Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
RAndrei51 a scris:Da, acel oring cauzeazã problemele de ungere, dar întrebarea e de ce doar pe Insignia au fost cazuri de motoare gripate sau avariate, atâta timp cât același motor îl am și eu pe Alfa dar fãrã probleme asa grave. Sunt motoare concepute împreunã de Fiat și GM dar cu siguranțã exista anumite diferențe, din ce am înțeles eu de la diverși mecanici ar fi vorba de diferențe la nivelul bãii de ulei, poate exista pe forum mecanici pricepuți care știu mai bine.

Pentru ca la alfa nu este dpf-ul langa motor. Este la fel ca la 1.9 H, pe la mijloc.
Sursa foto :alfaclub
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
David_Andrei tu ai avut pana acum probleme cu motorul , ai schimbat oringul ?
Mecanicul ce sfaturi ti-a dat pentru a evita probleme cu griparea motorului ?
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
David_Andrei, poza care ai pus-o tu e de la motorul de 1.9 jtdm care are Dpf sub mașina, la motorul de 2.0 jtdm Dpf ul este exact ca la Insignia in fata motorului împreunã cu catalizatorul.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Cornel Catalin : nu am avut probleme, masinuta are 75 000 Km, urmeaza sa ii schimb distributia si da, o sa schimb acel oring .
Mecanicul mi-a spus simplu: dpf off. Are si el in familie 2 insignia: una benzina 260 Cp si una diesel, 130 Cp. La cea din urma a efectuat aceasta operatiune.
Skip ads

  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Si cu ce te incomodeaza DPF?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cauzele pentru motoarele duse sunt mai multe, dupa parerea mea, dupa cum am mai scris ( cred ca si pe aici ):
DPF langa motor ( logica pentru amplasare este ca ajunge mai repede la temperatura de curatare si regenearea ar dura mai putin ) desi poate efectele secundare pot fi si altele. Totusi, sunt masini cu peste 300-400.000km cu filtu de particule care merg fara probleme.
Doi la mana uleiul GM, care mi se pare prost calitativ.
Trei la mana, schimbul de ulei care afara de face la 30.000km, ceea ce mi se pare ENORM, chiar si pentru un ulei FOARTE BUN, si chiar si pentru o masina care probabil face 70-80% din acesti km pe autostrazi.
Problema cu oringul si DPF-ul, cel putin in Romania, cred ca este in prima faza faptul ca masinile circula 70-80% urban, unde regenerarile ori nu sunt efectuate in mod corespunzator, ori intrerupte, ori etc. De aici si cresterea nivelului uleiului in baie, si amestecat cu motorina, care posibil sa distruga proprietatile acelui oring.

Deci, parerea mea e ca motoarele se duc dintr-un cumul de factori, nu doar unul singur.

Ce trebuie urmarit?
1) ulei bun
2) schimb ulei la max 10.000 pt km majoritari urbani, si max/da max! 15.000 pt km majoritari extraurban
3) urmarirea si efectuarea regenerarilor ca la carte, si daca se poate facute in extraurban, cand motorul si DPF-ul se poate raci in consecinta dupa regenerare.
4) schimb oring preventiv ( odata la 4-5 ani ) sau 100-150.000km, depinzand si de nr de km anuali si utilizare ( urban/extraurban )

Cele de mai sus sunt doar o parere personala.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Stie cineva coordonatele exacte GPS de la service EDS , nu sunt din zona ?
Un ulei premium pentru motor insignia A20DTH 160 CP 167.000 km ?
Multi recomanda Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4600, 5W30, 5L , exista si ceva mai bun, nu conteaza pretul .
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am bagat in A20DTH-ul meu de pe Astra - Mobil 1 ESP 0W40.
Pana acum am testat Aral High Tronic 5W40, si Motul X Clean 5W40. Ambele au fost ok.
O sa vad cum e si cu Mobil 1.
Toate cele 3 respecta norma Dexos 2 si ACEA C3.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
ska a scris:Cauzele pentru motoarele duse sunt mai multe, dupa parerea mea, dupa cum am mai scris ( cred ca si pe aici ):
DPF langa motor ( logica pentru amplasare este ca ajunge mai repede la temperatura de curatare si regenearea ar dura mai putin ) desi poate efectele secundare pot fi si altele. Totusi, sunt masini cu peste 300-400.000km cu filtu de particule care merg fara probleme.
Doi la mana uleiul GM, care mi se pare prost calitativ.
Trei la mana, schimbul de ulei care afara de face la 30.000km, ceea ce mi se pare ENORM, chiar si pentru un ulei FOARTE BUN, si chiar si pentru o masina care probabil face 70-80% din acesti km pe autostrazi.
Problema cu oringul si DPF-ul, cel putin in Romania, cred ca este in prima faza faptul ca masinile circula 70-80% urban, unde regenerarile ori nu sunt efectuate in mod corespunzator, ori intrerupte, ori etc. De aici si cresterea nivelului uleiului in baie, si amestecat cu motorina, care posibil sa distruga proprietatile acelui oring.

Deci, parerea mea e ca motoarele se duc dintr-un cumul de factori, nu doar unul singur.

Ce trebuie urmarit?
1) ulei bun
2) schimb ulei la max 10.000 pt km majoritari urbani, si max/da max! 15.000 pt km majoritari extraurban
3) urmarirea si efectuarea regenerarilor ca la carte, si daca se poate facute in extraurban, cand motorul si DPF-ul se poate raci in consecinta dupa regenerare.
4) schimb oring preventiv ( odata la 4-5 ani ) sau 100-150.000km, depinzand si de nr de km anuali si utilizare ( urban/extraurban )

Cele de mai sus sunt doar o parere personala.
nu este o pareare și chiar o realitatea și eu am aceași pãrere.Aici in zonã sint insigni care au luat foc din cauza filtrului de particule poziționarea a fost prost gindita.cred cã dacã îi puneau mai jos adicã sub pedalier nu le mai esau norma Euro 5.si injecția ptr dpf îl fact aceleași injectoare dar în fazã de evacuare ,ceva motorina ajunge in baia de ulei dar niciunul nu controleaza cu atenție nivelul uleiului
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific intr-adevar si faptul ca macar la 2-3000km ar trebui verificat uleiul, si tinut sub observatie, si doar pentru linistea soferului... Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scriu preventiv aici... momentan
Cum sunt proaspat posesor de A20DTH, am primit indicatii pretioase sa schimb oringul de la pompa de ulei, sa anulez clapetii de admisie si sa fac DPF OFF. Asta si vreau sa fac.

Ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa al vestitului oring?, nu il identific corect - inteleg ca asigura etanseitatea intre pompa de ulei si sorb.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Original Opel Gm 55589549 dar cînd demontezi baia de ulei controleazã cuzineti de la paliere mã ales cel central Nr 3 tu insistã pentru demontarea lui se poate gripa numai ãla au fost multe cazuri Sorbul de ulei este prins de baie cu 3 șuruburi de m6 dulpa ce ai curãțat bine baia de ulei intre sorb și baie pune 3 saibi plate cu o grosime de max 1mm așa se ridicã Sorbul și închide mai bine pe oring proba fãcutã de mine cu baia și pompa de ulei demontata așa am fãcut și eu.spor la lucru poate gãsești cuzineți buni și se vor salva drum eliminarea filtrului de particule
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Opel 646125
GM 55589549
http://www.revizieshop.ro/o...ginala-gm-p-26367
https://www.pieseauto.ro/gar...m-1025059168.html
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cãtre calu70 ai codurile garniturilor de la suportul de ulei mã intereseazã cele douã în formã de inel aici în zona din Italia un prieten la platit la reprezentanta 20euro cam multe
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Claudiu, am si dat comanda.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Opel 650217
GM 55485373
... de la racitorul de ulei / termoflot.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da mersi multe si pote ne vedem in vara asta eu am stat tot în București .,Ai magazin de piese auto?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu... Smile Nu!
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ca legãturã cu piesele auto ai.asa mi se pare
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Opel 650217
GM 55485373
... de la racitorul de ulei / termoflot.


Reperele sunt pentru motorul 2.0 CDTI A20DTH 165 CP?

Eu am schimbat oringul de la sorbul pompei de ulei la reprezentanta si am intrebat, pentru ca aveam mica pierdere(foarte putin umezit) in zona termoflotului, daca se pot inlocui garniturile respective si mi-au spus sec ca nu se gasesc garnituri pentru etansarea termoflotului separat, vin impreuna cu piesa. Bineinteles ca nu am fost de acord. O sa ma pregatesc si eu sa le schimb preventiv pana in vara. O sa cuplez manopera cu schimbul distributiei ca tot de umbla si la circuitul de racire.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR