Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu sunt patit cu toate ca am schimbat preventiv oringul dupa ce am cumparat masina.
Mi-am reparat motorul iar toata distractia m-a costat acum un an “doar” 12.000 lei.
Eu unul nu vreau sa mai aud vreodata de aceasta marca...indiferent daca in timp idiotii de la opel vor remedia problema si la modelele noi sau cele care vor aparea.
Skip ads

  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Nu este suficient schimbarea oringului.
Atentie la regenerarile esuate ale filtrului de particule. Cind este intrerupta regenerarea prin oprirea motorului , o cantitate mare de motorina ajunge in baia de ulei , iar uleiul isi pierde proprietatile , ungerea nu se mai face cum trebuie , si de aici motoarele distruse , in timpul mersului , din senin pe autostrada.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna. Dupa 2000rpm pana pe la 3000rpm se aude un zgomot metalic ca de rasnita si asta daca accelerez normal, daxa accelerez cu pedala in podea nu se aude. De la ce se poate auzi? Masina merge bine, trage bine.

La prima pornire dimineata cand e rece imi apare presiune ulei scazuta(imi aparea si vara cand statea in soare si era foarte cald.. tot la prima pornire)
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Fugi cu ea in service rapid cu toate ca este tarziu deja, da baia de ulei jos si vezi daca ai pilitura in ulei,iar daca ai ghinionul sa gasesti pilitura in ulei pregateste pusculita...
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu mai stați pe ginduri dați jos filtru de particule și veți avea un alt motor care vã va duce pinã la 350000 km varã probleme .dar înainte de dat filtru de particule jos schimbi oringul de la pompã
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Impresy a scris:@DMihai281: Esti singurul care a zis de treaba asta. Ce legatura are distributia cu pompa de ulei? Ne bagi la multe cheltui, Pai mai bine o vand si imi iau alta marca de masina ...
Deja am schimbat distributia si pompa de apa la 94mii de mile. acum am vreo 107mii de mile...

@mylanezu: Oringul costa 30 lei noname, sau 90 lei original. Manopera la reprezentanta costa aproape 1400 lei.4
O sa vorbesc cu mecanicul meu, sa vad ce parere are el si s-ar putea sa vand masina si sa renunt de tot la Insignia.
Salut. Fãceam legãturã intre ele ca perioadã de timp.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
urs.ar a scris:Buna. Dupa 2000rpm pana pe la 3000rpm se aude un zgomot metalic ca de rasnita si asta daca accelerez normal, daxa accelerez cu pedala in podea nu se aude. De la ce se poate auzi? Masina merge bine, trage bine.

La prima pornire dimineata cand e rece imi apare presiune ulei scazuta(imi aparea si vara cand statea in soare si era foarte cald.. tot la prima pornire)

Trebuia rezolvata de mult timp problema ,si asa din datele de uzina motorul asta e dat cu presiuni de ulei incredibil de mici la relantiu si in sarcina , daca reusesti sa remediezi problema fara cheltuieli uriase considera-te norocos.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca apare mesajul cu presiunea scazuta la ulei si se aude si zgomot metalic, cu siguranta e compromisa linia de palier la arborele cotit( vibroken). Nu mai merge cu ea deloc si desfa baia de ulei, ca sa nu ajungi sa blochezi motorul si sa ai pagube mai mari. Reconditionatul motorului te ajunge undeva la 6500 de Lei la un baiat din Cluj care face treaba profesional si iti da garantie 2 ani, doar ca trebuie sa-i trimiti motorul, nu il da el jos de pe masina.
Cum am mai spus si in alte postari chiar daca injurati Insignia, pe buna dreptate cei care au avut probleme, vedeti ca sunt probleme mari si la marcile premium, iar acum la cele noi sunt proaste majoritatea. Va dau un exemplu , doua din Bacau: VW Passat in 40 de mii de km are probleme cu motorul, prieten bun cu Mercedes S classe luat de la prieteni care l-au avut de nou, ka 170 de mii, numai probleme a avut cu el. Are acum vreo 260 de mii si in 2 ani de cand il are mai mult la reparat sta. Ia picat cutia de viteze, compresorul de la pernele de aer, a cedat o planetara care costa doar 8700 de lei, s-a stricat trapa, distributia care este pe lant la pornire zdrangane, etc. Vrea sa scape de ea si de skoda superb pe care o mai are si vrea si el Insignia grand sport ca a mea, noua. Asta am vrut sa spun ca la Insignia durerea este motorul, dar daca il faci merge. Eu multumesc lui Dumnezeu nu am avut probleme mari cu ea, am schimbat oringul si am mers cu el vreo 100 de mii. Cel mai costisitor a fost ambreiajul ca s-a blocat volanta si am schimbat complet desi discul si placa de presiune si rulmentul erau bune, dar nu am vrut batai de cap. Am dat Insignia mea la aproape 400 de mii si am luat-o pe asta noua. Sincer am fost mai incantat de modelul vechi de Insignia ca si utilitate si manevrabilitate a consolei de bord. Era mai practica.
Eu zic ca acest oring sau semering trebuie schimbat la 2-3 ani si verificati cuzinetii de la palier, in special 3 si 4 ca acolo apare problema. Daca acolo este uzura se intervine.
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Sper sa fie doar vibrochenu nu si motorul. Un an nou fericit ! Multumesc pentru raspunsuri
  • Impresy

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2019

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:Nu mai stați pe ginduri dați jos filtru de particule și veți avea un alt motor care vã va duce pinã la 350000 km varã probleme .dar înainte de dat filtru de particule jos schimbi oringul de la pompã


Sa stii ca un filtru de particule nou costa in jur de 2000 euro. Ce legatura are acel filtru cu oringul? Daca filtrul de particule e bun, de ce sa il schimb?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Zicea sa il anulezi, nu sa il schimbi !
  • Impresy

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2019

  • Mesaj Privat
@mylanezu: Greseala mea, am crezut ca se refera la schimbat. Dar si daca te prinde fara filtru?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca te prinde fara iei o amenda plus talon retinut, mergi si il pui la loc si apoi la RAR iti recuperezi talonul dupa ce cheltui o groaza de bani Smile
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Dupã 13ani de astra g am trecut la insignia motorul de 163hp.Ma intereseaza sa schimb oringul de la pompa sau daca a mai schimbat cineva pompa de ulei cu una de vectra c.
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu pompa de ulei cu una model vectra c dar cumparata de noua (pierburg ) A mai fost achizitionat un sorb metalic din dezmembrari sorbul ei era din plastic si trebuia remodelat.
  • MBogdan552

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
Ma gandesc sa achizitionez un opel insignia varianta facelift de dupa 2013.Ma puteti ajuta cu o informatie, daca la varianta facelift are aceasi problema cu oringul sau sunt motoare care nu au problema mentionata?
Va multumesc frumos
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Toate au aceeasi problema,chestia este ca multi nu cunosc sau nu vor sa recunoasca.
Bafta.
  • MBogdan552

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Înseamnã cã trebuie sã mã reorentez spre un alt model
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cauta varianta facelift dupa 2015, care are codul motor B20DTH, e un motor nou la care au reproiectat baia/pompa de ulei.
  • MBogdan552

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru indicații.
Cati cp are motorul cu codul specificat?
Numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR