- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Andrei eu nu mai locuiesc în românia.mam mutat in italia.îmi pare rãu ca nu te pot ajuta .sint stabilit in mosise provincia isernia.aici am facut toate modificarile la insignia. Dar stai linistit.ca motorul de insignia 90/100 e fiat.așa cã poți sate duci si un mecanic de fiat.componentele din motor sint de fiat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut! Sunt proaspãtul proprietar al unui Opel Astra J 2.0 CDTI fabricatie 2013, cu 178k km, model motor A20DTH 165 cp adusa din Germania, carte service la zi, ultima revizie la 173k km, dacã e sã mã iau dupa ce scrie în ia.
Rãsfoind forumul am dat peste aceastã discutie cu problema oringului buclucas si intreb, pentru ca tot urmeazã sã fac revizia la motor,
1. se impune o înlocuire a acelui oring si in cazul meu?
2. sunt probleme la toate motoarele A20DTH indiferent de anul fabricatiei si putere, 160/165 cp sau cati o avea?
3. traseul evacuari, in zona motorului, este la fel ca la Insignia la A20DTH? Ca din ce am citit, o cauza ar fi temperatura din timpul regenerari filtrului de particule .
4. cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
Rãsfoind forumul am dat peste aceastã discutie cu problema oringului buclucas si intreb, pentru ca tot urmeazã sã fac revizia la motor,
1. se impune o înlocuire a acelui oring si in cazul meu?
2. sunt probleme la toate motoarele A20DTH indiferent de anul fabricatiei si putere, 160/165 cp sau cati o avea?
3. traseul evacuari, in zona motorului, este la fel ca la Insignia la A20DTH? Ca din ce am citit, o cauza ar fi temperatura din timpul regenerari filtrului de particule .
4. cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Absolut toate motoarele A20DTH au aceastã problema, crãpa acel oring?
O exista cineva care nu a facut aceasta operatiune si nu a avut probleme, exceptand masinile mai noi de 2-3 ani si cu putini kilometri?
Am inteles, sper sa nu fie prea târziu. O sa il schimb la revizie, cat de curand.
Ce ulei mai rãsãrit recomandati, in afarã de GM?
Cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
O exista cineva care nu a facut aceasta operatiune si nu a avut probleme, exceptand masinile mai noi de 2-3 ani si cu putini kilometri?
Am inteles, sper sa nu fie prea târziu. O sa il schimb la revizie, cat de curand.
Ce ulei mai rãsãrit recomandati, in afarã de GM?
Cum, cand si in ce conditii isi face regenerarea filtrul de particule?
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
In cazul meu, credeti ca se impune, pe lângã schimbul acelui oring, si o verificare a cuzinetilor?
Daca da, care ar trebui verificat sau ar trebui verificati toti?
Ma gandesc ca in cazul aparitiei acestei brobleme in faza de inceput apar urme de uzura doar la uni cuzineti, nu la toti odata.
Masina merge bine, dar am inteles ca nu conteaza, aceastã problemã nu ar avea simptome premergãtoare. Picã direct.
Am pornit masina de dimineatã, era nepornita de 2 zile si becul de presiune ulei s-a stins la max o secunda dupa ce a pornit masina, dupa ce am dat la automat.
Daca da, care ar trebui verificat sau ar trebui verificati toti?
Ma gandesc ca in cazul aparitiei acestei brobleme in faza de inceput apar urme de uzura doar la uni cuzineti, nu la toti odata.
Masina merge bine, dar am inteles ca nu conteaza, aceastã problemã nu ar avea simptome premergãtoare. Picã direct.
Am pornit masina de dimineatã, era nepornita de 2 zile si becul de presiune ulei s-a stins la max o secunda dupa ce a pornit masina, dupa ce am dat la automat.
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Ramane sa fac programarea pentru revizie si aceastã operatiune.
Întâi ma gândeam, pt linistea mea, pana ajung sã schimb acel oring, sa ii fac un test la presiunea de ulei. Se face la rece/cald, o poate face cineva care se pricepe, se face pe tester? mentionez ca reprezentanta am doar in Buc si Ploiesti cele mai apropiate.
Daca e cineva care are cunostiinta de vr-un service/mecanic pentru verificare presiune ulei si schimb oring sorb prin zona (Targoviste) as fi recunoscãtor, dacã nu la reprezentanta.
Întâi ma gândeam, pt linistea mea, pana ajung sã schimb acel oring, sa ii fac un test la presiunea de ulei. Se face la rece/cald, o poate face cineva care se pricepe, se face pe tester? mentionez ca reprezentanta am doar in Buc si Ploiesti cele mai apropiate.
Daca e cineva care are cunostiinta de vr-un service/mecanic pentru verificare presiune ulei si schimb oring sorb prin zona (Targoviste) as fi recunoscãtor, dacã nu la reprezentanta.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Testul de presiune ulei se face cu motorul cald si uleiul la 90grC.
Trebuie un manometru care se pune in locul senzorului de presiune ulei care e in spatele motorului spre habitaclu, pe racitorul de ulei langa filtru.
Presiunea minima trebuie sa fie 1bar (normal ar trebui sa fie in jur de 2 bar) la relanti si 4 bar la 4000rpm.
Trebuie un manometru care se pune in locul senzorului de presiune ulei care e in spatele motorului spre habitaclu, pe racitorul de ulei langa filtru.
Presiunea minima trebuie sa fie 1bar (normal ar trebui sa fie in jur de 2 bar) la relanti si 4 bar la 4000rpm.