Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Alexe87

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Stiu ca mai sunt ceva topicuri asemanatoare, dar nu am avut timp sa caut exact si va cer scuze pentru asta!
Am cumparat nu de mult o Insignia cu motor de 2.0cdti la 110 cai, dar sunt cam nemulumit de performante, deci as vrea sa o remapez. Am fost la un service autorizat si mi-ai zis ca se poate pana la 65 cai in plus (130 Nm) si primesc si garantie 5 ani pe lucrare. Acum ma va cer cateva pareri pro si contra celor care ati facut asa ceva sau stiti exact daca e ok !
Va multumesc!
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai bani de dat pe ambreaje, go for it! Daca ai cutie automata si ai bani de cutii, da-i sa mearga. Remaparile corecte se fac in timp mai indelungat, nu de pe o ora pe alta, cu un soft si cu o interfata de 2 lei. Vinde-o si ia-ti alta mai puternica.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cei de la EDS recomanda sa o duci la 190cai 400Nm(safe)...motoarele DTC 110cp vin acum din fabrica cu 160cp.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Alexe87, poate sa iti dea si 15 ani garantie pe lucrare, garantia asta se refera la soft-ul pus pe masina, nu la celelalte componente ale masinii care pot fi afectate, adica turbina, injectoare, ambreiaj, cutie....
@zanfy, motarele DTC(L) de 110CP nu au cum sa vina cu 160CP din fabrica, alea sunt DTH-uri.
Skip ads

  • Alexe87

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai service-ul mi-a propus sa o faca la 175 cai. Mi se parea ca e cam mult sa puna 65, dar ma gandeam sa o fac pana la 160, de asta am cerut parerea cunoscatorilor.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:@Alexe87, poate sa iti dea si 15 ani garantie pe lucrare, garantia asta se refera la soft-ul pus pe masina, nu la celelalte componente ale masinii care pot fi afectate, adica turbina, injectoare, ambreiaj, cutie....
@zanfy, motarele DTC(L) de 110CP nu au cum sa vina cu 160CP din fabrica, alea sunt DTH-uri.


Cei de la EDS mi-au spus ca DTC-ul acum vine din fabrica cu 160cp ....eu sunt sigur ca cei de la EDS stiu ce vorbesc.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mai putin relevante sunt motoarele decat transmisiile. Motoarele care au peste 320 Nm cuplu, din fabrica, vin cu o cutie ce tine maxim 400 Nm (cod F40). Motoarele sub 320Nm au M32-ul, care se stie cat de nemaipomenit este in a-si "manca" rulmentii. Eu nu as remapa motorul de 110 cai sa depaseasca 320 - 350 Nm. Daca ai FlexRide, iti pot configura probabil remaparea pe butonul Sport (o sa iti creasca puterea putin si pe modurile Tour si Normal).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@zanfy, nu stiu ce ti-au zis cei de la EDS, probabil ai inteles tu gresit. Din 2013, varianta de 160CP (care nu se mai livreaza acum) vine cu 163CP pe Insignia si 165CP pe Astra J.
Singura motorizare diesel de pe Insignia e cea de 2L (1956cmc) in diferite trepte de putere:
DTC(L) - 110CP
DT(J) - 130CP
DTH - 160(163/165)CP
DTR - 195CP (biturbo)
Intre timp au mai adaugat 2 variante de 120CP si 140CP (DTE).
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, motoarele, fie ca sunt de 110, 131 sau 160, "FIZIC" sunt identice, insa apar diferente majore in special la cutiile de viteza(asa cum au mai zis si colegii), pentru 110 DTC si 130 DTJ ---> MR32, iar pentru 160 DTH ---> F40, probabil si turbine si diferiti senzori: MAP, MAF.

Spre exemplu, pe motoarele >2011 apare DTx.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Zanfy, cei de la EDS ti-au zis ca majoritatea sunt la 200CP si una singura la 190CP. Eu recomand 200CP.
Iar cei de la EDS nu vor spune niciodata ca DTC-ul pleaca din fabrica cu 160CP. Clau70 si alladin au enumerat diferentele.
As mai adauga - A20DT si A20DTL au admisie fara clapete Smile

Iar ideea cu banii dati pe ambreiaje este o prostie.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
A mea este remapata (an 2010 DTH de 160 cai) sa dus la 200 ÷ 205 eu sunt foarte multumit, inainte de remap cu 7 zile sau extras si clapetii pt linistea mea.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@maiandrei: cate probleme ati avut cu cutiile M32 dupa remapare de la 131 CP la 200 CP pe A20DTJ. Si daca isi mananca rulmentii asa cum zicea poseidon, cat costa ca acestia sa fie inlocuiti ?
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Zanfy, cei de la EDS ti-au zis ca majoritatea sunt la 200CP si una singura la 190CP. Eu recomand 200CP.
Iar cei de la EDS nu vor spune niciodata ca DTC-ul pleaca din fabrica cu 160CP. Clau70 si alladin au enumerat diferentele.
As mai adauga - A20DT si A20DTL au admisie fara clapete Smile

Iar ideea cu banii dati pe ambreiaje este o prostie.


Ok...eu asa intelesesem din acel mail trimis de tine mie....nu am studii de mecanic...daca am inteles gresit imi cer scuze pt dezinformare.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Astept tu interes un update la acest topic

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128954

din partea lui Alexe87. Dupa ce o sa crape si a lui.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@JakeGD, cat rezista cutia depinde foarte mult de stilul de condus. Daca dai in masina cu plecari de pe loc, se duce si fara remap (la fel si volanta si ambreiajul). Daca folosesti remap-ul ca un plus de siguranta in depasiri si nu ca sa te dai mare cu masina in fata prietenilor, nu ar trebui sa se scurteze considerabil viata cutiei. Postul meu anterior a fost ca un avertisment, in sensul in care componenta respectiva este "bound to failure" din fabrica. Acum cat de repede o aduci la groapa, depinde de stilul de condus in cea mai mare parte. De asta eu nu as depasi cu mult cifrele date de producator (cei 320Nm + o mica marja din proiectare).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Astept tu interes un update la acest topic

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128954

din partea lui Alexe87. Dupa ce o sa crape si a lui.


Prietene, de povesti cu zane sunt satul. Cazane si petarde de 3-400k km vandute la prostime cu 8k euro sunt satul, FOARTE BINE au patit ca le-au cazut motoarele, alta data sa caste bine ochii. Daca @zanfy vrea sa vanda masina 'curat' trebuie sa astepte un an de zile si va mai scadea 1000 de coco din pretul actual, ca de......romanul vrea ieftin si bun, apoi vine pe forum si zice 'ca e proaste'.

Oare cum se face ca pe forum-urile de afara nu se plange nimeni ca i-a cazut motorul la 150-250k km?
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Unii isi merita soarta...pun botul la samsari cu masini de 8-9-11k manarite si dupa aceia se vaita de motor. Eu deja am 210k si in afara de bujii, buton portbagaj, distributie si ulei+filtre, nu am schimbat nimic....masina e in perfecta stare, cu service la reprezentanta....dar am cautat mult pana am luat-o din Germania (aprox 3 luni). Acum am renuntat sa o mai dau....poate la vara o schimb cu modelul din 2013 (sper) dar tot din Germania o aduc sa am certitudine ca, km sunt reali.

PS: La noi in tara daca esti sincer si spui ca masina are 210k se uita ciudat clientii la tine ca vezi doamne masina are multi km dar daca o manaresti (nu sunt de acord cu aceast "furt") si o duci la 9k o sa gasesti se pare fraieri (scuze de limbaj) care apoi se vaita ca in cateva luni le crapa motorul.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ba fratilor,postul a fost deschis pe alta tema,nu pe ce ai schimbat tu la masina si ce nu. Colegul a cerut doar sfaturi despre remapare.
@Alexe87,si eu tot 110cai am si ma bate gandul sa o duc pe la 160 ,cel mai probabil in primavara am sa o fac. Eu sunt multumit si asa de ea dar se poate si mai bine. Din punctul meu de vedere,50 de caluti ar fi perfect pentru un motor cu 110 din fabrica...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alexe87 a scris:Stiu ca mai sunt ceva topicuri asemanatoare, dar nu am avut timp sa caut exact si va cer scuze pentru asta!
Am cumparat nu de mult o Insignia cu motor de 2.0cdti la 110 cai, dar sunt cam nemulumit de performante, deci as vrea sa o remapez. Am fost la un service autorizat si mi-ai zis ca se poate pana la 65 cai in plus (130 Nm) si primesc si garantie 5 ani pe lucrare. Acum ma va cer cateva pareri pro si contra celor care ati facut asa ceva sau stiti exact daca e ok !
Va multumesc!


Daca vrei mai multe detalii privind acest upgrade, poti lua legatura cu colegul @cpx,el are motorul de 110CP si are remap la 200CP.Eu m-am hotarat sa efectuez remap-ul dupa ce am mers cu masina lui,este o cu totul alta masina,nu mi-a venit sa cred...,acum am si eu 190CP,cu doar 370-380Nm,m-am limitat la mai putin pentru a proteja cutia de viteze(M32)... Wink
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da confirm, posesor de Insignia A20DTC , stock 110 cp dusa de EDS la 200 cp. Este cu totul alta masina. Smile)
Acum oricine face remap trebuie sa tina cont si de posibilele riscuri, aici parerile sunt foarte impartite...si e plin internetul Smile

Referitor la motor, cum spuneau si colegii mai sus, A20DTC, A20DTJ, A20DTH sunt acelasi motor cu diferente de soft si bineinteles la cutia de viteze, DTH are F40.

Eu am schimbat la masina de cand o am, filtre, ulei, kit turbina, upgrade buton portbagaj (si posesorul anterior a schimbat distributie, pompa apa, furtun turbo, etc..lucruri normale).

Singurul lucru care iti atrage atentia aici este kitul turbina, nu m-a lasat de tot dar paletele erau roase (vezi un thread de-al meu cu poze).
Nu stiu exact care e durata de viata a turbinei, a mea avea aprox 200.000 km si era cea originala din fabrica.

Daca mergi mereu tare si fortezi semafoare si depasiri probabil ca in timp cutia si unele componente se vor uza mai repede dar daca nu iti schimbi stilul de condus si te folosesti de acel plus in situatiile normale, eventual depasirii extraurbane, nu cred ca vei avea probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR