Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pai si este ceva in neregula daca face cum am spus mai sus, are vr-o problema?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E o problema cunoscuta... unii mai dau cu un spray siliconic in electrovalva pt a disparea zgomotul.
Si eu am schimbat-o acum mai multi ani pe garantie si mi-au montat si un rezervor de vacuum pe traseul dintre electrovalva si turbina.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
1. Si ai mai avut "probleme" de atunci?
2. Faptul ca scoate acel zgomot denotã ca are vr-o problemã?
3. Am vãzut ca multi au apelat la montarea acelui rezervor de vacuum, montarea lui se face doar pentru ca sa disparã acel zgomot sau are si alte implicații?

Încerc sa ma lãmuresc în privința acestei probleme, dacã nu are si alte implicații în afara de acel zgomot, o las asa ca nu ma deranjeazã prea tare.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
1. Nici pana atunci nu avusesem probleme... l-au schimbat pe garantie ca li se parea lor ca baraie. Eu ma dusesem cu alta problema legata chiar de turbina, pe care mi-au si inlocuit-o.
2. Electrovalva regleaza "depresiunea" care e aplicata actuatorului turbinei... cand nu o sa mai functioneze o sa ai un SVS.
3. Cica asa ar recomanda producatorul, sa fie montata acel rezervor de vacuum (e ca un butoias gol pe dinauntru)... eu nu i-am vazut avantajele in functionare, dar se zice ca ar proteja electrovalva. Mie mi se pare ca acest rezervor a marit usor lag-ul turbo... asta e impresia mea.
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Scuze ca întreb, ce e ala SVS. Si scuze de off topic.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
SVS= Service Vehicle Soon ( mesaj eroare in bord )
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@DCiobanu243 eu as schimbat acea electrovalva pentru a nu avea probleme mai grave pe viitor. Daca vrei sa fii sigur o poti pune pe un tester si vei vedea daca functioneaza sau nu in parametri. ATENTIE: dupa schimbarea electrovlvei, ea trebuie 'reinvatata'.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Deci singura problema care o are este ca scoate acel zgomot, eroare nu da nici in bord nici pe tester(ultimul acum o luna la reprezentanta) si nu observ nimic schimbat nici in comportamentul masini. Sau trebuie facut un tester in mers?
1. In ce consta aceasta "reinvatare" dupa ce se schimba electrovalva, trebuie ceva comfigurat pe tester sau cum?
2. Daca se monteaza doar acel rezervor de vacuum trebuie facuta si in acest caz acea "reinvatare"?
3. Ce probleme pot sa apara? fiind legat de turbo ma gandesc ca masina s-ar misca mai greu, consum marit probabil?

La reprezentanta nu cred ca o sa ma mai duc, cel putin cu probleme din astea de "finete". Aveti idee unde pot gasi pe cineva priceput mecanic/service? pentru aceasta problema.. Multumesc!
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Recomandati va rog unde se poate rectifica motorul dar samearga si bine. Am vazut ca cei de la recotech mai au probleme. M-a rugat cel caruia i-am vandut masina. A avut probleme la service si a distrus motorul. Multumesc.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Ionutciobanu, @DCiobanu243 : mergeti la Dnc Service, am vazut multe motoare facute de baietii acolo, venite din alte service-uri, mai mult distruse decat reparate. Daca doresti, iti pot lasa numarul mecanicului meu de acolo.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Trimite azi motorul la Cluj la cine a reparat motorul un coleg de pe forum din Bihor.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am urmatoarea problema atunci cand accelerez usor pana intre 1800-2000 rpm iar daca o las acolo intre 1800-2000 rpm simt niste smucituri (nu tot timpu si am observat doar cand e cald afara.

Poate fi turbina?
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mi-au aparut 3 dungi albe pe display-ul central Navi 800, am inteles ca ar fi de la caldura si isi va reveni. Asa este? Voi ce stiti?
Multumesc!
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am avut 2 dungi din senin pe display la navi 900 si dupa cateva zile parca au dispãrut. Nu au mai aparut de 2 ani de atunci. Aștepta o perioadã si vezi dupã.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
urs.ar a scris:Am urmatoarea problema atunci cand accelerez usor pana intre 1800-2000 rpm iar daca o las acolo intre 1800-2000 rpm simt niste smucituri (nu tot timpu si am observat doar cand e cald afara.

Poate fi turbina?


Salut!
Incearca in prima faza sa cureti EGR si clapeta de acceleratie.
Posibil sa fie de aici problema.
De asemenea, poti desface mufa de la debitmetru, pentru a vedea starea senzorului. Daca e murdar, acesta poate citi eronat datele..
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
DCiobanu243 a scris:Salut! La mine se aude ca un zumzait tot cam în jur de 4-5 secunde dupã fiecare oprire a motorului atunci când închid capota sau dau cu podul palmei în ea, dar nu am sesizat vr-un comportament anormal al motorului.
Ce rol are acea electrovalva?!

Aceeasi pb o am si eu de vreo luna.
Initial se auzea rar, si greu mi-am dat seama ca ar fi vreun zgomot. E un barait/bazait ca atunci cand ai trece cu anvelopele peste marcajele valurite dintre benzi.
Dar s-a tot intensificat in aparitie, si se aude indiferent ca eram in acceleratie, pe frana, sau lasata la liber. Se aude de la 1-2 secunde, pana la chiar 5-6 secunde de zgomot continuu.
Ce m-a facut sa mi dau seama despre ce e vorba, e cand am oprit sa pun lichid de parbriz, si cand am deschis capota, mi-am dat seama de unde e zgomotul.
Am inteles ca ar fi cam 3-400lei electrovalva.
Oricum sapt viitoare intra masina la revizie+distributie, si o voi schimba atunci. Momentan am cam 101.500km.
Nu manifesta nicio pb masina, merge foarte bine si nu are nicio eroare.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Si cum o problema nu vine niciodata singura,dupa ce am inlocuit galeria de admisie cu una noua,ma confrunt acum cu alta problema dar de data aceasta cred ca fi una majora...duminica trecuta dupa un drum de 60 de km in afara orasului am inceput sa aud un zgomot metalic provenind de la motor,atat cu motorul in sarcina la turatii mari dar si la ralanti...,masina ruland in acest timp fara sa se aprinda vreun senzor in bord sau sa apara SVS
Luni dimineata duc masina la service,ii povestesc mecanicului meu ce am patit asculta si el putin motorul iar pe la ora 9.30 ma suna sa-mi spuna ca a golit uleiul si a gasit pilitura in ulei si ca motorul necesita sa fie desfacut.
Din pacate constatarea problemei o voi afla abia dupa 3 saptamani intrucat mecanicul meu a intrat in concediu si doar dupa ce se intoarce si va desface motorul si voi afla verdictul.
Asa la prima impresie mecanicul mi-a spus ca sunetul ar proveni de la cuzineti sau vibrochen dar vom afla misterul peste 3 saptamani...
Pana atunci...,am inceput sa regret ca am luat insignia intrucat de cand am cumparat-o in luna februarie anul acesta,in fiecare luna am ajuns in service cu ea pentru multiple probleme aparute...,cu toate ca imi place foarte mult acest model inca de cand a fost lansat,dar se pare ca ‘“fucking inginiers” de la opel au omis multe aspecte importante de fiabilitate pentru acest model...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Misterul este dezlegat. Trebuie rectificat motorul. Poate ai sanse sa scapi doar cu vibrochenul si cuzinetii, dar majoritatea au trebuit sa rectifice si blocul motor. Eu am avut Insignia 4 ani si a fost ok. Am luat-o in 2014 la 160 de mii si am dat-o acum 2 luni la 316 mii si am luat Insignia noua.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Asa ma gandeam si eu...
Ai patit si tu aceeasi chestie ca si mine,sau tu ai avut noroc si nu ai trecut prin asa ceva?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa dai jos motorul si sa il duci la facut. Este la Cluj cineva care reconditioneaza. Pana se intoarce mecanicul tau il ai facut. El intr-o saptamana face motorul si iti da garantie un an, dupa care inca un an
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR