Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Trebuie controlatã turbina așa cum te-am spus.se zice cã turbina are joc in ax cînd face acel suerit
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
[quote="Irynel"]Am pus pe cineva sa o accelereze si am ascultat cu atentie acel suierat si intr-adevar pare sa vina de la turbina.Ciudat totusi, e ca nu scoate deloc fum masina si trage foarte bine.[/quot inui la ttoateaici intrã uleiul inturbo.si opi ese și descãrca pe un tub flexibil
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Am pus pe cineva sa o accelereze si am ascultat cu atentie acel suierat si intr-adevar pare sa vina de la turbina.Ciudat totusi, e ca nu scoate deloc fum masina si trage foarte bine.
senzorul de presiune de pe galeria de evacuare vezi cit e de murdarc
  • Day

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Am citit @50 de pagini din topicul asta si nu sunt inca lamurit..
Intentionez sa cumpar o Insignia facelift (2014-5), acest motor mai este afectat de problema celebrului o-ring?
Varianta 2 ar fi un Mondeo din acelasi an dar imi place mai mult Insignia. Smile
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca cauti una cu facelift, cauta macar cu motorul mai nou EURO6, cel de 170cp.
  • Day

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2014 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Okay, multumesc mult de sfat @ska. Am inteles ca cel E6 are alt design la baia de ulei. Dar ma intereseaza si cel E5 fabricat in 2014-2015
Exista raspuns la intrebarea mea.. sau inca nu se stie raspunsul.. (n-au trecut inca 4-5 de la fabricare)
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
@day
Si cel e5 are problema cu o-ring.
Skip ads

  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.


Salut,recent am refacut si eu motorul la insignia mea tot la Andrei din Cluj si iti garantez ca omul stie ce face si merita trimis motorul la el, cu siguranta vei fi multumit.
Luni imi monteaza mecanicul motorul iar marti ma duc sa ii dau cheie si sa fac o tura sa vedem cum se comporta...,deja imi este dor de masinuta de cand sta pe dreapta. Smile
Poti sa trimiti doar motorul tau la el prin curier si rezolvi problema,sau poti sa-l inlocuiesti cu unul gata reconditionat tot de la el daca nu vrei sa astepti maxim 2 saptamani dupa al tau pana este gata,eu am optat sa-l reconditionez pe al meu...,daca ai nevoie de numarul lui de telefon da un semn.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.

Poti merge si la baietii de la Dnc service( www.dncservice.ro), sunt multi care au reconditionat motorul la ei si unii au peste 100 000 km fara probleme. Baietii reconditioneaza aproximativ 3 motoare ' decedate ' /luna.
Eu personal acolo mi-am facut servisarile dupa ce astrah ha si prezenta insignia au iesit din garantie si sunt pe deplin multumit.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema este de proiectare si probabil si de minim bunsimt tehnic, odata celebru O-ring care lasa motorul fara ungere,o ungere care si in parametrii considerati optimi e tot proasta adica 1 bar la relantiu si 4 la 4000 rot . Era greu sa fi pus pompa de ulei in baie cum are orice motor cat de cat studiat si renuntat la mizeriile de pompe cocotate cat mai sus si montate in capace de distributie sa demontezi tot motoru sa o schimbi.Si la modelul astea daca se schimba Oringul se mareste presiunea si se modifica putin sorbul pentru ca si debitul asigurat este insuficient creste mult durata de viata.Eu unu n-as astepta sa inceapa cu mesaje ca atunci este mult prea tarziu, gasit un atelier dispus sa rezolve cele 3 lucruri dintr-o singura demontare de baie si la un pret decent si scapat de stresu' asta.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu dați vina pe pompa de ulei și oring s-au cã orificiul este prea mic aceași pompã și același sistem de ungere este și pe FIAT Doblò farà dfp. Chiar si motorul este identic care au parcurs 300.000km fãrã probleme.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Problema este de proiectare si probabil si de minim bunsimt tehnic, odata celebru O-ring care lasa motorul fara ungere,o ungere care si in parametrii considerati optimi e tot proasta adica 1 bar la relantiu si 4 la 4000 rot . Era greu sa fi pus pompa de ulei in baie cum are orice motor cat de cat studiat si renuntat la mizeriile de pompe cocotate cat mai sus si montate in capace de distributie sa demontezi tot motoru sa o schimbi.Si la modelul astea daca se schimba Oringul se mareste presiunea si se modifica putin sorbul pentru ca si debitul asigurat este insuficient creste mult durata de viata.Eu unu n-as astepta sa inceapa cu mesaje ca atunci este mult prea tarziu, gasit un atelier dispus sa rezolve cele 3 lucruri dintr-o singura demontare de baie si la un pret decent si scapat de stresu' asta.
4000 de turati și presiunea de ulei la 4 bari .eu nu am mai mers in regim cuntiniu cu 4000de turati pe minute nici în autostrada la 150 km . sãu crezi cã pompa e facuta sa aibã 1 bar la 1000 turati 2 la 2000 și 3 la 4000.sint pompe ff bune cauza este alta . Toate motoarele de Insignia in jur la 180.000-2000km cel mult sau gripat .dar atenție grupeazã numai cuzineti de la palier .De ce
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu prefer sa rezolv o problema pe care sincer nici macar Dacia 1410 nu o avea dupa schimbarea pompei originale de 1300 cu cea cu debit marit, la aia marita presiunea avea 1,5 -2.0 in relatiu si sarea direct in 6-8 asta la 87 de grade cand atingeai pedala de acceleratie ,le schimb Oringurile,le rezolv presiunea si le derestrictionez sorbul...dupa care se poate indoi blocu ca are motive da vad ca nu o face.
Sa nu supar Opelistii prea mult sa stiti ca si Ford are o serie de motoare probabil proiectate de aceeasi mameluci ,se gasesc si pe Mazda aceeasi problema ,pompa pusa sus,aici mai e si subdimensionata fara probleme de Oringuri pur si simplu e anemica,se fac aceleasi modificari merg motoarele de rup dupa aia. Da de VM ati auzit astia sunt si mai plezniti in cascada de roti dintate din distributie au nimerit pompa pe la mijlocul motorului , se stinge becu de ulei dupa 10 min de la pornire cateodata. E la moda o 'scapare' care face motoarele sa nu mai depaseasca 100.000 de km ...apropos Daciile alea se duceau in 170.000 -200.000 doar cu o segmentare si mancau jar ca erau de firma.
M-am indragostit si eu de Insignia si cand am auzit zgomotul de tractor neuns am mers cu ea doua luni si am dat-o pentru un Ford Mondeo cu motor PSA macar aia au stiut unde se pune pompa,unde se pune catalizatoru si nu se indoaie motoarele de la jumate 130 cp nu e nici mai mult decat ala mai fortos imi ajunge si atat. Eu chiar sunt nerecunoscator ca baietii aia de la proiectare au lasat o paine de mancat pentru toti ,e veselie mare turbine grupa mare ,cuzineti si vibrochene la greu ....asa merge economia nu facand lucruri de calitate.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
La insigna in jur la 100.000 km schimbi oringul cureți bine baia de ulei anulezi dpf resetezi softul din centralina de motor și stai liniștit .cum spui cã motorul de Insignia este mã gãlãgios adicã cal de 2.0 FIAT dã ai dreptate dar trebuie ținut cont de mai multi factori mãrimea pistonului cursa pistonului presiune motorinei in injectoare tipul de pompã de mare presiune pe motoarele fiat Bosch și sint mã gãlãgioase .am avut Focus cu motor 1.8 tdci de 115 cai din 2004 .dar nu are ținuta de drum așa bunã cã insigna .eu sint mulțumitã și nu mi-e frica de acest tip de motor l-am fãcut modificãri așa cum trebuie
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,vin si eu cu noutãți. Dupã ce mi-a fost schimbat motorul sãptãmana trecuta(am optat pt unul revizionat cu garanție)am mers cam 350 km,mașina mergea frumos,nu mai era zgomotoasã,hop ca vine beleaua. Dau sa pornesc mașina si nu vrea,o urc pe platforma si înapoi la service. Se apuca de demontat si gãsesc o rolã de la distribuție rupta si motorul blocat. Acum iar e de schimbat motorul. Nu mai pot,mi sa acrit. Noroc ca e pe garanție si nu mai scot nimic din buzunar. Trebuie sa ma interesez dacã nu pot sa fac ceva cu firma de rectificãri ,pentru daune ceva. Acum tre sa mai aștept vreo 10 zile,cicã.😡😡
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu am facut o recomandare de service bun, unde se repara/reconditioneaza 3,4 motoare /luna de insignia. Acum na, fiecare face ce vrea cu banii sai.

adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.

Poti merge si la baietii de la Dnc service( www.dncservice.ro), sunt multi care au reconditionat motorul la ei si unii au peste 100 000 km fara probleme. Baietii reconditioneaza aproximativ 3 motoare ' decedate ' /luna.
Eu personal acolo mi-am facut servisarile dupa ce astrah ha si prezenta insignia au iesit din garantie si sunt pe deplin multumit.

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da sa blocat normal cînd se rupe cureaua de distribuție se îndoia supapele și se pot rupe și sparg și din pistoane.eu nu am încredere în motor revizionat.mai bine rectifici vibrochenul pui cuzineti refaci chiulasa scaune la supape semeringuri noi și ști ce motor ai. Dar tind sa cred cã acea curea de distribuție de pe motorul recondiționat nu a fost schimbatã niciodatã nu am mai vãzut ca la motoarele de tip FIAT sã se blocheze vro rolã .sau poate au scãpat un șurub in distribuție sa un șurub de la suportul motor lãsat slab și din trepidați a cãzut în distribuție la pinonul de vibrochen și sa defazat și sa blocat chiloasa find compromisã.
  • GabyMEG

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ! A rectificat cineva motorul la Bistrita la firma Chiuloasa? Daca da, ce pãrere aveti? Cati km ati fãcut de la rectificare? Multumesc.
  • alexxis76

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:Da sa blocat normal cînd se rupe cureaua de distribuție se îndoia supapele și se pot rupe și sparg și din pistoane.eu nu am încredere în motor revizionat.mai bine rectifici vibrochenul pui cuzineti refaci chiulasa scaune la supape semeringuri noi și ști ce motor ai. Dar tind sa cred cã acea curea de distribuție de pe motorul recondiționat nu a fost schimbatã niciodatã nu am mai vãzut ca la motoarele de tip FIAT sã se blocheze vro rolã .sau poate au scãpat un șurub in distribuție sa un șurub de la suportul motor lãsat slab și din trepidați a cãzut în distribuție la pinonul de vibrochen și sa defazat și sa blocat chiloasa find compromisã.



Scuze pentru interventie, dar comparatia unui fiat doblo cu o insignia e deplasata. Adica eu merg cu 180-200 km/ora iar cu doblo la 90 se decoleaza. Si motorul meu s-a dus, am modificat pompa de ulei la Satu Mare( imi pare rau, nu am detalii, ca mecanicul meu a trimis motorul la modificat). Asa ca acum nu mai am oring la pompa de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR