Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
la ce Atelierul îl duci cine îți monteazã toate ansamble pe blocul motor trebuie strinse cu dinamometrica și respectate gradele de strângere
  • primaru 01

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am cumparat din D in urma cu trei ani un opel insignia 2.0 A 20 DTH la 165TK ,din reprezentanta opel ,de la neamt.
Douã probleme minore in 70TK -3ani
1 furtunul de la interculer spart
2 am schimbat oringul de la pompa de ulei.
Nu bag ulei GM(shell ultrahelix pro), cu GM ciupe 200-250 ml la 15TK.
De cate ori schimbați distribuția,schimbați si oringul de la pompa de ulei.Pompa de ulei e aproape de catalizator si cand face regenerarea datoritã temperaturii,oringul se degradeazã cu timpul,fiind de cauciuc. Asta este sfat dat de neamț și tind sa cred ca are dreptate!
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Oringul se întãrește din cauza supra încãlziri uleiul în timpul curãțãri filtrului .Dar acest Neamț a povestit cum se face regenerare și cum o parte din motorinã ajunge în baia de uleiul .A recunoscut ca motorul este unul de origine Fiat
  • primaru 01

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Trebuie sã recunoascã ,ca acest motor e de origine fiat? Nu exista îndoieli in privinta asta! Eu nu prea cred sa ajunga motorinã in baia de ulei...? Ar creste nivelul uleiului si in plus la insignia cel putin,iti arata gradul de uzura al uleiului si crede-mã cã la 2000km mers fara sa opresc(doar la alimentat ) si alergata,imi scade 3% gradul de uzura.Parerea mea e una ,trebuie montate douã manometre cu presiunea si temperatura uleiului. Martorul la insignia se aprinde la 0,5 ....prea tarziu!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ai controlat nivelul uleiului mai dese .dar nu se vede prea bine pe jojã nu e dreaptã e în forma de S .Eu am montat manometru de presiune ulei si temperatura dupã cã am schimbat oringul și toți cuzineți biela și paliere erau supra încãlziți și am eliminat DPF .la relanty cu motorul cald și uleiul la 120 grade presiune de ulei e la limitã 1.9-2.0 . folosesc ulei Bardahal 5w40 și iarnã și vara și
  • primaru 01

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Eu o am înscrisã în D si nu prea merge cu eliminarea DPF-ului. Dacã mã prinde 'BITTE' , ma arde rãu de tot si in plus nu as trece la starea tehnicã! Per total eu sunt super mulțumit de mașinã. Am cunoștințe cu marci de mașini care le-au picat motoarele si de 3 ori (Audi A5) 2 ori A4 BMW 730 si toate dupã 2012.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Este un motor robust cam gãlãgios dar rezistent am un prieten care are un Fiat Stilo motor Multijet 1.9 120 cai cam ultimul model 6 viteze are 368.000 km e euro 3 .și încã merge bine i-am fãcut chiuloasã a rãmas fãrã apã .dar motorul este puțin înclinat în fața are diametrul la piston 82 mm si cura bielei de 94mm .la Insignia diametru este 84mm și cursa 90.4 cureaua de distribuție e aceasi de la Fiat 1.9
  • primaru 01

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu taximetrist,aici in Germania,avea peste 550 000 km cu insignia fãrã probleme majore!
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.

Eu am facut o recomandare.Baietii readuc la viata cate 2-3 motoare de insignia/luna. www.dncservice.ro . Daca unde ai facut tu pute a idioti, ti-o asumi.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca m-am saturat de umblat si cheltuit bani aiurea.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ai nervii tari la masina asta Smile.

Btw, estimez ca topicul asta va ajunge la ,,1 milleon de vizualizari,, ca are potential.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
matei niculae ce ulei motor recomanzi pentru un opel insignia 2.0 cdti 160 cp 2012 norma 5w- 30 w sau 5w-40w ,un model ?
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
A spus de atatea ori incat l-am memorat Bardahl 5w40 Smile))), nu ca mi-ar tb... din cate stiu e facut sub licenta in Italia de Maroil. Sa ma corecteze daca gresesc.
PS el ii spune Bardahal.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Este peste Ulei de motor Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30, ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR