Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CATALIN3084

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 1.6 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut , sunt nou pe forum si nu prea stiu cum sa incep . De 3 luni am cumparat o vectra b din 2001 benzina 1.6 16v.,masina a mers extraordinar pana acum o saptamana si vreau sa mentionez ca in 3 luni am facut 10000 de km , dar de o saptamana nu stiu ce sa ii mai fac si cum sa ii mai dau de cap " acum o sapt in mers la semafor mi s a aprins dintr o data becul cu cheita si din acel moment masina nu mai trage cum trebuie mai mult cand aprind farurile imi taie acceleratia, nefiind in romania cu masina am sunat un prieten in tara ce lucreaza la opel si mi a zis ca problema ar fii calculatorul motor ,am inlocuit calculatorul dar aceeasi problema o am ,azi am observat o chestie si mai ciudata cand apas pedala de frana nu mai am acceleratie absolut de loc iar daca dau jos becurile de pe spate frana masina nu se mai accelereaza absolut de loc , tot la indrumarea prietenului meu am schimbat si switch -ul de la pedala de frana dar pedala este aceiasi ,,,dupa toate astea am fost si la un service auto aici in italia de a pus testerul dar mecanicul mi a zis ca el nu a mai intalnit asemenea probleme iar testerul ii dadea cu totul alte probleme....va rog daca cineva poate sa ma ajute sau daca ati mai intampinat astfel de probleme ? va multumesc !
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai pierderi de curent... scurt pe undeva
daca la apasarea franei taie din acceleratie.. atunci scoate siguranta corespunzatoare si vezi daca mai face astfel..
fa si o diagnoza .. sau citeste erorile cu "metoda pseudoagrafa" prezentata aici pe forum
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica si alternatorul si bateria la bornele bateriei, pornita intre 13.8-14.4v, nepornita intre 12.4-12.6v.
  • CATALIN3084

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 1.6 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am verificat bateria si este in regula ,multumesc frumos ...
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:ai pierderi de curent... scurt pe undeva
daca la apasarea franei taie din acceleratie.. atunci scoate siguranta corespunzatoare si vezi daca mai face astfel..
"pierderi de curent"...? expersie fara un inteles tehnic(dealtfel "nimic nu se pierde,nimic nu se cistiga,totul se transforma". "scurt"=sigurante arse,fire arse,etc. La scoaterea sigurantei ce alimenteaza switch-ul pedalei(sistem ABS),calculatorul motorului nu mai poate vedea functionarea OK.,a acestuia si de aici urmarile...Nu stim dealtfel,ce vede ECM,chiar cu siguranta pusa,switch nou sau bun,nu inseamna ca nu pot fi probleme pe instalatie,cuple,calculator,etc.O vizualizare cu testerul inlatura ipoteza sau directioneaza corect,spre rezolvarea problemei...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pierderi de curent = scaderea intensitatii curentului (tensiunea ramane buna) din multe cauze ca: contact imperfect, umezeala, conductori corodati..
sistemul de aprindere consuma mult curent (adica intensitatea curentului trebuie sa fie mare) .. bineinteles daca s-a aprins becul trebuie cautate erorile.. asa ai un punct de plecare
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai inceput sa gasesti "curentul pierdut",dar tot nu sunt deacord cu ideea ca dupa un contact imperfect,prin care se alimenteaza un consumator,curentul scade iar tensiunea ramine BUNA...Regula spune ca,aceste contacte imperfecte genereaza caderi de tensiune(micsorare).Pentru curiosi,se poate face practic prin introducerea in circuit a unei rezistente(contact imperfect)...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tensiunea la bornele unui circuit depinde de sursa de tensiune (baterie)... poti sa ai rezistenta infinita (circuit intrerupt) si sa ai tensiune. Legea lui Ohm U=I*R spune ca daca creste R atunci musai sa scada I.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Considerind sursa(bateria 12v) constanta,pe noi ne intereseaza ce tensiune si curent ajunge la un consumator(bec),ce are in circuitul de alimentare un contact imperfect.Daca tu maresti rezistenta contactului imperfect, iar la bec ajung tot 12v, trebuie sa modificam legile fizicii...Scopul final al oricarui circuit electric,este alimentarea unui consumator.Arata cum ai 12v,la bec,daca circuitul e intrerupt(rezistenta infinita)...? Circuit=sursa+consumator.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca iei tensiunea la bornele unui circuit intrerupt masori tensiunea sursei..
de aceea daca ai rezistenta mare si masori tensiunea pe consumator n-ai rezolvat nimica..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In discutie erau efectele unui contact imperfect si "pierderi de curent",ce nu exista intr-un circuit deschis.Mai citeste odata discutia si o sa te convingi...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
clar ca in circuit deschis n-ai curent
ideea este ca trebuie sa ai "curent" adica sa ai si destula intensitate la un anumit consumator.. nu numai tensiune. La conductori corodati,, prost izolati, contacte oxidate pierzi tocmai curentul (sarcina electrica care trece in timp acolo = intensitatea curentului electric)
deci prin "curent" se intelege intensitate
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:pierderi de curent = scaderea intensitatii curentului (tensiunea ramane buna) din multe cauze ca: contact imperfect, umezeala, conductori corodati..
Am ajuns de unde am plecat. Explica,daca e posibil,cum intr-un circuit cu consumator(exista amperaj) si contacte imperfecte in circuitul de alimentare,intensitatea scade,iar tensiunea ramine buna(constanta probabil sau tensiunea bateriei)...?De fapt,problema e urmatoarea:-ramine tensiunea buna sau nu...? As prefera un raspuns sec, cu DA sau NU,in ideea de a nu deveni hilari,poluind si forumul cu o discutie de...doi bani.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da , ce n-ai inteles?.. tensiunea este buna adica tensiunea de la sursa.. baterie sau ce o fi
curentul este slab ptr. ca rezistenta pe circuit e mare..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da ,e clar modul tau de a gindi! Pe toata lumea intereseaza efectele unui contact imperfect,dupa acesta,pentru ca un contcat imperfect nu are nici un efect asupra sursei,ci asupra parametrilor ce ajung la consumator.Pe tine te intereseaza ceva ce nu exista,modificarea valorii tensiunii sursei...,pe care o vezi ca BUNA...
  • CATALIN3084

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 1.6 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
colegii multumesc pentru implicare dar din raspunsurile pe care mi le ati dat eu unul care nu prea am treaba cu electricitatea nu am inteles mare lucru si mi ati fii de mare ajutor daca mi ati da un raspuns mai pe intelesul meu ....ce trebuie sa fac in problema mea ( am inlocuit pompa de benzina ,calculatorul motor ,switch pedala frana , pedala acceleratie si problema ramane acceasi si anume dupa circa un sfert de ora cu motorul pornit mi se aprinde in bord becul cu cheita si cand aprind farurile nu mai am acceleratie dar motorul ramane pornit acelasi lucru se intampla daca apas pedala de frana nu se mai accelereaza dar relantiu nu se modifica si mai mult cand dau becurile de pe stop frana jos nu se mai accelereaza) va multumesc !
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bun daca nu le ai deloc cu electrica auto atunci cauta un electrician care are timp sa ia toata instalatia electrica la verificat,posibil un fir rupt in izolatie,in papucu din mufa sau poate un scurt circuit pe undeva pe traseu electric care vine la ECU
pune testeru si posteaza erorile care lea gasit(cred ca te costa ceva o testare electronica in italia)
  • CATALIN3084

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 1.6 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am fost la 2 service-uri unde au pus testerul si au iesit urmatoarele erori eu le enumar cu cuvintele mele : pompa benzina ,abs , pedala acceleratie si ceva legat de pedala de frana pe care le am si inlocuit am inlocuit pana si calculatoru motor dar problema ramane......
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pai ce tiam spus cu verificarea instalatiei electrice
poate ai avut musafiri le la firele electrice(vezi soareci),daca problema a aparut instantaneu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR