- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- nogood_off
- **
- 77 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nogood_off
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut am citit mult din aceat topic si am si eu cateva intrebari pentru ca as vrea sa achizitionez o insignia 2009-2010(aici se incadreaza bugetul) si vad multe posturi in care se vorbeste despre aceasta problema.
1.Eroarea apare doar cand este motorul rece sau la fiecare pornire?
2.Se poate face un test ceva sa imi dau seama daca cuzinetii sant uzati?(fara a desface motor gen masurat compresie)
3.In afara de pus pe tester la ce ar trebui sa fiu mai atent?
Orice sfat e bun avand in vedere ca cel mai probabil voi lua masina de la cine stie ce samsar care a umblat la kilometraj.Va multumesc.
1.Eroarea apare doar cand este motorul rece sau la fiecare pornire?
2.Se poate face un test ceva sa imi dau seama daca cuzinetii sant uzati?(fara a desface motor gen masurat compresie)
3.In afara de pus pe tester la ce ar trebui sa fiu mai atent?
Orice sfat e bun avand in vedere ca cel mai probabil voi lua masina de la cine stie ce samsar care a umblat la kilometraj.Va multumesc.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
La rece apare aceasta eroare. Fara sa desfaci baia de ulei mai greu. Ar trebui sa auzi un zgomot metalic. Daca nu a schimbat uleiul si filtrul de ulei inainte sa te duci sa o probezi, poti cumpara un filtru de ulei si il dai jos pe cel de pe masina, il tai si vezi daca gasesti pilitura de la cuzineti in filtru. Sunt mici particole metalice. Iei un mecanic bun cu tine. Vezi daca si accepta cel care vinde sa faci verificarea asta.
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- nogood_off
- **
- 77 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nogood_off
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
mihai_cod a scris:Toate problemele astea apar pentru ca posesorii de insignia nu inteleg ca trebuie sa-si faca DPF off. Iar unii ignora intretinerea masinii. Eu in 3 ani nu am avut probleme. Am inlocuit O-ringul, DPF off, ulei schimbat toamna-primavara(chiar daca nu am kilometrii).
Nu trebuie neaparat DPF off. Eu am tinut-o 4 ani si nu am facut asa ceva si am facut cu ea vreo 200 de mii de km si avea ea 160 de mii cand am luat-o. Eu nu i-as fi facut DPF-off in ruptul capului, chiar daca mi-ar fi picat si motorul. Il reconditionam si mergeam linistit, ca 6-7 mii de lei cat ma costa reparatia motorului nu era un capat de tara. La marcile premium sunt probleme si reparatiile mai costisitoare decat la Insignia. Foloseam masina preponderent extraurban. Daca as fi facut km putini si preponderent urban, luam clar Insignia pe benzina.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ionuț ciobanu ai fãcut numai 40.000 km cu mașina și ai avut noroc cã pina la 200.000km un sa gripat mai ales cã ai folisito main mult urban . Alți nu au fãcut nici mãcar 10.000 și trebuit sã facã Motorul sa au cumparato deja cu palierul 3 gripat . Dacã sa o ai pentru mai mult timp e bine sa faci DPF Off
Enachedc
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Exact, am facut cu ea 200 de mii de km in 4 ani si avea 160 de mii cand am luat-o. Am schimbat in 2015 oringul pe la 200 de mii si nu am avut probleme. Cand am dat-o am vrut sa iau modelul din 2015, dar pana la urma am luat Insignia grand sport noua de 2 litri motorina 170 de c.p. Deci am vandut masina la 360 de mii de km.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Nu mai prostiti lumea cu DPF OFF.
Intretineti-va masinile corespunzator, si nu vor fi probleme.
Marea majoritate cumpara insignii de 8-10 ani la 8-10k eur, la "doar" 150-180k km, pragul psihologic al romanului, masini care in realitate au 250-300k km.
Afara pe aia nu-i intereseaza de oring, regenerari, si in plus uleiul il schimba la 30.000km. 99% cred ca merg si pe ulei GM, care e o posirca ordinara, si in cel mai bun car ar trebui tinut maxim 10k km, nu 30k km, ca doar sunt masini de flota, si interesul e sa-i coste intretinerea cat mai putin.
Intretineti-va masinile corespunzator, si nu vor fi probleme.
Marea majoritate cumpara insignii de 8-10 ani la 8-10k eur, la "doar" 150-180k km, pragul psihologic al romanului, masini care in realitate au 250-300k km.
Afara pe aia nu-i intereseaza de oring, regenerari, si in plus uleiul il schimba la 30.000km. 99% cred ca merg si pe ulei GM, care e o posirca ordinara, si in cel mai bun car ar trebui tinut maxim 10k km, nu 30k km, ca doar sunt masini de flota, si interesul e sa-i coste intretinerea cat mai putin.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Aici sint din 1997 am prieteni cu Insignia care deja ,3 dintre ei au refãcut motorul unul dintre ei a fost mai norocos și cînd i-am demontat baia de ulei ptr a schimba oringului am gãsit cuzineți de la palierul 3 invirtiti in capac .am curãțat Vibrochenul cu smighler de 800 și 1000 cu putina motorinã am pus alti cuzineți folosiți și alt capac de palier de la o alfa 147 și de atunci a mai fãcut 60.000 km . motorul se aude perfect
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Dupã circa 120.000. km încep problemele cu DPF acelaci motoare fãrã DPF Nu au ceste probleme .un prieten cu Fiat Stilo din 2006 Multijet 130 cai 6 voteze are 380.000.si nu a avut probleme este același motor doar cu pistolul mari cu 0.050 adicã 84 la Insignia si la cela de 1.9 83mm cote vibrochen palierul și bielã același distribuție pompã apã și chiar și pompa ulei . despre eliminarea DPF fiecare are pãrerea lui.dar oricum far DPF Motorul mergem mult mai bine la temperatura normala și mai puțin gãlãgios
- sadcozma
- **
- 157 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
Asta e un cerc vicios dar nu DPF-ul este cauza problemelor; da, pentru ca DPF-ul s-a facut cacat au aparut altele. Dar daca masina este intretinuata si condusa corespunzator, DPF-ul nu se strica de capul lui intr-o zi, ca nu mai are chef. Si DPF-ul stricat e o consecinta de la altceva, nu e cauza (regenerari intrerupte, condus subturat, mers bara la bara fara sa iesi la drum lung, etc, etc). Eu nu am dat DPF-ul de pe nicio masina (nici noua, nici veche, Opel or ba) si nu am avut probleme cu el. Numai la romanica avem scheme d-astea de descurcareti. Pana la urma da-l dracu de mediu si de aerul pe care il respiram. Blind si la EGR si "fortza majora, cu 40 la ora"
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Normal ca nu DPF-ul e pb, ci intretinerea si utilizarea deficitara, mai ales pentru un diesel.
Multi fac doar km prin oras, si putini probabil, deci motorul ala nu prea vede mers in regim de temperatura optima, regenerari ratate, mers subturat, si tot DPFul e de vina...
Ca e prost amplasat DPF-ul? da, asa e, dar tocmai de aia regenerarile ar trebui facute extraurban, si la o viteza cat mai mare 80-100kmh, pentru a permite racirea corespunzatoare, atat a DPF-ului dupa regenerare cat si a motorului.
Vreti s-o ardeti prin oras? Luati benzina! Desi, mai nou... vad ca si benzinarele vin cu filtu de particule... cel putin pt Astra K, era un coleg cu 1.4T care se plangea de acest subiect.
Multi fac doar km prin oras, si putini probabil, deci motorul ala nu prea vede mers in regim de temperatura optima, regenerari ratate, mers subturat, si tot DPFul e de vina...
Ca e prost amplasat DPF-ul? da, asa e, dar tocmai de aia regenerarile ar trebui facute extraurban, si la o viteza cat mai mare 80-100kmh, pentru a permite racirea corespunzatoare, atat a DPF-ului dupa regenerare cat si a motorului.
Vreti s-o ardeti prin oras? Luati benzina! Desi, mai nou... vad ca si benzinarele vin cu filtu de particule... cel putin pt Astra K, era un coleg cu 1.4T care se plangea de acest subiect.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ska da ai spus corecta motorul de Insignia est fãcut pentru drumuri lungi. în oraș îl omori atît motorul și cît și ambreiajul in autostradã e o plãcere la 140 și 2100 de turații și pusã pe pilotul nu consumã prea mult la o așa caroserie mai alese cã am este sw adicã break .Mai toate mașinile diesel de 2.0 folosite mai mult în oraș ambreiajul mai cu seamã volanta dublã masã cam la max 120.000km a trebuit schimbatã.Din experiențã și pãrerea mea cea mai rezistent volanta rãmîne Valeo dar și nefericire nu le gãsești pentru Insignia diametru max este de 220 MM 6 gauri și 20 de caneluri
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Eu am Astra J, dar cu acelasi A20DTH, din 2015.
Ma enerveaza si pe mine regenerarile DPF-ului, chiar daca la un mers preponderent urban+centura oras, se fac cam la 500km, si extraurban la 800-1000km, si ma enerveaza cel mai mult faptul ca nu iti sunt "anuntate" de vreun martor in bord... trebuie sa fii cu ochii pe turometru ( daca te prinde prin oras ) si/sau pe consumul instant, daca este p'afara, si totusi o renegerare OK cap coada dureaza aprox 15 minute bune, sau 15-20km, din estimarile mele. Oricum, chiar si cu aceste mici inconveniente, este un motor exceptional dpmdv, chiar daca masina in sine e cat o vaca ( cantarita 1660kg ). Motorul poate consuma si 4,2% ( 4persoane + bagaje full, mers regulamentar din cauza traficului infernal ) si poate duce lejer si tempo de autobahn 200-220kmh fara niciun efort.
Ulei doar Mobil 1 ESP 0W40, si schimb la 10.000km.
Masina resoftata la 190cp si 400nm.
Oricum, ca si final de discutie, parerea mea ca pentru a evita problemele, trebuie urmarite regenerarile ( chiar si prin montarea faimosului LED ), si incercat a le face cat mai corect ( extraurban ) plus bagat ulei bun ( sau foarte bun ) si schimbat des ( cand ii aud pe astia cu ulei LL, si intervale flexibile de 25-30k km, mi se face rau ) OK, daca circuli doar extraurban, si drumuri lungi, etc, atunci as putea zice ca merge un schimb si la 15.000km, dar la utilizarea zilnica si frecatul prin oras... imho... 10.000km sunt arhisuficienti intre schimburi.
Ma enerveaza si pe mine regenerarile DPF-ului, chiar daca la un mers preponderent urban+centura oras, se fac cam la 500km, si extraurban la 800-1000km, si ma enerveaza cel mai mult faptul ca nu iti sunt "anuntate" de vreun martor in bord... trebuie sa fii cu ochii pe turometru ( daca te prinde prin oras ) si/sau pe consumul instant, daca este p'afara, si totusi o renegerare OK cap coada dureaza aprox 15 minute bune, sau 15-20km, din estimarile mele. Oricum, chiar si cu aceste mici inconveniente, este un motor exceptional dpmdv, chiar daca masina in sine e cat o vaca ( cantarita 1660kg ). Motorul poate consuma si 4,2% ( 4persoane + bagaje full, mers regulamentar din cauza traficului infernal ) si poate duce lejer si tempo de autobahn 200-220kmh fara niciun efort.
Ulei doar Mobil 1 ESP 0W40, si schimb la 10.000km.
Masina resoftata la 190cp si 400nm.
Oricum, ca si final de discutie, parerea mea ca pentru a evita problemele, trebuie urmarite regenerarile ( chiar si prin montarea faimosului LED ), si incercat a le face cat mai corect ( extraurban ) plus bagat ulei bun ( sau foarte bun ) si schimbat des ( cand ii aud pe astia cu ulei LL, si intervale flexibile de 25-30k km, mi se face rau ) OK, daca circuli doar extraurban, si drumuri lungi, etc, atunci as putea zice ca merge un schimb si la 15.000km, dar la utilizarea zilnica si frecatul prin oras... imho... 10.000km sunt arhisuficienti intre schimburi.
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Tot e mult consumul, stimate coleg! Cu câta electronica e pusa pe acest motor EURO5 si câta tehnologie are in spate acest motor de la aparitie si pâna acum... nu prea se vede unde e progresul defapt. Probabil ca progresul rezida in faptul ca este un motor mai ECO ca sa zic asa... adica este mai enviromental-friendly (nu se mai sufoca copacii de pe marginea drumului de la noxe) dar absolut nimic mai mult daca-l freci doar prin oras.
DA! e tehnologie relativ noua, DA! are multe extra-optiuni, DA! are o caroserie grea + un Cx de 0,26 foarte bun dar totusi prin oras nu-l ajuta cu nimic la consum, DA! nu vibreaza, nu galagiuieste, nu se aud prea multi greieri prin bord... e mai sigura, e mai spatioasa, e mai etc, dar... personal tot consider ca pentru o masina fabricata 2010 consumul e inca prea mare... totusi d.p.d.v tehnologic e înca prea mic progres-ul pe partea de consum de carburant.
DA! e tehnologie relativ noua, DA! are multe extra-optiuni, DA! are o caroserie grea + un Cx de 0,26 foarte bun dar totusi prin oras nu-l ajuta cu nimic la consum, DA! nu vibreaza, nu galagiuieste, nu se aud prea multi greieri prin bord... e mai sigura, e mai spatioasa, e mai etc, dar... personal tot consider ca pentru o masina fabricata 2010 consumul e inca prea mare... totusi d.p.d.v tehnologic e înca prea mic progres-ul pe partea de consum de carburant.