iau una din 2012-2013, comand semeringul si il si schimb imediat, chiar daca nu a aparut problema asta la masinile din acesti ani. Mai bine previn si stau linistit, decat sa ma doara capul dupa aceea.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Lasã pe ãia care înjurã sã înjure și noi schimbãm oringul și ne bucurãm de ele, am și eu masina de douã luni, când am adus-o din Germania nu știam de acest Oring, l-am schimbat rapid și mã bucur de mașinã 🚗
  • AlexSFlavius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,din experienta mea propie referitor la insignia,am cumparat o anul trecut prin vara,ma bucur ca am avut posibiliatatea de a ma informa de cele intamplate de aici de la voi,sa incep sa va povestesc...Anul trecut am fost la Opel Deva,dupa o verificare la propiul mecanic,nu stia de ce avea niste erori,doar una o depistase ceea de la acel furtun minune de la intercooler,binenteles cum va ziceam ca oricare m am dus la Deva,rusine sa le fie pana nici cei de acolo nu au stiut sa imi spuna de la ce is acele erori,am mers pe ideea tipic romaneasca,lasa daca ea merge asa nu are rost sa ma mai stresez pana nu pica nu facem nimic,am schimbat acel furtun,distributia si discurile si placutele,am circulat cu acele erori pana in iarna,cand hopa mi a aparut Service Soon,am mers din nou la mecanicul din localitatea mea si ce sa fie,bujia nr.2 arsa,atunci am schimbat o doar aceea arsa deoarece descoperisem ca toate 4 sunt pe senzori avand motor EcoFlex,mi am vazut in continuare de drum,cand a dat frigul ce sa vezi ca sa vezi,Presiune ulei scazut,mecanicul la care ma duc eu intre timp si a luat si el Opel Insignia,dar dupa aflase de acel oring sau pompa de ulei,el si a cumparat acel oring pregatit sa si l schimbe,dar nu a mai apucat deoarece la opel lui nu i a aparut presiune ulei scazut,mi a schimbat mie acel oring si tin sa va spun sa nu va duceti la orice service chiar si reprezentate,sunt niste jegmanitori,cei unde intrebase el la Opel,i au spus ca trebuie demontate mai multe la motor ca sa schimbe acel oring,exclus,toate interventia a fost in demontarea suportului de jos de la motor care tine scutul si sa demonteze roata dreapta fata,am scos planetara si baia de ulei,au fost necesare schimbul ulei si filtru ulei,silicon si oring,dupa urmatoarele ziele nu am mai avut nimic la frig,dar surpriza mi a aparut senzor ax cu came,bine inteles am cumparat si acel senzor,dar surpriza eroarea persista si dupa un timp s a mai aprins si ESP in bord,precizez ca acele erori de la inceput au fost de la bujii de ce ? m am sacrificat si le am cumparat pe toate si ca sa vezi au disparut eroriile,am inceput sa ne gandim ca poate ii din cauza bujiilor,pentru ca ele sunt pe senzori si au legatura cu injectoarele,dar nu a desfacut distributia sa verifice daca ii la loc,bine inteles ca era la loc,cui i ar trece prin cap ca defapt problema era pe pinionul de la axul cu came,surpriza a demontat si pinionul si ca sa vezi ce era,si intrebarea mea este oare Opelul se gandeste ca au foarte multe defecte din fabrica ? si acel Oring si Pinionul de la ax cu came? de ce ? pana de la pinionul ax cu came care vine pe axul cu came era fisurata si putin uzata,am comandat pinion ul de la ax cu came si surpriza piesa este puin diferita desi pe seria masinii si pe original,dar de ce? pt ca si au rectificat greseala formatului,in fine am pus totul sus a trebuit sa schimb si distributia din nou si masina a pornit si a disparut si eroarea Esp dupa care am sters si erorile de la senzor ax cu came si acum este in regula. Sper sa va fie de ajutor.......
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poate e doar o intamplare cu pinionul de la axul cu came. Eu nu am avut problema asta si nici pe la alti colegi nu am auzit. Bine ca ai schimbat acel oring buclucas si nu ai stricat motorul. Pe la reprezentante astia sunt pe dinafara si scumpi. Multi km fara probleme deacum cu ea.
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
...si totusi nu inteleg de ce la motoarele de pe Alfa Romeo nu apare problema asta cu o frecventa asa mare ca la Opel.Motorul 2.0 Jtdm de la Fiat este identic cu cel de pe Insignia, cu aceasi pompa de ulei si cu acelasi o-ring.Nu stiu daca Dpf-ul este identic si daca amplasarea lui este asemanatoare...
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu are legãturã amplasarea dpf cu acel semering, acel semering pur și simplu trebuie schimbat la un moment dat ca orice alt semering, de exemplu la Toyota avensis dpf este exact în același loc ca și la Insignia, orice cauciuc își pierde din proprietãți dupã un timp, diferențele de temperaturã etc, cum Insignia mea a mers pânã acum 190 km de ce nu ar merge încã 190 km, regenerare completã, ulei specific de calitate și schimbat la timp etc, eu am schimbat semeringul cum am adus-o, ulei, led pentru regenerare și ceas presiune ulei, de aici în colo km fãrã numãr
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Asta e parerea ta dar nu cred ca este asa normal sa cedeze acest simering.
Tu folosesti ulei ,, specific de calitate" acum la 190k km dar pana acum cel mai probabil a fost folosit ulei GM la intervale de schimb de 30k km si filtrul de ulei inlocuit sau nu la fiecare schimb. La fel si cu regenerarea...crezi tu ca proprietarii anteriori au fost asa atenti la regenerarea Dpf-lui cum esti tu?...e bine ca esti optimist Smile
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Posibil ca la Alfa- Fiat sa fie pozitionat altfel dpf-ul si sa nu afecteze temperaturile ridicate din timpul regenerarilor acest semering. Alta explicatie nu poate fi.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu cred cã proprietarul a fost destul de atent pentru cã mașina e foarte foarte întreținutã, nu am probleme cu regenerarea care și-o face Foarte bine, are carte service, km reali verificat la sânge, totul funcționeazã perfect de 2000 km de când e la mine, mașina avea itp pânã în 2018 în Germania etc, și cã acel semering cedeazã dupã câțiva ani chiar nu e o problema la cum aratã și merge o așa mașinã, trebuie sã fim optimiști cã altfel nu vãd ce mașinã de care sã nu-ți fie fricã cã se stricã ne-am mai putea cumpãra în zilele noastre, chiar și cele noi
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Nu are legãturã amplasarea dpf cu acel semering, acel semering pur și simplu trebuie schimbat la un moment dat ca orice alt semering, de exemplu la Toyota avensis dpf este exact în același loc ca și la Insignia, orice cauciuc își pierde din proprietãți dupã un timp, diferențele de temperaturã etc, cum Insignia mea a mers pânã acum 190 km de ce nu ar merge încã 190 km, regenerare completã, ulei specific de calitate și schimbat la timp etc, eu am schimbat semeringul cum am adus-o, ulei, led pentru regenerare și ceas presiune ulei, de aici în colo km fãrã numãr


Un exemplu... Astra J are aceeasi motorizare si nu are nici cea mai mica problema...si mai sunt exemle si din alte ``curti`` care folosesc acest motor... Fiat...etc
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
...pai cum asa? Toata lumea indica o-ringul ca fiind cauza distrugerii acestor motoare dar lucrul asta se intampla doar la Insignia...nu mai inteleg nimic Smile
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:.......Nu are legãturã amplasarea dpf cu acel semering, ....


Uite ca in cazul asta amplasarea DPF chiar are legatura.
Poate Toyota de care pomenesti are la fel amplasat DPF dar poate nu are pompa de ulei sau teava de ulei de la sorb tot asa ca la Insignia.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Probabil cã sorbul la Toyota o fi altfel, oricum eu tot nu vã o problemã sau un defect major sã schimbi acel Oring la câțiva ani, e doar 60 RON și dacã ai un elevator sau o rampã poți sã-l schimbi singur fãrã probleme
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:
Mariusharap a scris:Nu are legãturã amplasarea dpf cu acel semering, acel semering pur și simplu trebuie schimbat la un moment dat ca orice alt semering, de exemplu la Toyota avensis dpf este exact în același loc ca și la Insignia, orice cauciuc își pierde din proprietãți dupã un timp, diferențele de temperaturã etc, cum Insignia mea a mers pânã acum 190 km de ce nu ar merge încã 190 km, regenerare completã, ulei specific de calitate și schimbat la timp etc, eu am schimbat semeringul cum am adus-o, ulei, led pentru regenerare și ceas presiune ulei, de aici în colo km fãrã numãr


Un exemplu... Astra J are aceeasi motorizare si nu are nici cea mai mica problema...si mai sunt exemle si din alte ``curti`` care folosesc acest motor... Fiat...etc



Catastefan, nu mai vorbi prostii. Si Astra J are aceeasi problema, doar ca motorul de 2 litri nu e asa raspandit ca pe Insignia.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128746
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Scuze, am crezut cã e pentru mine ms


Ultima modificare facuta de deleted-106636 la Vin 10 Mar, 2017 3:06 pm
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:

Un exemplu... Astra J are aceeasi motorizare si nu are nici cea mai mica problema...si mai sunt exemle si din alte ``curti`` care folosesc acest motor... Fiat...etc


Nu sunt asa raspandite Astra j cu 2.0 pe la noi, asa cum e Insignia, plus ca e un coleg de forum ce a avut acel mesaj si dupa schimbarea oringului nu a mai aparut.

ionut ciobanu a scris:Posibil ca la Alfa- Fiat sa fie pozitionat altfel dpf-ul si sa nu afecteze temperaturile ridicate din timpul regenerarilor acest semering. Alta explicatie nu poate fi.


Alfa foloseste ulei Selenia, care e cu mult peste GM.
Probabil e un cumul de factori; dpf amplasat prost, consumabile de slaba calitate, cu un regim prea extins poate fi o explicatie.

Dar cum spunea si un coleg mai sus, schimbi oringul si aia e.

LE:
In timp ce scriam vad ca a postat ceva asemanator un coleg mai sus.


Ultima modificare facuta de omefro la Vin 10 Mar, 2017 3:01 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@sorinachos...am inteles ce spui tu....
Puteai totusi folosi alte cuvinte....nu e nici o polemica aici...vorbim constructiv..daca ai un argument e deajuns sa il spui !
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Da, imi cer scuze. Dar nu e ok cand cineva vorbeste fara sa se documenteze inainte...Inca odata, scuze.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu m-am suparat...dar sa stii ca am citit forumul asta din scoarta in scoarta....si altele straine ( UK ).....
Nu suntem profesionisti...cel putin eu....construim sau nu niste idei....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR