Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
PCroitoru636 a scris:Intodeauna dimineata , nu porniti direct motorul , mai ales cind vine frigul.

Mai rãmâne sa dai cu festila pe baia de ulei.
Skip ads

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pt Daniel
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Insignia 2014, 183.000 Km, cu carte service ok, schimbate doar cateva filtre si uleiul in acest timp, acel O-ring cu probleme neschimbat, nu mi-a facut probleme, dar stateam ca pe ace.
Citind aici am hotarat sa nu il schimb nici eu, dar sa schimb toata pompa cu tot sistemul.
Multumita colegului @mikyboy, am aflat din una din postarile lui, ca se poate schimba pompa cu totul de pe Vectra c 1.9 Cdti si in felul asta punand capat acestei probleme.
Deci, confirm si eu, ca se poate, doar cu o mica interventie asupra baii de ulei, unde trebuie taiata piulita care tine sorbul vechi si cu un flex taiata prinderea de la sorbul metalic, care e oricum foarte robust si nu necesita prindere auxiliara.

Pompa cu sorbul a costat 150 ron.


Si imagini cu mortul, pompa veche cu rusinea de oring (care nu era chiar in stare proasta la 183.000) si sorbu aceala:

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar si-asa, intre sorb si pompa de ulei exista un racord/o imbinare-ceva din cauciuc care e de preferat sa se puna ca si ,,piesa noua, pe cod original Opel,,. Si-atunci întradevar poti sa spui ca ai pus capat acestei probleme pe care ai denumit-o mai sus ,,rusinea de o-ring,,

Daca imbinarea respectiva e cu o piesa SH, nu e chiar o treaba buna.

L.E:
Eu am schimbat imbinarea respectiva cu una noua pe original la o masina veche de 18ani... Imediat dupa pornirea de dimineata, la relanti s-a reaprins in bord becul la ulei la minus 27grade C, e drept doar o singura data. Dar a fost suficient ca sa ma duc zilele urmatoare la magazin sa comand piesa si apoi sa dau baia de ulei jos ca sa o schimb (pe o Vectra B 1.7TD cu motorul de ISUZU).
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu contest treaba asta cu SH. Daaaaaar, ca ideee pentru cunoscuta problema la Insignia e o treaba mai buna decat Oringul, oricat de SH ar fi. Si chiar e o "rusine" acel oring. Multe Astra H si Vectra C, Alfa Romeo si Fiat-uri vechi merg cu genu asta de pompa & sorb si nu au probleme cu presiunea de ulei.
Acuma hai sa fim sinceri, cu atatea semeringuri si garnituri prin motor nu cred ca o sa fie chiar garnitura asta de sorb veriga slaba, ca e indesata bine acolo in pompa, cu greu o poti misca cu mana, chiar dupa ce demontezi surubul de pe sorb, sta foarte ferm.

Eu unul recomand asa o schimbare.

P.S: Astept si eu un inghet de asta de -30 si atunci sunt curios si eu ce se va intampla Smile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stimate coleg, eu am patit aceiasi treaba cu motorul de ISUZU ,,Made in Japan,, deci nu cu un motor asamblat in Italia. La fel de ferm statea sorbul de ulei, dupa ce i-am demontat surubul de fixare superior... Si nu am scos deloc usor imbinarea de cauciuc respectiva, va scriu toate astea pentru ca eu personal am umblat acolo. Doar ca iarna nu-i ca vara, ma refer strict aici la temperaturi negative de peste -25grade C unde cauciucul care nu mai are elasticitate mai da rateuri privind etansarea.

L.E:
Si eu recomand o asa schimbare, dar schimbati si etansarea dintre sorb si pompa de ulei cu o piesa noua pe original.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ce sa mai zicem de oringul original la -25 de grade.

Pai astept - 30 de grade sa vad cum va fi, dar acum la 10 grade sunt foarte multumit si stau linistit.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Dupa 2000rpm pana pe la 3000rpm se aude un zgomot metalic ca de rasnita si asta daca accelerez normal, daxa accelerez cu pedala in podea nu se aude. De la ce se poate auzi? Masina merge bine, trage bine.
Skip ads

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Pt Urs.ar
Salutare o ai demult insignia
Ai schimbat oringul?
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Câți km are mașina?
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
260.000 si oringul e schimbat
  • CCismaru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salut am o insignia 2011 2.0cm 160cai a20dth si sa dus motorul din cauza la oring site cineva unde il pot repara sau e mai bn sa il schimb?
Skip ads

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Pt C Cismaru
Salutare ai schimbat oringul
Câți km are mașina?
De cât timp ai insignia si ce tip de ulei ai folosit?
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu a mai patit nimeni chestia asta cu zgomotul metalic la accelerare intre 2000-3000 rpm?
  • MElisse

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Am un SAAB 9-5NG 2012 o bijuterie .
Motor , piese , sasiu insignia. Cod motor a20dth 197miikm
Nu stiu ce sa fac sa il schimb sau nu
Trebuie data doar baia jos ? Sau e mult de munca? Stau in spania si nu am idee cat poate sa imi ia la o reprezentanta opel
  • 25hz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2019

  • Mesaj Privat
O parere despre aceasta solutie?

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

https://www.ebay.co.uk/itm/I...&isGTR=1#shId
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Schimba pompa cu totul, daca nu vrei sa mai ai batai de cap, e definitva, restul sunt carpeli.
Pompa ulei cu sorb de la Astra H 1.9 CTDi sau Vectra C 1.9 CTDI, se potriveste 100% si pe bani marunti.


  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am observat prea tarziu si nu se mai putea edita.
Pompa ulei cu sorb de inox de pe motor Z19DTH Astra H 1.9 CDTI sau Z19DTH Vectra C 1.9 CDTI
  • maddyunicat2011

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Schimba pompa cu totul, daca nu vrei sa mai ai batai de cap, e definitva, restul sunt carpeli.
Pompa ulei cu sorb de la Astra H 1.9 CTDi sau Vectra C 1.9 CTDI, se potriveste 100% si pe bani marunti.


Aceasta pompa ,nu are garnitura sau oring ? Ma refer daca se pune pompa de SH,e necesar sa schimbi vreo garnitura la imbinari?
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie schimbata garnitura care etanseaza pompa de corpul motorului
si preventiv am schimbat simeringul dar in rest mecanicul mi-a zis ca nu gasesc garnitura pentru sorb si sa il las asa ca nu voi avea probleme niciodata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR