Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut @Mariusz, in mod normal , la kilometrii pe care ii ai nu este cazul nici sa te gandesti la oring Wink . Ar fi bine sa o faci atunci cand ii vei schimba distributia , caci tot se umbla la ea. Si fratele meu are o Insignia CT ,2014, 163cp , si la 110.000 km la el ,nu inca cazul de oring. Asta bineinteles daca intre timp nu iti va aparea asa cum ai spus , mesajul de "low pressure" , dar nu cred ....
Skip ads

  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! Asa ma gandesc si eu mai ales ca masina se comporta impecabila. Am intrebat de aceasta problema la una din reprezentante si fata de la receptie a aruncat-o aiurea ca la 2 ani se schimba iar apoi a venit un baiat din service si a zis ca nu este obligatoriu la 2ani si ca Opel nu a recunoscut oficial (nu au dat nicio circulara cum ca acel O-ring trebuie schimbat periodic) si ca trebuie schimbat preventiv si ca in functie de noroc trebuie mai devreme sau mai tarziu. Este pacat la inceputul thread-ului au incercat ceva colegi sa faca si o statistica in functie de anul de fabricatie/ tip motor/ nr. km realizati si conditiile de mers (urban sau rural) pentru a ne face o idee, dar nu am putut sa-mi fac o idee clara daca aceasta problema urmeaza un tipar.
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Eu sunt in aceeasi situatie Marius, masina din 2014, 80k km in momentul de fata, prin luna august ar trebui sa-i fac revizia si ma tot gandesc si la acest o-ring. Masina merge perfect, nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Sunt in dubii daca sa schimb acum o-ringul sau sa o mai las.
PS: distributia am schimbat-o la 71k din cauza domnilor de la reprezentanta cu “ureche fina”, iar ea nu avea absolut nimic, mai mergea minim 30k.
Nici nu stiu ce sa mai cred.
Spor si km multi fara incidente va doresc.
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani cand masina nu avea nici 50.000 km dar e mai veche (2010). Pentru 500 de lei am preferat sa nu risc 2.000 eur si masina blocata in service cine stie cat timp.
Skip ads

  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
@Officer..cum arata Oringul vechi? Era deteriorat? Eu sunt de acord cu partea cu investitia celor 500 ron dar la mine fiind masina de 4 ani si fara simptome am o retinere in a desface motorul chiar si la reprezentanta. Cel mai probabil voi schimba Oringul o data cu distribuitia adica la 150k km sau 6 ani. Ps. Pretul dat de repr doar pt inlocuire oring a fost 1000 ron...probabil pt ca e 4x4.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
mariusz, la reprezentanta asta e pretul indiferent ca e 4x4 sau nu. Se ia in considerare manopera ( vreo 500 lei) oringul 75 lei si schimbul de ulei si garnitura baii. La service-ul meu de cartier , m-a costat fix 500 ron cu ulei si filtre schimbate ( cumparate de mine) si ciubuc inclus! ( 300 manopera +oring ), 150 ulei ( GM) +filtru ,50 ciubuc la mecanic .
  • puscasum

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Probleme cu ”Low engine oil pressure issue” sunt si pe la altii (englezi, polonezi, etc).
http://www.youtube.com/watch?v=fXT8WReHzZo
Este clar ca, in prima fazã, este bine de schimbat oringul daca are vreo 4-5 ani de exploatare, insa ideal ar fi daca s-ar gasi o solutie permanenta pentru acest oring, avand in vedere ca la unele motoare cutiile de viteze nu sunt prevazute cu gurile de vizitare pt ultimele 2 suruburi ce trebuie desfacute, motiv pentru care trebuie sa dai si cutia la o parte (deci o gramada de timp si implicit manopera mai scumpa).
Au fost cateva postari legate de asa aceva, insa nu prea amanuntite. Ideal ar fi daca am putea comanda piesa deja modificata inainte de a da baia jos (si nu a o demonta si a o trimite prin posta pe cea veche la cei de la Bistrita pentru a o adapta si a o astepta nu stiu cat sa fie returnata si astfel sa stai cu masina dezmembrata o buna bucata de timp).
Stie careva daca se gaseste pe undeva piesa gata motificatã si poate fi comandatã? Daca nu, atunci poate sa ajute cineva cu un cod al piesei care trebuie modificata/adaptatã (aceea bara in capãtul careia se afla oringul)?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Mie , la insignia 2014 , baietii de la service-ul de cartier, au fost mai directi si au dat doua gauri in carcasa cutiei pentru a avea acces la suruburile baii de ulei. ( Bineinteles ca mi-au spus dupa ce i-am intrebat cum au reusit sa desfaca suruburile Very Happy ) Simplu si eficace , nu a a daunat la nimic si accesul va fi simplu la viitoarea schimbare de oring........... Imi pare rau ca nu am facut poze atunci.......
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
puscasum a scris:Probleme cu ”Low engine oil pressure issue” sunt si pe la altii (englezi, polonezi, etc).
http://www.youtube.com/watch?v=fXT8WReHzZo
Este clar ca, in prima fazã, este bine de schimbat oringul daca are vreo 4-5 ani de exploatare, insa ideal ar fi daca s-ar gasi o solutie permanenta pentru acest oring, avand in vedere ca la unele motoare cutiile de viteze nu sunt prevazute cu gurile de vizitare pt ultimele 2 suruburi ce trebuie desfacute, motiv pentru care trebuie sa dai si cutia la o parte (deci o gramada de timp si implicit manopera mai scumpa).
Au fost cateva postari legate de asa aceva, insa nu prea amanuntite. Ideal ar fi daca am putea comanda piesa deja modificata inainte de a da baia jos (si nu a o demonta si a o trimite prin posta pe cea veche la cei de la Bistrita pentru a o adapta si a o astepta nu stiu cat sa fie returnata si astfel sa stai cu masina dezmembrata o buna bucata de timp).
Stie careva daca se gaseste pe undeva piesa gata motificatã si poate fi comandatã? Daca nu, atunci poate sa ajute cineva cu un cod al piesei care trebuie modificata/adaptatã (aceea bara in capãtul careia se afla oringul)?


@puscasum: dpf+egr off si ai scapat de calarea motorului. Mai jos aveți un poza cu un print schimbat de aproape o luna la un service plin de meseriași. Mi-a arãtat mecanicul meu azi. Motorul a fost compromis din cauza asta. Imi e milã de bietul om, o mașinã de GJ. Aveti grija la ce 'mecanici' faceti aceasta operatiune.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Comercializeaza cineva in tara adaptarea permanenta pentru pompa ulei in locul acelui oring ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eds auto..si service-ul din Bistrita..dar mi se pare ca numai cu montaj inclus
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
mariusz12 a scris:@Officer..cum arata Oringul vechi? Era deteriorat? [...] Ps. Pretul dat de repr doar pt inlocuire oring a fost 1000 ron...probabil pt ca e 4x4.


Sincer sa-ti spun, nu mai stiu cum arata. Eu las masina la service si plec in treaba mea, nu stau langa mecanici. Parca mi l-au pus intr-o punga alaturi de celelalte repere schimbate la momentul ala dar parca nu arata nimic dubios. Din cate inteleg, problema este ca se solidifica cauciucul din care este facut din cauza temperaturii generata probabil de filtrul de particule. Cam asta ar fi teoria. Iar dezactivarea acestui filtru, asa cum spune David_Andrei, nu stiu daca este legala si cum va influenta emisiile/ITP. E plin Bucurestiul de masini diesel din care iese fum negru si gros.

La 4X4 stiu ca e mai greu de umblat la baie pentru ca trebuie data si puntea fata jos sau ceva de genul. Povestea un user aici pe topic acum ceva vreme.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Office: 1. : Stii rolul filtrului de particule?
2. : Stii rolul Egr-ului ? Ai vazut vre-o galerie (nu neaparat doar la Insignia) Dupa 50 000 Km cu Egr on si DPF on?
3. : Masinile despre care aduci aminte au alte probleme tehnice, nu pentru ca ar fi anulat propietarii DPF-ul.
4. : Ai citit topicul de la inceput?
P.S. : Nu doresc a intra in polemica cu tine.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Officer: priveste aceasta imagine si spune-mi la ce concluzie ajungi. O seara buna.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Eds auto..si service-ul din Bistrita..dar mi se pare ca numai cu montaj inclus


La bistrita la reprezentanta? Sau care service?
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Eu dupa ce a trebuit sa schimb motorul am facut dpf off si nu mai stau cu grija. Masina e alta
  • puscasum

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
David_Andrei: daca faci dpf off trebuie musai și egr off? Sau poti sa anulezi doar dpf fara sa mai umbli la egr (eventual doar sa il cureti)?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@puscasum: nu neaparat. Dar vezi mai sus o galeria a unei masini cu egr on. Eu as anula(software) si egr.
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna am revenit cu detalii. Reconditionat motor la Recotech motorul merge bine parca suna putin mai gros dar in rest e ok. Alta problema , dupa ce am facut in jur de 40 km sa aprins martorul on bord service vehicle soon. Am fost pus masina pe tester si am urmatoarele erori : U0121 , U0140 , P2453, P2458, P0520 , P0513. ( masina merge bine de cand am martorul in bord nimic anormal) . Am sters erorile iar apoi am mai mers in jur de 180 km totul ok iar pe la vreo 190 km parcursi a aparut iar martorul in bord. Vreo parere ?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pf, imi pare rau sa aud toate chestiile acestea. Am intrebat si eu mecanicul meu si mi- a spus ca lor le-a venit(tot printr-o recomandare) o Mazda 3, care a avut un piston topit. S-a dus omul (tot la Recotech) , i-au spus aia ca il repara motorul brici, cu alezaj de camasi piston, rectificat bloc motor (ceva de genul, poate nu am inteles eu prea bine ) rectificare chiulasa si reconditionare turbina. Ce credeti? A platit omul in ju de 3000+ RON si nu mai mergea masina. A ajuns la mecanicul meu si , defapt, doar turbina au reconditionat-o dar, si aceea ,montata aiurea (parametri incorectii , ceva de genul). Din pacate, persoana nu a avut factura pe ceea ce a platit 'ca sa se poata lua in gura'. Te sfatuiesc sa mergi peste ei , nu are cum la un motor nou facut atatea erori. . Daca doresti o contraexpertiza, iti pot lasa numarul mecanicului meu, de altfel, ce sa ma mai feresc, am mai spus-o si in alte posturi, el (ei) se ocupa de masinile mele dupa perioada de garantie de la astra H pana la actuala insignia, este vorba de DNC SERVICE. Da-ne un semn de viata vis-a-vis de cum ai rezolvat-o cu cei de la REcotech. Drumuri line.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR