Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, sunt pentru motorul A20DT(x)...
Si eu am observat la ultima revizie ca e un pic umezit in zona termoflotului si la fel mi-au propus si mie... sa schimb termoflotul Smile care la reprezentanta era vreo 1200 lei.
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Care este cel mai bun ulei pentru opel insignia a20dth 160cp ? Un ulei premium .
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
De reparat nu mai reparã nici un mecanic nu schimba nici macar mici garnituri din partea mea pot sã iasã la pensie cãci toți sint numai le japcã sa te jupoaie dar nu prea sunt in tema cu aceste motoare
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pai or recomanda schimbul lui din comoditate sau din necesitate. Nu se rezolva cauza pierderilor doar cu înlocuirea garniturilor?
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu acele doua oringuri nu. Intradevar este garnitura de pe suprafata termoflotului care nu se gaseste separat. Si eu am schimbat cele doua oringuri, dar pentru etansarea termoflotului am folosit pe langa vechea garnitura si silicon Victor Rainz si e ok de atunci.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles. Pentru aceasta operatiune se intervine la circuitul de racire(antigel) sau se poate face fara sa scoti furtunele pe unde circula antigelul?
Intreb pentru ca urmeaza sa schimb distributia(cu tot cu pompa de apa) undeva prin vara si sa stiu daca pot sa intervin la termoflot mai devreme sau il cuplez cu schimbul distributiei ca tot umblu la circuitul de racire.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se scot si furtunele. Este unul din plastic la care trebuie atentie mare ca este casant si cedeaza repede. Daca nu pierde mult ulei , atunci cand se intervine la distributie.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Sunt posesori de insignia care dupa ce au schimbat oringul pompa ulei au mai avut probleme cu motorul ( griparea acestuia ) ?
S-au intanlit astfel de probleme si la cele dupa 2013 ?
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Priceput. O sa fac aceasta operațiune odatã cu schimbarea distribuției.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mãi bãieți toatã problema la motoarele de Insignia este filtrul de particole ,care acesta gripeazã motorul prin recenerarea lui. prin curãțarea lui. în el ajunge motorinã care trebuie sa ia foc cã sa se curețe dupã ce se înfundã cu funingine.si o parte din motorinã ajunge in uleiul și îl subțiazã sau nu ați înțeles încã cum se face curãțirea filtrului .toate motoarele au cam acceasi soarte o data și odatã tot se gripeazã chiar și cu cel mai bun ulei
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daca regenerarile sunt urmarite si efectuate in mod corespunzator, cumulat cu o utilizare adecvata unui diesel ( nu 2-3km dimineata, 2-3km seara, ci min 30-50km pe zi, in care motorul sa apuce sa functioneze in parametrii ), si cu o intretinere corespunzatoare ( revizii la timp, 10k ( max 15k km), si ulei de calitate ) chiar nu vad de ce nu nu ar tine aceste motoare.
sunt colegi pe forum care au depasit 300k km cu acest motor, cu dpf-ul intact.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu exagera cu Km .nu se duce mai mult de max 220.000km și toate apuca sa se gripeze de se rectifica și blocul motor la cãpãcele de palier toate au cam accradi soarta
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am peste 300 de mii de km cu motorul si dpf-ul intactpe masina si merge ok, iar schimbul de ulei il fac la 20 de mii cu ulei bun( acum am Liqui Molly si inainte Castrol Edge profesional) si am masina de la 158 de mii de km. Deci tin si motoarele astea . Este adevarat ca nu prea merg cu ea mult prin oras ci mai mult exterior.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Au fost motoare care erau deja reparate înainte de a fi aduse în țarã sau reparat chiar și în Germania unele dintre e la prima reparație
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A mea nu a fost repatata in Germania. Am tot istoricul ei listat de la reprezenganta si nu s-a intervenit la motor. Am schimbat eu oringul de la pompa de ulei si merge. Nu toate au avut probleme. Eu cand am luat-o am verificat-o mai intai dupa serie prin cineva de la Opel si apoi am cumparat-o. Am prieten cu BMW x3 care a facut motorul la 280 de mii reali ca manca ulei ca motorina. Asa ca am mai spus, cam toti producatorii au dat-o de gard referitor la calitate. Eu sunt multumit de Insignia vis a vis de calitate pret. O am la vanzare, dar tot Insignia vreau sa iau. Am testat modelul nou si e super, dar m-am gandit ca sunt multi bani la ce vreau si momentan am sa merg pe modelul 2014 sh, si peste vreo doi ani iau noul model sh ca se comporta super pe sosea.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Mai sunt si alti posesori de insignia care au peste 200.000 km cu dpf -ul intact si nu au avut probleme cu motorul ?
Problemele apar si la 130 - 160- 190 CP sau nu are importanta puterea motorului ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La toate poziționare filtrului de particule sint identice la motoarele 2.0 dtc.dth.dt.sint aceleași
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Faptul ca DPF-ul nu ajuta prin pozitionare e un lucru bine stiut, dar daca bagi un ulei prost, si il tii 30.000km/sau 2 ani, e clar ca dupa 150-200k km pica motoarele...
Deja factorii sunt cunoscuti, si se pot preveni sau "intarzia" problemele la motoare fara costuri prea mari.
Eu cred ca mi-am expus destul de clar punctul de vedere privind intretinerea unui A20DTH, pe pagina anterioara.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dpf la Insignia la toate motoarele de 2.0 fi ele dth dtc dt este prost poziționat atacate de blocul motor și încãlzești foarte mult uleiul care devine foarte subțire mai ales vara .ptr regenerare dpf trebuie sã ajungã la 800grade. uleiul pe timp de varã ajunge la 130 de grade chiar și mai mult. Nude mai pui cã are doar 4,5 litri la un motor de 2.0nu prea are timp de rãcire
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
ska a scris:Eu am bagat in A20DTH-ul meu de pe Astra - Mobil 1 ESP 0W40.
Pana acum am testat Aral High Tronic 5W40, si Motul X Clean 5W40. Ambele au fost ok.
O sa vad cum e si cu Mobil 1.
Toate cele 3 respecta norma Dexos 2 si ACEA C3.
scuzama am vãzut cã tu ai Opel Astra motor 2.0 din ce an este mașinã și citi km are
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR