Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
0740169470 Cluj
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu nu le am locuiesc în italia.aici am facut toate modificarile
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Andrei (0740) 169 470
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Andrei eu nu mai locuiesc în românia.mam mutat in italia.îmi pare rãu ca nu te pot ajuta .sint stabilit in mosise provincia isernia.aici am facut toate modificarile la insignia. Dar stai linistit.ca motorul de insignia 90/100 e fiat.așa cã poți sate duci si un mecanic de fiat.componentele din motor sint de fiat
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt proaspãtul proprietar al unui Opel Astra J 2.0 CDTI fabricatie 2013, cu 178k km, model motor A20DTH 165 cp adusa din Germania, carte service la zi, ultima revizie la 173k km, dacã e sã mã iau dupa ce scrie în ia.

Rãsfoind forumul am dat peste aceastã discutie cu problema oringului buclucas si intreb, pentru ca tot urmeazã sã fac revizia la motor,
1. se impune o înlocuire a acelui oring si in cazul meu?
2. sunt probleme la toate motoarele A20DTH indiferent de anul fabricatiei si putere, 160/165 cp sau cati o avea?
3. traseul evacuari, in zona motorului, este la fel ca la Insignia la A20DTH? Ca din ce am citit, o cauza ar fi temperatura din timpul regenerari filtrului de particule .
4. cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Motoarele de 2000 sint aceleași.e bine sã dai baia de ulei jos si sa schimbi acel oring care atașeazã sorbul de pompa de ulei este ca o sentuza cu timpul se întãrește si prinde aer și pompa absoarbe ulei mai putin
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu lam schimgat
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Absolut toate motoarele A20DTH au aceastã problema, crãpa acel oring?
O exista cineva care nu a facut aceasta operatiune si nu a avut probleme, exceptand masinile mai noi de 2-3 ani si cu putini kilometri?

Am inteles, sper sa nu fie prea târziu. O sa il schimb la revizie, cat de curand.
Ce ulei mai rãsãrit recomandati, in afarã de GM?
Cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cam la 600 de kilometri.dar trebui sã se aprindã dezaburitorul acel led mic.urmareste. atent nivelul uleiului din baie verzi dacã crește.prin regenerare al filtrului.o parte din motorina ajunge in baie.Pe joja fai o mica taietura 4.5 litru de ulei
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Toate motoarele, nu doar dth
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Toate 2000c sint3 tipuri 20tdj 20tdh si 20td cu mici deferente exterioare.adicã unul aer servodirectie prin cureaua externã.iar altul motoras electric direct pe caseta de directie.sint motoare fiat.de lancia.alfa fiat stilo ultimul model
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Corect
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu am pus cuzineti de fiat la cotã st si merg ff bine sint dela federalmogu.cei originali aveau o culoare cam ciudata ca erau supraincalziti
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ai pus cuzineți fãrã sã rectifici arbore?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da nu a fost nevoie
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
In cazul meu, credeti ca se impune, pe lângã schimbul acelui oring, si o verificare a cuzinetilor?
Daca da, care ar trebui verificat sau ar trebui verificati toti?
Ma gandesc ca in cazul aparitiei acestei brobleme in faza de inceput apar urme de uzura doar la uni cuzineti, nu la toti odata.
Masina merge bine, dar am inteles ca nu conteaza, aceastã problemã nu ar avea simptome premergãtoare. Picã direct.

Am pornit masina de dimineatã, era nepornita de 2 zile si becul de presiune ulei s-a stins la max o secunda dupa ce a pornit masina, dupa ce am dat la automat.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dacã tot dai Baia jos e și pãcat sã nu verifici și cuzineții
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da mariuse ai dreptate Cînd verifici cuzineti e bine sã vezi la ce forța au fost strînși cu o cheie dinamometrica.așa îi montezi la loc sau îi schimbi.ori cum au

suferit dupã circa 75.000km
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ramane sa fac programarea pentru revizie si aceastã operatiune.

Întâi ma gândeam, pt linistea mea, pana ajung sã schimb acel oring, sa ii fac un test la presiunea de ulei. Se face la rece/cald, o poate face cineva care se pricepe, se face pe tester? mentionez ca reprezentanta am doar in Buc si Ploiesti cele mai apropiate.

Daca e cineva care are cunostiinta de vr-un service/mecanic pentru verificare presiune ulei si schimb oring sorb prin zona (Targoviste) as fi recunoscãtor, dacã nu la reprezentanta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Testul de presiune ulei se face cu motorul cald si uleiul la 90grC.
Trebuie un manometru care se pune in locul senzorului de presiune ulei care e in spatele motorului spre habitaclu, pe racitorul de ulei langa filtru.
Presiunea minima trebuie sa fie 1bar (normal ar trebui sa fie in jur de 2 bar) la relanti si 4 bar la 4000rpm.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR