Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@rhydin corectia amestecului nu este OK. Nici pe termen scurt nici pe termen lung. Stiu ca nu trebuie sa depaseasca +/- 10%.
La un moment dat STFT e -34% si LTFT este +20%.
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
bine, nu stiu acum cauza, banuiesc canalele alea de la twinport care ar fi infundate, si ma uitam acum la ceea ce mi-ai zis si se pare ca amestecurile astea sunt cauzate atunci cand simt eu masina ca merge "cu dat in nas"
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Iti atasez un printscreen cu jocul bujiilor....


  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am impresia ca bujiile astea http://ngk-sparkplugs.com/zfr5f-p-3585.html nu-s tocmai pt motorul tau.
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
vadca normal trebuie sa am Bosch FQR8 LEU2 asta conform imaginii din TIS, m-am uitat acum la alternative aici spune ca is ok ce am si eu
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
inca o constatate, am detonatii random p0300 si p0301 si asta dooooar cand masina ajunge la 95 de grade. am probat ieri si azi dimineata, cu motorul rece functioneaza totul ok, cu el cald deja apar detonatii. ce am mai constantat si cu asta ma duce spre garnitura de chiuloasa este ca in 2 zile mi-a scazut nivelul la antigel.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dar fum alb se vede?
Si ECU un pic „racit” mai face figuri la cald.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Adica cum Ecu un pic mai ,,racit'' ?
Ce simptome are ECU cand este ,,racit'' ?
Si inca o intrebare la Z16XEP cat e valoarea corecta a MAP-ului ?
Multumesc !
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
„racit” inseamna cu ceva lipituri reci ....clasica figura cu aparutul problemelor la incalzirea motorului
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu este fulm alb deloc, m-am plimbat ceva km azi si totul normal,posibil ca ieri am circulat doar cu a doua chiar si cu 4000-5000 ture(am zis hai sa merg asa sa se curete catalizatorul pt ca in ultima perioada am mers cam subturat),
apropo imi zicea cineva ca poate schimba supapele de la simeringuri fara sa de-a chiuloasa jos, se poate asa ceva?
  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am facut si eu o inregistrare cu op-com-ul:

http://www.fileshare.ro/e30996431

Daca stie cineva sa interpreteze cat de cat aceste valori sunt recunoscator, am inregistrat de la relanti, pana pe la 3000RPM-->relanti.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
S-a manifestat urat in timpul log-ului?
Daca nu fa un log in mers ca sa prinzi momentul cand e naravasa....
Skip ads

  • Mikell

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu are de ce sa se manifeste urat in timpul inregistrarii..la mn merge prost mereu..si in mers si pe loc..mai ales intre 2400-2600 rpm..
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
concluzia problemelor mele, bobina este OK, au zis ca este combustibil insuficient, problema este aceasi si pe GPL si pe benzina, am constatat ca atunci cand imi dadeau detonatii gpl-ul se decupla.
din ce mi s-a mai comunicat ar fi din ecu problema.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu pot edita postul anterior, vesti bune am, masina a fost terminata ieri, desfacut twinport, curat lacrima, culmea nu a fost infundat deloc! problema a fost din ecu! a fost resetat din ce-am inteles si acum merge boboc, nu mai merge inecata, nu mai da erori deloc, desigur acum trebuie din ce am inteles sa merg cu masina mai altfel pana invata consumul sau ceva de genul!
acum sunt curios dupa schimbare simeringuri supape, ax came si ce-a mai fost, daca s-a rezolvat problema consumului de ulei! dar vad in primii 1000km
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca tot va contraziceti in legatura cu valoarea compresiei cilindrilor.
Din cate stiu la Z16XE este 16 bari .La XEP cred ca este aceeasi.
La mine cand am avut un consum de ulei de 1l/1000 km aveam pe unii 15 pe altii 14 sau 12 bari.
Lasati masina in service si faceti compresia de doua ori odata cu motorul rece si odata cu el dupa ce s-a incalzit.
Daca este o diferenta mai mare de 1 bar intre cilindri trebuie segmentat.
Daca va apucati sa desfaceti motorul nu schimbati numai segmentii schimbati si simeringurile de la supape si simeringurile de la axele cu came si simeringurile de la vibrochen si cuzinetii.
Ca sa nu mai desfaceti odata motorul sau sa aveti surpriza ca tot consuma ulei.
  • Vass1984

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Știe cineva ce înseamnã, rate detectat la nivel de carburant scãzut : permanent:! Va rog mult! La motorul z16xep
  • Vass1984

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Scuze rateu am vrut sa scriu!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica valva de recirculare vapori benzina...furtunele care vin la ea si canistra de carbon sa nu fie sparta.
Daca pe langa P1300 mai ai si alte erori P0300 P0302..P0301..P0303 P0304...P0171...trebuie data admisia jos si curatate canalele EGR de pe ea


Ultima modificare facuta de catastefan la Vin 29 Nov, 2019 3:13 pm
  • Vass1984

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Admisia am dat-o jos și am curatat-o! Singura eroare care apare este p1300(rateu detectat la nivel de carburant scazut/permanent/! Ms pentru informație o sa încerc și varianta asta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR