Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
Revin cu alte noutati:
1. Am fost la alt service, electricianul a pus-o pe tester, toate bune si frumoase, parea sa se priceapa..a zis ca valorile sunt bune.
2. A facut un test de compresie:
Cilindrul 1: 11 bar
Cilindrul 2: 9.5 bar
Cilindrul 3: 9.5 bar
Cilindrul 4: 11bar
Electricianul era cam lesinat, nu stiu cat de bine a tinut apasat compresmetrul..in fine..pare buna compresia cu toate ca este dif de 1.5 bar intre ele...si dupa cum am zis consuma ulei..totusi presiunea este destul de buna, parerea mea.
A spus sa verific injectoarele si catalizatorul:
3. Am curatat injectoarele cu ultrasunete, pacient mort..masine merge la fel.
4. Ramane sa verific starea catalizatorului.
5. Am primit un pont sa verific senzorul de turatii sa nu aiba "span"...
1. Am fost la alt service, electricianul a pus-o pe tester, toate bune si frumoase, parea sa se priceapa..a zis ca valorile sunt bune.
2. A facut un test de compresie:
Cilindrul 1: 11 bar
Cilindrul 2: 9.5 bar
Cilindrul 3: 9.5 bar
Cilindrul 4: 11bar
Electricianul era cam lesinat, nu stiu cat de bine a tinut apasat compresmetrul..in fine..pare buna compresia cu toate ca este dif de 1.5 bar intre ele...si dupa cum am zis consuma ulei..totusi presiunea este destul de buna, parerea mea.
A spus sa verific injectoarele si catalizatorul:
3. Am curatat injectoarele cu ultrasunete, pacient mort..masine merge la fel.
4. Ramane sa verific starea catalizatorului.
5. Am primit un pont sa verific senzorul de turatii sa nu aiba "span"...
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
este cam mare diferenta intre cilindrii,parca 14-16 bari trebuie sa fie compresia cu diferenta de 0,5 maxim 1 bari intre cilindrii
recomand o testare de compresie cu tester digital,daca sunt aceleasi valori sau diferente de intre cilindri este nasol,trebuie segmantat motoru sau vazut/verificate supapele.poate nu se inchid bine
recomand o testare de compresie cu tester digital,daca sunt aceleasi valori sau diferente de intre cilindri este nasol,trebuie segmantat motoru sau vazut/verificate supapele.poate nu se inchid bine
Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
la Z16XEP presiunea este 10.5, in nici un caz 16 pentru ca nu este diesel mototrul:D am zis ca electricianul avea un compresmetru mai rudimentar..ceas analogic guma in capat si tinea apasat..probabil diferenta nu este chiar de 1.5 bar..dar posibil sa ai dreptate..pana nu elimin alte aspecte care ar putea influenta mersul, nu ma bag la motor..
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@Mikell compression ratio este 10.5 :1 . Asta e un raport , nu se masoara in bari . Probabil ca la z16xep trebuie sa ai aproximativ 13-15 bari , daca vrei caut in manualul pt astra sau in autodata.
Am vazut intr-un tutorial filmat de colegul Stefan Tolos un compresiometru cu filet si garnitura .
Numai bine !
Am vazut intr-un tutorial filmat de colegul Stefan Tolos un compresiometru cu filet si garnitura .
Numai bine !
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
cam aceasi problema o am si eu,
dar la mine persista eroarea P1300, acum 40 min am fost intr-un drum de 15km cu opcom logat pe inregistrare.
la un moment dat mi-a aparut si P0301. Trag pe dreapta scot bujia 1, si o inlocuiesc cu o alta bujie (originala), sterg eroarea, si dai la drum, ajung in petrosani, opresc, dau sa citesc erori, iarasi P1300. iarasi sterg eroarea si vin spre casa, masina tremura ca si cum mergea in 3, parchez si citire coduri, nimic.
la ce cristos se refera P1300 ca nu inteleg nimic.
Total number of fault codes: 1
P1300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
eroarea apare cand merg pe GPL dar si pe benzina.
ca si tine consumul de ulei il am de 1L/1500km cu 5w30 , 1l/2000k am cu 10w40 iar saptamana viitoare am facut programare la un service din tg-jiu sa fac motorul,dar tinand cont de cum merge masina nu prea am curaj sa intru pe defileu asa.
poate doreste cineva sa traga un ochi la Livedata_2004_Astra-H_Engine__Z 16 XEP.csv si sa imi spuna daca vede ceva anomalii.
Multumesc
dar la mine persista eroarea P1300, acum 40 min am fost intr-un drum de 15km cu opcom logat pe inregistrare.
la un moment dat mi-a aparut si P0301. Trag pe dreapta scot bujia 1, si o inlocuiesc cu o alta bujie (originala), sterg eroarea, si dai la drum, ajung in petrosani, opresc, dau sa citesc erori, iarasi P1300. iarasi sterg eroarea si vin spre casa, masina tremura ca si cum mergea in 3, parchez si citire coduri, nimic.
la ce cristos se refera P1300 ca nu inteleg nimic.
Total number of fault codes: 1
P1300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
eroarea apare cand merg pe GPL dar si pe benzina.
ca si tine consumul de ulei il am de 1L/1500km cu 5w30 , 1l/2000k am cu 10w40 iar saptamana viitoare am facut programare la un service din tg-jiu sa fac motorul,dar tinand cont de cum merge masina nu prea am curaj sa intru pe defileu asa.
poate doreste cineva sa traga un ochi la Livedata_2004_Astra-H_Engine__Z 16 XEP.csv si sa imi spuna daca vede ceva anomalii.
Multumesc
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Vad ca in autodata la p1300 scrie la cauza probabila "wiring , fuel tank senzor , fuel tank empty ".
Cand ai inlocuit bujia cum era , uda?
Am un vecin cu x14xe , cand a avut garnitura de chiulasa belita la cilindrul 1 ii mergea ca naiba motorul si eroare missfire cil 1 . Parerea mea , cauza poate fi sau ca pierzi pe undeva compresia (supape, garnitura sau sergmeti ) sau poate iti lipseste scanteia (stiu ca tipul asta de bobina e mai problematica) . Daca ar fi masina mea eu astea le-as verifica pe rand.
Numai bine!
Cand ai inlocuit bujia cum era , uda?
Am un vecin cu x14xe , cand a avut garnitura de chiulasa belita la cilindrul 1 ii mergea ca naiba motorul si eroare missfire cil 1 . Parerea mea , cauza poate fi sau ca pierzi pe undeva compresia (supape, garnitura sau sergmeti ) sau poate iti lipseste scanteia (stiu ca tipul asta de bobina e mai problematica) . Daca ar fi masina mea eu astea le-as verifica pe rand.
Numai bine!
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
bujia era uscata, bujiile ce le am sunt relativ noi, adica au cca 12000km,
aia as vrea sa stiu exact ce inseamna eroarea aia, defapt .... totul a venit prea subit.
acum o sa tin masina parcata si sper, sper sa ajung cu ea la tg-jiu vineri s-o las la service.
pentru simeringurile de la supape o duc mai exact, si cine stie poate eventuala resegmentare depinde ce se constata.
vreau sa ma scap de consumul de ulei, pt ca m-am saturat sa umblu la fiecare drum cu bidoane de ulei dupa mine.
aia as vrea sa stiu exact ce inseamna eroarea aia, defapt .... totul a venit prea subit.
acum o sa tin masina parcata si sper, sper sa ajung cu ea la tg-jiu vineri s-o las la service.
pentru simeringurile de la supape o duc mai exact, si cine stie poate eventuala resegmentare depinde ce se constata.
vreau sa ma scap de consumul de ulei, pt ca m-am saturat sa umblu la fiecare drum cu bidoane de ulei dupa mine.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Sistemul twinport isi face treaba?
Nu ai transformat in xls e un chin sa citesti date....
L-am reurcat aici transformat https://drive.google.com/ope...Ws&authuser=0
Nu ai transformat in xls e un chin sa citesti date....
L-am reurcat aici transformat https://drive.google.com/ope...Ws&authuser=0
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Aruncai o privire peste fisierul atasat ... Sunt unii parametri care nu apar deloc , cum ar fi Ignition Dwell Angle, Injector Time, Ignition Spark Angle ,Knock Retard Cylinder 1 ,Knock Retard Cylinder 2 ,Knock Retard Cylinder 3 ,Knock Retard Cylinder 4 etc . Am facut in urma cu ceva timp o inregistrare a parametrilor rasnitei mele Z16se si eu am parametri mai sus mentionati...
Pararea mea un test de compresie cu un instrument adecvat si o bobina de proba ar ajuta mai mult...
Pararea mea un test de compresie cu un instrument adecvat si o bobina de proba ar ajuta mai mult...
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ca sa nu te chinui cu convertirea manual intra aici si alege din .csv in xls sau xlsx www.zamzar.com
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
totul bine, am venit ok, in parcare bag cu spatele, trepidatii, ma uit iarasi P1300 insotit de P0301.
vadca in opcom apare ca P1300 EOBD Error Because Of Empty Fuel Tank.
Intrebare!
Provoc ceva daca incerc sa trec defileul jiului cu masina in situatia existenta? deci clar trebuie so duc la service, dar aici in Valea Jiului nici gand.
vadca in opcom apare ca P1300 EOBD Error Because Of Empty Fuel Tank.
Intrebare!
Provoc ceva daca incerc sa trec defileul jiului cu masina in situatia existenta? deci clar trebuie so duc la service, dar aici in Valea Jiului nici gand.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@Mikell missfire poti sa ai din multe cauze nu neaparat bobina. Daca ai schimbat bobina verifica presiunea de benzina in rampa... 3,8 bar.
Si EGR poate fi o cauza de rateuri. Si Twinport-ul. Si chiar si catalizatorul. Si mai sunt....
Cititi aici ceva scris cu cap.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30287
Si EGR poate fi o cauza de rateuri. Si Twinport-ul. Si chiar si catalizatorul. Si mai sunt....
Cititi aici ceva scris cu cap.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30287
Mikell
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2013
- Mesaj Privat
@catastefan, daca citeai de la capat aflai ca am schimbat bobina, am facut test de presiune in rampa 4bari avea, citeste cu atentie tot ce am facut.
@marius popescu, ai dreptate, teoretic compresia trebuie sa fie undeva la 13.5 bar, dar dupa cum am specificat, compresmetrul acelui service era cu guma si tinea apasat cu mana, si pocnea cand dadeam la automat ca nu avea unde sa iasa aerul..si sigur nu iesea aceeasi compresia daca era un compresmetru cu filet..oricum, imi consuma ulei..compresia sigur nu e ca in fabrica:D
@marius popescu, ai dreptate, teoretic compresia trebuie sa fie undeva la 13.5 bar, dar dupa cum am specificat, compresmetrul acelui service era cu guma si tinea apasat cu mana, si pocnea cand dadeam la automat ca nu avea unde sa iasa aerul..si sigur nu iesea aceeasi compresia daca era un compresmetru cu filet..oricum, imi consuma ulei..compresia sigur nu e ca in fabrica:D
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
dupa cum am spus postez datele inregistrare pe Additional ....
Livedata_2005_Astra-H_Engine__Z 16 XEP_201411050738
Livedata_2005_Astra-H_Engine__Z 16 XEP_201411050738