Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • MariusMMD

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Dacã știe cineva in Oradea un service care a mai fãcut aceastã operațiune cu semeringul de la pompa de ulei îl rog sã-mi dea și mie detalii.Ms. anticipa!
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna . Anul trecut am schimbat oringul iar dupa aceea imi mai apareau cateodata la pornire pressure oil low si doar pe timpu verii cand lasam masina in soare . Azi mi-a aparut iar dar nu a stat decat o secunda si a disparut eroarea . Precizez ca toamna si iarna nu mi-a aparut, decat vara trecuta .
De la ce ar putea fi?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@urs.ar ...update de soft ai facut?
Daca nu mergi si fa-l!
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mine la Zafira Tourer(A20DT) 159.000 Km(2013)nu aparea niciun mesaj in legatura cu oil-ul, nici la rece si nici la cald....totusi azi am shimbat preventiv oring-ul/garnitura "celebra"... Iata ce am gasit Shocked


Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
@catstefan. Nu i-am facut update . Daca era chestie de soft nu trebuia sa imi apara eroarea si la frig?
  • costea91

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2015

  • Mesaj Privat
@catstefan. asta cu update la soft face parte din rechemare?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Au fost rechemari cu update de soft. Eu in 2014 cand am cumparat-o am fost la reprezentanta dupa ce am verificat istoricul si mi s-a spus ca este o rechemare pentru soft. Acum nu stiu daca il mai fac gratuit sau contra cost. Oricum poti verifica ce varianta de soft ai si afli daca este ultima.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sal
Am cumparat insignia din Germania 143kw (biturbo) din 2012, 178.000km. Cand am ajuns in tara am schimbat ulei plus filtre. Dupa ce am facut schimbul in zilele cu 4-5 grade mi s-a aprins low oil pressure pt aproximativ 2 sec. Am fost la service unde am schimbat uleiul, au zis ca trebuie schimbat acel oring. Am vrut sa-l schimb am facut programare s-au apucat baieti de treaba , dar sau inpotmolit la 2 suruburi de la baia de ulei la care nu au acces (trebuiesc date 2 gauri in carcasa de la volanata) si am abandonat. Acum de cand sa incalzit nu a mai aparut mesajul cu presiunea. Am facut test de presiune la ulei si la aproximativ 50 grade avea 2,5-3 bar la relanti si 5,5-6 bar la 2500rpm.
Pot sa mai merg cu ea asa?
Skip ads

  • silviuslw

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2008 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu zic sa schimbi oringul deoarece dimineata pana se amorseaza pompa nu ai presiune de ulei si nu trebuie dat gauri in cv are locas unde sa bagi cheia
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu are acele gauri. Mai era una la service pt schimburi si aceea avea acele gauri. Asta nu.
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Se mai aude cand o accelerez (nu conteaza daca e in mers sau pe loc) un zgomot ca si cum ar vibra o tabla de undeva de langa alternator. Vreo idee?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu trebuie data nici o gaura in carcasa... se roteste arborele cotit pana degajarile din volanta vin in dreptul suruburilor.
Citeste aici, mai in josul paginii... https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
Skip ads

  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am fost langa mechanic, degajarile nu sant suficiente si sa presupunem ca reusesti sa le scoti; cum le mai pui la loc?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie o solutie sa se poata desface. Nu renunta ca ai sa te trezesti cu un motor bulit si pe urma ai sa cheltui sa repari motorul vreo 2000 de euro. Mai insista.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
goahead a scris:Am fost langa mechanic, degajarile nu sant suficiente si sa presupunem ca reusesti sa le scoti; cum le mai pui la loc?

Sunt suficiente. Au rotit de arbore pana ca degajarile volantei sa vina in dreptul unuia dintre suruburi?... apoi se mai invarte un pic ca sa il spoti scoate si pe celalalt. Se foloseste o tubulara lunga. Cum le scoti, asa le si pui la loc. Crezi ca astia care au facut motorul au zis... "lasa ma, ca dau astia gauri daca vor sa dea baia jos" Wink
  • goahead

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Au rotit volanta in toate felurile. Nu intra. De schimbat o voi schimba sigur cu gauri sau fara gauri, idea e ca ne mai aparand mesajul (nici dupa 3 zile de pauza si cu temp de 6 grade) nu am termende comparatie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mda... inseamna ca cei de la service-ul respectiv nu au mai dat nici o baie de ulei jos pana acum la motorizarea asta. Asa a schimbat toata lumea o-ringul, inclusiv eu (doar vreo 2-3 au dat gauri pt ca nu au stiut cum...). Du-te la alt service si schimba-l cat mai repede, sa nu ai surprize.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ca nu a mai aparut mesajul e bine si esti un pic linistit ca nu e total compromis. Dar cu siguranta nu mai rezista mult si decat sa ai probleme ori incerci la alt service sau se chinuie cei de acolo unde te-ai dus si dau baia aia jos. Pentru etansarea baii foloseste silicon Victor Reinz ca e cel mai bun. Pe iarna si eu ma pregatesc sa schimb iar oringul buclucas sa fiu linistit desi l-am schimbat in ianuarie 2015. Pentru 100 € nu risc sa compromit motorul si sa cheltui mai mult. Asa ca schimba neaparat oringul ca pacat de motorul biturbo pe care il ai. Eu am de 160 de cai cu buton sport si sunt foarte incantat de ce poate, dar cel biturbo care e super.
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

in iarna am avut patania cu OIL PRESSURE LOW, si din nefericire a trebuit sa ambielez arborele! In urma unor discutii amicale cu 2 mecanici de la service-uri diferite am inteles aceasta "ambielare" este o gaselnita romaneasca cu durata de viata scurta! Ceva pareri?

Multumesc
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Din experienta mea de cand faceam masini, atunci cand duceam la reconditionat arborele cotit, daca se facea corect, nu mai erau probleme. In mod normal ar trebui sa reziste multi km. Probleme apar mai mult atunci cand sunt probleme la blocul motor si pistoane cand trebuie alezat blocul si bucsat si atunci depinde de compatibilitatea aliajelor, iar segmentarea motorului poate sa nu reziste mult si atunci dupa km relativ putini apare consumul de ulei. Arborele cotit are niste cote de reparatii si atunci vin cuzinetii mai grosi si merg fara probleme km multi. Acum cand toti producatorii de autoturisme au cam facut rabat la calitate, ce ar trebui sa nu ne mai luam masini mai noi ca riscam sa ramanem cu ele in drum? Eu zic sa te relaxezi si sa te bucuri de masina si sa nu te gandesti la ce e mai rau, ca atunci nu mai scoti masina din parcare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR