Ai uitat parola?


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,526
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
G_S_C a scris:Vad ca se pastreaza tendul si la generatia boua de insignia de-a avea aceeasi prb cu acel oring

Daca e asa cum spui, personal ma astept ca acest topic sa ajunga la 1million de vizualizari. Citesc regulat acest topic si ma tot minunez ce probleme de proiectare (bombe cu ceas) au lasat inginerii italieni pe acest tip de motor.

L.E :
La Vectra B din semnatura am schimbat oring-ul sorbului din baia de ulei dupa 20ani de la data fabricatiei motorului, intradevar la temperaturi negative de peste -20grade se manifesta la fel ca aici in topic... Am verificat cuzinetii cand am demontat si i-am gasit in limite normale de uzura, asa ca am montat pe bloc doar oring-ul cumparat pe original si problema e rezolvata (nu s-a mai manifestat de atunci nici macar cand au fost -29grade C la Sibiu). Oring-ul vechi era deja intarit dar nu e de mirare dupa 20ani de folosire (motor cu 300.000+km in bord).
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra A20DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Dar e chiar asa de greu odata la 4 ani sa schimbati mizeria aia de oring?
Il schimbi odata cu distributia si nu te doare capul.
Da, a fost o greseala la proiectarea motorului, dar acum e cunoscuta si relativ usor de remediat.
Deci o insignie cu 4 ani vechime si maxim 150k km e dupa mintea mea o afacere buna.
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu inteleg cum naibi sa ramaneti toti blocati in problema asta cu oringul la Insignia. Cei care sunt ghinionisti si au apucat sa strice motorul se pot vaieta … dar restul? Problema asta se repara pe VIATA cu o piesa de 100 euro … la care se mai adauga si manopera … deci vorbim de maxim 250 euro (intra si uleiul in banii astea) … cine vrea sa-si repare masina PE VIATA de problema asta 0767.395.394 este numarul meu si il pot ajuta cu cea mai mare placere.
Cei care sunt mai ghinionisti mai au probabil de platit niste cuzineti , poate un vilbrocgen de rectificat/inlocuit … dar au motor nou dupa. Daca mergeti la mecanici slabi sau care vor sa va arda la bani e treaba voastra.
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
calimero2003.Dai garantie lå lucrare?
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Daca toata lucrarea este facuta de mine da,dau garantie ca nu poate sa mai apara o problema la acel oring. Dau garantie si la piesa de o vand (pe viata) ca nu se distruge. Montarea ei nu necesita o munca substantiala fata de cea clasica in care este inlocuit oringul initial.
Montajul dureaza in medie 10 ore (este multa munca de migaleala care necesita perfectiune si durata difera in functie de uzura motorului). Unde apare uzura la cuzineti (palier si biela) durata reparatiei este de 2 zile si costurile se ridica la 800 euro cu piese incluse (cuzineti originali).
La 1000 euro este rk complet motor (inlocuire cuzineti palier , biela , rectificare vilbrochen , set segmenti motor ,garnitura chiulasa, kit reparatie problema pompa/sorb ulei).
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,526
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
rk complet motor = rk bloc motor + rk chiulasa motor
rk bloc motor este atunci cand lucrarea include honuire bloc, pistoane+segmenti noi pentru r1 sau r2 cota de reparatie.
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Rk presupune revizie capitala ... hornuire bloc reprezinta o lucrare separata care nu tine de mecanica (este o operatie de alezare). La un rk se poate constata o defectiune a blocului motor ... normal se inlocuieste .... reparatia este o operatie aparte ce nu include munca unui mecanic.
Rk - revizie capitala ....
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Sa nu deschid un topic nou si inutil, am sa continui aici. Masina din 2011, am cumparat-o in mai 2015, si are acum 104.000km.

Am cautat informatii pe aici (Belgia) despre problema cu oring-ul. Nu gasesc absolut nimic, nici pe Belgia, nici pe Olanda. Am rasfoit forumul opel-insignia olanda si din 53 de pagini de subiecte si probleme, nimic de asa ceva. Au multi probleme cu filtrul de particule, apoi ar urma cateva cu cutia, cativa cu liminile, turbo si alte maruntisiuri.

Am cautat chiar si pe tipul meu de motor A20DT, si nimic despre oring.

Am intrebat un mecanic de la reprezentanta Opel unde duc eu masina, dar habar nu avea si nu au schimbat asa ceva. Cel putin el nu stia ca trebuie garnitura aia schimbata. Am crezut ca nu ma intelege, dar i-am aratat si poze sa vada sigur despre ceea ce intreb.

Sunt multe masini Insignia pe soselele din Belgia si Olanda, dar chiar asa nimic sa gasesc despre garnitura aia?

As fi curios daca sunt si pe acest forum rezidenti in Belgia sau Olanda care aveti Opel Insignia si daca stiti ceva despre acest subiect. Sau poate ati citit voi pe forumuri din Be sau Nl despre asa ceva. Fie poate aveti posibilitatea sa intrebati la diferite reprezentante din aceste doua tari..

Ps: clubopel cred ca e cel mai mare forum opel din lume, si activ in acelasi timp. Iar insigniile doar in Romania par sa aiba probleme, indiferent de unde sunt importate.... statul paralele sau altceva ? Smile

Multumesc anticipat
O zi buna
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Numai in Romania se schimba acel oring ... restul schimba pompa (care vine cu acel oring montat). Problema asta cu oringul se gaseste la toate motoarele 2.0 diesel fabricate in intervalul 2008 - 2015.
Daca nu ai probleme acum , cu siguranta o sa ai pe viitor daca nu faci upgrade la sorb. Am vazut / reparat zeci de motoare 2.0 diesel ... ideea este ca pentru o investitie minora scapi de aceasta problema pe viata. Si eu am insignia si am facut acel upgrade si nu mai am probleme ... si am mai facut la zeci de insignii si nu a mai avut una aceasta problema. Totusi piesa aia costa 250 lei .. nu este chiar asa o avere. Multi prefera sa arunce cu namol intr-o masina foarte buna .... si dupa vor sa profite la maxim de pe urma lor. Vad si acum pe OLX motoare de insignia second la 1700 - 2000 euro (fara nici-o anexa pe el) .... pai 2500 e este nou .... si se repara cu 1500 indiferent de problema cu toate piesele noi (practic motor 0 km).... dar sunt multi prosti.
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Faza e ca m-au facut paranoic. (ma refer la dealerul opel). La fel ca-n fiecare an pentru ca eu cer anual schimbul tuturor filtrelor, uleiului etc. Si ma stiu ca pe nebunul din zona. Ei recomanda schimbarea intr-un an a uleiului si filtrului, al doilea an toate filtrele, uleiul, lichidul de frana etc. Si tot asa. Odata "service mic", anul doi "service mare" sa traduc asa cum zic ei. Eu sunt singurul care cere fortat sa schimbe tot. Cand m-au auzit si de oring... Smile)

L-as schimba, nu-i bai. Doar ca astia cer 63€ pe ora. Am inteles ca dureaza cateva ore bune sa schimbi oringul. Mai ales ca nu mi-a aparut mesaj sau ceva, te intelegi greu cu ei. Iar la service-uri de cartier nu prea ai incredere asa pentru ca mai mult ca sigur n-au facut treaba asta.

Cand am intrebat odata pe un grup de montarea acelui led ptr regenerare, au sarit multi mecanici sa ma ajute, dar ma intrebau detalii despre ce, cum si de ce. Mi l-am pus singur pana la urma, si am mai montat pe inca una din 2016.

Legat de oring, l-as schimba si singur, am incredere ca pot face si asta, dar n-am toate sculele necesare si nici elevator.

Am intrebat aici sperand ca dau de cineva de prin zona.. n-am decat sa vin cu masina in Ro la anul.. daca nu gasesc intre timp sa fac aici treaba.

Apropo, poate aparea problema pana in 150-170 000 km? Sau sunt sanse mici? Poate ai tinut o statistica la km masinilor reparate...

Multumesc frumos
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Problema poate sa apara si la km mai putini , poate sa apara si la 1 km daca cei care fac lucrarea sunt slabi mecanici. Am poze cu greseli catastrofale de montare (nu stiu cum sa urc poze aici)... ideea este ca inlocuirea lui cu unul original nu te scuteste de probleme .... iar cand o sa-ti apara mesajul cu "presiune ulei scazuta / opriti motorul" probabil o sa trebuiasca o investitie mult mai mare (cuzineti palier , arbore ,etc..).
Cauta sa schimbi acel oring cu piesa ce previne aceasta problema .... saptamana trecuta am schimbat la o masina la care a aparut mesajul dupa 5k de km de cand fusese schimbat ... oring schimbat la reprezentanta opel ,probabil de femeia ce se ocupa cu curatenia.
Mare atentie cu mecanicii ... nu este asa de usor sa schimbi acest oring.
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Si care e piesa care previne acea problema? Mai trebuie altceva pe langa un oring nou?
Faza e ca nici nu vreau sa investesc mult si degeaba, tinand cont ca mai tin masina pana la anul viitor, sau maxim 2 ani. Pe an fac cam 11-12 mii km. Deci cred ca am s-o dau pana sa faca 150 mii.
Si uite, sa schimb oringul preventiv, dar sa fie facuta lucrarea de cineva care nu o executa bine, ar fi aiurea. Lasand oringul vechi poate nu ar fi nici o problema inca 50 000km, dar cu unul nou, pus aiurea, sa apara mesaj dupa nici 500km. Atunci chiar mi-as da cu tesla'n degete Very Happy
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
50k km sunt multi pentru riscul asta. Eu unu nu va inteleg ... singura problema grava la modelul asta este acest oring .. problema ce se rezolva cu 200 euro (piesa + manopera) ... si toti le vorbiti de rau ... dar daca aveti un vag la care pica injectoarele /pompa inalte la fiecare 50k km .. si va costa cam 1500 euro o joaca dinasta ... sau bmw la care distributia este 4000 lei (si daca nu o faci la 70-80k km risti sa rupi vilbrochenu) ..... dar asta e romanul ... vrea lucruri frumoase si scumpe dar se zgarceste si la 5 lei.
Bafta cu masinile voastre , vindetile si cumparari wv sau bmw ... si vedeti voi atunci.
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.
Insa, sper ca nu te certi cu mine Smile). vw si bmw nu-mi plac. Cand o voi da, voi lua benzinar de 1.8-2L si automata. Altceva nu mai exista.
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma cert cu tine,normal.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Colegul e in strainatate si acolo nu se baga cei de la service sa faca operatiunea. El spune ca va face operatiunea dar cand vine in tara, din ce inteleg eu si e multumit de masina. Si eu zm fost mulumit de modelul asta si sper sa fiu la fel de multumit si de noua Insignia cu care am vreo 19 mii de km .
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
alexje a scris:Salutare,

Sa nu deschid un topic nou si inutil, am sa continui aici. Masina din 2011, am cumparat-o in mai 2015, si are acum 104.000km.

Am cautat informatii pe aici (Belgia) despre problema cu oring-ul. Nu gasesc absolut nimic, nici pe Belgia, nici pe Olanda. Am rasfoit forumul opel-insignia olanda si din 53 de pagini de subiecte si probleme, nimic de asa ceva. Au multi probleme cu filtrul de particule, apoi ar urma cateva cu cutia, cativa cu liminile, turbo si alte maruntisiuri.

Am cautat chiar si pe tipul meu de motor A20DT, si nimic despre oring.

Am intrebat un mecanic de la reprezentanta Opel unde duc eu masina, dar habar nu avea si nu au schimbat asa ceva. Cel putin el nu stia ca trebuie garnitura aia schimbata. Am crezut ca nu ma intelege, dar i-am aratat si poze sa vada sigur despre ceea ce intreb.

Sunt multe masini Insignia pe soselele din Belgia si Olanda, dar chiar asa nimic sa gasesc despre garnitura aia?

As fi curios daca sunt si pe acest forum rezidenti in Belgia sau Olanda care aveti Opel Insignia si daca stiti ceva despre acest subiect. Sau poate ati citit voi pe forumuri din Be sau Nl despre asa ceva. Fie poate aveti posibilitatea sa intrebati la diferite reprezentante din aceste doua tari..

Ps: clubopel cred ca e cel mai mare forum opel din lume, si activ in acelasi timp. Iar insigniile doar in Romania par sa aiba probleme, indiferent de unde sunt importate.... statul paralele sau altceva ? Smile

Multumesc anticipat
O zi buna
Eu locuiesc in Italia din 1997 și m-am stabilit aici în regiunea Molise am o Insignia 2.0 130 cai motor A20DT la 87.000 km Dfp este Off acum am 140.000 km și aici sint ff multe mașini insignia și mai toate au avut probleme cu gripatul cuzineților chiar și FIAT croma alfa 159 Opel Astra sint același motoare . mașinii insignia care au luat foc din cauza filtrului de particule .sint motoare ptr a le folosi mai mult în afara araselor ptr a face regenerare cît mai bine și mai depinde și de calitatea motorinei.ulei și chiar și cînd îl schimbi.cind te lasă motorul că sau gripat cuzineți ești mă sigur să-ți repari motorul adică să rectifici bloc motor și vibrochen decit sa cumperi unul secnhed.
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Matei Nicolae, nu toată lumea vrea sa anuleze Dpf ul, nu aia trebuie sa fie soluția, eu cel puțin tocmai de acea m- am orientat acum 3 ani spre euro 5 tocmai pentru a nu mai fi nevoit sa anulez Dpf-ul.
Legat de faptul ca aceleasi motoare sunt și pe tot grupul Fiat, perfect adevărat dar nu sunt identice. Am mai spus asta de câteva ori, la Alfa 159 cel putin diferă Baia de ulei ( capacitate mai mare) și canalele de ungere mai bine concepute, și în grupul Fiat apare eroare cu presiune scăzuta la ulei dar extrem de rar se întâmplă să se ajungă la griparea motorului etc, este suficent schimbarea acelui oring.
Am 255 k km cu alfa, am soft de aprox 3 ani și Dpf-ul e în mințile lui, asa cum e normal de altfel și nu mi se pare normal sa trebuiască sa anulez Dpf-ul sau alte operațiuni de genul.
Din ce am studiat o cauza foarte importanta care duce la probleme ar fi intervalul prea mare de schimb al uleiului, la 30 de mii de ex acel ulei oricât de long life ar fi nu reușește sa mai protejeze aceste oringuri de cauciuc, eu cel putin de când mașina e la mine fac schimburile la maxim 12 mii, cunoscut fiind faptul ca regenerarile afectează viata uleiului. De asemenea un ulei cât mai calitativ este recomandat, exact cum ai spus și tu. Drumuri bune.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. Rog sa ma ajutați cei cunoscători cu un sfat.
Am o Insignia cu volan pe dreapta an 2011 160 c.p. motor a20dth Co2 149g/km cutie de viteza manuala tip F40 fara ecoflex buji incandescente normale far senzori in perfecta stare.
Am găsit sa cumpăr o Insignia volan stingă an 2012 160 Cp motor a20dth este modelul ecoflex co2 139g/km buji incandescente cu senzori cutie de viteza manuala F40 cu motorul calat.
Întrebarea mea este: tipul meu de motorizare se poate schimba pe Insignia cu motorul calat?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pcroitoru . Motoarele sint identice nu schimbă nimic am montat motoarele aduse din Anglia .tu cînd deschizi capota motorului unei mașini cu volan pe dreapta este așezat că și la mașină cu volan pe stinga schimba doar pozitia volanului caseta de direcție și pelaierul și bordul

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata